Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eric 24-01-2023

Uitgebreid aanbod en scherpe prijzen. Uiteraard snelle levering speelt hierbij een grote rol.
Leuk winkelen en je kan je favorieten opslaan voor later.
Ook kan je steeds je betaalwijze aanpassen, alsook leveradres.
Prima om te winkelen vanuit je luie zetel.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2023

Heerlijk hé zo om vanuit je luie stoel te kunnen winkelen! 😃

Diana Mol 24-01-2023

Goede snelle levering en mocht er een keer iets zijn wordt het direct opgepakt en geregeld. Ik heb nog nooit iets teruggestuurd, dus kan daar niet over oordelen. Mijn ervaring is uitstekend

An 24-01-2023

Fijn shop die snel levert en doet wat het zegt. Soms scherpe prijzen, maar nooit te duur.
Goede, bereikbare klantenservice
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2023

Voor je vragen en problemen kan je altijd terecht bij onze klantenservice! 😁

Inge 24-01-2023

Alles steeds perfect in orde en vriendelijke service via de chat. Nog nooit problemen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2023

We vinden het heel fijn dat je zo blij bent met onze service, Inge! :)

Jack 24-01-2023

Fijne webshop met (soms) scherpe prijzen.
Groot voordeel is de 30 dagen retourtermijn. Dat geeft extra zekerheid en is soms een kleine meerprijs waard.
Bovendien: wat is er nu niet te krijgen op bol.com?
Daarnaast snelle levering en correcte klantenservice

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Jack! 😀

M 24-01-2023

Heel divers en makkelijk te gebruiken.
Is er wat mis is er ook snel contact en denken ze met je mee.
Als ik bestel doe ik het altijd via bol.com

Bedankt! 😊

Henk 24-01-2023

Wij kijken altijd eerst naar Bol.com en wat de beoordelingen zijn. Hierna gaan wij bestellen. Het wil niet zeggen dat wij altijd bij Bol bestellen, kan ook bij een ander zijn of in de winkel. Maar toch de basis is Bol.com.

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Henk! 😃

Rita 24-01-2023

Als je bij bol.com besteld kun je er zeker van zijn dat je het artikel ontvangt. Gaat er onverhoopt toch iets fout, dan lost de klantenservice dit voor je op. Ik ben heel tevreden met bol.com
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Rita! 😁

Prettige zaak 24-01-2023

Een gemakkelijke en prettige manier om bestellingen te ontvangen. De beschrijving klopt en de levering gaat zoals belooft

Bedankt! :)

Norbert 24-01-2023

Bol is mijn voorkeurswinkel - grote keuze - correct geleverd.
Zeer tevreden over de naverkoopservice - tot nu ook van de externe verkopers
Toch gaat mijn voorkeur uit naar artikelen die Bol zelf verkoopt.
Goede communicatie over de artikelen, vooral de reviews zijn zeer nuttig.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Norbert! 🙂

Sjef 24-01-2023

Al enkele jaren sinds deze begon regelmatig spullen gekocht van gsm tot zeep scheermesjes electronica motorolie etc, bij problemen zoals kapot hangslot of een verkeerd bezorgd pakket een zeer accurate klantendienst die het snel en goed oplossen en de gratis verzendkosten als een plus service is wat het vaak net goedkoper maakt dan bij de concurent.
Kortom ben ik zeer tevereden over de service en klantvriendelijke benadering vandaar mijn score van een 10

Enorm bedankt voor je cijfer, Sjef! 😊

A.H.M. 24-01-2023

Bol .com is een zeer goede web winkel met meestal goede aanbiedingen voor alles wat je nodig mocht hebben van naaigaren tot keukenapparatuur en verder wat je maar kunt bedenken ze hebben het echt een aanrader om eerst hier te kijken en dan elders meestal de beste prijs (niet altijd ) maar wel vaak. Klanten service en garantie is uitsteken. Bezorging en communicatie over tijd en welke datum altijd keurig geregeld. Ga zo door.

Gaan we doen! 💪

Shirley 24-01-2023

Een hele diverse webwinkel met snelle levering.Als er iets is,altijd goed geholpen door de klantenservice.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Shirley! 😁

Lisa 24-01-2023

Bol.com is een winkel waar je echt van op aan kan. Als er iets is, dan staat de klantenservice voor je klaar. Ik bestel wel het liefste bij Bol.com zelf in plaats van de externe verkopers. Ook handig zijn de e-booken. Ze worden gelijk automatisch geupload naar mijn e-reader na aankoop. Ideaal.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2023

Bedankt voor je aankopen, Lisa! :)

Rene Krijger 24-01-2023

Makkelijk producten zoeken.Veel keus.
Met Bol als partij weet je dat partners vertrouwd zijn.
Goed informatie over levering en met select gratis.

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Rene! 🙂

Lifesaver 24-01-2023

Ik koop regelmatig pakjes bij Bol. Als ik geen tijd heb om naar de winkel te gaan, om een cadeautje, is er altijd wel iets tof, snel (gratis) aan huis geleverd en, als je vergelijkt, regelmatig ook goedkoper als in de winkel. Lifesaver!
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 😁

Bert 24-01-2023

Zeer tevreden met Bol.com. Al jaren vaste klant en altijd geleverd wat is afgesproken. Top!

Bedankt dat je voor ons kiest, Bert! 😊

Noenoe 24-01-2023

Altijd goeie service gehad bij bol.com ben erg tevreden over hun webshop, communicatie en artikelen!❤️ Als er iets misgaat wat altijd kan gebeuren en vaak niet hun fout is staan ze paraat om mee te denken en te helpen en soms zelfs iets extra opsturen als bedankje of excuus!

Wat een fijne woorden! ❤

Titia Schukken 24-01-2023

Site is prima wat de keuze betreft een ruime sortering aan spullen.Maar jammer de datum van bezorging klopt meestal niet en er kan bijna geen afhaalpunt worden gekozen.maar het gekozen product er er wel snel.
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2023

We doen er samen met de bezorgdiensten alles aan om jou zo goed mogelijk te helpen!

Dario 24-01-2023

Producten altijd perfect en snel geleverd!
Is er vertraging… word je op de hoogte gehouden.
Ook de klantendienst is uitmuntend, ze helpen je waar nodig en vinden altijd een oplossing.
1 woord voor bol.com ‘perfect ’!

2 woorden voor jou, Dario. Hartelijk bedankt!😊

Philip 24-01-2023

Ik heb nog nooit problemen gehad met bestellingen en leveringen.Alles verloopt altijd heel vlot.En ook voor de retourzendingen nog nooit problemen gekend.Doe zo verder.

Bedankt voor alle bestellingen!😊

T. ter Horst 24-01-2023

Van mij een 9 omdat de aanschaf voor wat dan ook perfect verloopt.
Nog nooit een probleem tegengekomen in de vele jaren van bestellingen bij Bol en Com.
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2023

Bedankt dat je voor bol.com kiest!

Geert 24-01-2023

Zeer tevreden en dat al jarenlang,ik ka het iedereen aanraden,altijd stipte leveringen
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2023

We zijn blij met zo'n trouwe klant als jou, Geert!

Edith 24-01-2023

Snelle levering. Netjes verpakt. Overzichtelijke website.
Een 8 en geen 10. Vaak zoek ik iets op via Google. Word dan doorverwezen naar bol.com. En dan is het artikel daar niet voorradig. Dat is dan jammer
Officiele reactie van Bol.com 24-01-2023

Bedankt voor de complimenten, Edith. Misschien is regelmatig cookies verwijderen goede oplossing hiervoor! 😊

John Lukkien 24-01-2023

Bij Bol.Com wordt alles netjes en op tijd geleverd.
Retouren gaat bijzonder goed.
Heel fijn dat je achteraf kunt betalen.
Goede communicatie wanneer de bestelling geleverd wordt.

Communication is key hé, John? 😊