Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wes 01-08-2023

Ik had wat gekocht iets wat ik heel graag wou maar ik kon geen datum invoeren kon alleen op een dag kon wel maar alleen vroeg dus ik had hem wel besteld en toe ik zag in de ochtend dat die pas laat in de avond zou komen heb ik de datum aangepast maar toch kwam die die avond heel raar daarom de review.slecht

Beste Wes,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

review over meerdere producten 01-08-2023

99% gaat meer dan perfect. leveringen prima, oplossingen bij een probleempje prima, contacten prima, prijzen prima.
Enkel mis ik af en toe iets in de omschrijving en vind dan het contact via een chat robot niet prettig. Zou gaarne een mogelijkheid hebben om direct een juist persoon te kunnen chatten.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Bedankt voor je review en je feedback! 🙂

Kees de Ru 01-08-2023

Snelle levering, Groot assortiment met goede webshop. Probleempjes worden snel opgelost. Met Select gratis aflevering

Fijn dat je blij bent met onze Select service, Kees! 😄

Jellie 01-08-2023

Prima webshop. Groot assortiment, betrouwbaar, goede levering en goede service. Bestel er regelmatig, in alle jaren nog nooit een probleem gehad.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We hopen dat je nog heel wat jaren bij ons blijft bestellen, Jellie! 😊

Derdin Annie 01-08-2023

Heel correcte webshop wordt ook altijd op tijd geleverd ik koop graag op bol. com
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, Derdin! 🙂

Marion 01-08-2023

Ik vind het winkelen bij Bol.com heel fijn . Groot assortiment, heel veel keus .Prijs / kwaliteit van de artikelen vind ik goed . Levering van de bestelde artikelen is snel , mocht een bestelling onverwachts later bezorgd worden , dan krijgt men daar bericht over . Service van Bol.com is uitstekend . Bij teruggestuurde artikelen staat het betaalde bedrag zeer snel weer op de eigen bankrekening . Kortom een webshop waar ik graag winkel .
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je bij ons winkelen heel fijn vindt, Marion! 😀

Edward 01-08-2023

Prettige webshop, prima assortiment, snelle en correcte levering, nooit gedoe met betaling. Bestellen is kinderspel, via de app maar ook op de laptop. Ik ben tevreden. Cijfer 8 om ze scherp te houden! 😜

Bedankt, Edward! 😄

Leonard 01-08-2023

Heb goede ervaringen met Bol.com, de levering is altijd op afgesproken dag met een indicatie van de tijd.
Bovendien is de bezorging meestal gratis en ik kan altijd betalen na de levering. Dat is een betrouwbare en prettige webshop.
Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar wel de betrouwbaarste.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We vinden het fijn dat je zulke goede ervaringen hebt, Leonard! Dat is natuurlijk alles wat we willen 😁

werner 01-08-2023

ik vind de shop zomaar goed MAAR ! ik heb 2 punten aan te klagen
1. corresponderen met de chat brengt NIETS OP ! afschaffen ! gebruikt gewoon de telefoon of een email, er wordt gewoon naast elkaar gesproken en nooit terzake
2.sommige prijzen van produkten is niet te begrijpen, zoals mijn laatste zoektocht naar douchegel, bij bol com is de prijs van dermalex 16.99 terwihjl hetzelfdeprodukt vij de apotheker hoogstens 9.99 is (als dit juist is moet bol com dit artikelen van hun keuzelijst schrappen, dit heeft geen zin dit produkt te verkopen bij bol com 't is eerder bedrog !! de nodige uitleg daarom is nutteloos ! het produkt die aangeboden wordt door bol com moet ongeveer dezelfde zijn als bij een gewone winkel, is het niet !

Dank voor je review en je feedback, Werner! 😄

Mark Kollen 01-08-2023

Goed bedrijf met een heldere duidelijke website waar (bijna) alles te koop is. Vervolgens wordt het keurig thuisbezorgd en indien je select hebt nog gratis ook. Ik heb louter goede ervaringen met bol.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We hopen dat je nog lang klant bij ons blijft, Mark! 😀

Hans scheffer 01-08-2023

Bol .com is een zeer betrouwbaar bedrijf met een enorme goede service .
Bestelde artikelen komen altijd binnen de beloofde tijd binnen . Artikelen zijn van perfecte kwaliteit . Retouren worden snel afgehandeld .
Kortom een bedrijf waar ik graag mijn spullen koop.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Hans! 🙂

waggel 01-08-2023

in deze shop kun je bijna alles krijgen en ook vergelijken met andere aanbieders. de bestellingen worden meestal vlot verwerkt. en als er klachten zij worden deze ook opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! 😊

Monique 01-08-2023

Een zeer groot en breed assortiment, van boeken tot parfum. Ik bestel tegenwoordig bijna alles via bol.com. Ook fijn dat ze verlanglijstjes hebben, daar noteer ik in als ik een leuke tip van iemand krijg. Bol helpt je hier ook aan herinneren.
Dmv select betaal ik eenmalig een bepaald bedrag en daarna geen portokosten meer, ideaal.
Snelle en goede levering!
Voor mij de beste winkel (online) die er bestaat.

Heel erg bedankt voor de complimenten, Monique! 😁

Kuper 01-08-2023

Ik vind dat bol.com altijd snel levert en goede levering en garantie voorwaarden hanteert

Bedankt! 😄

Margot 01-08-2023

Ben heel blij met bol.com omdat het snel geleverd wordt, sneller dan dat je het bij het bedrijf zelf besteld!
Als er iets mis is kan je altijd even mailen en zij zoeken het voor je uit!
In één woord: geweldig!

Enorm bedankt, Margot! 😁

Gerard 01-08-2023

Waarom een 8 :snelle levering en vaak de goedkoopste ,goed werkende site en email update .
Niet zo goed . Site informatie bij artikel klopt vaak niet. Afhandeling als tussenpersoon vindt ik minder . Klant word doorgestuurd naar de fabrikant en daar zit vaak het probleem (vindt ik persoonlijk). Als je een probleem hebt wordt dit niet goed afgehandeld ,daar mag bol.com nog wel wat aan doen.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Bedankt voor je review en je feedback, Gerard!

Indesco 01-08-2023

Bol.com is het enige bedrijf wat goed voor hun klanten is; als er iets misgaat, dan vergoedt Bol.com dit of je krijgt als excuses een cadeaukaart met een mooie kaart erbij en dat vind ik heel fijn; ik voel me als klant dan serieus genomen. Ook aan de telefoon wordt je altijd netjes te woord gestaan en dat zie je tegenwoordig bij heel veel bedrijven niet meer; dan krijg je een grote mond als klant, terwijl bij Bol.com de klant toch écht nog Koning is. Verder kun je eigenlijk alles krijgen bij Bol.com en dat is heel fijn, hoewel de prijzen ook wel eens hoog kunnen zijn. Daarnaast ben ik als Select-lid ook heel tevreden over de deals, geen verzendkosten te hoeven betalen maar ook het pakketje aan een bezorger retour kunnen laten brengen is heel fijn.

Bedankt voor de complimenten, Indesco! 😁

Marion 01-08-2023

Ik ben bekend met meerdere websites en meestal kies ik voor BOL. Waarom? Ze hebben vrijwel alles, veel keus, alle prijsklassen en, tenzij het anders wordt aangegeven, ik heb alles snel in huis. Op een dag en tijd dat ik dat wil. Een enkele keer gaat er iets mis, we blijven mensen, maar dan wordt het door BOL netjes opgelost, én snel. Dus snelle levering, uitstekende service en lage prijzen, wat wil je nog meer?

Enorm bedankt voor je mooie woorden, Marion! 🙂

Heidy Kaspers 01-08-2023

Al jaren bestellen we bij bol en nooit geen gedoe of gezeur gehad. 1 x iets kapot geleverd gekregen door onzorgvuldigheid van postnl, gelijk gebeld en het werd direct opgelost en de volgende dag hadden we al een nieuwe. Alles komt netjes aan op de beloofde datum, goed en stevig verpakt en werkt perfect. Ben echt alleen maar dik tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Heidy! 😄

Am 01-08-2023

Bestel al jaren bij bol ben zeer tevreden! Ook klachten worden goed afgehandeld en snel ! Top webshop
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We waarderen het dat je al jaren klant bij ons bent! 👍

Ron 01-08-2023

Ruime keus, snelle levering, en retouren netjes afgehandeld, mag soms wel sneller gebeuren
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Ron! 😄

Annelot 01-08-2023

Je kunt bijna alles bij Bol.com kopen en als je belt wordt je supergoed geholpen!
Zeer goed opgeleide medewerkers.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar voor al je vragen 👍

Christina Vis 01-08-2023

Ik bestel regelmatig iets bij Bol.com. Goede service, snelle levering. Ik zou zeggen ga zo door Bol.com. Een tevreden klant

Gaan we doen, Christina! 💪

François 01-08-2023

Ik bestel hier om volgende reden men kan achteraf betalen en men is steeds correct in levering op afgesproken tijd.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Bedankt dat je bij ons besteld, François :)

Martin van der Lee 01-08-2023

Heel erg ontevreden over de afhandeling!!
Via Bol.com bij CompleetBed een Boxspring gekocht, Niet geleverd!!
Bol.com 5x gebeld, aan 5 mensen het hele verhaal verteld !!
Alle 5 vertelden dat het uitgezocht zou worden!!
Bol.com heeft op eigen houtje!!! Order geannuleerd en geld teruggestuurd!! In plaats van hun best te doen voor hun klant!!Dat kan toch niet,
Zelf ook met leverancier 5x gebeld…smoesjes en leugens aangehoord!! Deze voelde dat hun oneerlijke praktijken. door had en hebben toen zelf de samenwerking met Bol.com opgezegd!!!!
Na weer , meerdere malen gebeld en gemaild te hebben naar Bol.com, kreeg ik een e-mail om 0.4.00 uur s’-nachts
( leek wel een “ computer-e-mail!!! Hierin stond … We hadden je liever gebeld maar dat leek ons geen goed idee
om0.400 uur , daarom deze e-mail!!
Verder: We kunnen verder niets voor U betekenen, U heeft toch het geld terug!!! Afsluitend: U kunt ons contacten als U nog verdere vragen heef.
Schandalige afhandeling!! Dit had ik niet verwacht van Bol.com!!!! Empathie bestaat niet bij Bol.com Heel erg jammer! Computer gestuurd Bedrijf geworden .
Bol.Com schaam je diep!!
Zo ga je niet met klanten om!