Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lieke 27-07-2023

De site van het assortiment is duidelijk Goede service snelle levering ,achteraf betalen groot voordeel .als ik het artikel heb uitgepakt ,bekijk ik of het voldoet aan de beschrijving en levering voorwaarden dan betaal ik gelijk dat doe ik in de winkel ook Ik ben zo tevreden ,ook fijne medewerkers .Compliment

VV 27-07-2023

Ruim aanbod van verschillende soorten producten. Zeer vlotte levering, soms zelfs dag nadien. Indien je niet tevreden bent over product, kan je terugsturen. De terugbetaling gebeurt dan ook zeer vlot.

Angelique 27-07-2023

Bol.com heeft een ruim aanbod aan producten. Het is vertrouwd en zijn bereikbaar bij problemen.

hulsberg 27-07-2023

goede en snelle afhandeling, laatst snelle terug storting op mijn rekening vanwege niet ontvangen bestelling

Frans 26-07-2023

Zeer tevreden met Bol.com ik bestel altijd via bol.com. Ook als bol.com als tussenpersoon fungeert. Ik wordt keurig op de hoogte gehouden en krijg hulp en ondersteuning mocht er iets misgaan in de verzending.
Daarbij winkel ik een stuk rustiger omdat ik achteraf betaal nadat ik het heb ontvangen.
Prima bedrijf dus.

David 26-07-2023

Ik ben ook al jaren klant van bol.com. En in al die jaren heb ik nog géén enkele slechte ervaring gehad.
Een goede website, waar je gemakkelijk hetgeen terugvindt wat je zoekt,met meestal de nodige reviews van klanten,waardoor je snel een oordeel kan vellen over het product dat je wil aanschaffen.
Ook heb ik select. Moment van levering aanpassen naar jouw wens is ook weer een pluspunt vind ik.
Ook over de levertermijn niks dan lof. Nu besteld, is meestal morgen geleverd. Dat is toch wel super gemakkelijk.
En naar mijn mening wordt een probleem snel opgelost.
Voor mij een dikke aanrader.

Sascha 26-07-2023

Ik ben al vele jaren tevreden klant van bol.com. Het assortiment is enorm en ik vind het prettig dat ik vaak voor een tweedehands exemplaar kan kiezen als ik op zoek ben naar een boek.
Het enige dat ik jammer vind, is dat bij een grotere bestelling, de items vaak afzonderlijk worden verzonden. Niet zo duurzaam, maar ik vermoed dat het klantvriendelijkheid betreft. Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als ik wat langer moet wachten zodat alles ineens verzonden kan worden.

Nellie 26-07-2023

Ik ben een trouwe klant van bol.com en eigenlijk ben ik nog nooit teleurgesteld geweest: groot assortiment, vlotte betalingswijze en een betrouwbare aflevering.
Als je het bij bol.com niet vindt, vind je het nergens!

Neeske 26-07-2023

Super makkelijke site. Genoeg artikelen en snelle levering en met Select het hele jaar door geen verzendkosten

Ad 26-07-2023

Bol.com heeft een prettige site. Artikelen worden zo dusdanig weergegeven en beschreven dat je je geen buil kunt vallen. De afhandeling van je bestelling verloopt ook prima. Koop erg graag bij Bol.com

Frans 26-07-2023

Hele mooie makkelijke site waar je bijna alles kan bestellen Daarna makkelijk afrekenen en meestal de volgende dag in huis

Martine 26-07-2023

Zeer groot assortiment van om het even wat je zoekt. Zijn in veel gevallen ook goedkoper. Gebruiksvriendelijke site. Eenvoudig om te zoeken. Meestal snel geleverd, wel niet altijd op de aangegeven dag, of zonder bericht van de koerier. Jammer dat het niet met BPost kan. Nooit beschadigingen, altijd juiste leveringen ontvangen.

Nanda 26-07-2023

Ik heb nog nooit klachten gehad ! Steeds zeer correct en moest er toch eens iets mis gaan wordt dit heel snel opgelost !

JBL 26-07-2023

niet alleen laatste bestelling goed maar meerdere bestellingen ook wanneer je een retour zending doet gaat goed

Johan 26-07-2023

We kopen graag via bol.com omdat het een prima service verlenend bedrijf is die de afspraken netjes nakomt.

Theo 26-07-2023

Bol.com is voor mij de beste webwinkel. Alle bestellingen komen netjes en op tijd aan. Je kan tevens makkelijk aangeven waar je het pakketje wilt laten aankomen (thuis of op een servicepunt) De site is makkelijk toegankelijk en overzichtelijk.

Hans 26-07-2023

Vlotte levering, altijd het juiste product, het klopt gewoon. Veel besteld, slechts 1x te late levering. Tevreden.

wouter 26-07-2023

Bestel al jaren bij bol.com,vanaf het begin,nog nooit problemen gehad,het is voormij de beste online shop van Nederland,
hele goede verkopers,altijd keurig verzonden,retour geen probleem,en achteraf betalen net zo als in de winkel,eerst zien dan betalen.Heel klantvriendelijk allemaal en hele goede artikels. in 1 woord Geweldig.

Pico 26-07-2023

Fijne winkel met heel veel keus. Onbeperkt arsenaal lijkt het wel.Behulpzaam bij een probleem en altijd een oplossing. Ben heel tevreden. Kan hun aanbevelen.

Lieven1977 26-07-2023

Sinds jaar en dag ben ik een trouwe en tevreden klant bij Bol.com. Steeds goed gediend geweest. Ook bij eventuele vertragingen of problemen. Enkel heb ik gemerkt dat het assortiment en mogelijkheden aan het inkrimpen zijn. Bestelde items plots niet meer leverbaar zijn en daarbij ook door de leverancier, geretourneerd word. Leverdatum klopt de laatste tijd ook niet meer correct. Dat gezegd zijnde blijf ik wel tevreden over de website en de hulpverlening

Hanna 26-07-2023

Al jaren geleden ontdekte ik Bol.com en vond het meteen geweldig. Op zichzelf is het heel leuk dat je het gevoel krijgt dat je gezelligheid vindt door de digitale gezelligheid van Bol.com.
Ik ben een boeken lezer en daar is Bol.com uitmuntend in. in de tijd ben ik allerlei artikelen gaan bestellen.
Allemensen wat een snelheid ,in de kortste tijd alles in huis.
Ik kan niet meer zonder Bol.com.
De winkel en bestel dienst waar je niet buiten kunt

Sel 26-07-2023

Meestal vind ik direct wat ik zoek. Achteraf betalen voelt heel fijn. Bij problemen met verkoper is bol.com altijd behulpzaam.

Thierry 26-07-2023

Vind alles dat ik nodig goed prijzen en heel raap geleverd makkelijk voor de producten te vind

Maria 26-07-2023

Bol.com is de allerfijnste shop om te kopen .Altijd worden de afspraken goed nageleefd . Wij zijn hartstikke tevreden ! Wij raden deze uitstekende service van BOL.com bij iedereen aan. Dikke pluim.

Jos 26-07-2023

Het vertrouwen dat je iets kunt bestellen zonder je te hoeven af vragen of je misschien zaken doet met een online oplichter, vind ik hét belangrijkste onderscheid tussen BOL en de rest. Als de levering door een partner gebeurt, heb je toch een betrouwbaar aanspreekpunt. Hoewel BOL in haar voorwaarden heeft opgenomen dat de partner verantwoordelijk is, sta je niet in de kou als er problemen zijn. Ook de service, levertijd, en meestal de prijzen zijn uitstekend.