Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Miel 05-04-2022

Duidelijke bestel-site , top klantenservice ! Altijd blij om daar te kunnen bestellen
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Miel! :)

Stefaan 05-04-2022

Vaste klant bij Bol.com. Door de drukke tijden die we allemaal meemaken is het haast onmogelijk om nog fysiek te gaan shoppen en bij Bol.com hebben ze gewoonweg alles. Alles keurig netjes en op tijd geleverd. Ik heb zelfs mijn werkgever kunnen overtuigen om vergoedingen in natura uit te betalen met cadeaubonnen van Bol.com

Ontzettend fijn dat je zo tevreden bent, Stefaan! 😃

cindy 05-04-2022

Ik bestel regelmatig bij bol omdat je het heel snel bij je thuis hebt, maar nu heb ik toch wel al twee tegenslagen gehad.
1e: ik ga altijd via cashbackdeals naar bol omdat je dan nog een leuk extraatje krijgt. Deze keer ook gedaan bij aankoop van een ipad. Nooit melding gehad via cashback en nu loop ik toch wel een leuk centje mis. Ben hier echt niet tevreden over.
2e: ik koop twee glass screen savers en bevestig er al eentje op mijn ipad. Dan zien we dat het ander stuk is. Kan ik dat niet retourneren of ik moet mijn ander terug van de ipad afhalen, maar dan is dat ook stuk, dus een duur grap voor 1 glaasje.
Voor de rest ben ik wel tevreden over bol zelf.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Cindy!

Caroline van Enst 05-04-2022

Ik ben heel goed geholpen door de Klantenservice van Bol.com. Ik had iets gekocht met een cadeaukaart. Daarna had ik de lege kaart weggegooid. Maar ik moest de bestelling helaas retourneren. Bol heeft toen de kaart weer opgewaardeerd, maar ik hem dus niet meer. Toen ik daarover belde, hebben ze het heel goed voor me opgelost. Fijn!

Veel plezier met je cadeaukaart, Caroline! 😃

Marjolijn 05-04-2022

Ik bestel regelmatig bij bol.com en ben uiterst tevreden. De productomschrijvingen zijn 9 van de 10 keer uitstekend en de levertijden zijn vooraf helder. Mocht het nodig zijn iets te retourneren, dan gaat dat ook heel makkelijk.
Ook vind ik de communicatie over leveringen en retouren echt prettig, je weet waar je aan toe bent.

Voor € 10 per jaar kun je Select afsluiten waardoor je extra kortingen krijg en bezorgen ongeacht het aankoopbedrag gratis is en je zelfs bij bepaalde producten kunt kiezen voor levering op dezelfde dag. Persoonlijk heb ik nog niet veel voordeel van de extra kortingen gehad, maar de andere twee voordelen heb ik wel gebruikt en die zijn fijn.

Wat mij wel opvalt is dat de prijzen nog wel eens wijzigen, de ene dag kan iets duurder of goedkoper zijn dan de andere dag. Bol.com is sowieso niet altijd de goedkoopste, maar het gemak van levering (kosteloos door select), retourneren en de betrouwbaarheid maakt dan dat ik het soms toch bij bol.com bestel.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

We zijn blij om te lezen dat jij zo blij bent met onze service! 😃

Anja 05-04-2022

Bol.com is zeer aan te bevelen omdat ze hun beloftes waarmaken....altijd op tijd geleverd, zonder problemen..en natuurlijk zeer ruime keuze, samen met toeleveranciers ...helemaal top
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Anja! :)

Annelies 05-04-2022

Ik beveel bol.com aan omdat alles duidelijk omschreven is en altijd correct.
De artikelen normaal gezien keurig op tijd bezorgd!
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😃

Gerard 05-04-2022

Zeer tevreden over Bol.com. Artikelen worden goed en duidelijk omschreven. Zowel via internet als via de app gaat bestellen heel gemakkelijk. De prijs ligt soms wat hoger dan in een fysieke winkel, maar je hebt geen gedoe. Mocht iets niet juist of verkeerd besteld zijn, dan is retourneren geen probleem. En indien je vaker bij Bol.com besteld, Bol Select aan te bevelen voor euro 9,99 een jaar lang geen verzendkosten. Mijn ervaringen met Bol.com zijn goed en ik kan een ieder Bol.com aanbevelen.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

We vinden het fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze Select service! :)

Nana 05-04-2022

Altijd een duidelijke uitleg bij de beschrijving van de producten/artikelen. Vaak kan je leuke en interessante koopjes scoren. Daar komt bij, makkelijk en betrouwbaar, een verkeerde keuze gemaakt? Geen probleem met ruilen en terugbetaling. Snelle en discrete levering.....kort.....TOP

Bedankt 😃

Dany 05-04-2022

Zeer ruim assortiment. Fijne klantendienst. Snelle levering.

Waar je wel goed op moet letten zijn de prijsschommelingen. Een artikel kan soms dezelfde dag dubbel zo duur worden om nadien terug in prijs te zakken. Goed de prijzen in het oog houden dus.

Voor de rest ben ik uiterst tevreden van bol.com
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Dany! 😃

Willie 05-04-2022

Eigenlijk kan je bij Bol.com alles vinden wat je maar zou willen hebben tegen scherpe prijzen.
Veelal is het bestelde de volgende dag al in huis. Ook de service is bovengemiddeld goed.
Mocht het product je toch niet bevallen dan is het retourneren daarvan zo gepiept.
Dus mochten mijn vrouw en ik weer iets nodig hebben kijken wij het eerst bij Bol.com en van de 10 keer bestellen we 9 keer keer bij Bol.com. Maar dat zal wel waarschijnlijk 10 uit 10 worden.

Ontzettend bedankt! 😃

Chrissy68 05-04-2022

Altijd zeer tevreden over artikelen en bezorging,als een artikelen niet naar wens is wordt het opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Meryem 05-04-2022

Makkelijk , snel ,betrouwbaar. Goede service , over het algemeen adequate levering. Bij klachten wordt dit snel en goed opgelost.

We staan 24/7 voor je klaar, Meryem! 😃

Berry Jansen 05-04-2022

Altijd snelle levering en voor Euro 10,00 per jaar altijd gratis verzending.
Er zijn met leveranciers goede afspraken gemaakt heb ik zelf mogen ondervinden.
Prijzen zijn ook goed.
met andere woorden prima tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Berry! :)

Johan 05-04-2022

Had nieuwe stofzuiger bestelt maar bij aflevering bleek snoer oprol systeem stuk te zijn,contact met Bol gehad en werd gelijk nieuwe opgestuurd en andere kon retour.
Probleem snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Fijn dat het probleem is opgelost! 😃

JorinaB 05-04-2022

Veel keuze in producten en fijn dat je de prijzen bij verschillende aanbieders kunt vergelijken.
Het wordt meestal snel verzonden.
Mocht er toch iets mis gaan, dan wordt dat meestal snel en naar tevredenheid opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, JorinaB! :)

Fieke 05-04-2022

Super service en goede site. Bestellingen snel binnen en goed contact indien problemen. Ik ben al jaren vaste klant! Leuke aanbiedingen, fijn om voorraadjes in te slaan indien nodig! En grote keuze aan producten! Sommige zaken zijn wel duur, andere dan weer niet.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Fieke! 😃

Elin 05-04-2022

Met sommige artikelen erg duur, maar meestal de beste prijs. De service en garantie zijn erg goed geregeld dus daarom bestel ik graag bij bol.com.
Let wel op wie het product levert: soms is dat een in het buitenland gevestigd bedrijf en dan is retourneren gecompliceerd.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Elin! :)

Hendrik 05-04-2022

Ik bestel regelmatig bij bol.com. Ik ben niet anders gewend dan vaak snelle levering en vriendelijke service.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Hendrik! :)

Meuk is leuk 05-04-2022

Super service, bestellingen snel binnen en goed contact!
Al jaren vaste klant!
Leuke aanbiedingen, fijn om voorraadjes in te slaan! En grote keuze aan producten!
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! 😃

Carola Colaris 05-04-2022

Bijna iedere maand bestel ik.bij bol.com ik vind dat de artikelen snel word verzonden en problemen snel opgelost ik.ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Ontzettend bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Carola!

Henry 04-04-2022

Zeer slechte service

Ik dacht dat bol.com altijd een goede service had. Nou dat was in het verleden wel. Maar nu? Echt niet meer. Ik bestel bij Bol.com duofresh sticks voor de wc. Deze komen dan via Saniweb.nl. wel in een Bol.com verpakking. Deze duofresh sticks moeten blauw water geven bij het doorspoelen van de wc. Alleen doen ze dat dus niet. Dus het product doet niet wat het moet doen. Nu wordt je door Bol.com doorverwezen naar Saniweb.nl. Daar zegen ze, u heb de verpakking niet meer en kunt u het niet meer terug sturen en krijgt u het geld niet terug. Nu denk je ik ga Bol.com contacten. Het probleem uitgelegd aan een medewerker van Bol.com die je gelijk geven. Ze zeggen we gaan dit oppakken en u hoor binnen 2 dagen van ons. Nou niet terug gebeld. Zelf weer gebeld. Nee we snappen het. Ik ga het voor u regelen/uitzoeken. U hoort vandaag of morgen van ons. Weer niks gehoord. Zelf weer gebeld en weer uitgelegd hoe het zit. Die medewerker gaf me weer gelijk. Meneer dit ga ik door spelen naar het hoofdkantoor. Dit moet opgelost worden. U hoort van ons. Nou dat is vandaag dan gebeurt per mail. Hieronder de mail van Bol.com.

Goedemiddag, goed dat je contact met ons hebt opgenomen.

We hebben het meningsverschil met de jou en de verkoper doorgezet naar het hoofdkantoor.

Helaas staat de verkoper hier in zijn recht, de resterende producten kunnen niet retour gestuurd worden.

Dit vooral omdat de verpakkingen ook niet meer zijn zoals u ze bezorgd heeft ontvangen.

Retouren horen in de orginele verpakkingen te worden teruggestuurd.

Dit is helaas niet mogelijk.

bol.com klantenservice

Maar zoals Bol.com schrijft. Mocht je niet tevreden over het merk zijn is dit natuurlijk niet leuk maar om het dan gedeeltelijk retour te sturen in geen originele verpakking dat kan echt niet.
Het gaat niet over of ik niet tevreden ben. Het product werkt niet. Dus ja dan ben je niet tevreden. Dan moet je gewoon je geld terug krijgen Bol.com.

Er is ook nog iets als wettelijke garantie
Het product dat u kocht, moet goed zijn. Zo niet, dan moet de verkoper het product repareren indien dit mogelijk is, een nieuw product geven of uw geld teruggeven. Dat is uw wettelijke garantie.

Ben al vanaf het eerste uur dus jaren klant bij Bol.com. Maar of ik dat blijf is aan Bol.com.

Gisteren 28 maart een mail van Bol.com gehad.
Bol.com blijft bij hun standpunt dat als je wat koopt en het product doet niet wat het moet doen dat je maar moet accepteren. Met andere woorden. We hebben liever een ontevreden klant dan een tevreden klant.

Vandaag 29 maart op het antwoord van Bol.com contact met Bol.com opgenomen. De klantenservice gaat nogmaals kijken en over 2 dagen krijg ik bericht. De medewerker die ik vandaag aan de telefoon had, snap precies wat ik bedoel en vind dat ik gelijk heb. Maar dat was de vorige keer ook. Alleen zijn er andere bij Bol.com die er anders over denken. Ben benieuwd wat het nu gaat worden.

Vandaag 4 april. En wat denk je wat. Precies geen reactie meer ontvangen van Bol.com. Blijkbaar is het tegenwoordig normaal dat je voor iets betaald wat niet werkt. En doen we daar dan wat mee. Niet dus.

Beste Henry,

Dank voor je review. We hebben je klacht via Trustpilot in behandeling genomen.

Chantal van bol.com

Henry1968 05-04-2022

Jullie reactie verbaasd mij Bol.com. Jullie zeggen per mail niks te doen. En nu schijven jullie het is in behandeling. Als jullie een reactie geven op mijn review, wees dan wel eerlijk. Nu laten jullie lezers geloven dat jullie dit willen oplossen. Maar dat is dus niet waar. Maar jullie eigen klantenservice aan de telefoon zeggen zelf dat ik gelijk heb. Maar dat blijkt niks waard te zijn.

rofa 04-04-2022

supersnelle levering, verzegeld product ( dus nieuw ) uiterst correcte klantenservice, scherpe prijs.
Officiele reactie van Bol.com 05-04-2022

Veel plezier met je aankopen, Rofa! :)

Francky 04-04-2022

Ik heb redelijk veel besteld bij Bol.com maar toen ik een film bij hun bestelde wat via een van hunverkoopp partner trendy deals ging ging het fout veel te laat bezorgd en ook nog de verkeerde, na alle bewijsbare mailverkeer doorgestuurd naar bol.com maar zij lossen het probleem niet op

Beste Francky,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Jan Nijmeijer 04-04-2022

Heel eenvoudig alles te bestellen en alles wordt snel en vakkundig afgehandeld
Snelle levering meestal de volgende dag al.
Officiele reactie van Bol.com 04-04-2022