Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Pat 12-04-2022

Komt afspraken na , levert volgens afspraak. Duidelijke communicatie mbt tot de bestelling en aflevering. Geen troep wat je koopt.

Bedankt! :)

Charles 12-04-2022

Afgelopen jaren tevreden over bestellingen bij bol.com. altijd op tijd geleverd en als het niet hetgeen is wat je nodig hebt of kapot dan word er altijd goed geholpen door bol.com. Ik heb in alle jaren geen negatieve dingen meegemaakt.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo happy blijft, Charles! 😃

Miranda 12-04-2022

Helemaal tevreden over bestellingen bij bol.com. altijd op tijd geleverd en als het niet hetgeen is wat je nodig hebt of kapot dan word er altijd goed geholpen door bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Miranda! :)

shanley westerlinck 12-04-2022

Is een super leuke webshop waar men heel veel kan terug vinden die ook leuke deals heeft bv wasproducten, parfums, enz
Ik raad deze webshop ook vaak aan

Bedankt! 😃

Janssen 12-04-2022

Zeer tevreden over bol.com!!
Levertijd is kort, vaak de volgende dag al, heel fijn!!
Het assortiment is groot, veel keuze in allerlei producten.. dit maakt de aankoop vaak makkelijk en overzichtelijk..
de communicatie is goed..!! Heel prettig..
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Yvonne 12-04-2022

Bij bol.com weet je dat je goed zit. Er wordt goed geinformeerd over producten en levertijden etc. Er wordt na afloop om feedback gevraagd. Eventuele klachten worden snel in behandeling genomen en zeer correct afgehandeld. Bol.com is soms iets duurder dan andere bedrijven, maar je kunt bouwen op bol.com. Daarom kies ik bij voorkeur bijna altijd voor bol.com. Beter een euro meer betalen en er van op aan kunnen dat je geld goed besteed is en je daadwerkelijk een fatsoenlijk product ontvangt, dan goedkoop bestellen en een defect of zelfs geen product ontvangen. Bij bol.com komt alles altijd weer goed. mijn complimenten!

Onwijs bedankt voor de complimenten, Yvonne! 😃

Robert 12-04-2022

De manier waarop Bol communiceert is top. Assortiment is zo groot dat je soms door de bomen het bos niet meer zit. Je moet soms even goed door zoeken voor de beste deal.
Aflevering is eigenlijk altijd goed gegaan.
Afhandeling van retouren en vragen gaan vlot en correct.

Heel erg bedankt voor je review, Robert! 😃

Michel 12-04-2022

Jullie geven altijd informatie wanneer mijn pakketje aan komt en in de meeste gevallen is het pakketje altijd op tijd en soms veel eerder dan de genoemde datum!
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt!💪

Gaby 12-04-2022

Ze hebben altijd alles waarna ik opzoek ven. Levertijden zijn snel en communicatie is ook prima!
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Gaby! :)

karin 12-04-2022

ik ben echt zeer tevreden over bol.com, ze hebben erg veel keus bij diverse leveranciers waarmee ze samenwerken, altijd goed geprijsd en snel van leveren, als er iets uitverkocht is melden ze dit zodat ze zo snel mogelijk leveren ,als er iets defect is wordt het ook op een super manier opgelost, nee echt ik blijf hier kopen
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Ontzettend bedankt voor je aankopen! :)

rosientje 12-04-2022

je kan er terecht voor de kleinste boodschappen en je grootste boodschappen en alles word geleverd .
En vandaag besteld en morgen in huis.
Daarom ben ik zeer tevreden over hun en hun service en beveel Bol.com aan.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Rosientje!

Wim 12-04-2022

Bol.com is als webshop een begrip. Ruime keuze, vaak leuke aanbiedingen, en altijd een snelle en correcte levering. Dik tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Wim! 😃

Diementje 12-04-2022

Bol heeft u assortiment waar je U! tegen zegt.
Werkelijk alles te koop op de site.
Soms via Bol en soms via partners. Altijd makkelijk.
Niet altijd de goedkoopste maar wel altijd de zekerheid van de levering op de afgesproken dag/tijd.
Dat is ook wel wat waard!
Ook de klantenservice is het noemen waard. Als er iets is wordt het prima en snel opgelost door het team.
Van onderzoek tot reparatie en bedrag retourneren, alles is dik in orde. Een pluim!
Al jaren fan van Bol tot volle tevredenheid.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

En wij zijn fan van jou! :)

Frank 12-04-2022

Een duidelijke website, een groot assortiment en een prima klantenservice. Simpeler kun je Bol.com niet omschrijven. Ook een pluspunt: snelle levering conform de afspraak. Kortom dit is en webstore waar je graag zaken mee doet.

Bedankt! 😃

PeterdJ 12-04-2022

Als ik een vraag heb dan wordt er met geduld en vriendelijkheid een antwoord gevonden in dit geval een vraag over een scheerapparaat heb het toen gekocht.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! :)

Deckers 12-04-2022

zeer tevreden van bol.com. Al jaren klant. Aanbod is gigantisch uitgebreid. Producten zijn van goede kwaliteit. Als er toch iets mis is, is de klantendienst altijd beleefd en bereid om samen een oplossing uit te zoeken.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je nog langer klant bij ons blijft, Deckers! :)

Aleida Helena 12-04-2022

Ik geef Bol.com een 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering. Ze hebben een ruime sortering en een snelle levering. Als ze merken dat het tegenzit met de levering dan laten ze dat aan de klant weten. Ook meerdere keren om verschillende redenen met de klantenservice contact gehad. De service en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Er wordt gedacht in oplossingen en ze hebben aandacht voor de klant. Voor mij geen ander meer.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Aleida! 😃

Ikkedus 12-04-2022

Zeer ruim assortiment,duidelijke website,correcte snelle terugbetaling mocht je iets terug sturen. Bezorging altijd volgens de afgesproken datum,eerder iets eerder dan later! Kortom ….ik bestel hier graag,betaal soms iets meer,maar dat weegt niet op tegen alle pluspunten van Bol.com.

Dank voor de complimenten! 😃

Rieneke 12-04-2022

Groot assortiment, je kunt er bijna alles vinden. Als er problemen zijn, word je prima geholpen en wordt het probleem opgelost. Duidelijke communicatie over levertijden. Ik maak gebruik van Select en dat heeft al aardig wat bezorgkosten bespaard.
Al met al ben ik zeer tevreden met bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Rieneke!

Gilberte 12-04-2022

Heel handige webshop, je vind er echt alles. Grote keuze mogelijkheden ook in iedere prijsklasse.
Leveringen zoals vermeld worden ook op tijd geleverd. Tot hiertoe steeds heel tevreden over al mijn aankopen, groot en klein.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt! 💪

Herja 12-04-2022

Wat ik nodig heb kan ik vinden en wat ik koop ben ik tevreden mee. Als het een keertje niet zo is, heb ik bij retour altijd snel mijn geld terug; super! En de prijzen zijn meer dan redelijk (tot goedkoop) te noemen en mocht het een keer ietsje duurder zijn koop ik toch bij bol.com vanwege de service.

Bedankt voor je aankopen, Herja! 😃

K2691 12-04-2022

Het is een goede manier om heel diverse spullen te bestellen. De service is goed. En je kunt hetzelfde artikel voor diverse prijzen aan schaffen. Het assortiment is erg groot.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! :)

Marie Christine 12-04-2022

Altijd snelle en correcte dienstverlening. Slechts 1 keer op tientallen bestellingen de verkeerde artikelen ontvangen. Zonder problemen teruggestuurd.
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Marie! :)

Andy 12-04-2022

Altijd netjes in orde, makkelijk bereikbaar ook indien nodig.
Levering van PostNL kan soms iets beter (laten het gewoon achter), maar daar kan Bol.com weinig aan doen
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

Fijn dat je tevreden bent, Andy! :)

Anny 12-04-2022

Ik koop al jaren bij Bol.com Alles is goed verpakt en snel als ik iets bestelt en als er iets stuk is dan word er snel naar een oplossing gezocht. Ik ben zeer te vrede over Bol.com en de app werk ook zeer goed .
Officiele reactie van Bol.com 13-04-2022

We waarderen het dat je al zo lang klant bij ons bent, Anny! :)