Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nikky 01-11-2022

Bij Bol hebben ze het altijd wel. Snelle levering. Goede kwaliteit. Als er een probleem is met de levering of je wilt retour sturen, dan wordt het meteen goed opgelost. Ze maken het zo gebruikersvriendelijk mogelijk.
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Nikky! :)

Jan 01-11-2022

Heb bij bol.com een saturatie meter gekocht die binnen de garantie periode kapot is gegaan
Heb toen zoals bol.com voorschrijft contact opgenomen met de leverancier en die zouden een nieuwe opsturen echter nooit wat ontvangen.
Dus nog eens contact opgenomen met de leverancier en nog eens en nog eens en nog eens maar geen reactie meer.
Dus bol.com benaderd en nog eens en nog eens en nog eens en ook van bol.com nooit meer wat gehoord.
Grenst aan oplichting voor mij geen bol.com meer.
bronco-1 02-11-2022

Weinig vertrouwen in heb bol.com ook verschillende keren gemaild maar nooit geen reactie ontvangen en de slechte beoordeling wordt niet geplaatst op de site dus ben echt benieuwd

Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

Beste Jan,

We vinden het spijtig om te vernemen dat je tot op heden geen nieuwe saturatie meter hebt ontvangen. Excuses hiervoor. We hebben de partner nogmaals verzocht om contact met je op te nemen en het artikel op te sturen. We houden het contact in de gaten.

JH 01-11-2022

Wij bestellen regelmatig bij bol.com, snelle en complete levering, en vaak de goedkoopste
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Heel veel plezier met je bestellingen! :)

Tom duyvejonck 01-11-2022

Laatste 2 bestellingen werden nooit afgeleverd aan huis en moesten steeds naar naburige gemeente om zelf af te halen.
Officiele reactie van Bol.com 02-11-2022

Heel erg vervelend dat je laatste twee bestellingen niet zijn afgeleverd aan huis maar een afhaalpunt. Begrijpelijk dat je dit teleurstellend vindt. We gaan aan de slag met je feedback.

Simon 01-11-2022

Ik bestel regelmatig wat bij bol.com en het gaat altijd goed en snelle levering. Nog nooit problemen gehad. En een goede en duidelijke website. Ik ben erg tevreden over bol.
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Simon!

Pieta Benjamins 01-11-2022

Alles kan ik er vinden, het aanbod is groots ! en ik heb nog nooit gehad "uitverkocht". Ik ben prijsbewust en meestal is het bij Bol het goedkoopste .
Daarbij het belangrijkste de service is geweldig !
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

Robert 01-11-2022

Wij kopen vele verschillende dingen bij Bol.Com en dat soms wekelijks.
Heel makkelijk resultaat: Goeie prijzen, goeie kwaliteit. En ja, heel soms gaat er ook iets kleins fout of een beschrijving was opgepept gegeven door een leverancier, als wat er werd geleverd. En daar begint het heel grootte verschil bij Bol.Com. Zij nemen het gelijk terug, geen gezeur en het geld staat binnen dagen weer op je bank rekening. In vergelijk met de meest grote, wereldwijde concurrenten van Bol.Com in oost en west, is dat bij Bol.Com gewoon geen ding en wordt heel netjes, coulant en snel geregeld. De leveranciers zitten meest lokaal in NL. Hier kunnen de concurrenten dan op zijn laatst een heel groot sneetje van meenemen. Voor ons een perfecte en bekwame manier van inkopen, als je wat meer nodig hebt als bij de supermarkt om de hoek en snelle levering en werkende digitale processen waardeert met een immense artikel keuze.

Enorm bedankt voor je review, Robert! 😃

Johan 01-11-2022

Alles is er makkelijk te vinden met vaak heel veel varianten overzichtelijk erbij
prijs ten opzichte van ander webshops’s is oké vaak betaal je bij bol.com geen verzendkosten ga je naar de site van het betreffende product is het dezelfde prijs alleen komen er dan nog verzendkosten bij
Het zwakke punt blijft de levering door de koerier bedrijven dat is vaak een dag te laat of je krijgt een melding dat het op het adres is afgeleverd terwijl het er niet is komt de bezorger soms uren later
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Dank voor je review en je feedback, Johan!

Groen 01-11-2022

het is gemakkelijk en je hebt veel meer keuze alles in een
en je word goed geholpen als er wat mee is
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Dennis 01-11-2022

Het is fijn winkelen bij Bol.com. Een geolied bedrijf. Bestellen en leveren loopt als een trein. Ook retourneren levert geen problemen op. Wij zijn dus blij met Bol.com !
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Bedankt voor de complimenten, Dennis! :)

Mvc 01-11-2022

Alleen maar goede ervaringen met bol.com. Duidelijke website, waarop datgene wat je zoekt makkelijk te vinden is. En meer dan dat. Enorm assortiment! Inschatting van dag van levering (bijv. na 2-5 werkdagen) klopt tot nu toe altijd. Goede en snelle informatie per mail van tevoren en ook altijd de vraag achteraf of alles naar wens is verlopen. Gratis verzending met Select is ideaal, zelfs avondbezorging hoort daarbij. Ruilen of retourneren makkelijk en zonder gedoe. Blij met Bol!
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

En wij zijn blij met jou! 😃

Lia 01-11-2022

Tot nog toe alleen maar positieve ervaringen met het bestellen bij Bol.com. snelle leveringen, goede kwaliteit die zij zelf ook goed controleren door feedback te vragen wanneer een levering via derden verloopt. Ik ben ook blij met Select, nooit meer berekenen wat iets kost doordat er dure bezorgkosten bijkomen. Ooit iets ontvangen dat niet goed werkte maar dit werd binnen de kortste keren zonder gezeur vervangen
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo positief zult blijven, Lia! 😃

Officiele reactie van Bol.com 03-11-2022

We zijn heel blij om te lezen dat je zo tevreden bent!😃

HENK RUTGERS 01-11-2022

Bol.com is een top bedrijf met een heel groot assortiment en altijd een snelle levering van de bestelde goederen. Of je nou speelgoed, kleding of huishoudelijke apparatuur zoekt bij Bol.com vind je altijd wat je zoekt. De kwaliteit is prima en mocht er onverhoopt een beschadiging op een artikel aanwezig zijn, dan heb je binnen de kortste keren een nieuw artikel.
Kortom Bol.com is de webwinkel van iedereen.
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Ontzettend bedankt voor de complimenten, Henk! :)

demarren 01-11-2022

Altijd correct geleverd. Bestellen gaat super simpel. En snelle levering van de goederen
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd!💪

bronco-1 02-11-2022

Heb er weinig vertrouwen in want ook van bol.com heb ik op mijn mails ook geen reactie ontvangen

MK1787 01-11-2022

Winkelen bij bol dan kun je gerust zijn dat het artikel wat je besteld hebt de volgende dag of anders een dag later wordt bezorgd
Fijne en snelle aflevering, goede informatie over het bestelde artikel en de verzendstatus
Voor ons een bedrijf waar we graag bestellen
Officiele reactie van Bol.com 01-11-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Service 01-11-2022

Hele goede onlineshop.
Overzichtelijk, duidelijk en meestal de dag erna geleverd.
En levering via post nl zeer goede koerier.

Enorm bedankt! :)

Emie 01-11-2022

Ik koop online graag bij Bol.com omdat het artikel snel geleverd wordt, de klantenservice goed bereikbaar is en retourneren heel simpel is

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Emie! 😃

Mevrouw D 29-10-2022

Op 23/10 onze bestelling gedaan van twee tablethoesjes, deze zouden de volgende werkdag geleverd worden, we zijn ondertussen 1 week verder, we hebben nog altijd niets ontvangen. Niemand die ons contacteert vanuit Bol.com om eventuele vertragingen te melden, en als wij melding maken wordt er helemaal niets gedaan. Schandalig en NOOIT MEER BOL.COM! voor ons
Officiele reactie van Bol.com 31-10-2022

Beste mevrouw D,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Henriëtte 28-10-2022

Een zeer fijne winkel ,super snelle levering en en zeer goede service niet goed geld terug zelf als je het gebruikt hebt
Officiele reactie van Bol.com 31-10-2022

Enorm bedankt, Henriëtte! :)

goud 28-10-2022

korte lijnen goed in oplossingen als het niet aankomt een pakje ,
levertijden aardig kloppen met opgave
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

AnnekeV 28-10-2022

Snelle levering en goede na verkoop service.
Duidelijke product omschrijving en altijd levering in orde met Post NL.

Heel veel plezier met je bestellingen, Anneke! 😃

Bert Enkhuizen 28-10-2022

Veel keren iets besteld. Goede service. Hulp als je vragen hebt. Prettige app.
Weinig problemen met de leveranciers. Ook blijft bol informeren naar de afhandeling van bestellingen bij aangesloten leveranciers
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Bert! :)

Stefanie 28-10-2022

Snelle en vlotte regeling bij het bestellen en leveren van de pakketjes.
Ook de retour is eenvoudig!
Veel keuze op de website!
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

Bedankt voor je review Stefanie! :)

Jan Bakker 27-10-2022

gisteren een Indesit koelkast tafelmodel besteld bij Bol.com . In de leveringsvoorwaarden staat dat deze geleverd zou worden tot de drempel en dat het oude apparaat mee terug zou worden genomen . Gezien mijn leeftijd ( 77 ) een ideale gedachte . Ook geeft Bol.com aan dat er 'smorgens een mail zou worden gestuurd als de bezorger van PostNL op onderweg was . Geen mail ontvangen en ook Track&trace werkte niet . Derhalve een briefje gemaakt voor bezorger om even te bellen/appen als hij er was. Omdat ik om 10.00 uur nog niets had gehoord kontakt gezocht met Bol.com . Medewerker wist te vertellen dat koelkast om 09.04uur was afgeleverd , en inderdaad de koelkast stond aan de weg , geen berichtje , geen retour . Navraag bij PostNL leerde dat Bol.com niet had geiinformeerd dat er ook een retour moest worden meegenomen . Heb uiteindelijk 2 mensen moeten inschakelen om de koelkast thuis te krijgen en de oude naar mijn auto te brengen om zelf maar af te voeren . Zeer teleurgesteld over deze levering !!!

Beste Jan,

BOL.COM 27-10-2022

Scherpeprijs voor 55 inch oled tv 2022. Door via BOL.COM te bestellen kan ik de TV 4 weken uitproberen. Valt het tegen dan heb ik terugstuur garantie. Zeer snelle levering. Geen verzendkosten. Zelfs niet bij retour.
Officiele reactie van Bol.com 28-10-2022

Heel veel plezier met je nieuwe televisie! :)