Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

VISSIE 29-03-2022

Zeer betrouwbaar. Komen afspraken goed na en anders tijdig een mail. Ik ben zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Bedankt voor het vertrouwen en je aankopen! :)

Daantje 29-03-2022

Ben altijd heel erg tevreden over bol.com.
Geen negatieve ervaringen, maar altijd zeer positief. Bol.com doet het super goed en hoort voor altijd bij mijn leven. Je zou haast zeggen bol.com is love for ever.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Daantje! We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nooit negatieve ervaringen zult hebben! 😃

Wil 29-03-2022

Goede winkel op tijd geleverd en redelijke prijzen. Doen waar ze voor staan

Bedankt! :)

Lisa 29-03-2022

Ik ben al jaren groot fan van bol.com! Ze verzenden snel hebben leuke prijzen en vaak leuke deals! Ik heb een keer een probleem gehad met een artikel dat hebben ze super netjes opgelost kreeg meteen een nieuwe opgestuurd zonder moeite te hoeven doen om het kapotte terug te sturen! Helaas heb ik ook 1 minder leuke ervaring gehad wat natuurlijk altijd kan gebeuren! Daarom raad in alsnog bol.com aan!
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

En wij zijn fan van jou, Lisa! Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen😃

Walter Lenz 29-03-2022

Bij Bol.com is alles tot in de puntjes perfect geregeld!
of het nu gaat om een bestelling, een retourtje, de betaling of het terugstorten van je aankoopsom je hoeft nergens bang voor zijn alles word netjes geregeld en verzorgd, en niet te vergeten je mag achteraf betalen en als je eenmalig een tientje hebt betaald word alles een jaar lang gratis aan huis geleverd. Ps. al je aankopen vind je netjes in je account terug .
Een Geweldige webwinkel zonder gedoe!!!
Met vriendelijke groet: Walter

Ontzettend bedankt voor de complimenten, Walter! 😃

Henry1968 05-04-2022

Beste Bol.com, Jullie antwoord verbaast mij. Jullie zeggen dat je er niks mee doen. En nu hebben jullie het in behandeling. Als je antwoord geeft op deze review, wees dan eerlijk.

Ellen 29-03-2022

Bol.com is mijn go-to online shop. Van speelgoed tot boeken. Ik koop er alles. Ik heb ook nog maar 1 keer meegemaakt dat mijn bestelling wat later kwam dan gepland.
Ik zou het iedereen aanraden.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Enorm bedankt voor je aankopen, Ellen!

MPrins 29-03-2022

Fijne website met groooot assortiment, scherpe prijzen en doet wat ze belooft, en dat is snelle levering!!
Wij zijn fan!!
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

En wij zijn fan van jou! 😃

Karen 29-03-2022

Groot aanbod, snelle levering, communicatie over leveringen ook in orde. Ook terugsturen verloopt vlot indien nodig.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Karen! :)

Middelkoop 29-03-2022

Bij producten eigen beheer verkoop prima geregeld. Snelle levering. Bij sommige derden verkoop is het bagger,terwijl bol hier ook al van op de hoogte is. Zou beter zijn zulke derden uit te sluiten van verkoop bij bol. Gelukkig zijn er ook die het wel keurig doen. Dus Bol gooi de rotte appels eruit. Jullie lossen de problemen keurig op , maar zou de klant een hoop ergernis besparen
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback!

Hella Maas 29-03-2022

Ik ben al jaren klant van Bol.com, alles verloopt altijd prima en duidelijk. Ik koop grote en kleine artikelen en wordt altijd snel verzonden en geleverd. Ik vind het fijn dat het assortiment door de jaren heen zo enorm is uitgebreid. Als er een keer iets is of je wilt een artikel niet houden is het ook gemakkelijk het terug te sturen of te ruilen.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij bent. Dat waarderen we enorm! 😃

JC Pauw 29-03-2022

Bol.com is zo'n beetje de eerste de beste webwinkel waar ik naar producten zoek. Ik ben al vele jaren klant en ken de website als mijn broekzak. Ik heb het altijd als een plezierige winkel ervaren en ze hebben behoorlijk veel aanbod. Gelukkig is Bol.com uiteindelijk terughoudend geworden met het zich persoonlijk bemoeien met politieke en maatschappelijke kwesties, om op basis daarvan te bepalen wat ze wel of niet verkopen. En recent voorbeeld is het boek 'Het Coronabedrog', dat nu binnenkort tóch verkrijgbaar is bij Bol. Of de inhoud van dat boek klopt of niet, dat is voor de webwinkel totaal irrelevant. Door als winkel neutraal te blijven, bewaar je je gezicht. Bij deze dus alsnog een dikke score voor Bol, die anders een stuk lager zou zijn geweest.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Enorm bedankt voor je review! 😃

Nico 29-03-2022

Duidelijke en accurate info. Voortreffelijke klantenservice ; ruime sortering producten uit eigen voorraad of via externe verkopers. Prima afhandeling voor, tijdens en na verzending.

Bedankt! 😃

Margriet Herder 29-03-2022

Groot aanbod, goede en snelle service en altijd goede klantenservice. Ik bestel hier heel graag!
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Margriet!

Bert K 29-03-2022

Fijne zaak geweldig hoe alles geleverd word, door Bol.com. Ook een fijne klantenservice kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. Wat bol.com belooft word ook nagekomen levertijden. Ik ben uiterst tevreden over de manier waarop men met klanten omgaat. Een wasmachine en een koelkast gekocht en dik tevreden over de service die erbij zat.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Bert! 😃

Tako 29-03-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol. Zeker als producten van hen zelf komen klopt de levertijd. Als het door een van de aan hun gelieerde verkopers komt dan komt het incidenteel nog wel eens later aan. Als er door de jaren heen problemen waren werden die via de bol klantenservice altijd goed opgelost met indien gepast ook een tegemoetkoming.
Een puntje van kritiek is wel het volgende: ik betaal voor " Select", en daarbij kun je gebruik maken dat Select producten die retour moeten thuis bij je worden opgehaald door een bezorger. Ik heb echter tevergeefs zitten wachten en de klantenservice gaf aan dat het ' veiliger' was het product zelf maar te verzenden dan opnieuw een ophaalmoment in te plannen. Dat vind ik wel heel raar voor een betaalde service waar het thuis op komen halen van retourzendingen inclusief behoort te zijn.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Tako!

Jules 29-03-2022

Ik vind het de beste webwinkel van Nederland. Het moet heel raar lopen wil bol.com het niet kunnen leveren. En bovendien meestal in twee dagen tijd. Niet tevreden? De retour procedure verloopt zeer eenvoud en correct, bij elke actie hierin volgt er een terugkoppeling. Kortom; ik kan iedereen bestellen bij Bol.com aanraden.

Bedankt voor het compliment, Jules! 😃

Marion 29-03-2022

Supersnelle levering. Prijzen zijn okee. Fijn om te weten dat ik makkelijk kan retourneren. Ik hoef de deur niet meer uit om diverse winkels te bezoeken. Voor mij is bol.com ideaal.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Fijn dat je zo blij met ons bent! :)

marion 29-03-2022

Bij Bol.com kan je er vanuit gaan dat je bestellingen snel en netjes worden uitgevoerd tegen een redelijke prijs.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marion! :)

Coco53 29-03-2022

Als ik geen tijd heb om naar de winkels te gaan is het handig om bij bol.com te kopen
Snelle levering , en altijd op de afgesproken datum en tijd.
Kan het iedereen aanbevelen.

Bedankt! 😃

Els 29-03-2022

Website handig, bestellen eenvoudig en altijd volgens afspraak geleverd
Laatste aankoop voor aan de wand bevalt bijzonder goed
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Veel plezier met je bestelling, Els! :)

Nelis 29-03-2022

Bol.com is een echte aanrader, uitgebreide keuze en prijsvriendelijk. Goede service en snelle levering. Goede en duidelijke communicatie over bestelde product.

Fijn dat je zo tevreden bent, Nelis! 😃

Antonio 29-03-2022

online winkel met een uitgebreid assortiment. Alles is te koop aangeboden : van top kwaliteit tot goedkopere spullen. Mijn ervaringen met hun Retour beleid, garantie voorwaarden en betrouwbaarheid zijn uitstekend.
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zulke goede ervaringen hebt, Antonio!

Angela 29-03-2022

Snelke levering, goede service en bereikbaar als er iets mis gegaan is met een bestelling. Heel blij met bol!
Officiele reactie van Bol.com 29-03-2022

En wij zijn blij met jou, Angela! :)

fred 29-03-2022

Overzichtelijke site, redelijke prijzen en snel geleverd, eventuele retouren gaan ook simpel.

Bedankt! :)

Wendy 29-03-2022

Ik ben dol op Bol.com....of je nou speelgoed koopt,iets voor je huisdieren of parfum,altijd alles rap in huis(zo niet dan staat t erbij)en problemen worden goed opgelost,als ze er zouden zijn ;)

Heel erg bedankt voor de complimenten, Wendy! 😃