Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jorgen 02-07-2022

's avonds besteld en volgende dag op de camping in België geleverd. Wat een snelheid. Jammer dat vervoerder verpakkings materiaal niet mee terug neemt.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Bert Van Zwieten 02-07-2022

Altijd snelle levering en keurig verpakt ook retouren indien nodig perfect afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Bert! :)

Straver0182 01-07-2022

Snelle levering en komt afspraken na. Mocht er wat fout zijn gegaan dan is de service ook prima geregeld
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Je kan altijd op onze klantenservice rekenen! 😃

Loraine De bont 01-07-2022

Bol.com is top bedrijf met snelle en goeie service Veel keus in alle soorten categorieën
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Bedankt voor het mooie compliment, Loraine! :)

Misophoniq 30-06-2022

Geweldige shop met gigantisch assortiment, redelijk complete product info en vriendelijke helpdesk. De IT afdeling is echter een stelletje incompetente prutsers. Na het wijzigen van mijn e-mail adres kan ik geen review meer achterlaten omdat mijn profielnaam al in gebruik zou zijn... de profielnaam die ik al 11 jaar gebruik! Ik moet volgens de foutmelding een andere naam kiezen, maar er is nergens een plek om een andere naam te kiezen, deze is hardcoded in je profiel. Na maanden nog steeds niet opgelost en de enige suggestie tot dusver is "maak maar een nieuwe account aan". Met het aanmaken van een nieuwe account raak ik dus 11 jaar aankoopgeschiedenis kwijt en kan ik nog steeds niet reviewen omdat die account de betreffende producten niet heeft aangeschaft.

Het blijft een fijne webwinkel, maar als je eenmaal tegen een technisch probleempje aanloopt waarbij de IT afdeling nodig is dan ben je de klos en overgeleverd aan het prustwerk van een groepje (waarschijnlijk) overbetaalde amateurs!

Beste Misophoniq,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Stephan 30-06-2022

Bestel al meer dan 15 jaar bij Bol.com naar volle tevredenheid. Maar soms gaat er iets mis. Juist dan laat bol.com haar kracht zien. Ze doen er alles aan om het probleem op te lossen, denken met je mee en zijn persoonlijk begaand met je. Een hele dikke pluim voor Bol.com!
Officiele reactie van Bol.com 05-07-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Stephan! Dat waarderen we enorm 😃

Myriam 30-06-2022

Het heel tof om te winkelen nu bol de keuze groot je vind er bijna alles
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2022

Enorm bedankt, Myriam! :)

Pukkie 29-06-2022

We hadden een klacht over de Philips Sonicare tandenborstel, binnen de garantie termijn, we kregen het geld terug en gelijk een nieuwe gekocht! Goede service, bedankt!
Officiele reactie van Bol.com 30-06-2022

Fijn dat de vervelende kwestie zo goed is opgelost! Veel plezier met je nieuwe tandenborstel! 😃

Josse 29-06-2022

Ik koop al vele jaren bij Bol.com en ben altijd heel tevreden. Artikelen staan goed beschreven en er is heel veel keuze. Leveringen altijd heel correct. Ik heb select en laat meestal s'avonds leveren wat ideaal is. Ik heb 1 keer een mail ontvangen dat een levering een dag later werd geleverd met excuses en een korting op mijn volgende aankoop. Dat vind ik klantvriendelijk. Ook het terugsturen van pakjes dat ik zelden heb gedaan maar is geen probleem en geld snel teruggestort. Klantendienst is ook heel goed bereikbaar en heel vriendelijk.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Josse! Dat waarderen we enorm! 😃

Coert 29-06-2022

Ben erg tevreden over bol.com, levering komt in 99% op tijd en anders krijg je een mail met wijziging tijdstip of dag.
Artikel in de garantietijd aanbieden voor reparatie ook prima. De site is heel overzichtelijk en artikelen zijn makkelijk te bestellen. Ga zo door top.

Gaan we doen, Coert! 💪

Aflevering kan beter 29-06-2022

Bestelling wordt in de meeste gevallen op de overeengekomen tijd geleverd. Post.nl is vaak te beroerd om het pakketje aan de huisdeur af te leveren. Laat het achter in de centrale hal van het appartement gebouw. Bij ophaalpunten gaat het ook soms mis. E-mail ontvangen dat opgehaald kan worden. Er blijkt dat post.nl dan nog niet langs geweest is. Naspeuren door bol.com verloopt tot tevredenheid. Pakjes raken nooit zoek. Verpakking is altijd deugdelijk.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo'n tevreden klant! 😃

Peter v D 29-06-2022

Bestellingen worden eigenlijk altijd op het afgesproken tijdstip geleverd en niet dagen/weken later. Beschrijving van de producten op de site is prima voor elkaar. Prijstechnisch niet altijd de beste keuze omdat bij veel artikelen de verzendprijs en retourprijs in de artikelprijs zit. De introductie voor een korting voor mensen die zelden of nooit retour sturen zou dus door Bol.com overwogen mogen worden. Goed gedrag belonen en dit ook communiceren
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Bedankt voor je review, Peter!

Jean Paul 29-06-2022

Dit is al enkele jaren dat ik bestel in deze webwinkel bol.com, en van de eerste bestelling tot de laatste bestelling nog altijd even tevreden, doe zo voort en hou je een vaste klant erbij....

Gaan we doen, Jean Paul! 💪

Jo2411 29-06-2022

Altijd netjes op tijd met leveringen en prima service . Krijg altijd netjes antwoord van personeel als er iets niet goed zou zijn ,en bij eventueel terugsturen is alles ook prima geregeld.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden met ons bent!

Sophie 28-06-2022

Ik heb met bol.com tot nu toe alleen maar goede ervaringen. Ze leveren keurig op tijd, ook als de goederen door derden via bol geleverd worden. Klachten - als die er al zijn - worden netjes afgehandeld. Prijstechnisch ben ik ook tevreden en het voordeel is dat op vrijwel alle bestellingen de verzendkosten zijn inbegrepen. Daarbij is er weinig dat ze niet kunnen leveren. Ik mag wel zeggen dat ik in bijna alle gevallen eerst even bij bol op de site zoek voordat ik bij een ander ga kijken. En dat doe ik dan alleen als ze een specifiek item niet hebben. Ik ben blij met bol.

En wij zijn blij met jou, Sophie! 😃

Nadine 28-06-2022

Er is een ruim betrouwbaar assortiment en de levertijd is bijna altijd de dag erna. De laatste tijd merk ik wel dat je goed moet opletten want een aantal producten zijn duurder dan andere sites en dan adverteren ze met gratis verzending terwijl dit in de prijs is meegerekend dus pas hier goed mee op!
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Bedankt voor je review en je feedback! Nadine!

Joop 28-06-2022

Bestellingen altijd netjes afgeleverd, en je wordt precies op de gehouden van jou bestelling. nog nooit een probleem met bo.com gehad. Ook de bestelde producten zijn prima zo ook de kwaliteit.
Een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Joop!

Marianne 28-06-2022

Altijd correct, na bestelling gelijk een mail ter bevestiging en je word altijd goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling geleverd word.
Producten goed verpakt...nog nooit een klacht gehad.

Gino 28-06-2022

Altijd alles geleverd volgens de informatie op de website.
Soms lukt dit niet, meestal door de drukte van de vervoerder, dan nemen ze contact met je op.
Bij problemen wordt je goed geholpen door de klantenservice.

Fijne webwinkel 28-06-2022

fijne winkel, kan praktisch alles vindenbij Bol.com, snelle bezorging!Select is ook heel fijn geen verzendkosten en vaak leuke aanbiedingen!!
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Enorm bedankt voor de complimenten! 😃

JMC1964 28-06-2022

Ben altijd tevreden. Leveren op zondag dat gaat wel eens mis, en dan kom je daar samen wel uit voor oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Onze klantenservice staat voor je klaar zodra je ons nodig hebt! 😃

Maata 28-06-2022

Wij zijn altijd super tevreden over de snelle leveringen van Bol.Com wat dat betreft is deze online winkel bij ons favoriet
Je kunt zo gek niet bedenken of ze hebben het.
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Enorm bedankt voor je aankopen en vertrouwen! :)

benny 28-06-2022

Altijd alles correct, is er een probleem dan wordt dit mooi snel opgelost. Blij dat we kunnen genieten van bol.com. Je kan er veel vinden en ook meestal aan een hele interessante prijs. Ook hebben ze een hele goede klantenservice.

Je kan altijd op ons rekenen, Benny! 😃

Vincent 28-06-2022

Altijd alles geleverd volgens afspraak.
Snelle levering.
Toont interesse bij zendingen van partners.
Bij problemen wordt je goed geholpen
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

Bedankt voor je review, Vincent! :)

Truus 28-06-2022

Het is netjes op tijd bezorgt, en is keurig verpakt, en alles zat er bij, en hij doet het prima, dus ik ben erg tevreden
Officiele reactie van Bol.com 29-06-2022

We worden er blij van om te lezen dat je zo'n tevreden klant bent, Truus! :)