Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lisa van den Broek 24-05-2023

Omdat ik goede ervaring heb ,als ik iets bestel, altijd meteen bericht terug , en hele goede service, ook met retour of wat dan ook , het word meteen goed afgewerkt, geen enkel probleem ondervonden, nog nooit ,ik vind het prettig winkelen .
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Lisa! :)

Roger 24-05-2023

Vwb levering is het niet altijd duidelijk of Bol dit zelf rechtstreeks verstuurd (in voorraad heeft) of niet. De snelheid van leveren is daarom variabel en zou per artikel uitgelegd kunnen worden.

Controle op artikelprijzen verdient aandacht: te vaak worden er schofterige prijzen door aanbieders gevraagd die totaal niet marktconform zijn. Het lijkt erop dat deze aanbieders erop gokken dat mensen erin trappen en een veel te duur artikel aanschaffen.

Overzicht is binnen Bol wel goed.

Bedankt voor je review, Roger! 😄

Patrick 24-05-2023

Zeer uitgebreid assortiment je kunt er bijna alles vinden.je word goed op de hoogte gehouden hoe je bestelling verloopt.ook kun je makkelijk retoneren.
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Patrick! 🙂

Sjaak 23-05-2023

Prima tevreden. Alles netjes en snel geleverd via een enteren partner van Bol.

Bedankt! 🤩

A3 23-05-2023

Een super grote webwinkel met heel veel aanbieders van een grote variatie aan artikelen.
En Bol.com staat altijd klaar voor alles wat je maar kan bedenken,…
Tot nu toe alles kunnen vinden wat we nodig hadden.
Dus Super Enthousiast
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

We vinden het belangrijk dat je zo te spreken bent over ons! 🥳

H.J.C. Kunne 23-05-2023

Goede service, ze zenden de zaken eigenlijk vrijwel altijd heel vlot, houden zich aan de vermelde tijden, en als het eens een keertje iets langer moet duren, zeggen ze dat ook van tevoren eerlijk. Prima webwinkel.
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Heel fijn dat je zo tevreden bent met onze service! :)

Cor 23-05-2023

De online winkel in Nederland, letterlijk alles te vinden wat je nodig hebt.
Kan je het niet vinden, dan helpen ze jou online.
Top!!!
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Je kan altijd rekenen op ons! 😃

Marietje12345 23-05-2023

Groot aanbod, voor een goede prijs. Snelle service. Ben heel blij met deze online winkel
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Wij zijn blij met jou als klant! 🙂

Irma 23-05-2023

Ik vind Bol.com top. Website is overzichtelijk. Je vindt snel wat je zoekt en bestellen is een fluitje van een cent. Artikelen worden altijd keurig volgens afspraak bezorgd en zonder bezorgkosten (als je 'select' hebt). Grote keuze en heldere voorwaarden.

Bedankt voor de complimenten, Irma! 😊

S.Leentvaar 23-05-2023

Steeds vaker kom ik na zoeken op het internet uit bij Bol.com. Bol. com heeft verrassend veel en voor iedereen. Ze leveren snel en correct en de communicatie tijdens de hele bestelprocedure is prima.

Bedankt! 😃

Wim 23-05-2023

Bol.com is een prima vertrouwde webshop met heel groot assortiment. De kosten voor gratis verzending heb je er zo uit.

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Wim! 😁

Bianca 23-05-2023

Snelle levering, ook van “derden” . Producten ontvangen zoals op de site aangegeven. Nog nooit wat retour hoeven sturen :-)

Fijn dat je zo blij met ons bent, Bianca! 👍

José 23-05-2023

Bol.com is de beste online winkel met een groot assortiment en keuzes uit verschillende verkopers. De site is makkelijk te vinden en te gebruiken. De levering door Bol.com zelf is zeer snel en goed. Door aangesloten verkopers gaat dit bijna altijd ook snel. Zeer tevreden hierover.

Bedankt voor je mooie woorden, José! 😁

Patrick 23-05-2023

Het is altijd fijn om bij Bol.com iets te bestellen altijd snelle levering, zijn er problemen worden ze ook snel opgelost, heeft men defecte toestellen heeft men ook altijd een oplossing klaar. Zeker een aanrader bol.com.

Bedankt voor de complimenten, Patrick! 😊

bert5658 23-05-2023

Niet altijd de goedkoopste maar wel altijd snel geleverd, verschillende bezorgtijden is ook fijn

Bedankt dat je bij ons winkelt, Bert! 🥳

Norbert 23-05-2023

Steeds betrouwbare, snelle en klantvriendelijke webshop met grote keuze. Niet altijd de goedkoopste.
Vooral de (sterren)reviews helpen een goede keuze te maken.
Met select nog meer voordeel.

Heel erg bedankt, Norbert! 🙂

Rik 23-05-2023

Altijd betrouwbaar, snel en klantvriendelijk. Niet altijd de goedkoopste, maar als je een betrouwbare aankoop wilt doen is Bol het juiste adres. Met select nog meer voordeel.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Rik! 😁

Annet 23-05-2023

Ik ben heel tevreden met Bol. Groot aanbod, niet altijd de goedkoopste maar wel goede levering. Voor 12 euro per jaar bespaar je jezelf heel veel bezorgkosten.
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Superfijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Annet! :)

Kitty Buijl 23-05-2023

Als je iets zoekt kun je het daar in 9 van de 10 gevallen vinden. Ze geven meestal ook nog de optie tussen 3 verschillende winkels met een prijsverschil, en ook nog in de meeste gevallen gratis verzending. Ik koop er al jaren en heb nog nooit een klacht gehad dat wil toch wel wat zeggen
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Fijn dat je nog nooit een klacht hebt gehad! We doen er alles aan om dit zo te houden 😊

Piet 23-05-2023

Alles in mijn woning komt van Bol. Behalve de computer waar ik dit mee schrijf. Het bestellen gaat makkelijk, er is een ruim aanbod, en er wordt niet moeilijk gedaan, bij retourneren. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden, wat betreft de status van je bestelling.
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Piet! 😀

Jan 23-05-2023

wat ik erg prettig vind is dat als je iets besteld je het meestal de volgende dag thuis hebt.
je kan achter af betalen.
Dus je kan eerst je product bekijken en dan betalen.
als het niet klopt wordt het snel op gelost.
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 😄

Bob 23-05-2023

Snel producten op te zoeken en goede vergelijkingen van overige producten.Goede intrepretatie van producten

Dankjewel! 😊

Stefanie 23-05-2023

Vlotte levering, goed georganiseerd, vlot retourbeleid.
Groot aanbod!
Mooie kortingen zoals de bol-7daagse!

Bedankt! 😄

Jos 23-05-2023

Ik vind het betrouwbaar en goeden service ook snellen terug betaling als het product niet voldoet ook makkelijk berijkbaar bij vragen vriendelijken medewerkers

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Jos! 🤩

Januca 23-05-2023

Als ik iets nodig heb dan kijk ik steeds vaker bij Bol.com, en over het algemeen vind ik heel snel wat ik hebben wil.
Bestellen gaat heel eenvoudig en meestal heb ik het de volgende dag in huis. Het gevolg is dat ik graag bestel bij Bol.com.

Bedankt dat je bij ons winkelt. Januca! 😃