Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Cumali Atli 05-03-2022

ik had bestelling gedaan ik zou die vandaag gaan ontvangen in me brievenbus daarom had ik ook besteld en ik zag is die ook al bezorgd maar niet dus en ik heb contact gedaan met bol.com en die mevrouw (yasmina) zegt ik denk is een scan fout is en de kans groot is dat ik die product dinsdag of woensdag krijg.

Dus omdat die mevrouw denkt een scanfout is ik moet zo lang gaan wachten en als ik die product niet krijg dan is pech dan ik ben voor niks betaald.

waarom zou ik nog zolang ga wachten terwijl ik zou die vaandag gaan krijgen en daarom heb ik ook besteld dit vind ik echt raar hoor.

En mevrouw Yasmina van Klantservice was ook niet klantvriendelijk ....
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2022

Beste Cumali Atli,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

wim landmeter 04-03-2022

Alles wat een mens nodig kan hebben is hier verkrijgbaar, tegen lage prijzen en verschillende kwaliteitsnormen. een goede begeleiding in het online winkelen, nagenoeg zonder risico! gaat er iets mis is het prettig te weten dat problemen echt worden opgelost. Af en toe kunnen er cadeautjes gegeven worden, heel verrassend! Een klein minpunt is de SELECT. Beloften worden wel waar gemaakt in de grote steden, maar ik als klant ervaar bepaalde geneugten van het SELECT niet, waaronder spoedbezorging!
Gelukkig komen alle producten aan, en deze voldoen aan de verwachtingen.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Wim! 😃

Anja Oudhof 03-03-2022

Duidelijke website, ruime sortering en snelle levering. Als het een zeldzame keer misgaat is de klantenservice vriendelijk en hulpvaardig.
Officiele reactie van Bol.com 04-03-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Anja! 😃

Van der Spek 03-03-2022

Ik bestel bij bol.com ruim 12 jaar. Echt nog nooit iets vervelends meegemaakt. Als ik een artikel terugstuur wordt dit ook op de juiste manier afgehandeld. Nooit gezeur of moeilijke antwoorden gekregen.
Ook altijd correct te woord gestaan als je telefonisch contact hebt.
Officiele reactie van Bol.com 04-03-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! Dat waarderen we enorm! 😃

Vanlotje 03-03-2022

Nooit problemen gehad met ze tot vandaag. We hadden een droger besteld die vandaag werd afgeleverd. Echter ze mochten hem niet zonder de verpakking boven instaleren vanwege evt. schadeclaims. Dus ik bel op hun aanraden met Bol.com om te zeggen dat wij de evt. schade dan wel voor onze rekening nemen. Maar nee, de policy was dat het niet mocht. Einde verhaal. Dus nu hebben we hem maar retour gestuurd want wij kunnen hem niet naar boven sjouwen. Het rare is dat Expert waar we nu de droger hebben gekocht dit wel gewoon doet. Zonder verpakking. Ook zij vonden dit maar een rare toestand, want juist met de verpakking erom gaat de boel veel sneller glijden als ze hem de trap op moeten tillen.

Beste Vanlotje,

Natalya van bol.com

Paul 02-03-2022

Bol prima, behalve in keuze van bezorger post.nl. Bol is verantwoordelijk voor die keuze, helaas zelf als « select klant’ nu 4 x op een rij een besteld artikel niet volgens afspraak op tijd geleverd onder vermelding van post met de smoes niet thuis .
Kennelijk een foute bezorger (bedrijf), tijd voor actie.
Verder op die mooie site van Bol iets meer ruimte vrijmaken over ‘hoe een klacht in te dienen’..
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2022

Bedankt voor je review en je feedback punten. We gaan hiermee aan de slag, Paul!

Jitske van Joolen 02-03-2022

Bol.com werkt zorgvuldig,efficiënt en accuraat.Hier ben ik zeer tevreden over,maar.....zij hebben een contract gesloten met bezorgdienst Post.nl en dát is jammer.Postnl werkt niét zorgvuldig,laat vaak geen bericht achter of deponeert,zoals mij gisteren overkwam,een duur brievenbuspakket in de verkeerde brievenbus.En als je in een appartement woont,waar er 4 van zijn,en in totaal ruim 80,zoek dán maar eens uit waar het gebleven is.Dit geeft een deuk in mijn vertrouwen.Hoop dat bol.com tevreden klanten wil blijven behouden en dít signaal serieus neemt.Want..helaas,ik heb (té)vaak problemen met Postnl
Officiele reactie van Bol.com 03-03-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback. We gaan ermee aan de slag.

Ja 01-03-2022

Zeer slecht bedrijf, 2 weken geleden een spatscherm voor in de keuken besteld, 1 dag voor levering werft ons de mogelijkheid geboden een ander afleveradres te kiezen daar wij die dag redelijk vaak niet thuis waren. Afleveradres de Hema, na sluitingstijd bezorgd en toen gelijk teruggestuurd naar leverend bedrijf, Bol.com medewerker vond het vervelend maar moest nog maar 2 dagen afwachten, slecht bedrijf en personeel. Inmiddels geld teruggevraagd en ben benieuwd hoe lang dit gaat duren, krijgt vervolg. O.Strik
Officiele reactie van Bol.com 02-03-2022

Beste Ja,

Ruud 01-03-2022

Duidelijke website, nette prijzen en goede aanbieding. Mocht er iets mis gaan dan is er een fijn klantenteam dat je snel en professioneel helpt

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ruud! 😃

Ger 01-03-2022

Boevenbende, ik snap niet dat Bol.com zaken doet met dit soort partijen. Op de website staat dat het product voorradig is en als je dan besteld krijg je te horen dat levering 2 weken langer duurt. Na 2 weken nog niets ontvangen, via bol.com contact opgenomen en vervolgens krijg je te horen dat het product niet leverbaar is. Mijn ongenoegen geuit bij bol.com maar dienomen met een zwak excuus dat ze niet verantwoordelijk zijn voor hun partners. Maar tot mijn verbazing adverteert deze partner nog steeds met dit product "op voorraad" en zelfs 20 euro goedkoper. Ik vind het schandalig dat bol.com niets doet tegen dit soort praktijken, maar ja die verdienen natuurlijk lekker aan die partners.

Beste Ger,

Robin 01-03-2022

Een duidelijke site met goede klanten service. Levertijden en condities zijn afhankelijk van de partners op de site, maar 9 van de 10 keer gaat dit altijd goed.
Officiele reactie van Bol.com 01-03-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice :)

Riet 01-03-2022

Uitstekende service en mogelijkheid om achteraf te betalen! Bovendien veel producten verkrijgbaar!
Officiele reactie van Bol.com 01-03-2022

Heel fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Riet! 😃

John Koelma 28-02-2022

Goed bedrijf, snelle afwerking, zeer belangrijk, en het contact met de klant is dik in orde. ook als als de bezorging eens een keertje uitloopt wat bijna nooit gebeurd al met al dik tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, John! 😃

Esther 27-02-2022

Ik bestel zeer regelmatig via bol.com en vind de nieuwsbrieven, de site, de snelle levering, de vlotte communicatie en het goed op de hoogte worden gehouden van het tijdstip van de bezorging van de bestelde producten erg prettig. En af en toe komt er zomaar een leuke attentie in de vorm van een bedankmail met animatie o.i.d. in je inbox, gewoon als aardigheidje. Kan ik zeer waarderen.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Esther!

Sjuulke 26-02-2022

Duidelijke advertenties, snelle leveringen, ruime keus, vaak reviews bij de producten beschikbaar.
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Sjuulke! :)

Marijke Blokzijl 26-02-2022

Bol.com is een fijne winkel, enorm veel keus en niet duur. Betrouwbare en snelle afhandeling en gaat er een keer wat mis, dan lossen ze dat sympathiek op. Ik vind de website ook praktisch werken.

Enorm bedankt voor je review, Marijke! 😃

Frenk62 26-02-2022

De reden van het bestellen bij bol.com is de goede ervaring de goede service en select keuze en de klantvriendelijkheid bij vragen via klantenservice. Ik heb nog nooit geen klachten gehad bij een bestelling alles werd netjes afgehandeld bij evt retour artikel
Veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen hoe Bol.com te werk gaat ,altijd snelle kevering
Officiele reactie van Bol.com 28-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Frenk!

Bolleke 25-02-2022

Bestel regelmatig wat bij Bol.com puur vanwege het gemak en zeker tijdens de Coronatijd was het heel handig. Als er een probleem met een product is wordt het keurig opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 25-02-2022

Fijn om te lezen dat we je juist in die tijd goed konden helpen!😊

geerten snoek 25-02-2022

Bol.com is een winkel die alles heeft een snelle levering verzorgd en als je bij select aangesloten bent prima geregeld want dan komen ze je retourzending ook nog thuis ophalen
Officiele reactie van Bol.com 25-02-2022

Goed om te horen dat de voordelen van Select goed van pas komen!

JP 25-02-2022

al verschillende artikelen besteld en stipt geleverd gekregen, over het algemeen goede prijs/kwaliteit en betrouwbaarheid
Officiele reactie van Bol.com 25-02-2022

Wat fijn dat je ons vertrouwt! 🌹

FvM 25-02-2022

Persoonlijk nooit een probleem gehad bij Bol.com.
Eventueel een product dat retour moest, ging zonder problemen.
Officiele reactie van Bol.com 25-02-2022

Geen problemen is ons doel! Fijn dat we die bij jou behalen.😁

AnjaB 25-02-2022

Fijne ruime keus met goede omschrijvingen, snelle leveringen en een zeer goede meedenkende en vriendelijke klantenservice!
Officiele reactie van Bol.com 25-02-2022

Onze klantenservice wordt blij van jouw review!💖

Anja 25-02-2022

Als je wat bestel krijg je gelijk een email
En een berichtje wanneer je pakje komt
Officiele reactie van Bol.com 25-02-2022

We doen onze uiterste best om alles goed te communiceren. Dit lukt goed als ik het zo lees!

philwolf 25-02-2022

Steeds vlotte en correcte levering van de bestelde goederen. Communicatie verloopt uitstekend. Als één van de weinigen een prima dienst na verkoop met steeds een oplossing
Officiele reactie van Bol.com 25-02-2022

Oplossingsgerichtheid is onze specialiteit! Fijn dat je zo tevreden bent.

Corien 25-02-2022

Fijne en overzichtelijke webshop. Makkelijk en veilig te bestellen.
Artikelen altijd binnen de genoemde levertijd in huis!
Officiele reactie van Bol.com 25-02-2022

Ik ben blij om te lezen dat alles zo goed verloopt! 😊