Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerrie_1965 02-11-2022

Redelijk vaak wat besteld bij Bol.com en altijd is alles goed gegaan. Levertijden worden nagekomen.

Duidelijke communicatie ook van de partners. Daarnaast is de prijs ook scherp in de markt.

Fijn dat je zo tevreden bent, Gerrie! 😃

A+++ drogen en stil 02-11-2022

Goedkoopste volgens informatie en dat klopte. Levering zoals was beschreven op de site. Correcte aansluiting en retour nemen van oude machine en verpakkingsmateriaal.
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

Veel plezier met je bestelling! :)

Pieters linda 02-11-2022

Al heel vaak besteld en steeds heel tevreden
Over levertijden en afhandeling
Bol.com gewoon toppie

Bedankt! 😃

Hans B 01-11-2022

Aftersales service is goed. Altijd contact mogelijk, life of chat. Gericht op de wens van de klant
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Hans! :)

Annapet 01-11-2022

Ik heb al heel wat besteld bij bol.com het gaat altijd goed wordt ook goed geholpen als je iets wilt weten.
Ik betaal altijd achteraf dat is ook heel fijn.
Bol.com is zeer betrouwbaar en als er problemen zijn wordt het opgelost.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Annapet! 😃

Ted 01-11-2022

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met bol.com. De enkele keer dat er iets misgaat is de klantenservice snel bereikbaar en worden problemen snel opgelost.
Door corona heb ik de afgelopen 2,5 jaar vrij veel besteld en heb eigenlijk niks negatiefs te melden
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij met ons bent, Ted! 😃

Linda 01-11-2022

Makkelijk bestellen, snelle levering. Je kunt op allerlei manieren betalen. Ze houden je goed op de hoogte, ook als er een vertraging is met leveren. Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met BOL.
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo positief blijft, Linda! :)

Ton 01-11-2022

Prima web-winkel. Bestellen via app
gaat perfect. Zeker in combinatie met select. Perfecte bezorging en info m.b.t bestelling.

Bedankt, Ton! :)

Christl 01-11-2022

Ik bestel regelmatig bij Bol en heb ook Select genomen voor bezorging voor een jaar en nu weer verlengd!
Prima service en ik kan bijna altijd m’n eigen tijd/dag voor bezorgen bepalen.
Er is een groot assortiment bij Bol en slaag vaak voor een cadeautje of zomaar lekker iets leuks voor mijzelf!
Ook kom ik op ideeën via de websites van winkels die de producten aanbieden. Ik vind Bol een aanwinst. Heb net en artikel gereserveerd, en straks voor 5-12 op tijd in huis!
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

Enorm bedankt voor je review! 😃

Wim 01-11-2022

Bij Boll.com heb je een heel groot assortiment.
De levering is heel snel en goed verzorgt.
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt, Wim! 😃

Silvia 01-11-2022

Fijne webwinkel met een heel groot assortiment en zeer snel geleverd. En niet goed kan het retour. Verder vind ik zelf het achteraf betalen heel fijn, is er iets niet goed kan het direct retour en betaal je niet, en hoef je niet te wachten op een retour betaling.
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Silvia! :)

Damira 01-11-2022

Mijn laatste cadeau voor mijn nichtje was zo geslaagd dat ze ermee sliep. Erg bedankt voor jullie ruime aanbod aan speelgoed.
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

Ontzettend leuk dat het cadeau voor je nichtje zo is bevallen! 😃

Alie Smit 01-11-2022

Het is een hele fijne winkel, heel gemakkelijk, overzichtelijk en ze hebben alles. Alles is altijd nog goed en op tijd binnen gekomen. Ook het terugsturen ( wat nu het geval is.) is geen probleem en is heel gemakkelijk uit te voeren. Kortom ik ben heel blij met een winkel als BOL.com

En wij zijn blij met jou, Alie! 😃

Crossheart 01-11-2022

Bol.com weigert tv retour te nemen terwijl ze erop gewezen zijn dat er een verkeerde tv is geleverd. Vanaf 26 oktober ben ik bezig om de verkeerd geleverde tv in te leveren. Zij zijn al vanaf 23 december 2021 op de hoogte dat deze partner Flampoyant buitenlandse tv's verkoopt aan klanten die niet overeen komen met de modelcode op de factuur. Wij zijn hier achter gekomen omdat de tv begon te storen en wij achterop hebben gekeken naar de stekkers en erachter kwamen de de modelcode niet overeen kwam. Na aanmelding van de problemen met de tv werden wij direct doorgestuurd naar Samsung omdat de verkopende partij ineens niet meer actief was op bol.com Samsung heeft duidelijk aangegeven via de app dat het om een buitenlandse tv gaat (hier heb ik een printscreen van) en dat de monteur kan aangeven dat hij deze tv niet gaat repareren voor ons omdat de modelcode niet overeen komt. Dit heb ik gemeld bij Bol.com en via klachtenkompas zie ik dat zij ee ntv dienen terug te nemen binnen 6 maanden na aankoop en minimaal 2 maanden na ontdekking. Zij geven zelf als reactie het volgende aan: Buitenlandse tv’s:
Als de tv een typenummer heeft dat aangeeft dat het toestel geproduceerd is voor de Hongaarse markt (of welke buitenlandse markt dan ook), moet dat dan vermeld worden in een advertentie of niet?

'Nee, dat hoeft niet. Wat wel van belang is, is dat een klant altijd een artikel met een type/model nummer ontvangt die hij of zij heeft gekocht. Als dat niet het geval is, geldt dit als een non-conforme aankoop en mag de klant kosteloos dit artikel retourneren binnen 6 maanden na aankoop en minimaal 2 maanden na ontdekking. Welke landcode daarbij hoort, is irrelevant omdat het feitelijk hetzelfde model is. Omdat we alleen relevante informatie willen weergeven (het type/model nummer), staat alleen dat bij het artikel.
Dit artikel heb ik met bol.com gedeeld maar zij weigeren nu de tv retour te nemen. Zij blijven volhouden dat zij de tv willen repareren maar wij willen ons geld terug of de tv geleverd krijgen die besteld is.

Beste Crossheart,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Marnix 01-11-2022

Bij bol.com heb je altijd veel keuze
Het bestellen gaat erg makkelijk
En je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het artikel wordt bezorgd

Mocht er een keer iets misgaan wordt dit snel opgelost

Ben dus zeer tevreden over bol.com
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marnix! :)

Jacqueline Hartman 01-11-2022

Ben al jaren een zeer tevreden Bol klant. Goede producten, goede info over de levering. Ga zo door!

Gaan we doen, Jacqueline! 💪

H nijs de jong 01-11-2022

Hele fijne webshop alles snel geregeld en binnen,en bij eventueel terug sturen is het simpel en ook snel geregeld en kan je alles goed volgen.
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Jos 01-11-2022

Mooi webshop en alle informatie is duidelijk. Verdere afwerking van de bestede artikelen is perfect! Ook wanneer je onverhoopt het bestelde artikel wilt terugsturen of de koop ervan wilt annuleren. Wordt prima geregeld. De kwaliteit van de artikelen in de webshop is prima!

Enorm bedankt, Jos! :)

Jan Bakker 01-11-2022

Na een aanvankelijke klacht betreffende een levering van een koelkast wil ik Bol.com nu bedanken voor de correcte wijze waarmee mijn klacht is opgelost . Enig mail-verkeer leidde tot een aangename verrassing toen de post vandaag een doosje afleverde met een leuke attentie en een persoonlijk bijgevoegd briefje . Dit verzacht de voornoemde pijnlijke ervaring . Hopelijk gaat Bol.com in het vervolg duidelijk communiceren naar PostNL hoe eea moet worden bezorgd .

We zijn blij dat de kwestie is opgelost, Jan! 😃

Daisy 01-11-2022

Ik koop graag bij Bol.com
snelle levering zeer goede hulp bij problemen
zeer netjes te woord gestaan via de chat
tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig ben
zeer tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Daisy!

Davidvd 01-11-2022

Bol.com is de gouden standaard in Nederland, gebruiksvriendelijk en snel. Top service

Ontzettend bedankt! 😃

Willy 01-11-2022

Bol.com is laagdrempelig. Je kan makkelijk iets bestellen. Je kan kiezen voor direct betalen of achteraf betalen. Groot assortiment en goede prijs comform de huidige markt. Ook iets bestellen om te kijken of het is wat je hoopte dat het zou zijn kan bij bol.com. Is het toch niet wat je ervan verwacht dan kan het ook weer kosteloos retour
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Bedankt voor de complimenten, Willy! :)

List 01-11-2022

Het is makkelijk dat je alles hier in 1 koop kan halen en maar 1 keer verzendkosten betaald onder de 20 euro. Ze hebben ook van alles met review makkelijk te betalen en mocht er eens is mis gaan dan lossen ze dat snel en netjes op.
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Mocht je vragen hebben of problemen ervaren, dan kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😃

Jochem 01-11-2022

Het is een erg goeie en gebruiksvriendelijk site. Alles wat je maar wil kun je hier vinden. Ik gebruik het vooral om cadeaus te kopen, omdat het aanbod zo groot is. Je wordt altijd goed geholpen en als er iets fout gaat dan lossen ze dat altijd heel netjes op. Ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen als je op zoek bent naar een leuk cadeau, of als je gewoon iets nodig hebt voor jezelf.
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Bedankt voor de mooie woorden, Jochem! :)

01-11-2022

Vandaag besteld, morgen bezorgd. Het kan niet leuker en sneller. Grapje, nee, het is echt waar.
Ben dan ook zeer voldaan dat dit allemaal mogelijk is.
Bol.com . ga zo door .
Toppie.