Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

DvR 19-07-2023

Ik ben een zeer goede klant bij bol.com
Wat ik alleen echt een min punt vindt je kan bijna geen ene contact formulier invullen naar bol.com toe...je bent verplicht om te bellen wat veel mensen ook niet kunnen door hun werk.
Erg jammer dat is iets wat ik echt zeer slecht vindt
Daarom ook maar een kleine 6
maar verder is bol.com prima

Siebe 19-07-2023

Bij Bol kan je heel veel producten kopen en heel vaak voor een goede prijs. De levering is vlot, je wordt goed op de hoogte gehouden over de stappen in het bezorgproces en retourneren verloopt ook zonder enig probleem met vlotte terugbetaling.

Wilma 19-07-2023

Is fijn winkelen, ook prijs technisch. En mocht het prodjkg toch niet bevallen of niet goed zijn. Word je ook korrekt behandeld.

Monique 19-07-2023

Bestel heel graag bij Bol.com omdat ik dan verzekerd ben van de beste deals bij hun verkopers.
Het geeft een veilig gevoel om goede ondersteuning te hebben als je bij een van hun verkopers een probleem zou hebben.
Dus ik ben zeer tevreden over Bol.com.

Raymond_Rhino 19-07-2023

Betrouwbaar bedrijf, zeer gebruiksvriendelijke website en afhandeling, gunstige prijsstelling, snelle levering van producten volgens afspraak. Veel keuze, groot assortiment in uiteenlopende categorieën. En: niet pushy zoals andere aanbieders (bijv. Amazon.

Peter Schipper 19-07-2023

Zonder twijfel de vriendelijkste snelste en tot nu voor mij de beste site om te bestellen en het aanbod is enorm groot. Altijd een goede keuze te vinden.

yvonne 18-07-2023

ik winkel graag bij bol.com goede service en goed bereikbaar ze helpen je heel goed en heel vriendelijk ze doen zich moeite als je vragen hebt over een produkt ben dik tevreden.

CE-S 18-07-2023

Prima winkel om wat te bestellen. Veelal goede service en kwaliteit. Jammer genoeg komt er langzamerhand ook wat vervuiling van niet goede kwaliteit artikelen. Chinese spullen van slechtere kwaliteit met allerlei wazige merknamen.

G 18-07-2023

Fijne web winkel , zeker als je aan huis gebonden ben is dit een uitkomst
Meestal is alles op tijd
Wat wij prettig vinden dat je ook achteraf kan betalen .
Wij vinden het een super fijne web shoppen kopen er graag

Pat 18-07-2023

Is niet altijd de goedkoopste maar wel de snelste en meest gebruiksvriendelijke

Gerard 18-07-2023

Niet altijd de goedkoopste maar wel snelle en betrouwbare levering. Altijd correct als er iets retour gaat ( wat overigens weinig gebeurd)

Shana de cock 18-07-2023

Altijd correcte afhandeling. Enkel paar dagen geleden beetje pech gehad met de fabrikant van het product. Was in een mini diepvriesdoos ingepakt en het omvatte 1 a4 doos met treinspoor 🤣 dt was bedoeld om ons op te zadelen met extra karton. Ook restjes karton zaten in de doos wat op niks sloeg. Maar 9 /10 goed verpakt en geleverd. Anders altijd goede hulp gekregen van bol

Cock 18-07-2023

Je kan er altijd op rekenen wat ze beloven ik koop graag bii bol.com ook prijstechnis

Cyn 18-07-2023

Krijg een mail met als titel “uw mening is belangrijk”. Maar toen ik een probleem had en hulp zocht was mijn mening precies niet zo belangrijk want toen werd ik heel onbeleefd verweten en niet geholpen 😅. Hier heb je dan mijn review, bol.com.
Ik bestel enkel omdat de spullen elders niet altijd even snel geleverd kunnen worden of voorradig zijn.

Telefoonhoesjes 18-07-2023

Bol.com is mijn favoriete webwinkel. Koop daar héél veel. Groot assortiment.

anja 18-07-2023

snelle levering van de bestelde producten en worden op voorhand verwittegen wanneer levering plaats vind

Albert Staal 18-07-2023

normale prijs, duidelijke waarheidsgetrouwe omschrijving en snel geleverd. voldoet iedere keer aan de verwachting en heeft een goede omschrijving.

Henri Schipper 18-07-2023

Zeer tevreden met Bol.com. Snelle levering. Goede verpakking en kwaliteit. Ook de omschrijving van producten zijn helder en duidelijk.

Jarenlange tevredenheid! 18-07-2023

Tot dit moment heb ik de afgelopen jaren nog niet 1 bestelling gehad bij bol.com waarover ik niet tevreden was over het bestel- en bezorgproces.

Petra 18-07-2023

Groot assortiment, duidelijke website, makkelijk vinden van producten, laat alternatieven zien. Snelle nette levering.

Michel 18-07-2023

Uitgebreid assortiment. Goed georganiseerd. Afspraken worden nagekomen. Als dit niet kan wordt dat goed gecommuniceerd.
Top webwinkel.

Vos 24 18-07-2023

Site is erg gebruiksvriendelijk, er is bijna alles te krijgen. Niet te duur, service is erg goed. Goede en snelle bezorging

John 18-07-2023

Bol.com is een prima winkel! Duidelijk en betrouwbaar. Eigenlijk nooit geen problemen ondervonden bij bestellen en het leveren van producten. Ook als deze van een ander bedrijf moesten komen verliep alles vlekkeloos. Inmiddels alweer een bestelling gedaan en kijk er wederom weer naar uit om het in ontvangst te kunnen nemen. kortom wij zijn zeer tevreden!!

Hans 18-07-2023

Nooit problemen met Bol.com, tijdige levering, betaling na ontvangst, is er ooit een keer een issue, dan wordt het netjes opgelost. Hulde! Kunnen nog veel bedrijven wat van leren.

JW. ok. 18-07-2023

IK heb reeds een behoorlijk aantal bestellingen bij bol.com geplaatst en steeds tevreden snelle levering en goed verzorgt, maar mijn laatste bestelling van EXORTUS (een kleine verrekijker ) was een drama was meer dan 3 weken onderweg en ik werd door PostNL met de track and trace echt voor het lapje gehouden. de datum en e plaats van levering werden steeds gewijzigd de dag en uur de plaats van levering ,de levering was oorspronkelijk aan huis, dat werd een afhaalpunt. Ik heb dan een boze brief (tegen mijn natuur in) naar PostNL geschreven geen reactie, dan naar jullie bol.com en na nog een paar dagen werd op de track and trace code vermeld PAKKET GELEVERD en warempel om 23uur zat het in mijn brievenbus buten aan de straatkant voorbij mijn voortuin, niet aangebeld of een verwittiging, had ik niet op mijn laptop gekeken dat kon er dagen inzitten . Ik denk dat ik wel goede sfeerbeeld heb geschetst. dus bol.com JW? ok. geef jullie toch een vriendelijk groet. ( MAAR MAAKT DE BEDENKING ALS DAT PAKKET NU E ENS IESTS DRINGND BEVATTE -een technisch onderdeel of medicatie wat dan?????????)