Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sleepy Unicorn 03-06-2023

Bol.com staat het toe, dat Sportpaleis.nl op hun platform een ander bedrag rekent voor de bestelde sportbeha. Bij navraag, blijkt dat zij de verzendkosten voor een eventuele retour vooraf doorberekenen aan de klant. Sorry, wat?! Dus ik betaal vooraf de retourkosten die ik niet ga maken? Ga weg! Ik ben gekke Henkie niet!!!

Beste Sleepy Unicorn,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Kees 03-06-2023

Binnen 24 geleverd en er waren problemen op de website, maar die waren binnen 20 minuten opgelost zodat de bestelling geplaatst kon worden. Aardig team bij de klantenservice die naar je luistert en ook naar een oplossing zoekt.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Kees! 🤩

Jan Veghel 03-06-2023

Als we tegenwoordig iets willen aanschaffen kijken we gelijk toch ook even op de site van Bol.com. Dikwijls hetzelfde product goedkoper en sneller geleverd. Wij zijn erg tevreden over deze webwinkel. Ook als voldoet het product niet aan de verwachtingen dan is de service nog steeds goed. 2X hebben we iets terug gezonden en daarvan ons betaling gerestitueerd gekregen. Je kunt dus Bol.com zeker vertrouwen ook als het eens wat minder gaat.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jan! 😊

Marcel M. 02-06-2023

Enorm groot assortiment aan artikelen en per artikel ook veel varianten in kwaliteit en prijs wat een optimale keuzemogelijkheid biedt. Na bestelling wordt je ook perfect op de hoogte gehouden over de voortgang en levering niet alleen door de 'partner' van Bol.com en de bezorgdienst, maar ook nog eens door Bol.com zelf, zodat je altijd goed weet wat de stand van zaken van je bestelling is.
Ik ben slecht ter been dus "gewoon' winkelen is moeilijk voor mij. Bol.com is het ideale alternatief voor mij en ook altijd de eerste, en vaak ook enige, online winkel waar ik kijk en tot aanschaf over ga.
Ook de eventuele nazorg is perfect.
Officiele reactie van Bol.com 02-06-2023

We vinden het fijn dat je zo blij met ons bent, Marcel! 😀

HaDO 02-06-2023

ruime keuze levering altijd conform beloftes en goede klantenservice als zaken niet hellemaal lopen zoals het zou moeten
Officiele reactie van Bol.com 02-06-2023

Fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Karin 01-06-2023

Gemak van plaatsen bestelling is groot.
Levering altijd binnen de gestelde verwachtingen. Contact goed ook als bemiddelaar met een derde.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Karin! 😊

Xiaoling 01-06-2023

Ik koop geregeld bij bol.com. Bezorging is vaak snel. Betaling is eenvoudig en fijn dat achteraf betaald kan worden. Goede klantenservice. Tot nu toe word ik goed geholpen als er iets misging met de bestelling. Ook als het ging om een product van een partner.
Officiele reactie van Bol.com 02-06-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 🙂

Ik zou de webshop aanbevelen 01-06-2023

BOL.com is een goede webxhop. Ik heb er o.a een printer gekocht en ze leveren redelijk snel, maar Bol.com = te groot geworden door alle partners, dus je weer haast niet meer bij wie je wat hebt besteld en waar!!!!!
Officiele reactie van Bol.com 02-06-2023

Bedankt voor de review en je feedback! :)

Jdeg 01-06-2023

Tevreden over Bol en de service van het bedrijf. Bij de levering van een artikel dat ik had besteld via Bol, maar geleverd werd door een andere partij ging iets mis. Het contact via Bol verliep soepel en het werd echt keurig opgelost. De zelfde dag antwoord en werd een nieuw artikel opgestuurd. Volgende dag werd het bezorgd...

Waar ik me wel ronduit aan erger is dat je een mail krijgt met de vraag wat je van je aankoop vindt. Ik neem dan de moeite om een review te schrijven. Ik vind dat wel leuk om te doen als ik enthousiast ben over een product. Daar kun je een volgende koper misschien wel mee op weg helpen.

Tot twee keer toe een review getypt, en dan niet een van 2 zinnen, maar een eerlijke en duidelijke omschrijving met alle voors en tegens. Tot twee keer toe krijg je bij het posten " Oeps er is iets mis gegaan" Daarna geen mogelijkheid om je review gepost te krijgen. Dan denk ik; vraag dan niet om een review. Je steekt er geheel belangeloos energie in, met als resultaat de deksel op je neus. Deze reviewverzoeken gaan dus voortaan de spambox in.
Officiele reactie van Bol.com 02-06-2023

Heel erg bedankt voor je review en je feedback!

Hilthouse 01-06-2023

Als ik iets online wil bestellen, kijk ik eerst of het beschikbaar is op BOL. Vaak is het daar te bestellen. Leveringen zeer snel, betalingen makkelijk en retourprocedure heel eenvoudig.
Officiele reactie van Bol.com 02-06-2023

Voor ieder wat wils kan je terecht bij onze webwinkel! 😀

Sylvia 31-05-2023

Alles wat je bij bol zelf besteld is er binnen een dag. Leveranties van andere partijen duren doorgaans langer. Is er iets mis dan is er goed contact met de klantenservice en wordt je goed geholpen

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar, Sylvia! 👍

Karen 31-05-2023

Bij bol.com is heel gemakkelijk en alles verloopt correct en je moet niet lang op je pakje wachten
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Samen met de bezorgdienst doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

banthum 31-05-2023

ben al jaren klant groot assortiment en snel geleverd na al die jaren geen klachten
ben ik iets snel nodig kijk altijd op bol .com
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! 😊

Zekerheid 31-05-2023

Ruim assortiment, ook van derden. De zekerheid van BOL als je een aanbieder nog niet kent is belangrijk. Helaas zijn de levertijden van derden minder zeker dan die van BOL zelf
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 🙂

M Snel 31-05-2023

Al jaren klant bij BOL.COM E Reader gekocht en al heel veel eBooks. Nu weer keukenspullen, wordt direct geleverd. ben een tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Superfijn dat je zo tevreden bent! 😁

Maris 31-05-2023

Goede service en levering.
Ook bij het retourneren gaat alles uitstekend.
Ben al jaren een tevreden klant en zal dat zeker blijven!
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

We hopen dat je nog lang klant bij ons blijft, Maris! 😃

Viv 31-05-2023

Veel keuzes
In allerlei soorten en maten ,ook qua prijs
Snelle bezorging
Ook makkelijk qua retourneren
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Bedankt dat je klant bij ons bent, Viv! :)

Bas 31-05-2023

Groot assortimemt alles staat duidelijk aangegeven. Je word goed op de hoogte gehouden vqn he bestelling . Klanten service ook top.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Bas! 😀

Peter Denkelaar 31-05-2023

Enorm assortiment, goede en vertrouwelijke review methode, snel gelevers met een duidelijke leverings info. Wel even checken of het niet goedkoper te krijgen is omdat de verzendkosten in de prijs zit (bij bestelling meerdere artikelen vaak duurder als elders).
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Bedankt voor je review, Peter! :)

Tevredenheid 31-05-2023

Wij zijn zeer tevreden over de werking van Bol.com.
Wij raden iedereen aan zo veel mogelijk bestellingen te plaatsen bij Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 😄

Snel, veelzijdig en prima service 31-05-2023

Deze website heeft een zeer uitgebreid assortiment, heeft altijd goede prijzen en is snel met bezorgen.als er iets niet in orde is dan is er een hele goede klantenservice, niks op aan te merken.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Eleanna 31-05-2023

Super snelle leveringen, lagere prijzen dan elders op internet en hanteren een hele makkelijke procedure als een product retour moet. Ik zou bol.com zeker iedereen aanbevelen!!
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd, Eleanna! 😄

irma 31-05-2023

komt altijd de afspraken na
goede informatie
als je vragen hebt kun je altijd terecht
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Voor vragen kan je altijd terecht bij onze klantenservice! 😁

Anja 31-05-2023

Bol.com is de ideale online winkel om te bestellen. Groot assortiment, snelle levering en achteraf betalen . En met select bezorgen wanneer het jou uitkomt.
Officiele reactie van Bol.com 31-05-2023

Super om te lezen dat je zo blij met ons bent, Anja! 😃

Maria 31-05-2023

Super fijne shop! Vaak volgende dag in huis! Vaak ook geen verzendkosten.
Ook goede service vanuit Bol, maar ook van de betreffende shops!

Bedankt! 😀