Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Miranda 18-01-2023

Een hele fijne service vriendelijk en als er onverhoopt wat mis is gegaan ook met vervoers bedrijf DHL of post nl er is altijd goede communicatie en wordt altijd naar volle tevredenheid opgelost. Ik koop er al jaren. Ik zou bol.com zeer aan bevelen bij anderen omdat het een hele goede garantie is ook voor niet elektrische apparaten. In verleden leuke plasstoel (potje) voor kleinkind gekocht na paar x gebruikt te hebben barst in de poot. Ik heb ze gemaild en het mocht terug. Ze regelden een retourbon en het hoefde niet terug in de orginele verpakking kon gewoon in vuilniszak. Gisteren kwam iets niet aan was nog steeds bij DHL ,melding gemaakt bij bol.com en gisteren nieuwe aangekomen. Fantastisch gewoon.

We zijn blij met je complimenten, Miranda! 😁

Piet 18-01-2023

Ik ben zeer tevreden over Bol.com. Wanneer er problemen zijn met bestelde artikelen wordt dit goed geregeld. Gelukkig gebeurt dit niet vaak .

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Piet! 😃

Robert Ockeloen 18-01-2023

handig . als je handicap hebt. gewoon vanuit huis winkelen. redelijk op tijd leveringen. maja ligt ook aan vervoerder. verders. weinig om op af te dingen
Officiele reactie van Bol.com 19-01-2023

Bedankt voor je bestellingen, Robert! :)

Anton 18-01-2023

Prima website, breed assortiment, concurrerende prijzen en snelle bezorgservice
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😃

Carlijn 18-01-2023

Ik bestel erg vaak bij Bol.com, en altijd word er duidelijk aangegeven wanneer je pakketje aankomt. Toen ik mijn pakketje een keer niet had op de aangegeven datum, was de service van Bol.com wrg goed! Ze hebben er veel producten, dus als ik iets nodig heb is Bol.com altijd één van de eerste plekken waar ik kijk.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Carlijn! 😁

Annet 18-01-2023

Bijna alles kun je er kopen , snelle levering en goede service .
Ik bestel graag bij bol.com
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! 😊

wa 18-01-2023

Leuke webshop met veel keuze. Prijzen zijn goed.niet voor alle producten maar voor het merendeel prima.

Bedankt! 😀

Ron 18-01-2023

Prima webshop, met name de serivce mocht er ooit is niet goed lopen. Niet voor alle producten de goedkoopste, maar dat ligt met name aan de leverancier die er op staan. (niet alles is van bol zelf zo te zeggen).
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Bol.com en de externe verkopers bieden niet de laagste prijsgarantie. De verkoopprijzen van bol.com kunnen dagelijks verschillen. Dit komt omdat de economische prijs van de artikelen per dag kunnen veranderen. Daarbij mogen de externe verkopers op ons platform zelf hun verkoopprijs bepalen. Omdat een partner de prijs zelf mag bepalen, kan het voorkomen dat artikelen bij externe bedrijven duurder of goedkoper zijn.

henri. 18-01-2023

al jaren klant bij bolcom, tot nog toe ben ik nooit teleurgesteld door de bestelde artikelen.
net zoals ik me voorgesteld heb.
ben nog steeds een tevreden klant, geen enkele reden om te veranderen van winkel.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Bedankt dat je al jaren klant bij ons bent, Henri! 😁

PT 18-01-2023

I have been using bol.com since the day I moved into NL(3.5 years). I have never had any bad experiences. Delivery and all the products I received were as per my expectation. Returns are very easy. Overall great experience.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Thank you for your review! 😀

Femke Ploeger 18-01-2023

Betrouwbaar bedrijf met zeer ruim aanbod en diverse betaal mogelijkheden.
Altijd goed verpakt en snel geleverd

Heel erg bedankt voor je vertrouwen, Femke! 😃

WiCo 18-01-2023

Ik ben al jaren klant van Bol.com en nooit een slechte ervaring mee gehad. Ook wanneer het bestelde product niet naar tevredenheid is (waar zij geen invloed op hebben) is de service van Bol.com wel altijd top. De prijs is van sommige producten erg hoog, soms wel meer dan dubbel vergeleken met een andere winkel. Daar valt nog wat te verbeteren, want ookal kan Bol.com niets aan de prijs doen (weet ik niet zeker), komt toch het imago van Bol.com in het negatieve licht met zulke prijzen.
Kortom; Bol.com voelt sinds het begin vertrouwd.

We zijn blij met jou! 😊

Hilly Boers 18-01-2023

Vlotte service, geen gedoe: als iets stuk is, krijg je gewoon je geld terug. Ook de helpdesk is altijd vriendelijk of het nu een robot is of een mens :-)
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

C.J. Broekhuizen 18-01-2023

Over het algemeen zeer tevreden maar.. wanneer ik persoonlijk contact wil is dit een moeilijke zaak. De robot werkt voor mij slecht
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Jammer om te lezen dat onze chat Billie niet naar wens is. Uiteraard kan je ook contact met ons opnemen via de mail of telefoon. E-mailadres: klantenservice@bol.com. Ook kan je ons telefonisch bereiken op telefoonnummer: NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999

Mars 18-01-2023

Wat je ook zoekt is bij BOL te vinden. Snelle levering, goede service, gemakkelijk retourneren, achteraf betalen dus je kan altijd bestellen, goed op de hoogte gehouden over de levering via email.
Zeer tevreden, ik raad het echt aan!!!
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Marien Jan 18-01-2023

Heel goede site kun bijna alles vinden correct in behandelingen snelle service ,Altijd top met andere woorden zalig om winkelen en bestellen ,Doe zo verder .Bedankt daarvoor.
Een zeer tevreden klant.

Gaan we doen! 💪

donderoog1953 18-01-2023

goede service klant vriendelijk en altijd een oplossing voor al je problemen

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! 😃

Jasper 18-01-2023

Service, snelheid van leveren, achteraf betalen maken het dat ik altijd voor Bol kies. Niet altijd de goedkoopste maar wel de beste

Bedankt, Jasper! :)

Eef 18-01-2023

De site van Bol is makkelijk, ook fijn dat de aangesloten bedrijven vrijwel dezelfde service hebben qua achteraf betalen, verzenden en retourneren. Zo niet staat het er duidelijk bij.
De chatbot en klantenservice zijn goed bereikbaar als het toch nodig is.
Als een pakket vertraagd is komt het eigenlijk altijd door de bezorgfirma, Bol levert de producten wel op beloofde tijd aan bij hun. Mocht er een vertraging zijn dan krijg je van Bol vaak eerder bericht dan van de bezorgdienst zelf! Dus prima bedrijf.

Fijn dat je zo tevreden bent, Eef! 😊

Walter 18-01-2023

Bol.com is vertrouwd en betrouwbaar. Ook de bedrijven die via Bol.com verkopen zijn uiterst netjes en betrouwbaar. Nog nooit teleurgesteld in al die jaren.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je niet teleurgesteld zal raken, Walter! 🙂

Roxanne 18-01-2023

Eind november 2022 laptop via bol besteld. Toch besloten deze niet te houden en deze retour gestuurd. Deze kwam via post nl 1 x weer retour naar het afhaalpunt. Deze geweigerd en weer retour gestuurd aan bol. Deze is aangekomen op 11-12-22. Op 14-11 is deze door bol retour gemeld en is het geld terug gestuurd naar mijn creditcard.
Op 6-1 j.l. kreeg ik vanuit bol een mail dat er een betalingsherinnering open stond van de geretourneerde laptop a 999 euro. Toen ik deze mail zag heb ik contact opgenomen met de klantenservice. De medewerker vertelde mij dat die een foutje moest zijn en dat het doorgegeven zou worden bij de afdeling factureren. De dag daarop nogmaals gebeld met bol. Ook deze medewerker gaf aan dat het een fout was. 9-1 nogmaals gebeld, de dame gaf aan dat de vraag over de factuur was doorgestuurd naar de verkeerde afdeling dus dat ze het zou versturen naar de goede afdeling.
Binnen een half uur belde zij terug en vroeg aan mij of ik de mail over de laptop niet had ontvangen. Aangegeven niet te weten wat ze bedoelde. Er bleek een mail te zijn verstuurd naar mij op 21-12-22. Deze bleek in mijn spambox te staan. Hierin stond vermeld dat ik het geld niet terug kreeg van de laptop omdat hun een lege doos hebben ontvangen. Vreemd, want de laptop is 11-12-22 aangekomen en 10 dagen later is het ineens een lege doos terwijl ik mijn geld al terug heb gekregen. Na verschillende mails, telefoontjes en chats naar de klanten service kreeg ik niemand te spreken die over deze factuur gaat. Medewerkers vonden het een raar verhaal en stuurde ook mails naar het hoofdkantoor met hun bevindingen en mening. Helaas kon niemand mij doorschakelen met het hoofdkantoor.
11-01 bestelling gedaan en betaald. Binnen 2 minuten werd het geannuleerd en stond het volgende in de mail.
Je bestelling is geannuleerd, omdat we zien dat veel bestellingen op dit adres niet aankomen. Je account en het gekoppelde adres zijn geblokkeerd zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden.
Vreemd,Ben vaste trouwe klant en er is nog nooit iets niet aangekomen.
Een medewerker vertelde mij van de week dat er een lege waterfles in de doos was gevonden, maar de doos was toch leeg?

Vervolg klacht:

Vandaag belde een medewerker mij omdat het hoofdkantoor niet reageert naar mij toe. Hij wist mij te vertellen dat in de doos 2 volle waterflessen waren gevonden. Hij had er ook een foto van. Deze heeft bij mij doorgestuurd, want het hoofdkantoor oordeelt alleen maar doet niks.
Het is een vreemde situatie. 11 dec komt de laptop aan bij bol. 14 december hèb ik mijn geld terug. 21 december is het een lege doos. Vorige week is het een doos met een lege waterfles en vandaag is het een doos met 2 volle waterflessen.
Via post nl is alles te traceren. Dit doet het hoofdkantoor niet. Die legt het probleem bij mij. Ik moet die 999 betalen want hun vinden dat de klant die retourneert verantwoordelijk is.
Het hoofdkantoor heeft in het systeem laten zetten dat de factuur niet gecrediteerd mag worden. Ze stellen geen onderzoek in. En reageren zelf niet op mijn mails. De medewerkers van de klanten service praten er ook schande over.

Ik eis dat er een onderzoek ingesteld word bij post nl of bij bol zelf. Jullie beschuldigen vals zonder bewijzen. Ik betaal niets en als jullie dit niet zelf oplossen dan schakel in de rechtsbijstand in.

Beste Roxanne,

Dank voor je review. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.

Chantal van bol.com

Mike 17-01-2023

Met BOL select is er eigenlijk geen drempel meer. Levering is bijna altijd volgens verwachting en met een beetje goed vergelijken heb je ook vaak de beste prijs.
Ik kan het alleen maar aanraden.

Bedankt! 😃

Griet 17-01-2023

Het is een heel gemakkelijke onlineshop. Je kan kiezen om achteraf te betalen en als je de kortingen in de gaten houdt, dan kan je serieuze kloppen. Wel niet altijd zo goed om producten terug te sturen, ik bestel zaken waar ik zeker van ben.

Bedankt voor je aankopen, Griet! 😀

Joop 17-01-2023

Bol.com is een internetshop waarbij je op je gemak kunt winkelen, hebben de grootste keuze aan producten.
Maak er vaak gebruik van en door dat ik lid ben bij select wordt alles gratis verzonden naar mij.
Ook het retourneren van een product gaat geheel naar wens.
Officiele reactie van Bol.com 18-01-2023

We vinden het fijn dat je zo tevreden bent met onze Select service, Joop!

Wendy 17-01-2023

Vaak vind ik hier de producten goedkoper met volgende dag in huis. En daarnaast gratis verzenden. Site is overzichtelijk met genoeg keus!

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Wendy! 😁