Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

RiaL 02-08-2022

Fijne webshop met ruime keuze in wat wij zoeken. Leveringen lopen ook altijd goed. En stuur je iets terug ,krijg je je geld binnen no time terug op je rekening gestort.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Rial we zijn blij dat je zo'n tevreden klant bent!

Dion 02-08-2022

De laatste tijd verschillende bestellingen gedaan. Telkens juist bezorgd op de aangegeven dagen. Ook een grote bestelling die via een transportbedrijf werd verzonden, werd met live tracking bezorgd. Retour werd binnen drie werkdagen teruggestort.

Fijn dat je zo tevreden bent, Dion! Dat horen we graag. 😀

Alles wat je zoekt vind je bij Bol. 02-08-2022

Bol.com heeft een zeer uitgebreid aanbod van artikelen,in de winkels is dit beperkt.
Als je naar een artikel of product op zoek bent vind je altijd iets wat je in je gedachten hebt(visualiseert).
De omschrijvingen en foto s van het product zijn zeer duidelijk en betrouwbaar.
De levering bij bol is zeer snel,als het product is uitverkocht krijg je een mail ook een bevestigingsmail is prettig je weet dan zeker dat het besteld is.
Voor verkopers winkels enz is Bol.com natuurlijk een concurrent,maar dankzij Bol.com heeft een winkel klanten uit alle uithoeken van Nederland.
Kortom Bol is een zeer goede uitgebreide online winkel.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor deze positieve review!

Mujo 02-08-2022

Bol.com heeft bijna alles. In 99% is het vandaag bestellen morgen in huis, is wat niet goed, kunnen producten teruggestuurd worden zonder gezeur.
Ik blijf bestellen bij bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Onwijs bedankt voor je positieve review en aankopen, Mujo!

Janke Elsma 02-08-2022

Ik ben ontzettend blij met Bol.com.
Bestellingen worden altijd keurig op tijd bezorgd.
Bovendien is alles netjes verpakt.
Bezorgers zijn vriendelijk.
Helemaal geen klachten.

En wij zijn ontzettend blij met jou, Janke! 😊

Cees 02-08-2022

Bij bol.com kan je bijna alles krijgen en er zijn zoveel artikelen om uit te kiezen op bijna elk gebied. Het bestellen is zo gemakkelijk en als je een cadeautje koopt kan je het zelfs bij deze persoon laten afleveren, reuze handig. Altijd een mailtje met de verwachte tijd en gewoon heel makkelijk. Ook het betalen is makkelijk en keuze uit diverse mogelijkheden. Ik zelf heb select en dan betaal je geen verzendkosten en wanneer je zoveel koopt als ik dan loopt het bedrag dat je bespaart aardig op.

Top dat je zo blij bent met de mogelijkheden van Select, Cees! 👍

Miriam 02-08-2022

Fijne, betrouwbare webwinkel. Wij bestellen al jaren met grote regelmaat hier. Snelle levering, eenvoudig retourneren indien nodig.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Miriam!

Ger 01-08-2022

Ik heb al meerdere producten hier gekocht en is altijd goed gegaan. Ook makkelijke service d.m.v. chatten of telefoneren.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor je positieve feedback, Ger!

jupa 31-07-2022

deze webwinkel is klasse, alles wordt heel snel geleverd, en ook de retouren zijn niet moeilijk af te handelen.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Fijn dat je zo tevreden bent over onze retourprocedures! 😀

Richard Oost 31-07-2022

Goede aanbiedingen. Snelle levering en goede service. En natuurlijk een ruime keuze in alles.

Bedankt dat je voor ons kiest, Richard! 👍

Ibrahim 30-07-2022

Ontzettend fijne webwinkel groots assortiment soms zijn ze wel wat duurder, maar omdat ze snel leveren en een hele goede service hebben nemen we dat erbij. En omdat we een select abonnement hebben heb je ook geen verzendkosten wat dat prijsverschil dan wel weer goed maakt. Al met al zijn we zeer tevreden en zullen we er nog veel bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Ibrahim!

ter maat 30-07-2022

Via Bol.com is voor een product de laagste prijs te vinden. Daarbij krijg je alle informatie over het tijdstip van de levering en vindt levering nagenoeg altijd plaats binnen de aangegeven termijn.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor je review, Ter maat!

Wally 30-07-2022

Ik ben al jaren een tevreden klant omdat ik nog nooit problemen heb gehad bij Bol.com. Fijn om een betrouwbare thuiswinkel te hebben waar de klantenservice ook nog eens prima is en adequaat handelt, als je er zelf niet uitkomt met de tussenhandelaar. Ze doen niet moeilijk en ik voel me als klant zeker gewaardeerd. De snelle levering en goede bezorging zijn ook zeer waardevol.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

We waarderen je ook enorm als klant, Wally! 😀 Bedankt voor je complimenten.

tukker 30-07-2022

Een zeer uitgebreide webshop met heel veel keus. Leuke aanbiedingen! Snelle levering! Eventuele klachten worden snel en goed opgelost! Vriendelijk personeel! Gewoonweg een hele fijne webshop om van alles te shoppen!

Onwijs bedankt voor deze review, Tukker! 💙

r van de broek 30-07-2022

je kan veel kopen via bol.com de bestelde artikelen heb je de volgende dag in huis. je word heel goed op de hoogte gehouden
wanneer je de bestelde artikelen kan verwachten,ik winkel heel graag bij bol.com

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen R van de Broek! 👍

Fred 29-07-2022

Een zeer goede webshop. Met regelmatig zeer leuke aanbiedingen. Bij een probleem wordt je zeer goed geholpen. En vriendelijk mensen aan de telefoon die je gelijk zo goed mogelijk helpen. Ik zelf koop graag bij bol.com .zeker een aanrader deze winkel

We zijn blij met jou als klant, Fred! 😀

Remco 29-07-2022

Bol.com is heel divers met producten levering gaat vlug. Niet altijd de goedkoopste wel de meeste keuze.

Voor ieder wat wils bij onze webwinkel! Bedankt voor je review, Remco. 👍

Gerard 29-07-2022

Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken bij Bol.com....nooit klachten! En als er iets is zorgt Bol.com ervoor dat het goed wordt opgelost, en heel fijn dat je via facebook in de pb altijd met je vragen en andere dingen bij Bol.com terechtkunt ... zo heb je gelijk een goed antwoord!

Bedankt voor de complimenten, Gerard! 😀

Patrick 29-07-2022

Bestel veel daar ik mij niet kan verplaatsen. Eens besteld na 1 max. 2 dagen gerief geleverd in beste staat en indien mogelijk helpen ze men gerief binnenbrengen. Nog nooibeschadigde producten gehad en dienst na verkoop is geen enkel probleem !
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

We staan voor je klaar, Patrick! Bedankt voor je vertrouwen en aankopen.

WonnySan 28-07-2022

Slechts eenmaal ging er iets mis tussen Bol.com en mij en dat is binnen vijf minuten op chat perfect opgelost.

Producten worden snel geleverd, bijna altijd binnen of op de verwachte levertijd. Handig is ook dat je levering op een eigen moment én plaats kan kiezen.

Ook slechts eenmaal een retour gestuurd. Snel geld terug en goede afhandeling.

Al ik een pizza of patat kon bestellen zou ik het ook bij Bol.com doen
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Hoi WonnySan, wie weet dat we in de toekomst je droom waar kunnen maken! 😉 Bedankt voor je positieve review.

Luc 28-07-2022

Je vindt er omzeggens alles, prijs kwaliteit valt meestal mee. De bezorgtijd valt goed mee, soms sneller dan voorzien

Hoi Luc, bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! 😊

mk1962 28-07-2022

fijne webwinkel, als er iets niet goed is nooit geen gezeur maar kan het zo retour. goede communicatie
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

We doen hard ons best om zo goed mogelijk te communiceren! Bedankt voor je review. 😀

ter maat 28-07-2022

Via Bol.com is de laagste prijs voor een product te vinden. Je krijgt de nodige informatie over de voortgang van de bestelling en de aflevering is altijd goed geregeld.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor je keuze voor onze webshop! 😀

Viv 28-07-2022

TOP bedrijf snelle levering heel goede service .
Ik heb een paar keer een defect gehad aan mijn bestelling gebeld en meteen zonder moeilijk doen een nieuwe toe gestuurd gekregen TOP
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Bedankt voor de complimenten en fijn dat het zo goed is opgelost, Viv!

Michele 28-07-2022

Product is altijd zoals omschreven en altijd op tijd bezorgd. Jammer dat sommige partners van Bol.com niet bezorgen op een ophaalpunt.
Officiele reactie van Bol.com 23-08-2022

Hoi Michele, bedankt voor je feedback! We werken er hard aan om zoveel mogelijk opties aan te bieden en waarderen het enorm dat je dit aan ons laat weten. 😊