Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

George 06-06-2023

Je kunt hier bijna alles vinden wat je in de gewone winkels niet vind of je moet op zoek gaan naar speciaalzaken wat je weer veel reistijd zou kosten. Het scheelt sowieso veel tijd om het in de winkelstraat te zoeken en bij Bol staat alles netjes bij elkaar en kun je ook vergelijken. Prima dus!
Officiele reactie van Bol.com 07-06-2023

Bedankt dat je bij ons winkelt, George! 😊

Peter Schiffelers 06-06-2023

Het is makkelijk om je koop te vinden. Verder is het zeer goed hoe je geïnformeerd wordt over de status van je levering.
dawoud 07-06-2023

Daarom is Bol.com 1 van de beste webshop's waar je het beste je spullen kan halen en je kan inderdaad bijna alles vinden daarop

Officiele reactie van Bol.com 07-06-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😁

Bernard 06-06-2023

Geweldig BOL.COM
Snel, goed, zorgzaam, altijd op tijd,netjes.
Wij doen al jaren boodschappen bij bol.com.
Ik kan het iedereen aan raden ,nogmaals geweldig.
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

Wij vinden het geweldig dat je klant bij ons bent, Bernard! 😊

Corina 06-06-2023

Het is een meer dan prettige winkel. Overzichtelijk, duidelijk, snel en zeer betrouwbaar! Fijn om te winkelen.

Ruime keus aan producten, overzichtelijk, duidelijke product omschrijving, snelle verzending en ontvangst, zeer betrouwbaar, loop je ergens tegen aan dan kan je bellen en wordt het netjes opgelost of je vraag beantwoord. Top service.

Superfijn dat je zo tevreden bent, Corina! 👍

Top site! 06-06-2023

Bol.com heeft een heel overzichtelijke site, altijd genoeg keus en snelle verzending.
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 😃

Pieter Brouwer 06-06-2023

Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

We hopen dat je nog heel lang bij ons blijft winkelen, Pieter! 🙂

annelies kooijman 06-06-2023

altijd snelle levering goede keuzes netjes gesorteerd op de site als er iets is kan je bellen en wordt opgelost. betalingen gaan goed

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Annelies! 😊

Harrie 06-06-2023

Bol.com is een klantvriendelijke site waar je bijna alles wat je zoekt kunt vinden, en voor klantvriendelijke prijzen.

Bedankt voor de complimenten, Harrie! 😁

Henny 06-06-2023

Betrouwbare site met een ruim aanbod. Prijs-kwaliteitverhouding is goed let wel op of je nog evt. verzendkosten erbij krijgt. Snelle levering. Vandaag besteld en morgen al in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling.
Kortom ik ben een tevreden klant van Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

Het doet ons goed om te leze dat je zo tevreden bent, Henny! 🙂

Wel verkopen geen voorraaf 06-06-2023

Waardeloos, een boek besteld ruim voor deze uitkwam en nu word het niet geleverd omdat bol er meer heeft verkocht dan ze kunnen leveren. .
Wel staat er bij de bestelling .... word bezorgd. Jaja ik moet het maar annuleren en ik heb dus pech volgens de klantenservice en kan voorlopig fluiten naar het boek omdat het is uitverkocht. Absoluut geen goede service en duidelijk naar de klant. Als bol zo doorgaat is het totaal onbetrouwbaar om iets te bestellen

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Cesar 06-06-2023

Bol.com is betrouwbaar en levert snel en mocht niet op voorraad zijn krijg je berichtje.

Bedankt! 😃

Guido 06-06-2023

Prettig om bij Bol te kopen. Ruime keuze, vlotte bestellingen zonder addertjes, je ziet wat je krijgt en dat is het dan ook.
Correcte en snelle levering.
Als je bij Bol koopt ben je gerust dat het goed is.
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

Hartelijk dank voor je mooie woorden, Guido! :)

Renate 06-06-2023

Snelle levering en hele goede services . Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestellingen.
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen! 💪

Sandra & Ian 06-06-2023

Geen verborgen kosten die achteraf nog betaald moeten worden. Wat je ziet is wat je krijgt en moet betalen. Retourneren ook geen probleem. Via Bol.com is een retourlabel zo uitgeprint en ik heb in de afgelopen 10 jaar geen onvolkomenheden meegemaakt. Daarom is Bol.com voor mij een superstore.

Bedankt voor de complimenten, Sandra & Ian! 👍

Rob van Rijn 06-06-2023

Een zeer ruim aanbod makkelijk retourneren en snel geld terug als de aankoop niet bevalt ook de klantenservice is uitstekend en goed bereikbaar
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

Voor al je vragen of problemen kan je rekenen op onze klantenservice, Rob! 🤩

Louis Blok 06-06-2023

Ik bestel graag bij Bol.com. Fijne, betrouwbare site, goede producten, snelle levering, prijskwaliteit is ook in orde ben een tevreden klant Mvg
Lou

Bedankt voor je vertrouwen in ons, Louis! Dat waarderen we 🙂

Walter 06-06-2023

IK BEN AL 20 JAAR KLANT BIJ BOL.COM BETER BESTAAT NIET,ALTIJD OP TIJD EN ZEER GOEDE KWALITEIT
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

We hopen dat je nog heel klant bij ons blijft, Walter! 😊

Ineke 06-06-2023

Geweldig. Snelle levering. Retourneren geen enkel probleem. Vriendelijke behulpzame medewerkers. Niets dan lof voor Bol.com

Ontzettend bedankt! 😁

Matig 06-06-2023

Af en toe hebben ze bij Bol goede aanbiedingen.
Vaak is het elders goedkoper omdat de verzendkosten in de prijs zijn inbegrepen. Dus altijd eerst goed zoeken op internet voor je iets bij Bol bestelt.
De verpakking laat vaak te wensen over. Als je iets koopt zit het meestal in een te grote doos zonder bescherming, zodat de bestelde artikelen en de doos makkelijk kunnen beschadigen. Heel vervelend is dit.
Heb daar wel eens contact over gehad met Bol, maar daar wordt volgens mij niets mee gedaan.
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

Bedankt voor je review en je feedback! We gaan ermee aan de slag 😄

Peter 06-06-2023

Altijd mooi op tijd geleverd en mooie producten en evenredig van prijs en grootte keuze
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Suzanne 06-06-2023

Ik bestel graag bij Bol.com. Fijne, betrouwbare site, goede producten, snelle levering, geen probleem bij retourneren.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Suzanne! 😄

truus 06-06-2023

super bol.com ben heel blij met jullie,vandaag besteld morgen in huis,super om bij jullie te bestellen.

Wij zijn blij met jou als klant, Truus! 😀

Joke Mes Meijer 06-06-2023

Waarom een 10, omdat ik de service geweldig is. Laatst iets gekocht wat aan mijn verwachting niet vol deed. Verpakking weg gegooid, dat was nu echt een probleem. Bol.Com er over gebeld die heeft alles geregeld. Binnen drie dagen stond mijn geld weer op de bank. Geweldig toch, wat ik ook bestel het wordt altijd netjes bezorgd.

Enorm bedankt voor de complimenten, Joke! 🤩

Harry 06-06-2023

Altijd correct en op tijd. En met mijn optie, achteraf betalen, heb ik extra zekerheid
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Harry! 🙂

Marc Maes 06-06-2023

Ik ben zeer tevreden over Bol.
Enige opmerking is dat hetzelfde product aan zeer uiteenlopende prijzen aangeboden wordt. Soms ook exuberante prijzen van onderaannemers.
Officiele reactie van Bol.com 06-06-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marc! 😊