Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Han 18-07-2023

Een goede voorlichting service en snelle levering , de complimenten hiervoor .
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Wat een fijne woorden. Dank je wel.😊

Peter en Marijke 18-07-2023

De website is duidelijk en overzichtelijk met voor bijna alle producten goede informatie. Meestal vindt levering plaats op de afgesproken datum
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Goed om te horen dat je winkelervaring bij ons zo goed is!

Tim 18-07-2023

Bol.com vind ik de perfecte winkel, want het gehele proces verloopt vlekkeloos.

Wij vinden jou de perfecte klant, Tim. 😀

Tim 18-07-2023

Bol.com heeft de zaken prima op orde en is flexibel bij het retourneren.
Ik koop bijna alles daar, want ieder product wordt gratis verzonden met Select,waar je ongeveer €12 per jaar voor betaald.
Zelfs in tijden met grote personeelstekorten,levert Bol prima werk.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Bedankt voor deze mooie complimenten.😁

Ans 18-07-2023

Ik vind de service is goed retour sturen geen probleem binnen een paar dagen je geld terug
Gezellig zo online winkelen en de artikelen oke
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Wat een gezelligheid, Ans!

GH 18-07-2023

Praktische site, veel keus. Snelle levering waarbij we nog geen gedoe hebben gehad.
Zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Fijn om te horen dat het zo goed gaat.😊

Elly 18-07-2023

Ruim assortiment, snelle levering, goede service. Kortom alles wat je nodig hebt.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Bedankt voor de mooie woorden, Elly!

Ron 18-07-2023

Ik bestel al jaren via bol.com. De website is uitstekend, het is mogelijk om achteraf te betalen en de service is subliem.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

We zijn enorm blij met zo'n trouwe klant als jij, Ron.😊

M Lako 18-07-2023

Als ik online koop, koop ik bij Bol.com. Waarom? Betrouwbaar, duidelijk, achteraf betalen, ( ik betaal zodra ik het artikel heb ontvangen, dus geen stress) en een super goede service van de medewerkers indien er iets niet goed gaat👍🏼
Ze geven advies en nemen daarna nog contact met je op of het goed is gegaan, duidelijk goede service en natuurlijk heel veel producten bij bol.com te bestellen.
Van mij krijgen ze een dik compliment 😊
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Wat een mooie woorden! Dank je wel.🌼

Sook 18-07-2023

Niks mis met Bol 😀 Ok tis Familie van.....Maar verder goede kwaliteit en ooohhh zo goed voor de CO2 uitstoot Whawhawha Oohhh de bezorging staat net voor de deur ding und dong 😀
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Fijn dat je tevreden bent.😀

Rob Gans 18-07-2023

Leverbaarheid van een groot aantal verschillende artikelen. Vaak zie het ergens anders goedkoper maar komen toch verzendkosten bij. Maar mijn keuze op Bol.com is het achteraf betalen een groot voordeel. Geen stress of je je spullen wel krijgt als je al betaald hebt. Zeg nou zelf in de winkel betaal je vaak pas als je het artikel in je handen hebt. En niet betalen voor iets wat je nog niet hebt. Er zijn uitzonderingen maar vaak werkt het wel zo.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Fijn dat bol.com zo'n uitkomst is voor jou, Rob!

Gerlof40 18-07-2023

Bij Bol.com kun je het niet zo al bedenken of ze hebben het wel al gaat het via partners. De producten worden ook altijd degelijk verpakt en is ook altijd van goede kwaliteit. Wel had ik een paar weken geleden een artikel besteld en op de geleverde datum niet ontvangen. Dat lag niet aan Bol.com maar aan de partner, helaas. Bol.com heeft het betaalde bedrag weer keurig terug gestort, chapeau.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Wij en onze verkopers doen natuurlijk onze uiterste best alles naar wens te laten verlopen! 😊

Zeer tevreden behalve retour. 18-07-2023

Zeer tevreden van Bol, altijd zeer snelle levering en goede service.
Behalve als er een retour moet gebeuren dan kan je wel 12 - 14 gaven moeten wachten vooraleer je geld op de rekening staat. Heb zeer zelden een retour, maar nu begint het vervelend te worden . Anders zeker een 10 !!!
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Laten we vooral voor die 10 gaan de volgende keer! We zullen onze uiterste best doen.😁

Joel 18-07-2023

Bol.com is een betrouwbare leverancier en met select hebben we gisteravond een product gekeverd gekregen wat we einde ochtend dezelfde dag besteld hadden. Ik heb inmiddels al jaren tientallen producten besteld via bol.com. Retourafhandeling erg soepel. Bol.com heeft niet altijd de goedkoopste aanbieders. Maar er staat wel een betrouwbare organisatie achter.

Bedankt voor jouw vertrouwen, Joel! 😊

D.J Bolta 18-07-2023

Overzichtelijk site waar je snel je product kan vinden. Ook prettig dat je mail krijgt dat je favoriete product is af geprijsd. Snelle en vlotte verzending en erg handig dat je bij AH kan ophalen
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Fijn dat je zo blij bent met bol.com!

Luc 18-07-2023

Ik ben al jaren klant bij Bol.com en hoop dit nog jaren te mogen blijven. Je vindt er (bijna) alles en je bestelling wordt zeer snel geleverd. De dienst na verkoop is tevens ook top en dat is mooi meegenomen.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

We zijn blij met zo'n trouwe klant als jij, Luc!

Monique 18-07-2023

Ik bestel vaak bij Bol.com goede en snelle levering en alles is van een hele goeie kwaliteit. Retourneren gaat soepel en binnen enkele dagen is het geld teruggestort op de rekening.

We doen onze uiterste best, Monique! 😀

Marc 18-07-2023

Betrouwbaar , goede producten en snelle levering. goede prijs kwaliteit verhouding.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Bedankt voor de mooie woorden.😊

Jeannette messemaker 18-07-2023

Ideale website.vlotte levering.groot assortiment.de producten komen in goede staat aan,netjes verpakt
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Wat een complimentjes! Dank je wel.😀

Irma 18-07-2023

Bol heeft een groot assortiment aan artikelen, meestal gaat het goed.
Maar de verzending via DHL verloopt erg vaak fout Dit is een minpunt. verzending via post nl nooit problemen.

Bedankt, Irma! We zullen altijd proberen het beter te doen. 😊

Willy 18-07-2023

90 % van mijn internet aankopen gaan via Bol.com. Nog geen noemenswaardige problemen gehad. Alles is altijd vlot verlopen.
Bestellen, betalen en pakket geleverd krijgen is altijd zonder probleem verlopen. Ik mag hopen dat het zo blijft.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Fijn dat je zo tevreden bent, Willy!

Marleen 18-07-2023

Ze hebben bijna alles wat je nodig hebt, levering is snel, service is goed.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Bedankt voor je aankopen, Marleen!

Toine Wessling 18-07-2023

Goed bereikbare webshop leveringen tijd mits geleverd direct door Bol.com
Als leveringen door derden via Bol plaatsvinden dan is levertijd afhankelijk van de vervoerder en dat is dezer dagen best een uitdaging.
Maar de webshop is prima mooie keuzes en prijzen liggen op niveau van fysieke winkels
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Bedankt voor jouw vertrouwen in ons, Toine.😁

Natalie 18-07-2023

Fijne webwinkel voor de meeste spullen die je nodig hebt. Ik heb al jaren select en daardoor altijd gratis verzending, ook buiten kantoortijden. Prijzen kunnen soms scherper als het bij een concurrent goedkoper is, voor de rest perfect.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

Wat een complimenten, Nathalie. Bedankt!

Renate 18-07-2023

Heel tevreden over deze firma !
Ook over terugsturen en terugbetalen doen ze niet moeilijk. Heb je een probleem word t opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 18-07-2023

We zijn blij met jou, Renate.😀