Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jimmy 08-11-2022

Er word altijd duidelijk aangegeven wanneer iets binnenkomt, retouren gaat altijd goed en overzichtelijk en mag er dan is iets fout gaan(wat menselijk is) word je goed en vriendelijk geholpen. Net zo lang tot er een oplossing is. Dit zijn ook de redenen waarom ik graag bij Bol.com online winkel.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jimmy! :)

Ria 08-11-2022

Bol heeft een ruim assortiment. Alles wordt goed op tijd bezorgd! Communicatie is perfect!

Bedankt, Ria! 😃

Ramona 08-11-2022

Bol heeft een zeer goede klanten service, altijd bereid je te helpen, dus zeer klant vriendelijk

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar als je ons nodig hebt, Ramona! 😃

Babbel 08-11-2022

groot assortiment, goed prijs en vlotte levering. goede communicatie over levertijd

Bedankt! :)

LindaH 08-11-2022

Ik ben heel tevreden van de webshop van BOL.COM omdat je er werkelijk alles kan vinden. Als ik iets ergens anders niet vind, kijk ik op BOL.COM en daar vind ik het altijd. Het gemak van de website, de betaling en de info die je krijgt over je bestelling, alsook de snelle levering en het contact bij de klantendienst is voor mij zeker een pluspunt.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Linda! 😃

Keet 08-11-2022

Ik kies vaak voor Bol.com omdat ik het een betrouwbare website vindt. Na een bestelling ontvang je meerdere emails zodat je op de hoogte wordt gehouden van tijdstip levering, betaalgegevens etc. Retourneren gaat ook gemakkelijk. Verder vind ik het handig dat je je bestelgeschiedenis kunt inzien zodat ik eenzelfde product wederom kan bestellen. Een minpunt vind ik dat ik vaak een woord intyp van een product om mijn zoektocht te beperken maar dan nog verschijnen er zoveel artikelen dat ik het overzicht kwijtraak en niet weet wat ik moet bestellen. Maar daarentegen is het aanbod oneindig.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Keet! :)

jac 08-11-2022

Al verschillende jaren doe ik aankopen bij Bolcom. Nooit problemen, steeds juiste informatie over de producten , correcte leveringen .
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Dank dat je al zo lang klant bij ons bent, Jac!

Frank VDB 08-11-2022

Wij kopen regelmatig bij Bol.com aan. Goeie prijzen, goeie service, rap geleverd. Bij problemen met iets, een vlotte oplossing. Maar vooral als je iets zoekt, geen rondrijden van hier naar daar, om dan te zien dat ze het niet hebben.
Dus een besparing van tijd. Als select klant, geniet je van vele voordelen en gratis leveringen, voor een kleine jaar prijs van 9,95 euro. En is er iets, die wat duurder uitvalt, ja de zoektocht kost ook geld. Voor ons een aanrader Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Frank! :)

Marjo 08-11-2022

Zeer tevreden over alle ontvangen bestellingen. Levering via Post-NL altijd binnen de gestelde termijn.
Officiele reactie van Bol.com 08-11-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd, Marjo! 💪

Kastrulleke 08-11-2022

Prima site om te bestellen, je vind er werkelijk alles aan correcte prijs.
Snelle levering ook als er word gewerkt met partners.
Indien er een probleem is snelle rechtzetting vb gebroken levering door bezorgingsdienst.
Kortom perfecte site, een aanrader

Enorm bedankt! 😃

Diana 08-11-2022

Alle producten zijn makkelijk te vinden. Correcte service echte aanrader.
Prettige webwinkel om in rond te snuisteren,en leuke betaalbare artikels te vinden.
Officiele reactie van Bol.com 08-11-2022

We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Diana! :)

Amber 08-11-2022

Bol.com is een heel betrouwbare webshop! Ze hebben een supergoede klantenservice en zoeken altijd mee naar een gepaste oplossing wanneer er iets misloopt.
Snelle levering, goede service, veel producten, …
Officiele reactie van Bol.com 08-11-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Amber! :)

Marja 08-11-2022

Correct behandeld.
Over de bestelling word je op de hoogte gehouden.
Ik ben een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 08-11-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo'n tevreden klant blijft, Marja! 😃

Lamberta 08-11-2022

Door Corona en doordat goede winkels in mijn dorp moesten stoppen, ben ik meer bij Bol.com gaan kopen. De levering en kwaliteit zijn goed. Er is door de samenwerking met specialisten, een grote keuze. De afhandeling van een klacht is vriendelijk en correct.
Officiele reactie van Bol.com 08-11-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Josje 08-11-2022

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je aankoop. En vandaag kopen, morgen in huis, maken ze altijd waar.
Officiele reactie van Bol.com 08-11-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Ivo 08-11-2022

Blijft mijn nummer 1. Select en het retourneren blijft super. Ga zo door! Als ik iets als minpunt moet noemen zijn het de tussen leveranciers. In het verleden ellende mee gehad. Dit werd echter adequaat opgelost door BOL zelf.
Officiele reactie van Bol.com 08-11-2022

Ontzettend bedankt voor het compliment! 😃

wim 08-11-2022

altijd goed verzorgd en op tijd prima service houden zo ik vind het allemaal prima geregeld
Officiele reactie van Bol.com 08-11-2022

Fijn dat je zo blij met ons bent, Wim! :)

Bert 07-11-2022

Bol.com
Makkelijk alles bestellen wat je wilt hebben.
Altijd snelle leveringen en gratis thuis bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 08-11-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Bert! :)

Jan v O 07-11-2022

Erg makkelijk om producten te vinden, te vergelijken en te bestellen. Met Selectdeal mooie aanbiedingen en gratis verzending. Helaas werd het product tot twee keer toe bezorgd op tijden die niet waren afgesproken waardoor ik het alsnog moest ophalen bij een PostNL punt. Dat ligt niet aan BOL.com maar is wel ongemakkelijk.
Officiele reactie van Bol.com 08-11-2022

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel! 😃

AloysFM 07-11-2022

Na bestelling snelle verzending, ook via partners. Dankzij Select een jaar lang géén portokosten bij kleinere bestellingen. Zeer tevreden met Bol.com in de bekende verpakking met de blauwe bollen!

Enorm bedankt! 😃

Vin 06-11-2022

Deze winkel heb ik gekozen i.v.m. de prijs, beschikbaarheid en levertijd.
Daarnaast zijn ervaringen uit verleden met deze webshop goed.

Bedankt voor je review, Vin! 😃

Martin Sanders 06-11-2022

Eenvoudige betaling en snelle levering, (meestal de volgende dag). Eerlijk geprijsde artikelen.
Officiele reactie van Bol.com 07-11-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! :)

Visp 05-11-2022

Als ik iets wil vinden om te vergelijken.
En mocht er blijken dat daar beschikbaar zijn, dan is het mooi meegenomen en bovendien is het snel geleverd.
Je krijg een duidelijke bevestiging zoals bestelling, levering per post / dhl / ed., Nog bevestiging dat het eraan komt in tijdbestek.
Soms is het goedkoper maar niet altijd.
Maar wel betrouwbaar met levering.
Officiele reactie van Bol.com 07-11-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! 😃

Nicole 05-11-2022

Als ik voor een aankoop sta, ga ik altijd eerst bij Bol kijken. Bol is betrouwbaar, heeft altijd snelle levering, waarvan ik tevens goed op de hoogte wordt gehouden.
En mocht er eens een keertje iets retour gaan, kan ik altijd zonder problemen omruilen of ik krijg het geld teruggestort.
Bol staat bij mij, zonder twijfel, op 1
Officiele reactie van Bol.com 07-11-2022

Ontzettend bedankt voor de complimenten, Nicole! :)

Henk 05-11-2022

Wat bol. Com betreft doen ze waar ze voor staan. De site is goed bereikbaar en overzichtelijk. Ben blij dat ze er zijn
Officiele reactie van Bol.com 07-11-2022

En wij zijnblij met jou, Henk! :)