Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Reesink 03-02-2023

Betrouwbare site al vind ik wel dat er teveel externen via bol.com verkopen. Ik merk soms wel een verschil tussen wat verkocht wordt door bol.com en externen. Maar al met al wel een site waar ik als eerste naar toe ga om wat te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 07-02-2023

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Reesink! :)

Jose 03-02-2023

Ik kies voor bol.com omdat ik zeer tevreden ben en als wat fout gaat wordt je heel goed geholpen
Officiele reactie van Bol.com 03-02-2023

Bij problemen of vragen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Jose! 😄

collorboy 02-02-2023

Ik heb deze winkel gekozen omdat ik er zeer tevreden over ben, zij altijd hun levering nakomen en omdat ik vindt dat ze goede prijzen hanteren
Officiele reactie van Bol.com 03-02-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen! 😊

Mw. L.E. 02-02-2023

In de loop van de afgelopen 5 jaar heb ik regelmatig artikelen besteld bij Bol. En ik ben nooit teleurgesteld in hun service en vooral ook in hun bereikbaarheid: wat een genot om gewoon een echt mens aan de telefoon te krijgen en geen robot! Het gemak waarmee de bestelling thuis bezorgd wordt (en eventueel met evenveel gemak geretourneerd kan worden!) is m.i. ook een pluspunt.
Officiele reactie van Bol.com 03-02-2023

Superfijn dat je zo tevreden bent! 😃

CorryS 01-02-2023

De site is heel goed hanteerbaar. Bestellen, betalen en bezorgen (ook via partners) gaat goed. Als er eens een keer iets is wordt het altijd snel opgelost.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Corry! 😁

Hanne Delbeke 01-02-2023

Duidelijke app met nuttige filters. Snel contact met de klantendienst.
Weinig op te merken. Het enige wat ik mis is een vergelijkfunctie

Bedankt voor je review, Hanne! 😊

Jacqueline Straathof 01-02-2023

Ik kijk altijd of ik via bol kan kopen.
Snel ….duidelijk …..goede service…..
Bij omruilen geel probleem!!!
Top ik kan het iedereen aanraden en neem dan ook gelijk select dan heb je nooit verzendkosten.
Ik ben blij met Bol.

Wij zijn blij met jou, Jacqueline! 😁

KB 01-02-2023

Als ik iets nodig heb kijk ik eerst op bol.com. Makkelijk te bestellen, meestal snel in huis.
Top.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 😊

Danielle 01-02-2023

Ik bestel al jaren bij bol.com. De verzending verloopt makkelijk en snel. Het retourneren is ook geen probleem. Bij vragen over je bestelling krijg je zeer snel antwoord en denken ze graag mee aan een oplossing. Bol.com heeft een zeer groot assortiment en een ruime keuze aan verkopers met aantrekkelijke prijzen.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

We waarderen het enorm dat je al jaren bij ons klant bent, Danielle! 😀

MimiLyn 01-02-2023

Ik gebruik vaak bol.com voor van alles en nog wat (glazen & borden, haarproducten, agenda’s, kattenstuff etc.), altijd makkelijk & snel in gebruik, ook erg makkelijk om artikelen te retouren. Veel aanbod ook!

Enige minpunten: af en toe is het iets duurder om het via bol.com te kopen dan ergens anders. Lees ook goed de beschrijvingen en specificaties, want foto’s komen soms niet overeen.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

Bedankt voor de review en je feedback! :)

Ali 01-02-2023

Jullie behandelen mij ,als klant correct. Dan behandel ik jullie als verkoper ook correct. Door een review te schrijven

Enorm bedankt, Ali! 😄

Appelbanaan 01-02-2023

Het is een fijne shop waar je gemakkelijk dingen kunt vinden en ook waar de kwaliteit prijs verhouding goed is waardoor ik graag dingen koop
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen! :)

Stephanie 31-01-2023

Ik bestel regelmatig, van kleine dingen zoals telefoonhoesjes, maar ook mijn iPad heb ik bij bol.com vandaan.
Ook kleding/schoenen bestel ik wel eens.
Klachten/problemen worden vlot opgelost.
Als ik een minpunt moet noemen is het het wisselen van prijzen, het kan per dag verschillen (en soms flink).

Bedankt voor je review en je feedback, Stephanie! 😊

AletS 31-01-2023

Het assortiment is geweldig, zeer veelzijdig.
Meestal heb je de bestelling de volgende dag in huis.
Je wordt zeer goed geïnformeerd wanneer de levering anders verloopt.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat het winkelen zo gemakkelijk mogelijk gaat! 😀

Folkert 31-01-2023

Geweldig bedrijf. Bijna perfecte site. Ruim aanbod, scherpe prijzen.
De optie achteraf te mogen betalen draagt sterk bij aan het vertrouwen.
Wat ik ook zoek, bol.com is steevast mijn eerste keus om iets te zoeken.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

Bedankt voor de complimenten, Folkert! :)

RonK 31-01-2023

Bol.com heeft een zeer ruim assortiment en levert mits op voorraad de volgende dag al. Omdat tegenwoordig ook wederverkopers op deze website actief zijn moet je wel goed opletten of je van bol.com zelf koopt of van een wederverkoper die mogelijk minder vlot levert of een andere pakketvervoerder gebruikt.

Bedankt voor je review! 😄

Debby de Koning 31-01-2023

Ik had een zaklamp voor de verjaardag van mijn man gekocht, maar deze bijpassende oplader bleek defect. Ik via klantenservice kontakt opgenomen en kwam in een chat met de naam Elise. Deze dame weet pas wat service is en heeft mij uitstekend geholpen, snel en als klap op de vuurpijl kreeg ik de volgende dag een leuke verjaardagsattentie met kaartje en chocola. En een nieuw exemplaar..Ik stond perplex. Dit geeft bij mij een fijn en vertrouwd gevoel omdat ik weet dat je als klant gehoord word en dat er direct een oplossing word geboden. Bedankt Elise van Bol.com jij bent een aanwinst voor het bedrijf !
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

Superfijn dat je zo goed geholpen bent door Elise! We zullen de complimenten doorgeven😀

Otto 31-01-2023

Overzichtelijke webshop, vandaag bestellen morgen geleverd.
Goede communicatie over bestelde goederen. Enige minpunt is dat volgens de website van de vervoerder van witgoed, deze door hun werd aangesloten. Volgens de chauffeur wist hij nergens van.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

Dank voor je review en je feedback! We gaan ermee aan de slag :)

Kevin van der Meer 31-01-2023

Makkelijk is dat veel vandaag besteld is en morgen in huis. Zou alleen nooit meer witgoed via bol kopen. Aansluiten is verschrikkelijk gedaan. En na net 1 dag plaatsing was de machine 200 euro goedkoper geworden.
Dit niet goed opgelost, kon alleen de machine weer op laten halen en een nieuwe bestellen.

Beste Kevin,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Randy 31-01-2023

Wij bestellen regelmatig bij Bol.com. Makkelijke afhandeling, Snelle bezorging. Producten zijn goed na te lezen doormiddel van reviews. Je word goed op de hoogte gehouden via mail en de app. Ideaal!

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Randy! 😃

Christel V. 31-01-2023

De winkel voor iedereen. Je vindt er alles. Ik ben een grote fan. De service is top. Snelle leveringen, snelle antwoorden en snelle hulp.
Leuke mails en fb advertenties.
Prijzen zijn meestal ook heel gunstig!
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

De winkel van ons allemaal! 😀

Marcel 31-01-2023

Het is een goede winkel, snelle en nette verzendingen. Overzichtelijke webshop en alles is makkelijk te vinden. Ik haal al jaren de meeste spullen bij Bol.com vanwege het grote assortiment. Je kan het zo gek niet verzinnen of Bol.com heeft het wel.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Maarten 31-01-2023

De site of app van Bol.com zijn zeer gebruiksvriendelijk en er is een ruim aanbod. Levering gaat super snel.
Zeer tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😊

Jacky 31-01-2023

Ik shop ook al jaren bij bol. Com gemakkelijk alles te vinden wat ik nodig heb en de klantenservice is ook prima. Heb nog niet mee gemaakt waarom ik geen tien zou geven als er wat mis is wat meestal niet hun fout is maar PostNL. Word het uitstekend behandeld.
Officiele reactie van Bol.com 01-02-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent, Jacky! :)

Rik 31-01-2023

Ik had hier 10 willen geven maar ik heb problemen gehad met een van jullie leveranciers en dit probleem is nog steeds niet opgelost ondanks jullie medewerking

Beste Rik,

Vervelend dat de kwestie tot op heden niet is opgelost. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com