Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Frse 25-07-2023

Een webwinkel die op allerlei gebied scherpe aanbiedingen heeft. Ook de after sales is prima in orde

Peter 25-07-2023

Ruime keuze en een prima service. Communicatie met Bol.com is simpel en erg goed. Lossen problemen snel op is mijn ervaring.

Toon 25-07-2023

Grote keuze. Snelle en betrouwbare levertijden. Klantvriendelijk retourbeleid indien nodig.

John janse 25-07-2023

Goede prijzen, goede producten en met select veel voordelen zoals geen verzendkosten

Tjer 25-07-2023

Ik kan veel vinden bij Bol en maak gebruik van de door U geboden Select ..
Als ik de prijs zie is veelal toch een paar euro duurder dan elders, het verschil is dan de verzendkosten .
Dus die verzendkosten zitten erin gecalculeerd…. dat vind ik jammer ..!

kermit 25-07-2023

alles onder een dak en indien niet helemaal
overtuigd geen probleem kan makkelijk worden retour gestuurd.ik heb net een mooie mc laren gekocht voor een prikje👌🥳een mooie miniatuur 👍

medusaro 25-07-2023

Wat ik bij BOL bestel komt vrijwel altijd binnen 1 of 2 dagen op mijn adres. Soms is het niet wat ik verwacht of voldoet het bestelde niet aan mijn wensen. Dan is een retouropdracht snel geregeld en kan het pakket via PostNL worden teruggestuurd. De aanschafkosten worden binnen 5 dagen weer teruggestort.
Dus ben ik heel tevreden met de service die BOL.com levert. Zelfs al er na enige tijd een probleem is met de aankoop, dan is reparatie snel geregeld die soms zelfs uitloopt op gewoon het zelfde product weer nieuw geleverd, opnieuw met volledige garantie. TOP, echt waar.

Ad 25-07-2023

Ik maak heel graag gebruik van de webshop van Bol.com. In de eerste plaats omdat deze zo uitgebreid is. Heel veel producten worden aangeboden, vergelijken is dan heel gemakkelijk. Ook omdat het prijstechnisch prima kopen is. De producten die worden aangeboden hebben een aantrekkelijke prijs. Het bestelproces verloopt heel soepel en van de verzending kan het zelfde gezegd worden. Uitgestelde betaling maakt het ook eenvoudig om, als het onverhoopt toch nodig is, het product eenvoudig te retourneren. En dat laatste, retourneren, verloopt ook heel gemakkelijk, waardoor je nooit het gevoel krijgt dat je iets besteld dat je achteraf beter niet had kunnen kopen.
In je klantaccount kun je makkelijk je bestellingen bijhouden, evenals de facturen.
Kortom: ik koop graag bij Bol.com en kan deze dan ook van harte aanbevelen!

Jansje 25-07-2023

Zo handig, ze hebben van alles en je hebt het heel snel in huis of je kunt het simpel afhalen. De prijzen zijn ook goed.

Kaatje 25-07-2023

Het is een webshop die mij nog nooit teleurgesteld heeft ,wat ik ook bestel het komt altijd goed en precies op de dag of eerder bij mij aan .

Peter Haas de 25-07-2023

Ruime keuze bij als er iets niet naar wens is wordt het goed opgelost en je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering

anna 25-07-2023

Hebben letterlijk alles in huis wat je ook zoekt, ik kan bij bol.com beha's kopen die Hunkemoller niet heeft, dit als voorbeeld
gewoon lekker makkeijk winkelen!

Sandra Van schaik 25-07-2023

Ik vind bol.com zeer gebruiksvriendelijk. Hebben altijd alles wat ik zoek, en bestellen gaat super makkelijk en super snel thuis bezorgd. Verbaas me er aldoor weer over. Retouren ( hoef ik bijna nooit) gaat ook zeer makkelijk en snel. Ze houden je ook keurig op de hoogte van je bestelling. Dikke pluim voor jullie

Pascal Antwerpen 25-07-2023

Zeer veel producten in hun gamma. Zeer gebruiksvriendelijke applicatie. Sommige producten zijn veel goedkoper dan de concurrenten en andere zijn dan weer te duur. Altijd vergelijken en 7 van de 10 zijn ze ook goedkoper. Zeer correcte opvolging omtrent retour van verkeerde bestelling. Het is een goed geolied teamwork. De transport service maakt alles compleet.

SWL 23-07-2023

het is handig en snel. maar als je een factuur wenst te hebben, dan zoek je je een ongeluk terwijl de verkoper of de bemiddelaar er voor moet zorgen dat je de factuur gewoon krijgt. Niet via een robot-assistent die de vraag niet begrijpt cq niet wil begrijpen. Niet via een veel te lang invulformulier etc. BOL zou gewoon alle facturen in een speciaal vakje in je account moeten opbergen, en sancties moeten treffen tegen de bedrijven die via haar verkopen, die hieraan niet mee werken.
Officiele reactie van Bol.com 25-07-2023

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Natalya van bol.com

bor 23-07-2023

accurate levering en nette prijs en mooie stille koel/vriescombinatie koelt zeer goed

FM 23-07-2023

Verbazingwekkend assortiment , fijne communicatie , nog nooit iets aan de hand gehad !

C van Batenburg 22-07-2023

Fijne webwinkel waar heel veel te krijgen is en het fijne daarvan is eerst ontvangen en dan betalen.

Johnny 22-07-2023

Handige shop, overzichtelijk en gemakkelijk producten op te zoeken. Bij problemen die zich voordoen kan je Bol.com ook makkelijk contacteren en worden de problemen snel opgelost. Topshop te noemen.

Jan 22-07-2023

Ik bestel al lang bij Bol.com en tegenwoordig bijna alles .
Wat ik ook zoek, ze hebben het zelf of via andere leveranciers.
Snelle levering en met post.nl nooit geen problemen gehad.
Laatste aankoop was een wasmachine. Heel tevreden met de levering, plaatsen en retour nemen van de oude.

Jolanda 21-07-2023

Ik vind het makkelijk er is veel keus bij bol.com en je hoeft er de deur niet voor uit wand hier in de beurt zijn veel dingen niet verkrijgbaar dan moet je al 20 km rijden

Ingrid 21-07-2023

Bol is fijn overzichtelijk en goede kwaliteit en beschrijving klopt met wat je krijgt.
En prijs is ook waarom ik er koop en klachten nou dan word je vlug geholpen.

Peter 21-07-2023

Bol.com is een platform waar behalve Bol.com zelf ook zeer vele andere leveranciers hun artikelen kunnen aanbieden.
Hierdoor kun je vrij snel het artikel wat je zoekt vinden.
Bij het artikel vind je, als dat door meerdere leveranciers wordt aangeboden, deze met hun prijzen en levertijden.
Bol.com vraagt, enige dagen na de ontvangst van je product, hoe de ervaring is met de leverancier. Op deze manier houd Bol.com een vinger aan de pols.
Als je vaker besteld via Bol.com is het mogelijk om verzendkosten te besparen door een klein bedrag deze af te kopen.
Mijn ervaringen met Bol.com zijn prima.

heel tevreden 21-07-2023

Heel tevreden over Bol, behalve de levering van Post nl; die komt de lever datum niet na.

Ann 21-07-2023

Goede prijzen, snelle levering, Goede correspondentie , gebruiksvriendelijk .