Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

bullencourt 01-06-2022

reeds geruime tijd ben ik klant bij bol.com en steeds ben ik tevreden over de kwaliteit van de produkten alsook prijs kwaliteit mijn bestellingen werden altijd op tijd geleverd wat zeker een plus punt is en ook de coreccte en eerlijke services, dus voor alle toekomstige klanten doen mensen bol. com is goed.

Enorm bedankt! 😃

DIDI 01-06-2022

De leveringen gaan vlot je vind heel wat artikkelen in deze webshop. Bij een probleem word je snel geholpen via de chat functie! Voor de prijzen moet je goed opletten er zijn vaak acties die maar even gelden dus even nadenken kan je product de volgende dag al een pak duurder maken... Ook niet altijd de laagste prijzen somige producten (van toeleveranciers kosten een pak meer dan de gemiddelde prijs)

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! 😃

O. Hillenbrink 31-05-2022

Koop er geregeld wel iets en ze hebben enorme keus en een perfecte service. Ja een echte aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! :)

Anoniem 31-05-2022

Grote keus, goede service als er eens een keer iets niet goed gaat. Vaak gratis bezorgd
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Bedankt voor je aankopen! :)

Birgit 31-05-2022

Ik doe graag inkopen bij bol.com. Ze hebben een enorm groot assortiment met verschillende prijsklasse, duidelijke foto’s en omschrijvingen. Veel reviews en makkelijk zoeken, bestellen en betalen.
Ik vind het ook betrouwbaar en dat vind ik erg belangrijk.

Heel erg bedankt voor je vertrouwen, Birgit! Dat waarderen we😃

Faby 31-05-2022

Fantastische service/ VLOT/betaling nadien super/ duidelijke website zeer tevreden!

Onwijs bedankt, Faby! 😃

Sonja 31-05-2022

Bol.com heeft een duidelijke site. Ik heb nog nooit voor verrassingen gestaan. Kwaliteit van producten is zoals wordt beschreven, site is duidelijk. Levertijd altijd op tijd, verschillende keuze van betalen is erg prettig.
Gewoon zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, Sonja! We doen er alles aan om dit zo te houden😃

Jan 31-05-2022

Ik vind Bol.com heel fijn om te bestellen. Duidelijke site en goede service. Goede producten en ze doen niet moeilijk als je iets wil ruilen.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

En wij vinden het heel fijn dat je bij ons besteld, Jan! 😃

Kees 31-05-2022

Artikelen worden snel geleverd en voldoen aan de omschrijving.
Betaling achteraf is prettig!

Bedankt! 😃

Chris 31-05-2022

De laatste jaren is Bol sterk vooruit gegaan, transparanter in levertijden en daarbij ook betrouwbaarder, duidelijke over garantie en retourneren. De shop biedt inmiddels een enorme keuze met scherpe prijzen.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Bedankt voor de complimenten, Chris! :)

Ruud 31-05-2022

Hele prettige en volledige webshop.
Mede dankzij participerende bedrijven kan je nagenoeg alles vinden met een goede kwaliteit / prijsverhouding.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Samen met onze partners doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je bij onze webwinkel terecht kan! 😃

Ilse 31-05-2022

Vriendelijke webshop met scherpe prijzen en snelle levering. Communicatie is top. En evt retour is ook goed af te handelen.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Heel fijn dat je zo tevreden bent, Ilse!

Loes 31-05-2022

Goede spullen, je wordt na een bestelling goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Heel veel keuze en vlotte leveringen.

Je kan altijd op ons rekenen, Loes! 😃

Coen 31-05-2022

Fijne winkel, altijd goed en op tijd je spullen. Onderleveranciers ook perfect en goede service. Kortom blij mee

Hanneke 31-05-2022

Bol.com blijft de favoriet voor internet shoppen. Vertrouwd en breed assortiment. Wel steeds meer bedrijven die via bol.com verkopen. Soms loont het de moeite om de website van deze bedrijven te kijken voor een gunstige prijs.

Bedankt voor de complimenten, Hanneke! 😃

Sunny 31-05-2022

Voorheen was alles naar wens en prima. Het brede assortiment, klantenservice en snelle levering. Zelfs select-leden kregen pakketjes op tijd geleverd. Helaas is dit in de afgelopen periode achteruit gegaan.

De laatste paar keren ging het mis met de levering en was de klantenservice niet optimaal. In maart bijvoorbeeld heb ik een artikel besteld, wat volgens de website voorradig zou zijn. De levertijd zou 2 dagen duren. Dit vond ik prima, omdat ik dit pas een week later nodig zou hebben voor een verjaardag. Na de 2 dagen heb ik een e-mail mogen ontvangen dat het vertraagd is en dat deze UITERLIJK op datum X geleverd zou worden.
Tot mijn verbazing kreeg ik op de dag van de levering weer een e-mail dat de leverdag weer aangepast is en dat deze UITERLIJK op datum X geleverd zou worden. Wederom was deze helaas verplaatst en heb ik de jarige moeten teleurstellen.

Hierop heb ik klantenservice aantal keren benaderd en had niet de service gekregen wat ik van Bol.com gewend was: ''Ik zie dat u artikel X hebt besteld met dat prijs. Er is iets fout gegaan in ons systeem waardoor dit niet was doorgezet. De persoon die hierover gaat is er op dit moment niet en is er morgen pas weer. Ik ga er voor zorgen dat deze bij hem terecht komt''.
Na een paar dagen heb ik wederom teruggebeld om te vragen hoe het nu met mijn bestelling zit: ''Mijn collega heeft dit nog niet opgepakt. Wat u kunt doen is de bestelling annuleren en nogmaals bestellen, zodat deze wel goed in ons systeem verwerkt wordt''. De prijs van het artikel was in de tussentijd al gestegen en mijn vertrouwen in Bol.com helaas geschaad.

Kortom, niet de service die ik gewend ben van Bol.com. Wat dat betreft is de service helaas achteruit gegaan.
Voor het brede assortiment zou ik Bol.com aanraden, maar voor de service zou ik het niet aanraden.

Beste Sunny,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

c 31-05-2022

Als ik iets wil kopen online kijk ik altijd eerst bij bol 99% dat ikdaar vind wat ik nodig heb.En meestal nog voordeliger dan in dekleinhandel.
En de bestelling is altijd op tijd geleverdt
Meestal post.nl
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen! 😃

Oscar 31-05-2022

Bol punt geeft zeer goede service wat betreft retourneren en terug betalingen en het afhandelen van klachten.
Ik ben zelfs door medewerkers na zgn sluitingstijd terug gebeld over info over mijn vraag van een vermissing van een geretourneerde bestelling bij post nl.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar, Oscar! :)

Frans 31-05-2022

Wij bestelden veel bij Ali Express. Dit jaar ben ik echter al voor tientallen euro's de bood ingegaan door zogenaamde bezorging, niet op voorraad hebben maar wel berekenen en slecht nakomen van beloftes. De taalbarriare is ook een groot probleem.
Bol.com is wel duurder maar heeft een veel betere service en klantvriendelijkheid.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Frans! 😃

leen 31-05-2022

een zeer ruim assortiment, vlotte levering
goede communicatie
heel betrouwbaar
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

We vinden het fijn om te lezen dat je ons zo betrouwbaar vindt! 😃

Jenny 31-05-2022

Uitgebreid aanbod van artikelen. Bezorging altijd goed geregeld. Ook de betaling is erg makkelijk

Fijn dat je zo tevreden met ons bent, Jenny! 😃

Frans 31-05-2022

Bol.com is veel te koop. Je kunt lezen wat het voor een artikel is. Ook de beoordelingen van klanten zijn er tellezen.

Bedankt! 😃

Alexandra 31-05-2022

Ik ben zeer tevreden over Bol.com, snelle levering , helemaal met select.
Ik heb in de loop van de tijd het nodige besteld en altijd tot volk tevredenheid.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Alexandra! 😃

Sylvi@ 31-05-2022

Heerlijk bedrijf, snelle levering
Enigste nadeel vind ik, omdat ik er al een paar keer vervelende ervaring mee heb, dat ze helaas veel ook via DHL leveren
Als iets retour gaat , snelle aanpassingen of terug betaling
Een aanbeveling

Bedankt voor je review, Sylvi! 😃

Wineke2022 31-05-2022

Ik heb zeer goede ervaringen met Bol.com. Mijn zoon studeerde 23 jaar geleden en wij kochten boeken via Bol.com. Door de jaren heen heel veel besteld. Snelle levering.
Officiele reactie van Bol.com 01-06-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! Dat waarderen we enorm♥