Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Harry 11-11-2022

Betrouwbaar, Komen afspraken na,hele goede communicatie. Weet waar je aan toe bent.En snel.
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Harry!

Michael 11-11-2022

Keurig netjes geleverd. Heel soms 1 a twee dagen later dan aangegeven maar verder tip top in orde.
Officiele reactie van Bol.com 11-11-2022

Het doet ons goed dat je zo tevreden bent, Michael! 😃

Zeynep ciftci 11-11-2022

100% secure shopping platform. If you are not satisfied with the internet shopping site and product where you can safely spend your money, the entire fee will be refunded.

Thank you very much! :)

John 11-11-2022

Bol is bij mij een betrouwbaar bedrijf.
Veel artikelen voor meestal goede prijzen.
Eerlijk gezegd zijn de prijzen niet altijd de laagste maar de service is heel goed.
Goede retour regeling ze doen niet moeilijk.
Snelle levering en dat is altijd goed natuurlijk.
Officiele reactie van Bol.com 11-11-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, John! 😃

Bernard 11-11-2022

Het is makelij een product zoeken over het algemeen is het snel binnen als je het niet goed wind het makkelijk weer via sit weer te retourneren
Officiele reactie van Bol.com 11-11-2022

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Bernard! :)

Aaaaa 10-11-2022

Ik ben altijd heel tevreden geweest,maar nu toch blown away ik heb deze week een aeg draadloze stofzuiger gekocht, voor 149€ ik wil een 2de voor boven en hij kost op 4 dagen tijd 70€ meer . 220€
Niet te geloven

Beste klant,

Bedankt voor jouw bericht.
Wat jammer zeg! We nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

Natalya van bol.com

Pieter 10-11-2022

Inmiddels bestel ik alweer een jaar of 15 bij deze webwinkel en ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad met Bol.Com of de bij hen aangesloten leveranciers. Ze doen wat ze beloven of er volgt een uitleg waarom ergens niet binnen de afgesproken tijd aan voldaan kan worden. Nooit gedoe met rekeningen of bijvoorbeeld niet geleverde goederen.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Enorm bedankt dat je al zo lang klant bij bent, Pieter! 😃

Leo 10-11-2022

Ik bestel zeer regelmatig bij BOL.COM. Eigenlijk al jaren
Het is altijd goed verzorgd.
Levering is altijd zoals beloofd, vandaag besteld op de juiste datum geleverd, soms de volgende dag al.
En daarbij word je via de mail uitstekend op de hoogte gehouden waar zending is.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Bedankt voor je review en je mooie woorden, Leo! :)

Avalon 10-11-2022

grote assortment van spullen , vaak geen zendkosten , bij retour geen problemen gehad met Bol.com en je krijg je geld op tijd terug .

Je kan altijd op ons rekenen, Avalon! 😃

Diana 09-11-2022

Bol.com heeft altijd een ruime keuze en producten. En als select member betaal je geen verzendkosten ook al bestel je voor een klein bedrag. Tot dusver nooit geen klachten gehad met producten of zendingen.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

We zijn blij dat je nog nooit klachten hebt gehad. We doen er alles aan om dit zo te houden, Diana! :)

Monika 09-11-2022

Bestel al jaren bij Bol.com en ben zeer tevreden.
Wanneer ik niet tevreden ben krijg ik binnen beloofde tijd mijn geld terug met een update over de voortgang van de retourneren.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Monika! 😃

WimBeilen 09-11-2022

Bestel al jaren zeer regelmatig, is altijd goed verzorgd. Snelle levering en je wordt perfect op de hoogte gehouden waar zending is. Tijdstip van levering klopt altijd.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! :)

Marcel W 09-11-2022

Bestel al jaren bij BOL.COM naar volle tevredenheid. Als er iets mis ging werd het altijd goed opgelost

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Marcel! 😃

Cor 09-11-2022

Bestelde product was niet voorradig en werd dus niet op tijd (zoals gewend) geleverd. Werd dagelijks op de hoogte gehouden maar heb uiteindelijk een andere uitvoering van het product besteld. Annuleren was geen probleem en daarom excuses van Bol.com overbodig. Wel per mail prettig contact gehad en ook tevreden met aangeboden voorstel.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Fijn dat het contact zo goed is verlopen, Cor!

pensionada 09-11-2022

alle produkten die wij bij bol.com hebben gekocht zijn van goede kwaliteit en worden snel afgeleverd.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen! :)

positieve webshop 09-11-2022

het prettige aan bol .com vind ik het keuze succes , wat je ook zoekt alles is er te vinden ! en dat maakt dat het prettig shoppen is . ook de klanten service is erg prettig , ze geven vlot antwoord op je vragen , en stellen de juiste vragen en of opmerkingen . nee ik ben al vele jaren een trouw fan van bol .!!
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

En wij zijn fan van jou! 😃

Harm 08-11-2022

Bol.com is 1 van de eerste plaatsen waar ik zoek als ik b.v. een cadeautje wil kopen. Dat niet alleen. Ook voor mezelf kijk ik vaak op bol. De reden? Groot assortiment, heel groot. Snelle afhandeling. Snelle verzending en het gaat (tot nu toe) altijd goed. Iets verkeerd besteld? Ontzettend gemakkelijk om af te handelen. Retour aanmelden; retourlabel afdrukken en op het pakketje plakken en even wegbrengen naar de post. En je geld heb je snel terug.

Een dikke aanrader. Nooit problemen.

Bedankt voor de complimenten, Harm! 😃

Malika 08-11-2022

Groot assortiment, duidelijke overzicht ,
en scherpe prijzen.

Klantenservice goed bereikbaar en altijd bereid mee te kijken na ontevredenheden.

Ben zeer anthousiast over Bol.com, zeker een aanrader!

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Malika! 😃

MacLittle 08-11-2022

Bol is vaak de eerste plaats waar ik kijk en ook de eerste plaats waar ik bestel. Ik kan alles goed vinden op de side, alles duidelijk omschreven. Goed assortiment en goede prijzen
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Dank dat je onze webwinkel kiest! :)

Patricia 08-11-2022

Als ik iets nodig ben kijk ik gelijk op bol.com ze hebben altijd wat ik zoek en voor de leukste prijzen. Ik vind de service altijd goed en mocht er iets niet goed zijn wordt het altijd snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Patricia! :)

Missy 08-11-2022

Bol.com heeft bijna altijd wat ik nodig heb. Ze zijn altijd betrouwbaar en snel met leveren.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Missy!

RVG 08-11-2022

Kan bijna altijd vinden wat ik zoek met duidelijke specificaties. Heb volgens mij nog nooit iets hoeven retourneren omdat het niet voldeed aan mijn verwachting. Snelle leveringen ook een dikke voldoende. Enmochten er vragen zijn is de klantenservice gewoon goed en behulpzaam.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar als je ons nodig hebt! 😃

richard ivde 08-11-2022

Gevarieerd aanbod, snelle levering en mogelijkheid om eventueel te retourneren. Prima shop.

Bedankt! 😃

Patron 08-11-2022

Altijd snelle levering en goede service, ook de producten voldoen aan mijn verwachtingen. App werkt zeer handig.
Mijn complimenten.
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

Heel erg bedankt voor de complimenten, Patron! :)

Priscilla 08-11-2022

Bol. Com heeft een ruim assortiment. Wordt snel geleverd en een goede service en retourneren. Er is nog nooit iets fout gegaan
Officiele reactie van Bol.com 10-11-2022

We doen ons best om ervoor te zorgen dat het gehele bestel en leverproces goed verloopt :)