Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

peter1976 26-07-2022

ik vind er alles terug wat ik nodig heb.
hoef niet meer alle winkels te doorzoeken
altijd goed en op tijd geleverd. en bij een probleem toch goed geholpen worden.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Hoi Peter, bedankt voor je positieve reactie!

Jolien 26-07-2022

Groot aanbod, snelle levering en gemakkelijk te contacteren bij eventuele problemen.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Bedankt voor je positieve feedback, Jolien!

Zee 26-07-2022

Sinds de pandemie ben ik steeds vaker bij Bol.com gaan bestellen. Ze hebben vaak scherpe prijzen en artikelen kan je opslaan in je verlanglijstje, je krijgt een melding als een artikel in prijs in gedaald.
Vind het wel jammer dat er soms niet op tijd wordt dat ligt aan de vervoerders keuze maar dit is wel iets waar bol strenger op zou kunnen treden.

Karin 26-07-2022

Je kan hier werkelijk alles vinden.Goede service,snelle levering.houden je goed op de hoogte over je bestelde producten.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Dank voor deze positieve reactie, Karin!

Chris 26-07-2022

Groot assortiment en alles makkelijk te vinden. Net als overal wel prijsbewust zijn want niet altijd goedkoop. Levering meestal snel en goed maar de laatste tijd later dan afgesproken.Wellicht schuld bij post.nl.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Hoi Chris, als je vragen hebt over de leveringen of levertijden van je bestellingen kun je altijd even met onze klantenservice overleggen. We denken graag met je mee! Stuur een mail naar klantenservice@bol.com 😊

André Waregem 26-07-2022

Je voelt dat er een ontzettend goeie organisatie zit achter Bol.com: het aanbod is zeer groot waardoor ik spontaan eerst op deze site ga zoeken als ik iets nodig heb.
De optie Select geeft bovendien veel voordelen in ruil voor een kleine jaarlijkse bijdrage.
De leveringen gebeuren snel en de klantendienst is zeer attent waardoor sporadische problemen vlot en goed worden opgelost. Over retours wordt nooit moeilijk gedaan.

Alleen het beste voor onze klanten, André! 😊

Alwin 26-07-2022

Hele slechte service. Ik wacht nu al 3 weken op een pakket dat via de post verzonden zou worden. Ben nu al 3 weken bezig om de bestelling dan maar te annuleren maar dat is onmogelijk. Volgens de arrogante Marina van bol.com.
Ben dus me geld kwijt en heb het ergens anders moeten bestellen heb zoiets nog nooit meegemaakt bel je de klantenservice en krijg je alleen een grote mond

T. de Bruin 26-07-2022

Hele goede internetwinkel. Misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel een enorm aanbod. Snelle leveringen. Maar wat voor mij het allerbelangrijkste is, is dat wanneer je een klacht hebt, of iets wilt retourneren, er een klantenservice is, die niet zeurt of moeilijk doet, maar je helpt. Absoluut alleen maar positieve ervaringen. En ik bestel bij Bol.com met regelmaat. Alleen dit jaar al 31 bestellingen.

We staan voor je klaar T! 💪

Antjeq234 26-07-2022

Wij kopen vaak bij bol.com gezien de vlotte levering ,goeie verpakking ,keurig aan gegeven wanneer iets wordt bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Hartelijk dank voor je aankopen bij ons, Antje!

Jacky 26-07-2022

Handige shop. Weet wie je bent en de app werkt geweldig.
Onthoud adressen ( makkelijk voor kadootjes)
Kortom praktisch

We weten zeker wie je bent, Jacky! een topklant! 💙

markthan 26-07-2022

ik vind dit een fijne en betrouwbare winkel met een heel uitgebreid assortiment ik vind hier bijna altijd wat ik zoek en het wordt ook snel en volgens afspraak bezorgd
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Top dat we zo'n passend assortiment voor je hebben, Markthan! Dat horen we graag.

Gea 26-07-2022

Ik ben heel tevreden over Bol.com.
Alles wordt snel geleverd en goed verpakt.
Je wordt middels updates/mail op de hoogte gehouden mbt de levering.
Tevens is het makkelijk om iets terug te sturen als dat onverhoopt nog mocht zijn.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Fantastisch dat je dit op deze manier aan ons laat weten, Gea!

Cynthia 26-07-2022

Ik ben vaste klant en heel erg tevreden! Alles is altijd goed verpakt en word snel verzonden. Als er iets later is krijg ik dat netjes te horen. Ook worden reparaties snel gedaan of krijg snel te horen wat er mee is of mijn geld terug.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Hoi Cynthia, fijn dat je onze updates over je bestellingen reparaties zou goed kunt waarderen. 👍

Marc 26-07-2022

Nog nooit teleurgesteld in bol.com alles wordt netjes verpakt en op tijd geleverd en mocht het later komen wordt ik netjes op de hoogte gehouden
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Fijn dat je zo blij bent met ons, Marc! Dat zijn wij ook met jou!

Richard 26-07-2022

Ik ben vaste klant en tot grote tevredenheid. Maar ik ga niet hoger dan de 8 want ben de laatste keer teleurgesteld. Via Select gratis bezorgen, top maar ik krijg niet te zien welke pakketdienst er in de avond gebruikt wordt. Dat bleek Budbee te zijn. En op dit moment, zomer 2022, is dat een groot drama. Dus ik kies voortaan voor bezorging op de dag.

Dus Bol: laat eerlijk zien wie het gaat leveren en ik we gaan naar de 10!
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Richard, we nemen je feedback mee en hopelijk kunnen we je wens in vervulling laten gaan!

Peter 26-07-2022

Ja Bol.com is gewoon goed niet altijd de goedkoopste maar alles wat ik tot nu besteld heb is goed volgens mij ging er een keertje wat mis maar werd vlot opgelost
Gewoon doorgaan zo ik ben super tevreden
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Bedankt voor je reactie, Peter!

Crista 26-07-2022

Snelle levering, prima prijzen. Maar, nog veel belangrijker, als er iets niet goed is mag je het gewoon terug sturen en krijg je je geld terug. Fijn om bij bol.com te kopen!
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Fijn om dit te lezen over jouw ervaringen als klant, Crista!

Carola 26-07-2022

Ik kies heel vaak voor Bol, ik kan meestal vinden wat ik zoek voor een redelijke prijs en krijg goede service ook van hun partners. Levering gaat prima. Spaart mij tijd omdat ik kan makkelijk vinden wat ik zoek en door te combineren geen verzendkosten er bij. Heel tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Bedankt voor je vertrouwen, Carola!

THEO 26-07-2022

Ik kom de deur niet meer uit alles loopt via Bolcom. Waarom zou ik nog in mijn auto springen ( vandaag besteld morgen in huis) misschien een paar centen meer maar wat denkt u van het gemak en de brandstof prijs.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Hoi Theo, we zijn blij dat we je van alle gemakken kunnen voorzien!

Gerard 26-07-2022

Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken bij Bol.com....nooit klachten! En als er iets is zorgt Bol.com ervoor dat het goed wordt opgelost, en heel fijn dat je via facebook in de pb altijd met je vragen en andere dingen bij Bol.com terechtkunt ... zo heb je gelijk een goed antwoord!
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Hoi Gerard, wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met ons en bedankt dat je dit laat weten via deze website!

H 26-07-2022

Vaak snelle levering. Ontzettend goede klantenservice. Nog nooit problemen met bol.com gehad over geretourneerde producten
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Wij zijn ook heel blij met onze collega's van de klantenservice en met onze lieve klanten, zoals jij H!

Dineke 26-07-2022

Bol.com is zeer betrouwbaar.Alles word op tijd geleverd.Zeer tevreden.Alser iets niet goed is kun je altijd op Bol.com terug vallen.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

We staan voor je klaar, Dineke!

Ariev 26-07-2022

Ik ben als regelmatige klant van bol.com zeer tevreden.

Het enige wat ik kan opmerken is dat er een scherpere selectie op de aanbieders mag plaatsvinden.

Zo heb ik onlangs een bedrijf getroffen die spullen uit China aanbiedt met een slechte retour mogelijkheid, drie keer van websitenaam zijn gewisseld. En als je bij dit winkel wil retourneren moet je zelf de kosten voor verzending naar China dragen. En deze kosten waren nagenoeg gelijk aan de aanschafprijs. Men is telefonisch niet of zeer slecht bereikbaar en op de mail wordt ontwijkend gereageerd.

Ik moet er werl bij opmerken dat ik deze ervaring heb op gedaan bij een aanschaf niet via www.bol.com zelf, maar via de eigen website van het bedrijf. Maar dit bedrijf biedt zijn goederen ook aan via bol.com

Daar zou door bol.com scherper op gelet kunnen worden. (Bijvoorbeeld door met enige regelmaat recensies van de aanbieders na te lezen.)
Zo kunnen jullie potentiele oplichters of slechte bedrijven weren.
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

Bedankt voor deze feedback, Ariev!

Vervoort W. 26-07-2022

Momenteel ben ik opgelicht door Bolleke in samenwerking met PostNL voor ongeveer 2532.50 euro...wie de details wil mag me altijd contacteren. 15 producten van de 60 niet geleverd. 7 hebben ze al toegegeven dat er wat fout ging bij de distributie en van de 8 ander kunnen of willen ze geen bewijs van levering geven, omdat ze dat ook niet kunnen natuurlijk want die zijn ook niet geleverd. Ik vraag hun beleefd bewijs van wie geleverd heeft en wie het heeft aangenomen en afgetekend want ik was het niet, mijn zaak was die dag gesloten. Antwoord : dat moet U elf uitklaren met PostNL, dat is niet onze taak...terwijl zij zelf PostNL gebruiken als transporteur. Rechtzaak volgt...
Officiele reactie van Bol.com 27-07-2022

Beste klant,

Dit klinkt niet goed.

Op basis van de gegevens in dit bericht, kan ik je klantgegevens niet vinden,

Als je je bestelnummer doorgeeft aan klantenservice@bol.com en daarbij vermeldt dat je reageert naar aanleiding van een review op kieskeurig dan wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com

Mieke uit Geel 26-07-2022

Super tevreden over de webwinkel, de snelle levering is altijd een pluspunt! En als er iets fout is met een artikel is er nog nooit een probleem geweest om dit om te ruilen in tegenstelling met andere bedrijven.
Het enige minpuntje is dat het niet steeds de goedkoopste winkel is maar aan elke medaille is een keerzijde. Het is dan aan de klant om af te wegen of het een dringende bestelling is en of je de verzendkosten en risico van de goede service wil in de weegschaal leggen.
Ik ben alvast al een hele lange tevreden klant en hoop dat jullie nog lang zo doorgaan!
Officiele reactie van Bol.com 11-08-2022

We zijn van plan om nog lang zo (of nog beter!) door te gaan. Dat gaat zeker lukken met zulke trouwe klanten als jij Mieke. 😊