Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Conzuela 30-05-2023

Heel erg blij met bol.com. Hier durf ik altijd te bestellen omdat de afhandeling heel correct is en er altijd wordt gekeken voor een oplossing indien het nodig is. Toppie ga zo door bol.com😁

Gaan we doen, Conzuela! 😃

Stanley 30-05-2023

Wat je ook zoekt, vaak kom ik uit bij Bol.com. Erg gebruiksvriendelijk, overzichtelijk, navigeren en het zoeken gaat gemakkelijk. Betalingscondities en retourneren is goed geregeld.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🥳

Charlotte 30-05-2023

Bezorging is nog wel een punt meestal veel te laat geleverd of niet geleverd. Terwijl je thuis bent😡
Producten zijn goed alleen bij in gebreken blijven is de afhandeling nog een puntje van aandacht.
Henry1968 05-06-2023

Beste bol.com ik heb u de mail gestuurd. Maar wat is er niet duidelijk aan mijn klacht.
*Teleurgestelde dochter
*2 dagen voor niks vrij genomen
*bol.com die niks voor je wilt doen
*PostNL die zijn afspraken niet nakomen
Niet

Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Charlotte! 🙂

Tevreden klant 30-05-2023

Super snelle bezorging. En als er iets niet naar behoren werkt dan wordt het perfect opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Eddie 30-05-2023

Uitstekende service! Vriendelijke medewerkers als je ze aan de telefoon hebt. Altijd bereid tot een oplossing te komen en snelle acties. Wat wel veel besteld en eerlijk gezegd tot nu toe geen enkel probleem ondervonden. Alles is zichtbaar voor de klant.

Bedankt voor je mooie woorden, Eddie! 😀

Dina 30-05-2023

Makkelijk thuis bestellen. Niet goed, geld is altijd vlot terug. Ruime keuze.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Vanuit je luie stoel kan je heel makkelijk bij ons bestellen, Dina! 😃

Kassinger ingo 30-05-2023

Bestel bijna altijd via bol.com. ik vind hier mijn keuze is overzichtelijk en lees ook de reviews. De prijs is meestal ook de beste prijs, bezorgen gaat vlot en moet er eens iets retour is dat ook geen probleem. Voor veel keuze en zorgeloos winkelen zit gij goed bij bol com. Enkel goed ervaring mee, en mijn lijst met bestellingen is heeel lang 😜😜
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Heel erg bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 😁

Ingrid 30-05-2023

Leuke, makkelijke en veelzijdige webshop, bijna alles wel te vinden. Vanaf het moment van bestellen tot aan de bezorging duidelijk zicht waar de producten zijn en wanneer ze geleverd worden. Klantenbinding en klantvriendelijkheid zin prima. Ik zelf kijk altijd eerst bij Bol.com of het product beschikbaar is en wat prijs betreft meestal zeer gunstig vergeleken met anderen. Bezorging is echt bijzonder snel. Dus mijn complimenten!!!

Bedankt voor de complimenten, Ingrid! 😁

Brent 30-05-2023

Super handig met het select abonnement, dat is relatief goedkoop en geeft je super veel gemak in het bestel en bezorgproces.

Superfijn dat je zo te spreken bent over de Select service, Brent! 🙂

Hélène 30-05-2023

Eigenlijk vindt ik het een zeer goede webshop. Snelle service. Dit is ook een valkuil want als je een foutje hebt gemaakt en deze binnen de minuut wilt corrigeren dan kan dat niet meer en moet je het pakket laten bezorgen om vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen. Het terugkrijgen van mijn geld heeft 3 weken geduurd en hier moest ik echt achteraan. Dat viel mij vies tegen. Ik kijk daarom nu extra goed uit wat ik bestel.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Bedankt voor je review, Hélène! Mocht je in de toekomst problemen ervaren, dan horen we dit graag. Onze klantenservice helpt je graag verder.😊

Madieke 30-05-2023

Altijd makkelijk om bij bol te bestellen.
Wel stom dat je een product bekijkt en het een uur later een euro duurder is.
En vervelend dat voor veel producten geldt dat je verzendkosten moet betalen onder de 20 euro. Denk dat meneer bol genoeg verdiend dat dit niet nodig.is.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Madieke! :)

FrodoNL 30-05-2023

Er ws een tijd dat ik meerdere malen per maand zaken bestelde bij bol.com. Vaak met bezorging in de avond (met Select abonnement).

Ik was ook altijd zeer tevreden - zelfs als er eens een keer iets misging werd het perfect opgelost.

Afgelopen jaar had ik wat mindere ervaringen - avondbezorging die misliep, met bezorgers die drie dagen op rij beweerden mij niet te kunnen bereiken en dus niet bezorgden. Ik besef dat dat een issue is van de bezorgdienst, maar als verzender is Bol eindverantwoordelijk voor de correcte afhandeling van leveringen. Toen bleek dat er met de bezorgdienst niet uit te komen was heb ik dus contact opgenomen met Bol. Een en ander werd financieel wel netjes afgehandeld, maar ik name me voor niet meer bij Bol te bestellen zolang ze deze bezorgdienst gebruikten.

Voor zover ik begrijp bestaat de genoemde bezorgdienst niet meer, dus eerder deze maand besloot ik toch weer eens een bestelling te proberen. Jammer dan, de nieuwe (?) avondbezorger die tussen 19:00 en 22:00 zou komen liet om 20:45 weten, "bezorging geannuleerd", zonder opgaaf van reden. Vervelend, aangezien ik het product de volgende ochtend al nodig had, maar kan gebeuren.

De volgende ochtend zie ik een bericht, bezorging "vandaag tussen 17:30 en 22:00". Oeps, ik kon niet garanderen dat ik voor 19:00u thuis kon zijn. Aanpassen van het bezorgwindow kon - en heb ik ook gedaan - maar alleen tegen extra betaling.

Toen ik hierover contact zocht met Bol, was de reactie, "dat is iets tussen u en de bezorger."

Een bedrijf dat zo met de klanten omgaat kan ik niet aanbevelen.

Beste FrodoNL,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Sandy 30-05-2023

Een webshop waar bijna alles te vinden met een duidelijke beschrijving.

Tot nu wordt alles netjes optijd bezorg, en bij problemen wat tot heden 1x is gebeurt helpen ze je vriendelijk (althans bij mij)

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Sandy! 😄

Frans 30-05-2023

Zeer uitgebreide en makkelijke website. Snel je product besteld en in huis.
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, Frans! 😊

Loek Tas 30-05-2023

Nieuwe steelstofzuiger besteld, maar deze bleek reeds in bedrijf te zijn geweest getuige de volle stofzak. Bol heeft het naar tevredenheid opgelost met een cadeaubon van .....

Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost, Loek! 😁

Prima webshop 30-05-2023

Prima webshop en heeft een betrouwbare uitstraling. De keren dat ik via deze shop iets heb gekocht , is er eenmaal een discussie geweest over de prijs , maar is gelijk prima opgelost. Verder zeer tevreden.

Bedankt! 🥳

walrus1 30-05-2023

iedere keer als ik iets bestel word ik goed en correct ingelicht
alles word op tijd en correct geleverd en je kan achteraf betalen wat ik een meerwaarde vind
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen! 😄

Jan Dirk 30-05-2023

Super website. Overzichtelijk. Komt de juiste resultaten bij zoekopdrachten. Aangesloten bedrijven leveren keurig op tijd. Aanrader

Bedankt! 😁

Arnold 30-05-2023

Leuke, makkelijke en veelzijdige webshop, bijna alles wel te vinden. Vanaf het moment van bestellen tot aan de bezorging duidelijk zicht waar de producten zijn en wanneer ze geleverd worden. Klantenbinding en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel. Ik zelf kijk altijd eerst bij Bol.com of het product beschikbaar is en wat prijs betreft meestal zeer gunstig vergeleken met anderen. Bezorging is echt a.s.a.p. dus mijn complimenten!!!

Heel erg bedankt voor de complimenten, Arnold! 🤩

Klussenjose 30-05-2023

Geweldige webshop, heel veel keuze, en geen verzendkosten als je lid bent van Select. Klantenbinding en en klantvriendelijkheid wordt hoog in het vaandel geschreven, kortom een prima webshop.
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😀

Peter K 30-05-2023

Makkelijk bestellen en hebben bijna alles via Bol zelf of een andere leverancier. En met de Select is het altijd gratis bezorgen en terug sturen. Super makkelijk maar ook vaak dezelfde prijs als de bij de leverancier zelf incl. verzenden. Bij problemen lossen de mensen van Bol het altijd keurig netjes op zonder gedoe. Ga zo door !!

Gaan we doen, Peter! 😊

Ad 30-05-2023

Zeer veel artikelen te vinden op Bol.com
Geen idee wat ze niet hebben
Altijd een snelle levering en je krijgt keurig van Bol en de verkopende partij de verzend info
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Ad! 👍

m.a.blijleven 30-05-2023

ik kan hier altijd vinden wat ik zoek de service is prima in orde ook als ik iets verkeerd bestel is het geen probleem om terug te sturen en het juiste produckt te bestelling .
bezorging prima op order.
al met al een prima site.

21 maart 2023
bij Bol.com vind ik meestal wat ik zoek de service is goed en als je Select activeert zijn de verzenkosten gratis wat ook wel fijn is.
verder zijn de voorwaarden goed.
al met al mijn favoriete site
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Nico 30-05-2023

De levertermijnen die ze bij Bol.com geven zijn realistisch. Mijn pakketjes komen altijd op tijd aan en zonder problemen kan ik retourneren. Daarnaast ben ik Selectklant wat de betaling, het retourneren en het kiezen van een bezorgmoment enorm makkelijk gaat. Er is een ruim assortiment en je vindt er voor ieder wat wils. Sommige prijzen zijn aan de hoge kant, maar dat is het enige minpuntje dat ik dan weer heb.

Cees Joosen 30-05-2023

Ik doe nu al ruim 7 jaar “ zaken” bij Bol en heb al die tijd heel wat artikelen besteld. 1x “ probleempjes “ gehad maar snel opgelost. Altijd keurig verpakt, snel in huis en achteraf betalen is ook een prima service 👍🏼
Officiele reactie van Bol.com 30-05-2023

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Cees! 😁