Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

opa willem 16-03-2022

Altijd op tijd aangekomen,ik heb nooit iets moeten retourneren;en je vind alles wat je nodig heb,dank u bol.com
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

U bedankt voor uw aankopen! 😃

ingrid 16-03-2022

bij deze shop kun je bijna alles vinden wat je zoekt. wel ben ik kritisch op de prijs want ze zijn niet altijd de goedkoopste. de bezorging is overzichtelijk
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ingrid! :)

Ank 16-03-2022

Ik vind Bol.com een hele fijne webshop, zeer betrouwbaar en heel uitgebreid met zeer veel artikelen en betaalbaar. Ja, ik koop hier graag.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ank!

FOLKERT 16-03-2022

PRIMA SERVICE GOEDE AFLEVERING OP TIJD EN PROBLEMEN WORDEN GOED OPGELOST
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Bedankt voor je review! :)

HS 16-03-2022

Ik zie Bol.com als een fijne webshop met een uitgebreid assortiment, zeer betrouwbaar en duidelijk v.w.b. productinformatie, levertijden etc.
Vanwege veel (voor mij) onbekende leveranciers vind ik het prettig dat achteraf betalen (kostenloos) mogelijk is.
Ook het Select-abonnement is geweldig. Alleen al het voordeel van geen berekening van verzendkosten. Ook bij bestelling van slechts één produkt met een lage prijs, waardoor de prijs ook echt laag blijft!
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

CW 16-03-2022

Makkelijk vinden van wat je nodig hebt met goede informatie en snelle levering!
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Bedankt voor je aankopen! :)

Bea Robbers 16-03-2022

Bol.com select is echt ideaal, aflevertijden kiezen en niet (meer) bijbetalen.
Geweldige service, alleen maar goede ervaringen
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zulke goede ervaringen behoudt! 😃

Vo58 16-03-2022

Duidelijke webshop. Voorraden kloppen, gemakkelijk bestellingen doorgeven en altijd duidelijke mail als je iets besteld hebt. Snelle levering en je hoeft de deur niet uit.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Saartje 15-03-2022

Ik koop mijn spullen bij Bol omdat ze heel betrouwbaar zijn, snel bezorgen en dit gratis voor select members. Ruilen en retourneren is nooit een probleem. En ik heb nooit een klacht bij ze gehad die ze niet snel hebben opgelost. De klantenservice alleen al is een 10 waard!!
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 💪

WilmaB7 15-03-2022

Bol.com vind ik een fijne en betrouwbare webshop met een groot assortiment aan producten. Als ik iets nodig heb is dit de eerste webshop waar ik ga kijken en waarbij ik eigenlijk altijd slaag. De spullen worden snel geleverd en een retourzending wordt snel afgehandeld. Ook erg fijn dat je achteraf kunt betalen.
De klantenservice is goed bereikbaar wat ook niet onbelangrijk is.
Ook de mogelijkheid om een abonnement te nemen op Select biedt vele voordelen.

Kortom, voor mij nummer 1.

Ontzettend bedankt! 😃

Henkie65 15-03-2022

Bol.com staat voor makkelijk te bestellen artikelen, klantvriendelijje website en klantenservice en een snelle levering. Kortom, bij Bol.com zit je goed.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Je kan altijd op ons rekenen! :)

dbwillem 15-03-2022

Super betrouwbaar, altijd netjes op tijd en als er wat mis is laten ze je nooit in de steek. Voor mij altijd het eerste adres en stelt nooit teleur.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Enorm bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! :)

Ed 15-03-2022

Goede en overzichtelijke webshop komen afspraken na en leveren op de afgsproken dag wanneer er iets retour gestuurd word gaat dit zonder probleen en krijg je het bedrag binnen redelijke tijd terug gestort al met al een aanrader.

Bedankt voor je review! 😃

Rima 15-03-2022

Fijne webshop, groot aanbod voor vaak leuke prijzen. Snelle levering. Meer voordelen via select.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze Select service! :)

Karin 15-03-2022

Snelle levering en de mogelijkheid achteraf te betalen.
Doordat Bol.com met wederverkopers werkt hebben ze een enorm aanbod.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! :)

Hendrik 15-03-2022

Prima shop, waar van alles te vinden is. Dit is ook vaak prettig geprijsd. Leveringen zijn keurig en vlot.
Contact is prima. Kortom : een prettige, en betrouwbare shop.

Bedankt! 😃

Liesbeth 15-03-2022

Groot assortiment, goede leveringsvoorwaarden! Goede communicatie over aflevering, kortom: dik in orde!
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Heel erg bedankt voor je review, Liesbeth!

Roelof 15-03-2022

Prima producten. Uitstekende updates. En het tijdsbestek wanneer het afgeleverd wordt is nagenoeg altijd precies. M.a.w uitstekend.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Enorm bedankt voor het compliment! 😃

Catharina68 15-03-2022

Wat een fijne manier van online winkelen. Een product zoeken is heel gemakkelijk en de eventuele suggesties zijn het bekijken altijd waard. Met een select abonnement zijn ook kleinere aankopen zonder verzendkosten. Ik ben blij met Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

En wij zijn blij met jou! 😃

B0L.klant 15-03-2022

Mijn voorkeurswinkel voor online inkopen. Gunstige prijzen, snelle levering en uitgebreid assortiment. Klantenservice is uitstekend en men stelt de klant voorop.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

H.Smeets 15-03-2022

Bijna altijd mijn artikel wat ik zocht te vinden in de webshop. Tegen een goede prijs.
Verder altijd het pakketje op de beloofde tijd ontvangen.
De chat is ook perfect, er wordt bijna altijd binnen een half uur gereageerd. En goed te woord gestaan.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! 😃

Martijn 15-03-2022

Bestellen gaat makkelijk alles op tijd geleverd. Ik raad Bol.com zeker aan! Als er een keer wat was, netjes mijn geld terug gekregen!
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Bedankt voor je review, Martijn! :)

G. 15-03-2022

Producten zijn duidelijk omschreven. Er zijn ook duidelijk foto's en reviews aanwezig.
Super snelle levering en veel informatie tijdens het transport van je bestelling.
Over de klantenservice heb ik geen opmerkingen want ik heb geen contact nodig gehad.
De online account omgeving is duidelijke en makkelijk te navigeren.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Anna 15-03-2022

Veel keuze, makkelijke site. Snelle levering, prima service. Creditcard wordt pas belast na levering! Voor mij DE webwinkel van Nederland
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Ontzettend bedankt, Anna! :)

T.van Toorn 15-03-2022

Prima service
Snelle verzending
Snelle afhandeling van vragen
Ruim assortiment van alle producten, dus gemakkelijke keuze
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! :)