Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ivo 17-03-2022

1,5 week geleden na veel gedoe en een debiel gesprek op de chat een Adres gekregen van bol.com om mijn kapotte beveiligingscamera van 300 euro te laten maken. Die trouwens na 44 dagen kapot was. Deze moest ik in de originele doos met het adres er op van BOL bij een Bol.com afhaalpunt afgeven. Omdat ze simpel weg geen barcode konden maken, deze werd keer op keer bij postnl geweigerd. Nu kreeg ik gisteren om 23:15 een mail van Bol of de camera nog wordt opgestuurd. Dus net een uur aan de chat , o,o verder. De persoon aan de chat snapte er niks van. Soms zat ik letterlijk 5 minuten te wachten. En kreeg ik weer een domme vraag als, wilt u de camera retour doen dan, of wat is het bestel nummer , ook al had ik alles al 3x doorgeven Na 50 minuten bs en proberen uit te leggen dat Bol mij benaderd en ik dus reageer op de mail. De persoon op de chat uiteindelijk Post.nl de schuld wist te geven. In andere worden , het interesseert bol helemaal niks. Ze hebben hun geld en de rest zal wel. Zo stug en vooral respectloos en dom doen op de chat , met termen als "ik snap jou" of "U schrijft zo veel" zegt gewoon genoeg.

Bol is niks anders dan een oplichters benden geworden. Het is niks meer van wat het 5 jaar gelden was. Ik zou tegen mensen zeggen, bestel bij Amazon , of kijk bij bol wie de leverancier is en bestel daar direct!!! Dan is het vaak nog goedkoper ook!!!! No Joke .

En kijk eens op deze site https://www.ervaringen.nl/bol.com Hier wordt de schijn hoog gehouden. Mss sturen ze wel nog een keer een pakje koekjes voor de prullenbak. Nee Bol is alles behalve een fijn bedrijf. Echt niks van wat het ooit was. En mijn camera en geld kan ik wel naar fluiten. Dat is duidelijk. Als ik volgende week weer wat energie heb zal ik mn advocaat eens gaan vragen wat hij kan beteken. Maar nogmaals , koop niet bij bol. Kijk wie de leverancier is en koop er direct bij. Of ga naar Amazon. Maar bespaar je de ellende van deze oplichters . Nu al zoveel geld gekost

Beste Ivo,

Dank voor je review. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Schefku 17-03-2022

Vanaf september vorig jaar bezig geweest om een defecte laptop gerepareerd te krijgen, die maar 1 maand gewerkt heeft .
na 1e reperatie poging:
Volledig gereset terug gekregen zonder licenties zelfs de windows licentie was verdwenen
Dit proces heeft 3 maanden geduurd tot op heden geen oplossing.
ik zit nog steeds te wachten op contact met het hoofd kantoor van bol.com -+ 5 maanden bezig met de laptop die nu door een 3e partij gerepareerd is.

afgelopen 3 jaar is diverse electronica kapot of met gebreken geleverd.
en Nooit hersteld geweest vanuit bol.com of uberhaubt contact is onmogelijk met het hoofdkantoor.

Beste Schefku,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Annemiek 17-03-2022

Fijne webshop! Enorm groot assortiment. Select abonnement is ze geld zeker waard! Avond levering en zelfs op zondag, echt top top!!
Bol is betrouwbaar en klantenservice is vriendelijk en behulpzaam.
Enige nadeel is dat je soms even moet opletten bij wederverkopers, ze zijn niet allemaal even 'behulpzaam'. Hierdoor soms goed opletten over eventuele afwijkende retourvoorwaarden en garanties. Ook kunnen deze wederverkopers soms de kwaliteit van de webshop beïnvloeden. Is een bepaald product wel beschikbaar bij bol, maar via een zeer onbekende wederverkoper zonder enige recensies, dan stap ik nog altijd over naar een concurrent die het product zelf verkoopt.
Officiele reactie van Bol.com 18-03-2022

Bedankt voor je review, Annemiek!

JB 17-03-2022

Fantastische service bij bol.com! Klantenservice super snel en gemakkelijk bereikbaar via de chat. Heel vriendelijke en persoonlijke benadering. Ik moest mijn elektrisch apparaat terug sturen omdat deze niet goed werkte. Daar werd geen moment moeilijk over gedaan. De volgende dag had ik een nieuw product in huis en pas daarna hoefde ik het defecte apparaat terug te sturen. Met de klantenservice medewerker sprak ik over mij dochtertje van 4 maanden. Tot mijn grote verrassing kreeg ik een super leuke knuffel als cadeautje opgestuurd met een persoonlijk kaartje er bij. Geweldig! Alle verwachtingen overtroffen. Ik raad Bol.com aan iedereen aan. Top top top, niets dan lof!
Officiele reactie van Bol.com 18-03-2022

Hopelijk heeft de kleine veel plezier van de knuffel! 🧸

Paul 17-03-2022

Bol.com doet wat het beloofd en daarom koop ik er best wel vaak en ook de leveringstijden zijn prima.

Bedankt! :)

Marianne 17-03-2022

Ik koop vaak bij Bol.com vind het fijn daar rond te neuzen. Je krijgt vriendelijke mail van hun en word gewaardeerd als klant. Dat doet mij goed niet zo onpersoonlijk . Ik ben super tevreden over Bol.com en raad ze zeker aan. Ga zo door i ben dik tevreden.

Gaan we doen! 💪

Gewoon doen!! 17-03-2022

Betrouwbaar snel en fijn.
Als je contact opneemt wordt je vriendelijk geholpen.
En denken direct in oplossingen.
Officiele reactie van Bol.com 18-03-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Linda 17-03-2022

Veel producten, duidelijke foto's en omschrijvingen. Goede prijzen, acties en snelle levering. Maar vooral een hele fijne klantenservice, meermaals contact gehad en altijd goed geholpen!

Je kan altijd op ons rekenen, Linda! 😃

BolFan 16-03-2022

Op Bol.com zijn producten makkelijk te vinden en goed te vergelijken. Prima verzending (ook van partners) en goede financiële afhandeling.
Officiele reactie van Bol.com 17-03-2022

Bedankt voor de complimenten! :)

RiaV 16-03-2022

Bol.com is voor mij 1 van de eerste webshops waar ik boodschappen doe. Overzichtelijk, veel keuzes en duidelijke producten beschrijvingen. De kwaliteit van de producten is goed en de levering zonder problemen. Ik geniet van de service en maak graag gebruik van de select optie. Kortom, ik ben een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 17-03-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent! 😃

Moon 16-03-2022

Bol.com is een site met erg veel keuze met een snelle bezorging ook hebben ze een goede klantenservice.
Het fijne is ook dat er erg veel reviews geschreven staan bij veel producten waardoor mijn keuze makkelijker wordt. Het retourneren is ook erg goed geregeld. Door select heb ik altijd gratis bezorging en dat scheelt natuurlijk erg veel kosten.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! 😃

Tess 16-03-2022

Veel keuze in allemaal verschillende categorieën, altijd snel verzonden en een vlotte correcte afhandeling.
Officiele reactie van Bol.com 17-03-2022

Veel plezier met je bestellingen, Tess!

nvt 16-03-2022

Snel en betrouwbaar!. En indien gekozen vrij van bezorgkosten voor een simpel jaarbedrag.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Heel fijn dat je zo blij bent met onze Select service! 😃

Aktec-Internettoepassingen 16-03-2022

Bol.com is een uitstekende online webshop.
Ik tot nu toe geen klachten.
De artikelen die ik de laatste 10 jaar bij Bol.com gekocht heb voldeden alle aan mijn wensen.
Alles werd op tijd geleverd en was goed verpakt.
Al met al een top bedrijf.

Enorm bedankt! 😃

Loes 16-03-2022

Prima winkel erg betrouwbaar, nog nooit problemen gehad en vragen worden netjes en snel beantwoord echt een fijne winkel om zaken mee te doen. Verpakking van de zending ook altijd keurig. Ook bij garantie zaken nooit een probleem gehad altijd netjes en snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Loes! :)

V 16-03-2022

Ik ben blij dat ze zoveel hebben, het aanbod en gemak is groot. Een groot nadeel is dat er steeds meer andere verkopers op dit platform komen. Zo wordt het een soort Amazon, met allerlei verkopers van Chinese/Taiwanese/etc meuk. Ik zou heel graag willen kunnen kiezen voor zo lokaal mogelijk, hoop dat dit filter er een keer komt.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback! :)

Ferdina 16-03-2022

Bijna alle producten, super levering zeker met Select.
Doen wat ze beloven, heel goede snelle klantenservice word meteen afgehandeld.
niks te klagen.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Ferdina! :)

Elly 16-03-2022

Ruime sortering, snelle verzending, goede service, houden je goed op de hoogte van de bestelling. Bijna perfect zou je zeggen. Als klein minpuntje vind ik dat sommige artikelen duurder zijn dan elders. Dan bestel ik die gewoon ergens anders. Bol is erg betrouwbaar en ik ben fan!

En wij zijn fan van jou, Elly! 😃

opa willem 16-03-2022

Altijd op tijd aangekomen,ik heb nooit iets moeten retourneren;en je vind alles wat je nodig heb,dank u bol.com
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

U bedankt voor uw aankopen! 😃

ingrid 16-03-2022

bij deze shop kun je bijna alles vinden wat je zoekt. wel ben ik kritisch op de prijs want ze zijn niet altijd de goedkoopste. de bezorging is overzichtelijk
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ingrid! :)

Ank 16-03-2022

Ik vind Bol.com een hele fijne webshop, zeer betrouwbaar en heel uitgebreid met zeer veel artikelen en betaalbaar. Ja, ik koop hier graag.
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ank!

FOLKERT 16-03-2022

PRIMA SERVICE GOEDE AFLEVERING OP TIJD EN PROBLEMEN WORDEN GOED OPGELOST
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Bedankt voor je review! :)

HS 16-03-2022

Ik zie Bol.com als een fijne webshop met een uitgebreid assortiment, zeer betrouwbaar en duidelijk v.w.b. productinformatie, levertijden etc.
Vanwege veel (voor mij) onbekende leveranciers vind ik het prettig dat achteraf betalen (kostenloos) mogelijk is.
Ook het Select-abonnement is geweldig. Alleen al het voordeel van geen berekening van verzendkosten. Ook bij bestelling van slechts één produkt met een lage prijs, waardoor de prijs ook echt laag blijft!
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

CW 16-03-2022

Makkelijk vinden van wat je nodig hebt met goede informatie en snelle levering!
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

Bedankt voor je aankopen! :)

Bea Robbers 16-03-2022

Bol.com select is echt ideaal, aflevertijden kiezen en niet (meer) bijbetalen.
Geweldige service, alleen maar goede ervaringen
Officiele reactie van Bol.com 16-03-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zulke goede ervaringen behoudt! 😃