Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Martin van der Lee 01-08-2023

Heel erg ontevreden over de afhandeling!!
Via Bol.com bij CompleetBed een Boxspring gekocht, Niet geleverd!!
Bol.com 5x gebeld, aan 5 mensen het hele verhaal verteld !!
Alle 5 vertelden dat het uitgezocht zou worden!!
Bol.com heeft op eigen houtje!!! Order geannuleerd en geld teruggestuurd!! In plaats van hun best te doen voor hun klant!!Dat kan toch niet,
Zelf ook met leverancier 5x gebeld…smoesjes en leugens aangehoord!! Deze voelde dat hun oneerlijke praktijken. door had en hebben toen zelf de samenwerking met Bol.com opgezegd!!!!
Na weer , meerdere malen gebeld en gemaild te hebben naar Bol.com, kreeg ik een e-mail om 0.4.00 uur s’-nachts
( leek wel een “ computer-e-mail!!! Hierin stond … We hadden je liever gebeld maar dat leek ons geen goed idee
om0.400 uur , daarom deze e-mail!!
Verder: We kunnen verder niets voor U betekenen, U heeft toch het geld terug!!! Afsluitend: U kunt ons contacten als U nog verdere vragen heef.
Schandalige afhandeling!! Dit had ik niet verwacht van Bol.com!!!! Empathie bestaat niet bij Bol.com Heel erg jammer! Computer gestuurd Bedrijf geworden .
Bol.Com schaam je diep!!
Zo ga je niet met klanten om!

wjg49 01-08-2023

Garantie is problematisch, je krijgt niet waar je recht op hebt, maar op wat BOL wil geven. Als een producent 3 jaar garantie geeft, dan mag je het na 2 jaar en 3 maanden fijn uitzoeken van BOL. Select leveringen en ophalen werkt slecht en als je dat meld krijg je te horen dat dit aan het postbedrijf ligt. Die hebben mij toch geen select verkocht? Dropshippers op BOL.com maken het moeilijk de juiste kwaliteit te vinden, er is blijkbaar geen andere screening op dropshippers dan dat ze een % afstaan aan BOL.
Kortom BOL is allang niet meet het vriendelijke betrouwbare Nederlandse alternatief voor Amazon. Ze zijn simpelweg net zo erg, maar dan met een nep marketingsausje eroverheen.

Beste Wjg49,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Thorsten 01-08-2023

Echt nice hoe lekker de app werkt, hoe vlot geleverd wordt. Ook garanties etc. bleken door de jaren heen geen probleem bij Bol. Ik schrijf zelden een review, maar Bol doet echt veel goed ;-)

concurrent…kom maar op, wij hebben Bol

Bedankt voor de complimenten, Thorsten! 😁

Bert 01-08-2023

Erg tevreden over bol.com. Prijs/waar verhouding is vaak verbluffend goed. Service ben ik erg tevreden over. De site is helder en toegankelijk. Soms worden levertijden niet overeenkomstig de gepresenteerde belofte nagekomen. Vooralsnog blijf ik bij bol.com kopen.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Bert! 😊

01-08-2023 01-08-2023

Met regelmaat bestel ik bij Bol.com en dat bevalt me prima, goede producten prima prijs snelle levering en goede klantvriendelijke service prima geregeld bij het sturen van retouren ik kan het iedereen aanbevelen. Ik hoop nog lang en veel te mogen bestelling bij Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Wij hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft! 😁

Patrick 01-08-2023

Als ik online wat zoek, kijk ik als eerst bij Bol en meestal slaag ik daar ook. Prijs en service is gewoon weg goed.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Patrick! 😄

Peter (linde) 01-08-2023

Bol.com. heeft bijna alles,zeer veel artikelen.
Producten worden of zijn keurig verpakt.
Nette prijzen.
Niet moeilijk doen met retour sturen.
Zeer snel leveren.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Peter! 🙂

Tonnes 01-08-2023

Duidelijke beschrijvingen, Track and trace, achteraf betalen bij partners.
Prijzen vaak de beste.

Jado 01-08-2023

Ik kijk regelmatig naar producten op internet en kom heel vaak bij Bol.com terecht. Snelle levering en voordelige producten zijn wat mij betreft de belangrijkste reden.

Rita 01-08-2023

Ik ben meer dan tevreden over Bol.com. De producten zijn wat ze op de foto's tonen. Vlotte en snelle levering. Select is een mooi aspect, zijn jaarlijkse kost echt wel waard. Betalen na levering geeft een veilig gevoel je betaalt pas nadat je het product in handen hebt : top !

Veerle 01-08-2023

Shoppen bij Bol.com is niet alleen handig omdat je dit om het even op welk uur van de dag of nacht kan doen, het is ook tijdbesparend. Je hoeft enkel te selecteren in welke categorie u iets zoekt en wanneer deze voorhanden zijn ziet u bij het artikel ook reviews waardoor het gemakkelijker kiezen wordt bij het uiteindelijke aanschaffen van het product.
Verder is de verzending snel en het pakket netjes verpakt.
Ik heb gekozen om me in te schrijven bij Select van Bol.com omdat ik op deze manier ook voor kleinere bestellingen geen verzendingskosten moet betalen. Met het Select programma spaart u ook nog voor leuke cadeaus en krijgt u kortingen op een gamma artikelen.
Eén keertje kreeg ik mijn bestelling, wat iets voor mijn hondje was, iets later dan beloofd. Het was maar iets later en had hier ook geen probleem mee maar toen het pakje aankwam zat er een extra goedmakertje in in de vorm van een hartvormig doosje met hondensnoepjes.
Ik ben hier graag klant en fan.

Bart 29-07-2023

De service vanuit bol.com zelf is nog steeds prima. Snelle verzending, goede communicatie en prima service. Ik ben alleen niet zo tevreden over een aantal partners van hun. Denk dat ze bij bol.com daar wat kritischer naar mogen kijken. Heb nu al paar keer minder goede ervaring gehad met partners. 1x leverde de partner veel te laat en 1x annuleerde ze de bestelling na 3 dagen omdat het opeens niet op voorraad zou zijn. Bol.com kan hier misschien niet direct wat aan doen maar je koopt wel via de bol.com site. Dat wekt toch bepaalde verwachtingen.

Marlie 29-07-2023

Bol.com is een super winkel, waar de klant nog echt Koning is,al jaren klant,en meer dan tevreden, zo ook over de medewerkers die je met raad en daad terzijde staan ,mocht dat nodig zijn.Als ik iets nodig heb,is voor mij altijd het motto,even bij Bol kijken.
Alles scherp geprijsd, in een woord SUPER

Dirk 28-07-2023

Vinden er steeds wat men zoekt , goedkoper (soms) en vlugge levering en gemakkelijke betaling ook vanuit Belgie

Paula 28-07-2023

Klantenservice bij bol is waardeloos. Bol werkt zonder gêne samen met malafide bedrijven. Een en al klacht over dat bedrijf Lin’s Lingerie uit België maar ze blijven erachter staan. Een body in strak plastic verpakt zodat je het moet openen om te bekijken. Vervolgens mag het niet meer terug terwijl het niet is gepast. Kost maar € 100,- Gewoon weggegooid geld. Is van inferieure kwaliteit. Doet dit bedrijf heel vaak. Reactie van bol.com: jammer dan. Gewoon betalen. Schandalig

wendy 28-07-2023

Fijne winkel online, ook de klantenservice is prima mocht je een vraag of klacht hebben.
Groot aanbod, meestal goede prijzen.

Consunet 28-07-2023

Héél veel keus, goed verpakt en vlotte levering, Als ik meer verhuisdozen nodig heb dan weet ik het nu te vinden

peterDongen 27-07-2023

Levering was vlekkeloos als het aan bol lag, echter was de leverdatum 3x verplaatst en zat ik tevergeefs thuis te wachten op post.nl

Bas Tap 27-07-2023

Bol.com neemt het niet zo nou om geretourneerde goederen terug te betalen aan klabten. Vroeger was bol.com correct en snel. Maar die tijd is voorbij, het is nu 4 werkdagen voor het retour binnen wordt geboekt. Vervolgens 7 werkdagen om het geretourneerde te beoordelen en dan nog 5 werkdagen voor je het geld terug ontvangt. Maakt dat je meer als drie weken kan wachten!! En dat voor spullen die ze in een papieren zak versturen en daardoor beschadigd aan komen!! Ik hoop dat jullie ook geld gaan vragen voor retouren als Wehkamp .... zijn jullie zo alle klanten kwijt! Ik bestel alles weer bij Amazon. Die weten hoe je klanten moet helpen!
Officiele reactie van Bol.com 28-07-2023

Beste Bas,

Bedankt voor jouw bericht.
We nemen zo snel mogelijk contact met jou op hierover!

Natalya van bol.com

Lieke 27-07-2023

De site van het assortiment is duidelijk Goede service snelle levering ,achteraf betalen groot voordeel .als ik het artikel heb uitgepakt ,bekijk ik of het voldoet aan de beschrijving en levering voorwaarden dan betaal ik gelijk dat doe ik in de winkel ook Ik ben zo tevreden ,ook fijne medewerkers .Compliment

VV 27-07-2023

Ruim aanbod van verschillende soorten producten. Zeer vlotte levering, soms zelfs dag nadien. Indien je niet tevreden bent over product, kan je terugsturen. De terugbetaling gebeurt dan ook zeer vlot.

Angelique 27-07-2023

Bol.com heeft een ruim aanbod aan producten. Het is vertrouwd en zijn bereikbaar bij problemen.

hulsberg 27-07-2023

goede en snelle afhandeling, laatst snelle terug storting op mijn rekening vanwege niet ontvangen bestelling

Frans 26-07-2023

Zeer tevreden met Bol.com ik bestel altijd via bol.com. Ook als bol.com als tussenpersoon fungeert. Ik wordt keurig op de hoogte gehouden en krijg hulp en ondersteuning mocht er iets misgaan in de verzending.
Daarbij winkel ik een stuk rustiger omdat ik achteraf betaal nadat ik het heb ontvangen.
Prima bedrijf dus.

David 26-07-2023

Ik ben ook al jaren klant van bol.com. En in al die jaren heb ik nog géén enkele slechte ervaring gehad.
Een goede website, waar je gemakkelijk hetgeen terugvindt wat je zoekt,met meestal de nodige reviews van klanten,waardoor je snel een oordeel kan vellen over het product dat je wil aanschaffen.
Ook heb ik select. Moment van levering aanpassen naar jouw wens is ook weer een pluspunt vind ik.
Ook over de levertermijn niks dan lof. Nu besteld, is meestal morgen geleverd. Dat is toch wel super gemakkelijk.
En naar mijn mening wordt een probleem snel opgelost.
Voor mij een dikke aanrader.