Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Richard 30-05-2023

Overzichtelijke website filters zijn duidelijk en je kan bijna alles vinden voor leuke prijzen.

Dank voor je aankopen, Richard! 👍

Hennie 30-05-2023

Prettige website met grote keuzemogelijkheden, retourneren zonder kosten, levering snel en zeer betrouwbaar. Goede communicatie en bemiddeling tussen BOL.COM, het leverende bedrijf en de klant

Fijn dat je zo tevreden bent, Hennie! 😊

Beahaze 30-05-2023

Bij bol.com vind je bijna alles. Maar het is ook overzichtelijk. Je kunt er alles vinden. Verder is de prijs ook gunstig. Wij zij dvd verzamelaars van dvd's die meestal alleen in het buitenland te krijgen zijn. Verder met het sparen van punten bij select kun je ook nog leuke dingen winnen en je betaald nooit geen verzend kosten. Wij zijn zeer tevreden . Problemen worden ook snel en goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Bol.com 30-05-2023

Het is erg prettig dat je iets terug kunt sturen zonder kosten en dat het geld heel snel terug is gestort op de rekening waarmee je het geld hebt betaald. Mijn compliment.

Ontzettend bedankt! 😊

VPJ van den Berg 30-05-2023

Een prettige webshop met een persoonlijke benadering, ruimte keuze, groot asortiment, goede kwaliteit tegen een goede prijs en met een snelle correcte levering.
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Dank voor de complimenten! :)

claire 30-05-2023

ik koop veel bij bol com goede service, correcte prijzen en altijd heel gedienstig en vriendelijk. Ook de service achteraf is uitstekend. Ik raad het iedereen aan.
Groetjes
Claire

Bedankt voor je aankopen, Claire! 😄

Carine 30-05-2023

Heel groot assortiment vlug geleverd en bij problemen dadelijk opgelost en zeker niet onbelangrijk veilig.

Bedankt voor je review, Carine! 😊

jan 30-05-2023

Bol .com is de beste winkel wat mij betreft op het gebied van muziek,lps cds dvds ,enorme keuze en dat vindt ik geweldig.

De keuze is reuze! 🤩

Cor 30-05-2023

Deze webshop heeft een zeer ruim assortiment met diverse artikelen en prima doorverwijzing naar andere aanbieders.Er wordt snel gereageerd en heel snel geleverd volgens afspraak.Koop zelf al geruime tijd via Bol.com en naar zeer tevredenheid .Mocht er toch iets mis gaan,word dit direct opgelost.Al met al zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Voor vragen of bij problemen kan je altijd rekenen op onze klantenservice! 😀

Petra 30-05-2023

Handig alles onder één vlag altijd snel bezorgd en ook nog eens gratis ! Prima service
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Fijn dat je zo te spreken bent over onze service, Petra! 😃

Billy 30-05-2023

In al die jaren dat ik reeds bestel bij Bol.com altijd goede ervaringen mee gehad. Goede prijsvergelijker, en produkt erg snel in huis. Veiligheid staat voorop, vooral nu met al die malafide websites, daarom ook voor mij altijd bol.com!

Enorm bedankt voor de complimenten, Billy! 🙂

Jade 30-05-2023

We kiezen vaak voor bol.com voor verschillende redenen. In ons druk leven is snel en overzichtelijk iets zoeken belangrijk. De app helpt bijzonder goed met het maken van een keuze. Je krijgt duidelijke prijzen, levertermijn, reviews zijn beschikbaar en gedetailleerde informatie over je product.
De prijzen zijn marktconform, bij populaire producten zijn de prijzen bij de laagste in het online aanbod. Voor minder gangbare producten betaal je soms iets meer, maar je betaalt ook voor de service.
De levering is bijna altijd correct. Indien je een probleem hebt met levering kan je altijd terecht bij de klantendienst op verschillende manieren. Je wordt goed geholpen. Is het probleem niet op te lossen dan krijg je soms een attentie. Wij kregen popcorn toegestuurd omdat er iets was misgelopen met de levering van een product. Wat hierbij extra leuk is, is dat de attenties vanuit sustainable verantwoorde ondernemingen komen.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jade! 😁

Moniek 30-05-2023

Een hele fijne webshop ,waar je alles kunt kopen voor de beste prijs. En geen probleem als iets niet goed is om het weer te retourneren. Betrouwbaar dus!
Afgelopen week een stofzuiger van Rowenta gekocht.

Veel plezier met je nieuwe stofzuiger, Moniek! 😄

Janine 30-05-2023

Bijna voor alles wat ik online bestel, gebruik ik Bol.com. Alles wordt netjes behandeld, de communicatie is prima en mocht er iets van de bestelling niet in orde zijn, dan regelen ze het met de verkoper.
Ik vind het erg fijn werken!
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

We vinden het belangrijk dat je zo tevreden bent, Janine! 🥳

henny 30-05-2023

In deze shop kan ik altijd dingen vinden die ik nodig ben. Service en hulp staat hier voorop heel klein probleem met koffie apperaat maar snel opgelost.

Trudy 30-05-2023

Een hele fijne webwinkel met een heel ruim assortiment
En de klantenservice is geweldig goed

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Trudy! 😁

M. Maijer 30-05-2023

Altijd ruime keus, betrouwbaar, snelle levering en fijne communicatie met bol.com
Overzichtelijke website, en je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Kortom: meer dan tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Laura 30-05-2023

Ze hebben alles wat ik zoek.
Sommige producten via verkooppartners zijn van mindere kwaliteit, dit is erg jammer. Kom dan dingen tegen die op aliexpress en bij action veel goedkoper zijn. Je denkt kwaliteit te halen maar valt dan dus tegen.
Klantenservice en website een 10.
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Laura! 😃

Peter van Kesteren 29-05-2023

Ik ben altijd zeer tevreden over wat ik koop en de bezorging, veel keuze uit de shops die Bol.com je aanbied en zeker ook de service achteraf. Voor mij een dikke 9.

Dat waarderen we, Peter! Bedankt😊

Roos 28-05-2023

Meestal snelle levering.
Goede producten
Goede communicatie, ook als er iets retour gaat.

Bedankt! :)

Gabri71 28-05-2023

Makkelijk vanaf de bank uitzoeken en bestellen. Daarna word je goed op de hoogte gehouden van de status van je pakket. En uiteindelijk weet je best precies in wat voor tijdslot het gebracht wordt.

Bedankt voor je aankopen! 🙂

Wim 27-05-2023

Ben al van het begin klant bij bol,heb nog nooit ook maar 1 probleem gehad,altijd goede snelle service,ook goed berijkbare klantenservice altijd netjes geholpen.
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Het doet ons erg goed om te lezen dat je al zo lang bij ons winkelt, Wim! 🤩

Rob van Zwieten 27-05-2023

Overzichtelijke site met veel aanbieders. Goede vergelijking(en) mogelijk op dezelfde site. Concurrerende prijzen. Snelle levering. Retourneren, indien nodig, mogelijk. Kortom, een heerlijke plek om te winkelen.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Rob! 👍

Dennis van der Veen 26-05-2023

In September een wasmachine gekocht. Er zit een heel klein scheurtje in het rubber. Er wordt aangegeven dat het gebruikerschade is.

Als het gebruikerschade is dan zou het wel op een hele andere plek zitten. AEG vraagt hier €240 voor!! En bol.com wil niks betekenen.

Ik heb jaren heel wat geld besteed aan bol.com en jaren select abbonment gehad, maar deze wordt per direct opgezegd.

Na contact te hebben gehad met nog een medewerker willen ze nog niks betekenen.. Het is gebruikerschade (bij een net nieuwe wasmachine). Terwijl het scheurtje zit waar de deur tegen aan komt. Voor mij nooit en never weer bol.com. Al mijn preorders heb ik geannuleerd
Officiele reactie van Bol.com 26-05-2023

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw bericht.
Wij hebben inderdaad al contact gehad met elkaar en ons definitieve antwoord is al gegeven. Een scheur in de rubbers kan niet ontstaan zonder impact van buitenaf en daarom valt dit helaas niet onder de garantie.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet.
Natalya van bol.com

Jeroen Nijhof 26-05-2023

Ik bestel al jaren bij Bol zowel voor mezelf als voor cadeautjes voor anderen. Het enige nadeel daaraan is hun suggestie systeem. Dus als ik een of andere suffe roman voor mijn moeder bestel krijg ik nog maanden suggesties voor iets soortgelijks.

Met hun "onderaannemers " gaat het nog weleens mis. Bij sommigen daarvan meerdere keren per bestelling. Daar kan Bol.com dan weer weinig aan doen.

Al met al zal ik bij hen blijven bestellen en raad ik anderen aan dat ook te doen.

Bedankt dat je al jaren bij ons besteld, Jeroen! 🥳