Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Janny 12-02-2022

Fijne webwinkel met groot aanbod, snelle levering en fijne klantenservice.
Goede voorwaarden retourzendingen en persoonlijke service bij problemen

Je kan altijd op ons rekenen, Janny! 😃

Agnese 12-02-2022

Heel goede winkel, waar kan bijna alles vinden. Meestal levering snel is en altijd een keurige informatie over mijn bestelling op het email zit.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2022

Bedankt voor het compliment, Agnese! :)

Peter 12-02-2022

Site is makkelijk, snel bestellen en vlug ontvangen ook op andere tijdstippen.

Bedankt! :)

Lotte 12-02-2022

Gewoon een goede internetwinkel. Uitgebreid aanbod en een perfecte klantenservice.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Lotte! 😃

Marja 12-02-2022

Duidelijk en gebruiksvriendelijk. Ruime keuze in bezorgmogelijkheden en plaatsen. Ook meteen duidelijk wanner het bezorgd wordt. Wordt niet moeilijk gedaan met terug sturen. Ook als artikelen heel snel kapot gaan krijg je geld terug en bij problemen wordt je snel en goed geholpen door klantenservice.

Fijn dat je zo tevreden bent, Marja! 😃

Ben 11-02-2022

Prima bedrijf snelle levering en goede nazorg ook wanneer er klachten zijn word snel verholpen
En je kunt er bijna alles bestellen.

Bedankt! 😃

Michiel 11-02-2022

Laatst kreeg ik een mail van Bol.com, bedankt dat je al 20 jaar klant bent! Dan denk je dat je iets opgebouwd hebt met elkaar. Niets is minder waar. De service van Bol.com is echt beroerd. Als je elkaar echt een keer nodig hebt dan laten ze je vallen als een baksteen. Begin januari heb ik een dure espressomachine gekocht bij Bol.com. Na welgeteld 1 kop koffie gaf de machine de geest. Na contact met de verkooppartner van Bol.com werd me een nieuwe machine beloofd. Die is er nog steeds niet. Ik ben nu 4 weken bezig om de klantenservice van Bol.com te bereiken. Ik heb inmiddels 6! verschillende medewerkers gesproken en het is elke keer hetzelfde liedje. Ze hebben me allemaal beloofd dat de 'afdeling bemiddeling' binnen 2 werkdagen contact met me opneemt. Tot op heden heb ik helemaal niks gehoord. Ik voel me als klant radeloos en verloren. Ruim 800 euro kwijt, geen koffie en Bol.com die helemaal niks voor me doet. Het lijkt echt niemand bij Bol.com iets te interesseren. Wat een enorme teleurstelling na 20 jaar 'trouwe dienst' als klant. Bol.com is echt een Bollentent!

Beste Michiel,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Chantal van bol.com

Jay 11-02-2022

Bol heeft bijna alles wat je zoekt. Regelmatig zijn er leuke aanbiedingen waarmee ze
(tijdelijk) de goedkoopste zijn. Ook zijn er veel verschillende aanbieders waarbij je toch vertrouwd bij Bol besteld en betaald, steeds meer zie je daarvan echter producten welke op buitenlandse sites veel goedkoper zijn. Het komt maar zelden voor dat er niet volgens afspraak geleverd wordt, dat geld ook voor de externe verkopers. Ik heb niet vaak contact met de klanten service maar er wordt altijd een passende oplossing geboden. Veel gemak en redelijk zorgeloos bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 14-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jay! :)

Humptie 11-02-2022

Door de corona eigenlijk op zoek gegaan naar iets waar ik kon bestellen, Bol.com een site waar je duidelijk kunt zien wat je wikt aanschaffen en de review er vaak bij over t product. Ook lid van select en daar al even gebruik van kunnen maken helemaal super. Retour sturen levert ook geen problemen op
Officiele reactie van Bol.com 11-02-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze Select service! :)

Ria Van Dijk 11-02-2022

Prima service over het algemeen! Veel keuze mogelijkheden.
Alleen met de tv heb ik een andere mening, de bezorging werd door Post.nl gedaan! Mijn oude apparaat is door hun niet meegenomen, terwijl het wel vermeld werd bij de advertentie! En werd ook letterlijk op mijn deurmat gezet zonder enig commentaar! En ook later dan was afgesproken!
Misschien is het handiger als dit door Select werd gedaan! Verder raad ik Bol.com bij ierdereen aan!
Officiele reactie van Bol.com 11-02-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Ria! We gaan hiermee aan de slag.👍

F.W.Soffner 11-02-2022

Voordien had ik bij verscheidene leveranciers artikelen gekocht
Ik wil niet beweren dat zij allemaal niet bevallen maar Bol.com heeft toch bij mij de voorkeur
Hij is qua presentatie helder en duidelijk en de service is zeer goed
Bij eventuele defecten of bij niet het niet nakomen afspraken van de partners staan zij meteen klaar om jou te helpen.
Ik ben al jaren klant van Bol.com en voel mij tot nu happy en hoop dit nog lange tijd te mogen doen
Officiele reactie van Bol.com 11-02-2022

Doet ons enorm goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Ton Zoetendaal 11-02-2022

Nog nooit problemen gehad met bol.com door alle jaren heen.
Altijd een goede omschrijving van de producten en een supersnelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 11-02-2022

We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Ton!

Wim 11-02-2022

Goede producten goede bezorging alles tot in de puntjes Als iemand niet te vreden is over Bol.com dan weet ik het niet meer hoor ook tevens goede bezorging
En interesse naar de bestelling van het product nee Chapeau hoor

Bedankt! 😃

Jacober 10-02-2022

Bestellen bij Bol.com betekent echt volgende dag in huis, wanneer niet aanwezig wordt direct doorgeschakeld naar collega leverancier meestal ook dan met een dag in huis, gevolgd door terugkoppeling d.m.v. controle op het geleverde.
Officiele reactie van Bol.com 11-02-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt! 😃

Hans Koster 09-02-2022

Ik ben heel tevreden met Bol.com omdat ze hun beloften altijd nakomen, betaling overzichtelijk is en beschrijvingen van artikelen kloppen.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Hans! 😃

Robert 09-02-2022

Fijne webwinkel als je snel en voor een redelijke prijs wat wil bestellen. Veel producten.
Met select nog sneller in huis.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service. Robert!

MarianneWillemsen 09-02-2022

Fijne winkel met veel keus, niet altijd voordeliger dan een ander maar door select heb ik nooit meer verzendkosten dus dan komt het qua kosten vaak wel op hetzelfde neer. Altijd goede service, ook als er iets niet in orde is dan heb ik tot nu altijd of netjes het geld terug gekregen of kunnen ruilen.

Bedankt voor de complimenten, Marianne! 😃

Timmie 09-02-2022

Prima service en altijd op tijd. Nu met Select is het helemaal goed om te kopen bij Bol.com, niet alleen voor de korting maar dan ook zonder verzend kosten.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Timmie!

Fedde 09-02-2022

Heb jarenlang vrij veel bestellingen gedaan bij Bol en wederverkopers
Foute bestelling werd na telefonisch contact snel hersteld!
Één minpunt bij m'n laatste aankoop: Dure doos Lego van honderden euro's werd geleverd zonder omdoos...dus de adressticker op de doos zelf(daar werd ik niet blij van)...en een recensie die ik daarvan schreef is nooit geplaatst...

Beste Fedde,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

MargrietC 09-02-2022

De bestellingen worden keurig op tijd geleverd, producten zijn goed en als er een klacht is word ook die netjes afgehandeld.
Kortom zeer tevreden!

Fijn, goed om te lezen, Margriet! 😃

Jaap Bruins 09-02-2022

Prima site met uitgebreid assortiment. Snelle , correcte afhandeling van bestellingen. Order proces prima te volgen.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Jaap! :)

Evy 09-02-2022

Ik bestel al jaren bij bol com. Heel te reden van. Levering is meestal op afgesproken tijdstip en correct.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Heel erg bedankt dat je al zoveel jaren bij ons besteld, Evy!

(R)ik 09-02-2022

In deze gekke tijden, leveren ze nog steeds op de afgesproken tijd en soms zelfs sneller.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt 💪

Berthil de Lange 09-02-2022

Bestel al lange tijd bij Bol, echt van alles, en met Select betaal ik 1 x een tientje per jaar en zit het hele jaar met geen verzendkosten, scheelt als je een klein artikel wil kopen.
Bijna alles is er de volgende dag tenzij het word aangegeven.

Fijn dat je blij bent met onze Select service! 😃

PEJ67 09-02-2022

Ik bestel al jaren geregeld bij Bol.com. Alle bestelling worden goed en snel afgehandeld en men houdt zich aan de afspraken. Tevens wordt je goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling Zoals al eerder vermeld is het jammer dat met name PostNL tegenwoordig nooit meer op tijd levert. Maar dat is Bol.com niet te verwijten. Tot nu toe nog nooit iets terug hoeven te sturen dus daar geen ervaring mee.

Als ik een minpuntje mag noemen is het dat sommige verkopers minstens drie keer zo duur zijn dan eigen websites van een bepaald artikel of in de winkel. Maar dat is een kwestie van zelf goed checken alvorens te bestellen. Bol.com heeft het goed geregeld allemaal.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Enorm bedankt voor je review en je feedback. Dat waarderen we! :)