Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sanne 31-01-2023

Ik bestel vaak bij Bol.com en het zijn uiteenlopende producten. Het is vrijwel altijd een snelle levering, alleen als het een andere verkoper is via Bol duurt het soms langer. Het fijnste vind ik de service bij bol, als er een probleem is word dat altijd goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Sanne! :)

Martin 31-01-2023

Een zeer duidelijk toegankelijke Site.
Goed werkende zoekmachine
Duidelijke Foto's van de artikelen

Bedankt! 😁

Tandenborstel 31-01-2023

De Producten die ik bestel bij BOL.COM worden op tijd na bestelling geleverd
Officiele reactie van Bol.com 31-01-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk geleverd krijgt! 💪

J Pruissen 30-01-2023

Bol .com is niet te vertrouwen met select is gewoon niet waar dat je kan kiezen welke dag want dan komen ze toch nog later en brievenbus verpakking komt altijd in een doos hou daar ook rekening mee

Beste J. Pruissen,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Nathalie 30-01-2023

Als ik online iets ga bestellen, kijk ik altijd eerst bij Bol.com. Ruime keuze en meteen overzichtelijk welke aanbieders er zijn en dus welke het goedkoopste is, maar ook betrouwbaar.
Altijd snelle levering. Als er iets mis is met het product, wordt het meteen omgeruild zonder discussie.
Super klantenservice!

Bedankt voor de complimenten, Nathalie! 🙂

Fred 30-01-2023

Vandaag een Airfreyer ontvangen, Alle leveringen door bol.com altijd goed aangeleverd en op de afgesproken tijd. Zeer betrouwbaar hebben sinds 2 jaar 1 keer iets teruggestuurd zonder problemen.

Heel veel plezier met je nieuwe Airfreyer, Fred! 😁

Meindert 29-01-2023

Goede website met een zeer ruime assortiment. Wordt altijd keurig op tijd geleverd.

Renem 28-01-2023

De leveringen door Bol zijn altijd correct uitgevoerd. Service nog niet nodig gehad, maar ik heb er vertrouwen in dat de service in orde is. Doordat er ook andere partijen meedoen is er lekker veel keurs.
Officiele reactie van Bol.com 30-01-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Product Bol.com niet voor Nederlandse markt. 28-01-2023

Een X Box game gekocht bij Bol.com. De game was echter niet compatibel voor de Nederlandse markt. Het ging om een game van een outlet aanbieder Dmg outlet op Bol.com. (Error code 0x87e10013) Volgens Microsoft mag je in zo’n geval je geld terug vragen maar daar ging Bol.com niet in mee omdat "de verzegeling was verbroken". Persoonlijk vind ik het een schande dat dit soort malafide bedrijven op bol.com mogen aanbieden.

Beste klant,

Dank voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

gerda 28-01-2023

Ik vind Bol.com geweldig goede service doen niet moeilijk om terug te betalen.

Enorm bedankt! 😄

Eric 28-01-2023

In geval een een gedeeltelijke levering van de bestelling in overleg met klantenservice de after pay rekening niet betaald. Restant van levering is nooit geleverd, maar de incasso kosten wel doorberekend. Verhaal halen was kansloos en de verbinding werd gewoon verbroken.
Inmiddels mijn account opgezegd bij bol.

Beste Eric,

Koen 27-01-2023

Overzichtelijke, klantvriendelijke en eerlijke shop. Koop er al vele jaren. Snelle juiste, punctuele en snelle levering. Indien er een keetje een probleem is met een product of levering wordt dit altijd netjes, professioneel en snel opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 30-01-2023

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Koen! :)

Marielle 27-01-2023

Overzichtelijk webwinkel met een ruim assortiment, makkelijk te bestellen en meerdere betaalopties . Hele goede klantenservice staan je vriendelijk te woord en bij problemen denken ze mee in oplossingen. Goede en snelle bezorging. Hebben ook vaak leuke aanbiedingen. Ik ben zeer tevreden en winkel hier graag.
Officiele reactie van Bol.com 30-01-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Marielle! 😊

Bert 27-01-2023

Heb al diverse malen iets besteld bij Bol,Com
Ben zeer tevreden ze leveren altijd volgens afspraak en keurig verpakt.
Kan bestellen van groot tot klein
Officiele reactie van Bol.com 30-01-2023

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Bert!

Dokie Padding 27-01-2023

Altijd komen ze hun afspraken na goede informatie omtrent de levering
Open en eerlijk, netjes verpakt en afgeleverd

Bedankt! 😄

Thea 27-01-2023

Wij bestellen regelmatig bij Bol.com en dat gaat makkelijk en goede service. Met een 'select abonnement' altijd gratis bezorgen en dat heb je er zo uit. Heel blij mee.

En wij zijn blij met jou, Thea! 😀

WH 27-01-2023

Wat ik zoek is makkelijk te vinden en word keurig op tijd geleverd. Als het product niet helemaal is wat ik verwacht had word het keurig af gehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 30-01-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😊

Bloemeke 27-01-2023

Qua online shops is Bol bij verre de betere shop. Overzichtelijk, tegenwoordig zeer competitieve prijzen en oog voor de klant. Gebruiksgemak en vertrouwen (waar kan je tegenwoordig nog na ontvangst bestelling betalen) zeer hoog in hun vaandel.
En qua levering die ze zelf beheren, zeer punctueel. Qua andere toeleveranciers, klopt de aanlevering meestal ook wel en als ze niet hebben geleverd, checkt bol het.
Extra troef bij bol : combinatie van verschillende artikelen bij verschillende leveranciers, maakt dat de zendkosten wegvallen. Ook een heel sterk punt. Voor mij zijn ze de BestSeller van de Onlines.

Bedankt voor het compliment! 😄

Vikster 27-01-2023

Tja je kan er van alles krijgen en vind het ook fijn dat je ervaringen van andere kan lezen.
Wat ik wel jammer vind is dat de reviews van verschillende type nummers op één hoop worden gegooid.
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2023

Bedankt voor je review en je feedback!😊

Makka 27-01-2023

grote keuze, goede prijzen, snelle bezorging altijd op tijd bezorging👌 Ik ben zeer tevreden met alles;
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2023

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Wilma 26-01-2023

Prima service bij bol.com
Denkt ook met je mee
Als er problemen zijn geven ze heel goede service
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2023

Bij problemen of vragen, kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Wilma! 😀

Max/Himari 26-01-2023

Erg handige online winkel, bijna alles kun je hier kopen. Vaak is het de volgende dag al in huis.
Ik koop hier erg graag.
Als iets niet bevalt kun je het retour sturen, hier wordt helemaal niet moeilijk over gedaan.

Bedankt voor je aankopen! 😃

“ rosa 26-01-2023

Duurt te lang om een pakket te verwerken ik heb mijn geld met spoed nodig in verband mood situatie . Sommige mensen hebben nood ermee denk daar toch over na bol.com

Beste Rosa,

Frits 26-01-2023

Goede website, vrijwel onbeperkt aanbod en ook de service als er iets niet goed gaat is goed.
Officiele reactie van Bol.com 27-01-2023

Fijn dat je blij bent met onze service, Frits! :)

Maaike 26-01-2023

Zeker niet altijd de goedkoopste maar wel gemakkelijk, overzichtelijk en snel!

Bedankt! :)