Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

joop 13-07-2022

uitstekend bedrijf - maakt waar wat ze beloven- prima retourzending mogelijkheden - gebruiksvriendelijke methoden, ( o.a.
retoursticker ) zeer gevarieerd aanbod, telefonisch goed bereikbaar, snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Onze klantenservice is 24/7 bereikbaar voor al je vragen, Joop :)

Joke 13-07-2022

Wij zijn blij en heel erg tevreden met "bollie " want zo noemen we bol.com. Deze week kwamen we er zelfs achter dat je ook een tijdschrift kan bestellen en bij iemand kan laten bezorgen! Komt dat even goed uit als je net zelf niet in staat bent om bij iemand langs te gaan. En een voordeel van Bollie, de service is uitstekend. Een 10 vind ik!

En wij zijn blij met jou, Joke! 😃

Nicole 13-07-2022

Super shop!
Je ziet gelijk of iets op voorraad is en wat de levertijd is. (Mits de vervoerder meewerkt)
Kunt er alles vinden, makkelijk te bestellen, en als er eens iets niet goed gaat wordt het gelijk opgelost. Retour aanmaken gaat ook vanzelf en wordt snel afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Nicole!

Ria Oegstgeest 13-07-2022

Super shop Bol.com er is een grote sortering van kleding tot computer de bezorging altijd op tijd en correct
Toppie ik blijf bij Bol
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Ontzettend bedankt, Ria! :)

BigBoyAndre 13-07-2022

Op BOL.com kun je steeds meer en steeds beter terecht voor alles wat in je opkomt. Het zoeken naar een site van een speciale leverancier wordt met de dag minder noodzakelijk. BOL.com heeft een zeer uitgebreid eigen assortiment en een heleboel leveranciers die de site van BOL.com gebruiken als portal. BOL.com is gericht op allerlei producten die in het dagelijks leven en in je huishouden van pas kunnen komen. Bedenk iets en je kunt het vinden.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! 😃

Tessa 13-07-2022

Nou ik kies ervoor, dat er op de site staat voor 23 besteld is morgen geleverd. Maar in praktijk is dat dus minimaal nog een extra dag wachten, of twee
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Onze welgemeende excuses dat de leverbelofte niet is waargemaakt.

Marianne 13-07-2022

Ik doe graag mijn inkopen bij Bol.com
Snelle en correcte leveringen en ook de retour zendingen worden keurig afgehandeld
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt dat je kiest voor onze winkel, Marianne!

Grietje 13-07-2022

De levering ging gesmeerd de bestelling werd op de afgesproken tijd bezorgd en zeker de service van zowel de dames en de heren was puik. Wil je goede service en ook betrouwbaar, koop dan bij Bol.com

Veel plezier met je bestellingen, Grietje! 😃

Peter 12-07-2022

Al jaren klant bij Bol.com breed assortiment en makkelijk via app of website te vinden, met Select voor een klein bedrag per jaar extra voordelen zoals geen verzendkosten bij bestellingen. Artikelen bijna altijd vlot in huis, vaak zelfs al de volgende dag, dus wat mij betreft alleen maar positieve ervaringen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Het doen ons goed dat je alleen maar positieve ervaringen hebt, Peter! We doen er alles aan om dit zo te houden😃

Hendrikje 12-07-2022

Ik bestel best vaak bij bol.com en ik ben zeer tevreden, meestal vandaag besteld morgen in huis! En telefonisch ook altijd heel behulpzaam.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Hendrikje! 😃

Ellen 12-07-2022

Wie kan er tegenwoordig niet meer zonder Bol.com?
Dé go to winkel als je iets zoekt. Al jaren bestel ik spullen bij bol en eigenlijk nooit problemen.
De bestelde spullen worden altijd netjes geleverd en je word goed op de hoogte gehouden via de mail.

Bedankt voor de mooie woorden, Ellen! 😃

Danny bocque 12-07-2022

Bestel regelmatig bij bol.com en krijg steeds een e-mail waar duidelijk instaat wanneer het verzonden is en wanneer het pakketje toekomt . Ben blij met de goeie service . Bedankt hiervoor

En wij zijn blij met jou als klant, Danny! 😃

Rob 12-07-2022

Duidelijke app overzichtelijk, kan altijd vinden wat ik zoek bij problemen wordt je altijd prima geholpen
Bestellingen komen op de afgesproken tijd
Dit is mijn favoriete winkel

Erik 12-07-2022

Niet altijd tevreden met de tussen leveranciers van Bol. Verschillende keren gehad dat artikel niet compleet is. En je bij klachten deze worden doorverwezen door Bol naar de uiteindelijke leverancier. Dit gaat niet altijd vlekkeloos. Waarbij zelfs dan blijkt hoe onbeschoft iets afgehandeld word. Klagen bij Bol heeft geen enkele zin. Moet ik wel doorgaans zeggen dat het vaker wel naar tevredenheid is dan niet.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Onze klantenservice staat voor je klaar zodra je ons nodig hebt, Erik! :)

Jan 12-07-2022

Makkelijk te gebruiken. ze doen altijd hun best om zo snel mogelijk te helpen.
Ook altijd vriendelijk.
ik zou zelfs zeggen een 11 op 10

Onwijs bedankt voor de complimenten, Jan! 😃

Bolfan 12-07-2022

Het maakt niet uit wat ik bestel bij Bol, het komt altijd binnen de aangegeven tijd aan. Als ik iets retour stuur wordt het keurig geregeld. Moet ik wel zeggen dat ik meestal bestel bij bedrijven die al waarderingen hebben.
Kortom ik ben zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We vinden het fijn om te lezen dat je z tevreden bent, Bolfan!

John J 12-07-2022

Bol.com levert snel en degelijk. Bij vragen help de klantenservice perfect en handelen alles snel en accuraat af.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, John!

Lieven1977 12-07-2022

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Bol.com en hun partners. Steeds een gelukkige klant en bij problemen, steeds goed geholpen door hun medewerkers of de klantenservice van hun partners. Bestel nu reeds meerdere jaren , trouw, bij Bol.com en tot nu toe verdienen ze een 10 qua tevredenheid. Soms verloopt het leveren iets moeizamer, maar daar kan zowel Bol.com en post.nl en Bpost weinig aan doen. Hopelijk kan ik nog vele jaren mij tonen als trouwe klant
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Wij hopen dat je nog vele jaren bij ons blijft! 😃

Hans 12-07-2022

Als ik iets zoek, maakt niet uit wat, ik vind het vrijwel altijd bij Bol.com. Ook na prijsvergelijking kom ik daar uit. Snelheid en kwaliteit van het geleverde is, tot nu toe, nooit tegengevallen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! :)

Arthur van Dijk 12-07-2022

Groot aanbod met prima producten voor een goede prijs.
Orderproces gaat simpel en de T&T idem.

Uitstekende partner

Mirjam 12-07-2022

Zeer tevreden klant. Groot assortiment. Goede service. Ik herken de problemen via select niet. De leveringen gaan bijna altijd volgens de gestelde levertijd. Een enkele keer contact gehad met de klantenservice. Alle keren snel en vriendelijk geholpen en opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Fijn dat je zulke goede Select ervaringen hebt, Mirjam!

Mario 12-07-2022

Alles gaat ten goede service is priema en klantenservice een dikke 9
Je wordt namelijk goed geholpen heel goed ook als je iets terug stuurt

Elbert 12-07-2022

Wij bestellen regelmatig bij Bol.
Het assortiment is uitgebreid en meestal snel in huis.
De communicatie is helder en als er iets besteld is wat achteraf niet aan de verwachting voldoet, wordt er over terugsturen niet moeilijk gedaan.
Kortom, een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jullie zo tevreden blijft, Elbert! 😃

JvT 12-07-2022

Groot assortiment, prima klantenservice maar de select bezorgingen via Postnl zijn waardeloos de laatste maanden.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je feedback!

Nikki 12-07-2022

Bestel regelmatig dingen via bol.com. zeer tevreden over het aanbod en de mogelijkheden. Wanneer er iets niet goed is gegaan, komen ze altijd met een gepaste oplossing. Retourneren gaat ook vrij gemakkelijk. Enige nadeel met select is dat vaak wanneer ik iets specifieks nodig heb, dat er dan geen select optie is. Kan er dus niet altijd optimaal gebruik van maken
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je vertrouwen in ons en je aankopen, Nikki!