Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patrick van Santen 07-03-2023

Door select kan je bij sommige producten het al de zelfde dag binnen hebben.
Goede service zo geregeld en mag er onverhoopt iets mis gaan werken ze direct mee aan een oplossing

Je kan altijd op ons rekenen, Patrick! 😄

henknan 07-03-2023

Al jaren naar volle tevredenheid klant van BOL.com.
Heel groot assortiment , je kan het zo gek niet bedenken of Bol,com levert het.
Bestellen , leveren, retourneren,alles probleemloos ,hulde.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je al jaren klant bij ons bent! 🤩

Baron van Bazel 07-03-2023

In combinatie met Select is Bol.com voordeliger wegens de gratis bezorging. De levertijd is altijd zeer kort. De vele bestellingen hebben nog nooit tot een teleurstelling geleid. Bol.com is daarbij goed benaderbaar.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Bedankt voor je review! 😊We zullen er alles aan doen om je nooit teleur te stellen.

Elly 07-03-2023

Fijne webshop waar je vele artikelen kunt vinden. Snelle levering, en ook makkelijk retour te sturen, als het toevallig toch niet bevalt!

Bedankt voor je aankopen, Elly! 😀

Meerdere pakjes. 07-03-2023

Zijn héél tevreden over Bol.com .
Een kleine opmerking: als Bpost je pakje levert, belt de persoon aan en geeft je pakje af ! Bij Post.nl durven ze wel veel hun pakje aan de voordeur leggen zonder te bellen, al maken wij dat er altijd iemand thuis is , vinden dat jammer.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Superfijn dat jullie zo tevreden zijn! We nemen de feedback mee 😊

Henk 07-03-2023

Snel geleverd tegen redelijke prijzen en goede service mocht er toch iets niet goed gaan.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Mocht er iets niet goed gaan, dan kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Henk! 🙂

RB57 07-03-2023

Over het algemeen snelle levering, grote keus tegen redelijke prijzen. Achteraf betalen is een pre'. Gemak van bestellen is goed. Retour zendingen worden goed verwerkt
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 💪

Astrid 07-03-2023

Bol is mijn go to online shop. Verzending is vlot, evt retourneren gemakkelijk.
Het select lidmaatschap is ideaal. Met 2x per jaar iets bestellen heb je het er al uit.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Fijn dat je zo tevreden bent met onze Select service, Astrid! :)

Lisanne 07-03-2023

Altijd correcte en snelle levering!
Kapot artikel gehad en dat is heel netjes afgehandeld door jullie!
Sommige artikelen wel wat duurder dan bij een ander, maar de zekerheid die je bij jullie krijgt, is veel waard!

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen, Lisanne! 😄

Wim 07-03-2023

Goed en breed assortiment. Geen problemen tot nu toe. Prijzen zijn in de middelmaat en soms bij de goedkoopste. Soms een tweedekansje kunnen scoren is heel aangenaam.

Bedankt dat je bij ons winkelt, Wim! 😁

Peter 07-03-2023

Je kan bij Bol.com alles op je gemak bekijken en ook beoordelen , prijs en kwaliteit.
De verzending word altijd netjes aangegeven wanneer je pakketje komt , en is ook goed verpakt.
Retour pakketten worden ook goed op de hoogte gehouden.
Voor het hele team een groot compliment

We zullen de complimenten doorgeven, Peter! 🤩

Ron 07-03-2023

Uitgebreide winkel met een snelle verzending, alles is goed verpakt,problemen worden goed opgelost en vriendelijk personeel via chat of telefoon

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Ron! 😊

Jurgen 07-03-2023

Goede klantendienst, uitgebreide producten, heel af en toe rare prijzen . Maar zeker een must
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Voor vragen of opmerkingen kan je altijd rekenen op onze klantenservice, Jurgen! 🙂

Narcis Mojaverian 07-03-2023

Goede service en duidelijke website. Wat ik nodig heb, kan ik er gemakkelijk vinden en bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Superfijn dat je zo te spreken bent over onze service! 😀

van te Pas 07-03-2023

Snel besteld, ging allemaal gemakkelijk. Werd snel geleverd in een stevige envelop.
Dit zijn erg fijne stiften. Mooi dekkend en glijden lekker op materialen. Inkt/verf is goed dekkend en vloeit goed.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Heel veel plezier met je bestelling! 🤩

Kees de Munnik 07-03-2023

Diversiteit van de site is enorm als je het hier niet vindt vergeet het dan maar
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 😃

Ruben 07-03-2023

Uitstekende service en duidelijke website.
Zelf ben ik wat minder fan van de vele externe partners.
Er zit nog wel eens een partner tussen waarbij de producten niet overkomen met de omschrijving of met foto's.
Ik heb nooit problemen gehad om het dan weer retour te sturen en mijn geld terug te krijgen maar alsnog is dit wel vervelend!
Hier zou Bol.com nog wel in kunnen verbeteren.

Bedankt voor je review en je feedback, Ruben! Dit wordt zeker gewaardeerd 😊

martine 07-03-2023

je kan er terecht voor de leukste, gekste, mooiste artikelen of soms van nooit gedacht dat ze dat ook verkopen.
Goede service!
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Het doet ons goed om te lezen dat je zo te spreken bent over onze service, Martine! 🙂

Casper 07-03-2023

Het is heel gemakkelijk aankopen doen bij Bol.com. Zelfs houden ze bij als je een cadeaubon hebt. Als een aankoop toch niet naar wens is, kan je het gewoon retour zenden. Zelfs nog binnen een maand.
Nog even een extra compliment: De Epson ET-8550 is fantastisch. Volgens mij bestaat er geen betere printer.
Kortom, ik ben een zeer tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Heel erg bedankt voor de complimenten! Superfijn dat je zo tevreden bent met de printer! 🤩

Lia Overmeer 07-03-2023

Ben heel blij met Bol.com! Heel veel artikelen, snel verstuurd. Met select voor klein bedrag per jaar gratis verzenden.
Als je niet goed mobiel bent is Bol.com een uitkomst!

Wij zijn ook heel blij met jou, Lia! 😊

Grada 07-03-2023

Bol.com is een betrouwbare website en ik bestel er regelmatig. Je kan er werkelijk voor bijna alles terecht. Ook wanneer je vragen hebt, word je goed geholpen. Ik ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Grada! 😄

Richard 07-03-2023

Ik wil gewoon een 10 geven, aangezien de geleverde service echt goed is, wat ik wel als positieve tip wil geven is het personaliseren van de klantenservice. Een chatbot is zeer beperkt op specifieke vragen, ik zou hier graag als nodig een persoon zelf spreken.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Heel erg bedankt voor je review, Richard! Mocht je onze klantenservice willen spreken, dan kan je ons via de mail of telefonisch bereiken.
E-mailadres: klantenservice@bol.com en telefoonnummer: 030-310499

Ramona 07-03-2023

Vindt winkelen bij Bol altijd fijn, ze hebben een zeer fijne en goede klantservice, altijd vriendelijk en bereid een oplossing te zoeken bij problemen. Zou iedereen aan bevelen om hier te winkelen

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Ramona! 😊

Thea van den Burg 07-03-2023

Ik ben blij met Bol.com omdat het altijd goed gaat...geen extra doos....goed voor het milieu...
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de reis van je pakje.
Gewoon fijn om bij Bol.com te winkelen.

Wij zijn blij met jou, Thea! 🤩

Yellowmen 07-03-2023

Ik geef een 9, omdat er toch altijd iets beter kan. Maar ik zou niet weten wat ;-)

We zijn er blij mee! Heel erg bedankt 😃