Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

GC 05-03-2024

Uitgebreid assortiment ; goede prijzen & vlotte leveringen. Reeds 10 keer tevreden gebruikt.
webcare-15 05-03-2024

Bedankt dat je bij ons winkelt! 😀

T. Krelage 05-03-2024

Mijn mening over BOL.com is volledig positief. Ze zijn niet altijd de goedkoopste, vandaar de "9", maar de gebruiksvriendelijkheid van de site, de service verlening, de informatieverstrekking bij een gedane bestelling, en de levering zijn in één woord PERFECT.

Enorm bedankt! 😊

Ludo 05-03-2024

Tot nu toe reeds verschillende bestellingen geplaatst en nog geen enkele slechte ervaring met Bol zelf.
Alleen de leveringen via PostNL zouden beter kunnen.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Ludo! 🙂

DaVInci 05-03-2024

Altijd correcte levering en bij een eventueel probleem een efficiënte en professionele oplossing. De producten hebben een eerlijke prijsstelling en voldoen volkomen aan de verwachting. Soepele keuze van plaats en moment van levering. Verschillende betaalmogelijkheden. En last but not least: bij Bol vind je werkelijk ongeveer alles.

De keuze is reuze! 😁

Theo 05-03-2024

Onlangs enkele puzzel-sets gekocht bij Bol. Op het proces niets aan te merken. Duidelijke informatie over het bezorgtijdstip, en inderdaad op de beloofde tijd bezorgd, in deugdelijke verpakking. Vooruit betaald via iDeal: gemakkelijk en probleemloos. Ik kan niet bedenken wat er beter zou kunnen.
webcare-15 05-03-2024

Veel plezier met de puzzel-sets! 🙂

NicoleK 05-03-2024

Niets dan lof voor Bol. Zeker met een Select account vind ik het helemaal geweldig. Snelle levering, groot aanbod. Nooit een probleem als er iets mis is. Goede service.
webcare-15 05-03-2024

Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, NicoleK!

Anne 05-03-2024

Perfecte webwinkel. Makkelijk in gebruik, snelle levering, goed retoursysteem, veel betaalopties. Dik tevreden over bol.com.

Bedankt! 😁

Arjan 28-02-2024

Legoset van "Back to the future" aangeschaft via bol.com. Het ging hierbij om een"2e hands" set van Breezy retourkansje, waarbij de verpakking geopend was en/of beschadigd. De set zelf was onbeschadigd en compleet. Scheelde mij toch 47 euro op de verkoopprijs van Lego zelf. Alleen het verzenden werd alleen in bubbelfolie gedaan, ipv een doos, zoals gebruikelijk is bij bol zelf.
webcare-15 01-03-2024

Wat fijn dat je die hebt kunnen vinden op bol! Veel plezier ervan.

Bert 28-02-2024

Gemakkelijk, rijk assortiment, duidelijk bestelproces en communicatie, heel fijn online winkelen!

Veel winkelplezier, Bert!😀

Jan 28-02-2024

Gewoon goede webshop. Niet altijd de goedkoopste dus je moet blijven vergelijken.
Verder doen ze wat ze beloven en leveren goede producten.
Logistiek is perfect geregeld.

Perfectie streven we naar! 😁

Martien 28-02-2024

Meerdere keren wat gekocht hier. Snelle levering, overzichtelijke website. Ook met artikelen retourneren verloopt alles vlekkeloos.
webcare-15 01-03-2024

Fijn dat alles zo goed verloopt, Martien!

Jan 28-02-2024

We kiezen vaak voor Bol. Omdat ze er van alles in huis hebben, de levering is snel. Retouren, wat bij ons nog maar èèn keer is voorgekomen is redelijk eenvoudig. Kortom bol.com is voor iedereen aan te bevelen.
webcare-15 01-03-2024

Wat een mooie woorden. Bedankt, Jan!

Maris 28-02-2024

Bol stelt nooit teleur.
Leuke producten, altijd snel verzonden.
Klantenservice is ook top. Krijg snel antwoord en altijd naar tevredenheid.

Fijn dat je zo tevreden bent, Maris. 😊

Dirk 28-02-2024

Prima webshop met zeer uitgebreid assortiment via eigen shop en andere aanbieders.
Uitstekende website met goede mogelijkheden om verschillende artikelen te vergelijken wat betreft prijs, opties en reviews.
Klantenservice is goed, zeker voor eigen artikelen. Voor artikelen van andere aanbieders wordt vaak doorverwezen.
Duidelijke e-mails over bestellingen, track and trace, enz.
webcare-15 01-03-2024

Goed om te horen dat het allemaal zo goed verloopt!😀

Paul (Alken, België) 28-02-2024

Bol beschikt over een zeer breed aanbod aan kwaliteitsvolle producten. Er wordt snel en met zorg geleverd. Als er een derde partner betrokken is bij een transactie treden ze meteen op als er iets niet naar behoren functioneert. Ik ben al jaren klant bij Bol en heb het me nog nooit beklaagd. Mijn laatste bestelling liet op zich wachten. Toen ik Bol op de hoogte bracht, werd onmiddellijk ingegrepen. En Bogamo 2, die het bestelde product moesten leveren, namen onmiddellijk contact op. Anderhalve dag later werd het door mij bestelde product bezorgd. Dat is wat je 'service' kunt noemen.
webcare-15 01-03-2024

Wat een prachtige complimenten. Bedankt!

Jolanda 28-02-2024

Ik bestel vaker bij Bol. Levering is snel en gratis, ik heb dan wel select dus dat is een voordeel.
Nooit echte problemen gehad, 1x een beschadigd artikel ontvangen maar dat is netjes kosteloos opgelost. Ik ben blij met Bol.
webcare-15 01-03-2024

Wat fijn dat alles zo goed verloopt, Jolanda.😀

Peter 27-02-2024

Ik heb gekozen voor Bol, omdat Bol minder erg is dan Amazon. Bol heeft pluspunten, zoals een goed .
werkende website, snelle bezorging en een klantenservice die te bereiken is per telefoon.
Bol heeft ook minder goede kanten, zoals soms slecht werkende en niet luisterende wederverkopers, een klantenservice die niet altijd evengoed luistert. Bovendien wil ik niet opgezadeld worden met extra werk als Bol mij een verkeerd boek stuurt.Ook neemt Bol niet altijd de verantwoordelijkheid voor producten die wederverkopers aanbieden. Daar kunnen toxische producten bij zijn, zoals dat in het verleden het geval was volgens Kassa en anderen.

Kortom, niet ideaal, maar beter dan de meesten en zeker beter dan Amazon.
webcare-15 01-03-2024

Bedankt voor jouw feedback, Peter. Dat is erg waardevol!

movara 27-02-2024

Levering was snel, bol houdt vinger aan de pols. Een btw factuur krijgen ging niet zoals aangegeven, dat vergde nogal wat tijd en handelingen: chatten met de robot, een belletje én ook nog een mail.
webcare-15 01-03-2024

Jammer dat niet elke ervaring zo goed was. Voor tips kan je altijd even contact opnemen!

Bo 27-02-2024

Bestellen bij Bol. gaat makkelijk en snel. Ik vind Bol. een betrouwbaar webwinkel. Hun aanbod is groot en gefarieerd

Bedankt voor jouw vertrouwen, Bo! 😁

Johanna 27-02-2024

Goede kwaliteit artikelen. Heel breed assortiment. Snelle bezorging. Duidelijke website. Prima "aftersales"
Door "Select" hoef je niet steeds bezorgkosten te betalen; hierdoor kies je nog makkelijker voor Bol.
webcare-15 01-03-2024

Dat klinkt goed allemaal! Bedankt, Johanna.

Nanneke 27-02-2024

Een fijne webwinkel, je kunt het zo gek niet bedenken
Of ze hebben het op voorraad!!!
Plus dat er een goede en vlotte levering is!
Veel speelgoedwinkels zijn uit het straatbeeld verdwenen, dus koop ik hier online veel voor onze kleinkinderen! Voor mezelf schaf ik boeken aan.
webcare-15 01-03-2024

Wat fijn om te lezen hoe enthousiast je bent! 😊

PeterB 27-02-2024

Fijne website.
Veel producten.
Nette prijzen.
Zeer snelle levering.
Goed te bereiken.
Bij levering ,goede communicatie.

Bedankt voor de complimentjes, Peter. 😁

O.P.A van de Velde 27-02-2024

Bol,De internet winkel met een groot assortiment en menig platform dat by bestelling vlot leverd ,bij de datum wat beloofd is .Goede melding van levering en tijd van levering .Bij vragen altijd een goedgezinde medewerker aan de lijn/chat en bij administratieve fouten snel herstel en een goede bemiddeling
webcare-15 01-03-2024

Wat een mooie complimenten. Bedankt!

Waterman 27-02-2024

Levert veel via andere leveranciers maar heb hier minder goede ervaring mee. Soms levert deze leverancier ook weer via derden en is zelf niet meer bereikbaar. Ook de prijs op de bol website veranderd te vaak binnen 1 week.Blijft oppassen dus en betaal pas na ontvangst. Droef is dat bol van Albert Hein is maar Postnl niet meer zaken mag doen met Albert Hein .
webcare-15 01-03-2024

Jammer dat je niet zulke goede ervaringen hebt. We nemen je feedback zeker mee!

Peter 27-02-2024

Duidelijke in de keuze. Prompte levering en bij problemen goede klantenservice en soepele retourservice

We staan altijd voor je klaar, Peter! 😊