Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacqueline Hartman 15-11-2022

Ben zeer tevreden over deze webshop. Groot assortiment, goede product info, snelle levering en altijd goed verpakt.
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

Fijn dat je zo blij met ons bent, Jacqueline! :)

Nathalie 15-11-2022

Er word gewoon echt áltijd klantgericht meegedacht vanuit de klantenservice. Snelle service met duidelijke communicatie naar de klant

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Nathalie! 😃

Kurt 15-11-2022

Heel makkelijk om bepaalde goederen aan te kopen. Wel doe ik prijs/kwaliteit vergelijking en merk toch dat bol scherp zit qua prijzen. Sommige producten volg ik dan op en als ze in promo komen te staan is de aankoop een feit. Beetje geduld kan nooit kwaad.
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Kurt! :)

Lies Bohmer 15-11-2022

Alles wordt altijd keurig op tijd afgeleverd en als een product niet naar wens is, word het keurig afgehandeld
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt 💪

Jatiha 15-11-2022

Artikelen van goede kwaliteit en altijd snel en goed verpakt geleverd ,ook de verzendkosten zijn vaak gratis ,allemaal pluspunten !

We zijn blij dat je zo tevreden bent, Jatiha! 😃

Mike 15-11-2022

Al vaak gekocht bij Bol. Ze hebben een enorm assortiment dus je vindt bijna altijd wat je zoekt.
De prijzen zijn soms wel aan de hoge kant dus soms wijk ik wel uit naar een concurrent of een specialist.
Bezorging en verpakking is altijd top.
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

Dank dat je kiest voor onze webwinkel, Mike! :)

Rob van der Meij 15-11-2022

Ben een klant die regelmatig bestellingen doe . De artikelen zijn duidelijk omschreven en de aflevering is altijd correct en snel.

Bedankt voor je bestellingen, Rob! 😁

Joke 15-11-2022

Er is zoveel keus, ik heb het tot nu toe nog allemaal kunnen vinden. Erg makkelijk online bestellen, hoef je die zweterige winkels niet in. Aangezien wij niet een speelgoedwinkel hebben met veel keus, bestel ik vaak speelgoed voor mijn kleinkinderen. Erg blij met Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

En wij zijn blij met jou, Joke! :)

StijnK 15-11-2022

Ik heb al veel bestellingen gedaan bij Bol.com. Bij de zeldzame problemen die er geweest zijn, heeft bol.com deze altijd snel en correct opgelost.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Stijn! 😃

Gerrit 15-11-2022

Uitstekende service, kan eigenlijk altijd wel vinden wat ik nodig heb of waar ik naar op zoek ben
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Gerrit! 😃

Ant 15-11-2022

De webshop is gemakkelijk in gebruik zodat je snel je product vind.De service is prima en de levering snel. Ja ik zou deze webshop aanbevelen al is de prijs soms wat hoger maar wel met de garantie dat je het ook thuis krijgt.

Dankjewel! 😃

M 15-11-2022

Bol.com heeft een geweldig uitgebreid assortiment, en een goede service. Ook als een artikel tegenvalt of kapot is regelen ze het snel.
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! :)

Alma 15-11-2022

1 Woord, Fantastisch fijne site en altijd keurig op tijd afgeleverd. Ook blij met select.
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

En wij zijn blij met jou, Alma! :)

Erik 15-11-2022

Het is een reflex geworden om naar Bol te surfen als ik iets nodig heb: giga-aanbod aan scherpe prijzen...en nog nooit (hout vasthouden) problemen gehad met de levering
Jullie zijn nog niet van mij af

Dat willen we ook niet, Erik! 😃

Anisa 15-11-2022

Ik weet alles te vinden op bol.com, snelle levering, select korting helpt en ben altijd tevreden met hoe het pakket aankomt. Nog geen slechte ervaringen gehad!
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

We doen er alles aan om dit zo te houden, Anisa! 😃

Elly Bressers 15-11-2022

Bol.com heeft bijna alles waar je naar op zoek bent, de levering is super snel, als je naar een artikel op zoek bent zou ik aanraden kijk eerst bij Bol.com een shop die goed te vinden is en razend snel is.
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Elly! :)

Madelon 11-11-2022

Sinds 24 november 2016 ben ik al klant bij bol.com, dus al 6 jaar lang klant. Ik ben super tevreden met bol.com. Uitzonderlijk wel eens wat vertraging gehad, maar ook dan informeren ze hun klant netjes.

Op nog vele positieve jaren aan bestellen te gaan!!!
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Madelon! :)

Jan 11-11-2022

Al vele jaren klant van bol.com en dit tot volle tevredenheid. Duidelijke informatie, goede communicatie en snelle service.
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

We waarderen het dat je al zo lang klant bij ons bent, Jan! Bedankt!😃

Evelyn 11-11-2022

Alles wat ik wil kopen, vind ik bij bol com, fijne site ,overzichtelijk ,alles snel in huis.ik bestel graag bij bol com

Bedankt, Evelyn! 😀

Harry 11-11-2022

Betrouwbaar, Komen afspraken na,hele goede communicatie. Weet waar je aan toe bent.En snel.
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Harry!

Michael 11-11-2022

Keurig netjes geleverd. Heel soms 1 a twee dagen later dan aangegeven maar verder tip top in orde.
Officiele reactie van Bol.com 11-11-2022

Het doet ons goed dat je zo tevreden bent, Michael! 😃

Zeynep ciftci 11-11-2022

100% secure shopping platform. If you are not satisfied with the internet shopping site and product where you can safely spend your money, the entire fee will be refunded.

Thank you very much! :)

John 11-11-2022

Bol is bij mij een betrouwbaar bedrijf.
Veel artikelen voor meestal goede prijzen.
Eerlijk gezegd zijn de prijzen niet altijd de laagste maar de service is heel goed.
Goede retour regeling ze doen niet moeilijk.
Snelle levering en dat is altijd goed natuurlijk.
Officiele reactie van Bol.com 11-11-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, John! 😃

Bernard 11-11-2022

Het is makelij een product zoeken over het algemeen is het snel binnen als je het niet goed wind het makkelijk weer via sit weer te retourneren
Officiele reactie van Bol.com 11-11-2022

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel, Bernard! :)

Aaaaa 10-11-2022

Ik ben altijd heel tevreden geweest,maar nu toch blown away ik heb deze week een aeg draadloze stofzuiger gekocht, voor 149€ ik wil een 2de voor boven en hij kost op 4 dagen tijd 70€ meer . 220€
Niet te geloven

Beste klant,

Bedankt voor jouw bericht.
Wat jammer zeg! We nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

Natalya van bol.com