Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Lies 21-07-2023

Deze website werkt heel goed, snel en is zeer praktisch. Ik bestel graag via bol.com omdat de spullen altijd in uitstekende staat aankomen. Ook zijn ze keurig verpakt, inclusief retourbiljet. Bovendien bezorgen ze snel en heb je veel keuzes voor de bezorg dag die jou uitkomt.
Het is allemaal zeer klantgericht en de verhouding prijs/ kwaliteit is prima. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Sin 21-07-2023

Snel in huis, goede kwaliteit,in geval van retourneren,snel en goed afgehandeld .
Dikke pluim!

Fred 20-07-2023

Zeer goede service het voordeel bij bol com is dat je bijna geen miskopen kunt doen bij de retours heb je vrij snel ander produkt of je geld terug bovendien is het zeer veilig en gebruiksvriendelijk

Elly 20-07-2023

Snelle levering. Ruime keuze. Prijs wel vaak iets hoger dan bij sommige andere leveranciers. Maar daarvoor krijg je service terug. Behalve de chatbox. Dat is echt een minpunt. Daar kom je niet verder mee. Levert eigenlijk alleen maar ergernis op.

Wil 20-07-2023

Als trouwe klant genoten we al jaren van het uitgebreide aanbod bij BOL. Recentelijk echter hebben we gebruik gemaakt van de reparatieservice en daarbij hadden we een zeer negatieve ervaring. Als zeer regelmatige klant werden niet geloofd. Na eindelijk telefonisch contact werd ons toegezegd dat er nogmaals naar zou worden gekeken. Het resultaat was een koude mail waarin we verwezen werden naar de keuzemail met betrekking tot de reparatie. Zou ik uitsluitend het laatste contact moeten beoordelen, dan werd het niet meer dan een vier ! Tip: maak foto's als je iets opstuurt, want anders draai je op voor de kosten. De toevoeging "service" kan BOL wel weglaten. Ik blijf BOL aanbevelen, maar denk voortaan wel na over de plaats waar ik elektronische apparatuur aanschaf.

mariusB 20-07-2023

bol.com is voor mij de nummer 1 shop in Nederland, als ik iets wil kopen kijk ik altijd eerst op bol.com!
door het grote aanbod is het makkelijk het beste product voor mij te kiezen, de levering is altijd snel en probleemloos.
ook de betaling verloopt altijd soepel.
dus bol.com ga zo door!!

hans 20-07-2023

leuk dat bol com met kieskeurig in zee gaat er is zat te koop op kieskeurig

Deroo Rony 20-07-2023

ben heel tevreden over bol.com heb altijd al mijn artikelen dat ik besteld heb daar gevonden aan een redelijke prijs , nooit geen problemen gehad

Bol.com prima online shop 19-07-2023

Bij bol.com tot nu toe nog geen enkel probleem ervaren. Zowel met hun eigen producten als van derden. Ook betalingen lopen goed. Niets te klagen

JL Dijkstra 19-07-2023

De service van bol.com heeft me ontzettend teleurgesteld. Bij het probleem dat ik had met een magnetron werd ik niet geholpen. Communicatie met klantenservice blijkt onmogelijk. Er is niemand, er reageert niemand. Een chatbot waarmee je niets verder komt, daar moet je het als klant mee doen. Met een dergelijke slecht service zie ik de toekomst somber in voor bol.com.

Marco 19-07-2023

BOL.COM heeft bij mij over alle jaren nog nooit een minpunt gehad, alle bestellingen altijd snel en correct geleverd.

Wim K. 19-07-2023

Fijne webshop. Mogelijkheid om achteraf te betalen. Hebben nagenoeg heel wat producten.

Cees Mob 19-07-2023

Prima shop 😀het is allemaal goed geregeld 👍
Bij vragen prima geholpen door klantenservice of Billy

Francesca 19-07-2023

Ik bestel best vaak op bol. Breed assortiment met vaak goede kortingen afhankelijk van wat je zoekt.
1 keer is een product kapot te gaan wegens een defect. Terug gestuurd naar bol en nadat bleek dat het niet te repareren viel, heb ik ook netjes mijn geld terug gekregen. Top service! :)

JWvB 19-07-2023

Prima site om te bekijken of en waar producten te vinden zijn voor een redelijke prijs. Ik kijk er dan ook vrijwel altijd op wanneer ik iets wil aanschaffen.

Johan 19-07-2023

Veel keuze,web is makelijk,beste klantenservice,binnen 30 dagen gratis retour

Mels Huisman 19-07-2023

Op Bol.com vind ik alles wat ik nodig heb in welke productgroep dan ook tegen een redelijke prijs.

Arjan 19-07-2023

Goed gesorteerde webwinkel met veel eigen assortiment. Daarnaast platform voor andere online verkopers. Vaak een goede prijs, maar het kan geen kwaad om even verder te kijken. Soms zijn de online verkopers op hun eigen website goedkoper.
Over het algemeen vlotte verzending.
Goede afhandeling van retouren.
Mocht er onverhoopt iets misgaan dan is mijn ervaring dat Bol.com er bovenop zit om te zorgen dat het goed komt.

Pascal 19-07-2023

Bol heeft een breed assortiment, informeert uitstekend en levert gewoon een uitstekende service

ab 19-07-2023

Snelle levering en een groot assortiment en wat voor mij het belangrijkste is: BETROUWBAAR

Frank 19-07-2023

Ik kies voor Bol.com omdat deze winkel betrouwbaar is en de bestelde producten levert op de afgesproken tijd en plaats. Alsook zijn de producten van goede kwaliteit. Ik heb nog nooit iets moeten terug sturen omdat het niet aan de verwachtingen voldeed.
Met andere woorden, ik zal altijd hier blijven als klant.

Hilda 19-07-2023

Over het algemeen koop ik lokaal. Vooral als ik producten nodig heb die ik in de omgeving niet kan vinden, of ik geen tijd heb om te shoppen weet ik ze altijd te vinden bij bol.com
Ik heb altijd hele goede ervaringen, snelle levering en ook retourzendingen zijn erg gemakkelijk te doen.
Ook het bedrag per jaar voor select service is het allemaal waard.

Peter 19-07-2023

altijd stip op tijd, goed verzorgt geen gezeur bij reklamaties, groot assortiment

Hennie Jansen 19-07-2023

Bij bolCom kopen geeft bij mij vertrouwen , komt goed Altijd!!!! Ook als pakje niet aankomt, wordt op geweldige manier opgelost met zeer vriendelijke mensen aan telefoon/ chat! Betrouwbaar het juiste woord!!!!! Kijk eerst bij Bol.com , lukt altijd👍🏼👍🏼👍🏼

Everlyn 19-07-2023

Zeer tevreden over Bol.com al organisatie, maar meer nog over de medewerkers. Door het kopen bij bol.com heb ik het beeld en gevoel dat ik daarmee ook de garantie krijg dat zaken netjes worden geleverd, ook bij aangesloten organisaties en als er iets is het ook netjes met mij als klant wordt opgelost.
Helaas deze ervaring met aangesloten organisatie opgedaan en de vriendelijke medewerker van de klantenservice van Bol.com heeft e.a. voor mij opgepakt en uitgezocht, laten weten wat de oorzaak was en ook gezorgd dat het netjes opgelost en in het systeem verwerkt. Fijn een transparante organisatie die zegt wat ze doet en dat ook zo uitvoert., je wordt behandeld zoals je behandeld wilt worden.