Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Grunn46 03-05-2022

door vlotte bezorging met gratis verzenden is bol.com voor mij de beste webshop!
Officiele reactie van Bol.com 03-05-2022

Veel plezier met je bestelling! 😃

Jos 03-05-2022

Als ik iets nodig heb, kijk ik altijd eerst of ik het via Bol kan bestellen.
Snelle bezorging … via Select desnoods dezelfde avond nog.
Nog nooit problemen gehad met een bestelling of bezorging.
Officiele reactie van Bol.com 03-05-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Jos! :)

Jan 03-05-2022

Altijd snel leveren, makkelijk te bestellen en te betalen. Soms niet op de voorgestelde dag, maar een dag later.
Officiele reactie van Bol.com 03-05-2022

Bedankt voor je review, Jan! :)

Joop 03-05-2022

Vriendelijke klantenservice, ook telefonisch.
Lossen snel de vraag op en geven duidelijk advies.
Officiele reactie van Bol.com 03-05-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Illona 03-05-2022

Fijn dat je vandaag iets kan bestellen en morgen (of dezelfde dag 's avonds) nog in huis hebt. Ideaal.
Officiele reactie van Bol.com 03-05-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt, Ilona! 😃

Leny63 03-05-2022

Bol,fijne winkel. Zeer groot assortiment en voor iedere prijsklasse. Goede service en communicatie.
Officiele reactie van Bol.com 03-05-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service! :)

Henk 03-05-2022

Bol geeft slechte service! Als er iets niet goed is met het product moet je het zelf maar uitzoeken met de leverancier.

Beste Henk,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Remco 03-05-2022

Ik was altijd zo blij met BOL, trots op een Nederlands bedrijf dat het opneemt tegen giganten als Amazon. Maar de meest recente ervaringen hebben we doen beseffen dat dat een gelopen race is, en BOL niet meer het klant-centrische bedrijf is dat ik me meende te herinneren:

-------

Bij mijn laatste twee bestellingen zijn er diverse dingen mis gegaan, en heeft BOL.com op geen enkele wijze geprobeerd om mijn ongemak daar tegemoet te komen.

Ik heb een paar weken geleden een laptop besteld, 2.5 duizend euro, super duur. Meteen betaald en volgens de website dezelfde dag geleverd. De laptop is dezelfde dag niet gekomen. De volgende dag heb ik meteen contact gehad met BOL, en de leverancier (Instabox) en werd me beloofd dat hij die avond kwam. Maar, er kwam niks. En ook de volgende dag niet. En ook de dag daarna. BOL gaf aan niks te kunnen want de leverancier moest leveren. De leverancier gaf aan dat BOL het pakket nog niet eens aan hen had overgedragen. Dat laatste bleek ook waar, want nog een paar dagen later OP MIJN INITIATIEF kreeg ik van de klantenservice te horen dat de order werd geannuleerd wegens het niet op tijd leveren aan de leverancier.

Op dat moment heb ik dus al meerdere dagen geen laptop voor werk, en geen 2.5 duizend euro om een nieuwe ergens anders te kopen. WANT, bij BOL moet je ook voor dergelijk grote bedragen 3 dagen wachten op terugbetaling. Stel je voor dat BOL als grote organisatie dat dezelfde dag zou moeten doen, wat een stress. Nee dan is het beter om de koper te naaien en lekker te laten wachten.

Overigens is er ook na 3 dagen NIETS betaald. Ik moest wederom ZELF na twee weken aan de bel trekken over de betaling. Wat blijkt, na eerdere toezegging over annulering heeft BOL de bestelling gewoon als 'geleverd' gemeld. Oftewel, na ALLE contacten met de klantenservice en beloftes, is er toch een licht geweest die heeft bedacht dat ik magisch ineens een laptop heb gekregen.... Heel verdrietig deze service, zeker voor een trouwe klant.

Op geen moment is BOL mij tegemoet gekomen, iets gedaan om de irritatie te verzachten. De enige boodschap is: Wacht jij maar lekker. We don't care.

Over die Same-day-delivery gesproken. Ik heb dat ooit bij KPN opgezet. De les daar is (logisch) als je het niet waar kunt maken, BIED HET NIET AAN. het schaad je bedrijf meer dan de incrementele conversie die het oplevert. Jullie maken het duidelijk niet waar. Want een paar dagen late bestelde ik een MagSafe oplader, voor de gein weer voor same-day delivery gekozen.

En wat denk je? Wederom niet dezelfde dag in huis. Wat een grap. Oftewel, nee ik ben niet tevreden. Jullie medewerkers van de klantenservice kunnen er weinig aan doen, want dat zijn aardige.mensen die beroofd zijn van elke optie om iets te kunnen doen voor een klant.

Bijv. Ik vroeg om een her-bestelling van de Apple Laptop en daar wilde de medewerker me graag mee helpen. Dan was immers het probleem binnen een dag opgelost ipv 2 weken. Maar. Ze mag geen herbestelling doen boven de 2000,-. Tja, waarom dan nog een klantenservice afdeling hebben, een antwoordapparaat kan me ook vertellen dat ik moet wachten.

Beste Remco,

Kamil 03-05-2022

Bol.com levert bijna alles maar dat elk bedrijf, je merkt pas hoe een bedrijf in elkaar steekt als er iets mis gaat met je order en hun moeten zorgen voor een passende oplossing. Ik bestel erg vaak met bol.com en helaas door onzorgvuldige omgang met pakketjes door PostNl was er paar keer zo geweest dat ik mijn pakketjes niet kreeg of dat ze verkeerd werden bezorgd. Bol.com heeft dit gelijk opgepakt en opgelost zonder mij in het proces erg lang laten wachten zonder mijn product en in tussentijd gingen ze dit oplossen met de leverancier. Om deze reden als ik daar bestel weet ik hoe dan ook dat het altijd goed komt, ook in deze tijd waarin bezorgers overbelast zijn met te veel pakketjes en daardoor gaat het ook vaak mis. Niet over elk bedrijf kan ik dit zeggen over de jaren heb ik met meerdere bedrijven zo veel gezeik gehad, om alleen te krijgen waarvoor ik betaald heb. Om deze reden raad ik bol.com graag aan.
Officiele reactie van Bol.com 03-05-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Kamil! 😃

Mo 03-05-2022

Overzichtelijker, een goed aanbod, goede service en levert snel, en heeft aanbod vanuit andere winkels.

Bedankt! :)

Marie-Louise 03-05-2022

Als ik kan kiezen kies ik altijd voor Bol.com. Ik voel me daar veilig. Er wordt altijd zeer snel geleverd en ik weet zeker dat ik mijn geld terugkrijg als iets niet goed is of toch niet bevalt. Als ik een vraag heb chat ik eerst met Billy en als die het niet kan oplossen krijg ik een medewerker die het probleem voor me oplost.
Officiele reactie van Bol.com 03-05-2022

Heel erg bedankt dat je kiest voor onze webwinkel. Dat waarderen we enorm! 😃

Henk 02-05-2022

Bij Bol.com een tado slimme thermostaat besteld voor de prijs van 79,99 euro. Deze is door Bol geannuleerd vanwege een miscommunicatie met de leverancier. Als Bol iets aanbiedt moet er geen twijfel over bestaan dat deze wel of niet geleverd xou kunnen worden. Bol blijft hier in gebreke en blijkt een onbetrouwbaar leverancier te zijn.

Beste Henk,

Ersan 02-05-2022

2 jaar geleden een tv gekocht, maar na 2de jaar blauwe scherm. Ik neem contact op en beloven ze het te repareren. Ik wachten op reactie die niet komt. Geven ze de partner bedrijf de schuld dat ze geen contact kunnen maken. Later geven ze een adres en ik stuur de tv op weigert het bedrijf de tv en ik krijg me kapotte tv nooit terug. Vervolgens telefonisch contact dat ze de tv volledig vergoeden. Prima denk ik totdat ik een mail krijg dat ze maar 170 euro vergoeden. Omdat ik al meer als half jaar bezig ben ga ik akkoord om het af te sluiten. Krijg IM later nog een mail dat het een cadeaubon is, wat we niet hadden afgesproken. Wat een leugenaars

Beste Ersan,

Adrie 30-04-2022

Betrouwbaar en snelle service, zeer groot assortiment, je kan er voor bijna alles terecht. Al veel besteld, nog nooit problemen mee gehad
Officiele reactie van Bol.com 02-05-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Adrie! :)

RCP 29-04-2022

Al heel wat jaren bij Bol.com en altijd heel snelle en fijne service. In combinatie met de Select keuze altijd heel goede ervaring gehad.
Officiele reactie van Bol.com 29-04-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

robjeduc 29-04-2022

Ruim assortiment tegen aanvaardbare prijzen. Goed service na aankoop mbt garantie en reparatie. Zelfs als fabrikant laks reageert doet Bol zijn uiterste best om de klacht op te lossen. Via select snelle levering ook vaak nog dezelfde dag en in het weekend. Wij zijn al jaren klant bij Bol naar volle tevredenheid.
Officiele reactie van Bol.com 29-04-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen! 😃

Ellen 29-04-2022

Snelle levering, goede producten, uitgebreid assortiment met redelijke prijzen. Betrouwbaar
Officiele reactie van Bol.com 29-04-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Ellen! :)

Remko 29-04-2022

Wij doen best wel veel via bol.com en zijn zeer tevreden.
Zelfs als het een keer fout gaat tijdens transport of komt beschadigd binnen of zelfs als je zelf een fout maakt word je direct met een lach ontvangen.
Het word allemaal direct opgelost en op een manier waar menig andere sites een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ook de select service is ideaal, 1 keer € 10,- en vrachtkosten zijn verleden tijd.
Kortom wij blijven bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 29-04-2022

Fijn dat je zo tevreden bent met onze Select service, Remko!

Corrie 28-04-2022

Ik ben altijd zeer tevreden met de service van Bol.com, altijd goede en snelle levering en de keuze om te kiezen wanneer je het wilt hebben. Misschien soms iets duurder maar de service is dan ook veel beter.
Officiele reactie van Bol.com 29-04-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Corrie! :)

Koet 28-04-2022

Voor 23:59 besteld 2 dagen later in huis. Het is ondertussen 3 dagen en word 2 mei verwacht. Heel goed bol.com toppers zijn jullie.

Ontzettend bedankt! 😃

C 27-04-2022

Wat n kut bedrijf. Godverdomme 4 dagen moeten wachten op een pakketje. Oke kan gebeuren, word het ook nog is 3 dagen uitgesteld. Kansloos!

Beste C,

Bobdax 27-04-2022

Een super prettig bedrijf met mooie producten en veel keus.
Voor mij is het belangrijkst dat Bol.com een perfecte service verleenden met name als er iets mis met het product dan is de begeleiding vanuit Bol.com werkelijk erg goed. Dus ik koop graag producten via Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 29-04-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! 😃

j.kraak 27-04-2022

prettig bedrijf houdt zich aan de afspraken als je een keer ergens over moet bellen word je zeer vriendelijk te woord gestaan en wordt het opgelost.Gewoon erg tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 29-04-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Tanja Gerritsen 27-04-2022

Bol.com is echt een winkel voor iedereen !!
Snelle levering, goede service, contact met hun is ook perfect , achteraf betalen is ideaal en niet te vergeten de “ leuke dag aanbieding “ en de “ select-leden “ is ook super 😁
Officiele reactie van Bol.com 29-04-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Patricia de Vries 27-04-2022

Goede webwinkel, enorm goede service, snelle levering, groot product aanbod. Zelfs als je via een andere partij koopt op Bol en er is een probleem, doet Bol zijn uiterste best voor je. Ook informeert Bol of alles goed is verlopen. Zeer tevreden met dit platform.
Officiele reactie van Bol.com 29-04-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Patricia! :)