Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Kitty Buijl 23-05-2023

Als je iets zoekt kun je het daar in 9 van de 10 gevallen vinden. Ze geven meestal ook nog de optie tussen 3 verschillende winkels met een prijsverschil, en ook nog in de meeste gevallen gratis verzending. Ik koop er al jaren en heb nog nooit een klacht gehad dat wil toch wel wat zeggen
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Fijn dat je nog nooit een klacht hebt gehad! We doen er alles aan om dit zo te houden 😊

Piet 23-05-2023

Alles in mijn woning komt van Bol. Behalve de computer waar ik dit mee schrijf. Het bestellen gaat makkelijk, er is een ruim aanbod, en er wordt niet moeilijk gedaan, bij retourneren. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden, wat betreft de status van je bestelling.
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Piet! 😀

Jan 23-05-2023

wat ik erg prettig vind is dat als je iets besteld je het meestal de volgende dag thuis hebt.
je kan achter af betalen.
Dus je kan eerst je product bekijken en dan betalen.
als het niet klopt wordt het snel op gelost.
Officiele reactie van Bol.com 24-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 😄

Bob 23-05-2023

Snel producten op te zoeken en goede vergelijkingen van overige producten.Goede intrepretatie van producten

Dankjewel! 😊

Stefanie 23-05-2023

Vlotte levering, goed georganiseerd, vlot retourbeleid.
Groot aanbod!
Mooie kortingen zoals de bol-7daagse!

Bedankt! 😄

Jos 23-05-2023

Ik vind het betrouwbaar en goeden service ook snellen terug betaling als het product niet voldoet ook makkelijk berijkbaar bij vragen vriendelijken medewerkers

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Jos! 🤩

Januca 23-05-2023

Als ik iets nodig heb dan kijk ik steeds vaker bij Bol.com, en over het algemeen vind ik heel snel wat ik hebben wil.
Bestellen gaat heel eenvoudig en meestal heb ik het de volgende dag in huis. Het gevolg is dat ik graag bestel bij Bol.com.

Bedankt dat je bij ons winkelt. Januca! 😃

FJS 23-05-2023

Groot en mooi assortiment , betrouwbaar en een superieure snelle klantenservice , geen gedoe maar aanpakken.
snelle levering en altijd op tijd en netjes afgeleverd. Top!!!1

Heel erg bedankt! 😀

Laure 23-05-2023

Groot assortiment, duidelijk, gemakkelijk en een goede service. Daarbovenop een snelle levering en een goede klantenservice. Wij zijn zeer tevreden over bol.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Laure! 🙂

MiniLoes 23-05-2023

Makkelijke site. Zowat alles is er te verkrijgen.
Veel keus en leuke aanbiedingen.
Bestellen en betalen is super makkelijk. En alles wordt snel en netjes geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😁

Djara02 23-05-2023

Als ik iets nodig heb kijk ik meteen bij Bol. Ruime sortering en snel in huis!!

Bedankt! 😄

Fred 23-05-2023

Ik vind Bol.com een prettige online shop. Makkelijke site, de afwikkeling altijd goed.
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Wij vinden het prettig dat je bij ons winkelt, Fred! 😊

NOEL 23-05-2023

De bezorging verloopt perfect, en als er een product defect is wordt het ogenblikkelijk terugbetaald als de garantieperiode nog niet verlopen is.
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Noel! 💪

J.Massop 23-05-2023

Duidelijke webshop, Bol.com heeft echt alles. Wat ik heel fijn vind is dat als je nog snel een cadeau nodig hebt t voor 12 uur s'nachts kan bestellen en t de volgende dag al in huis hebt.
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🥳

Jelmer 23-05-2023

Bol is een gemakkelijke webshop. Heel veel producten zijn goed. Gemak staat voorop, ook bij uitzonderlijke gevallen zoals annuleren of retourneren. De klantenservice is ook uitstekend. Het enige minpunt is weinig transparantie over de levertijd van sommige artikelen. Ik wacht al een maand nu op een artikel wat constant vertraagd wordt zonder duidelijke reden. Dat is wel het enige geval wat ik in zo'n 5 jaar gebruik ooit meegemaakt heb. Daarom kost het maar een enkel punt.
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Fijn dat je zo te spreken bent, Jelmer! Voor vragen over je bestelling adviseren we je om contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken dan graag voor je na wat we voor je kunnen doen 🙂

Ansje 23-05-2023

Bol.com is al jaren mijn favoriete e-shop. Duidelijke website, groot aanbod, goede prijzen, snelle levering. Regelmatig goede acties. Ik waardeer de duidelijke communicatie en de oplossingsgerichtheid, ook via chat. Altijd bereikbaar en klantvriendelijk. Én als Selekt-klant geen verzendkosten. En waarom verder zoeken als Bol.com er is.

Heel erg bedankt voor het mooie compliment, Ansje! 😊

wim 23-05-2023

Bol.com levert altijd goede producten, vaak mooie prijzen en bezorging helemaal top.
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Wim! 😁

Jan 23-05-2023

Prijs en correcte afhandeling. Altijd goede opvolging. In je account kun je al je bestellingen bekijken en eventueel opnieuw bestellen. Jammer dat post.nl brievenbus pakket met telefoonhoes van €15 ergens anders heeft bezorgd en weet niet waar. Geen reactie. moet weer nieuwe bestellen maar dan bij afhaalpunt
Jan1957 23-05-2023

Hoes alsnog met de post vandaag bezorgd. Zal review aanpassen

Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over ons, Jan! 😊

Hetty Goudriaan 23-05-2023

Via Bol.com iets bestellen is veilig, snel en de artikelen worden goed verpakt aangeboden.
Dus voor mij (en velen met mij) ideaal.

Bedankt, Hetty! 😀

Dude 23-05-2023

Zeer klant vriendelijk, goed werkende info , zelfs bij een retour word je correct behandelt, top !!!
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar! 👍

Anoniem 23-05-2023

Al veel gekocht bij bol.com altijd heel tevreden geweest maar nu heb ik een luchtbevochtiger besteld en heb een ander product gekregen dan dat ik besteld had en na 1 week is het al kapot. Heb juist hetzelfde product gezien bij de chinezen en was maar 1/6 van de prijs de communicatie met het bedrijf van het product loopt niet zo goed

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Mir 23-05-2023

Vrijwel alles wat je zoekt vind je hier, snelle em goedkope/kosteloze levering!

Bedankt! 🤩

Alex uit Den haag 23-05-2023

Wat je ook zoekt bijna altijd vind je het op bol.com geweldige site en snelle levering
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht, Alex! 🥳

Bianca 23-05-2023

Hele
Fijne shop , snelle
Levering en hele
Fijne klantenservice wij shoppen graag bij bol
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Bianca! 🤩

Linnie24 23-05-2023

Ruime keuzes bij verschillende verkoopsites.
Snelle levering en achteraf betaal mogelijkheid.
Ik vind dit super.
Officiele reactie van Bol.com 23-05-2023

Bedankt voor de mooie woorden! 😁