Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Jaap Schouten 07-03-2023

Mijn meeste on-line aankopen gaan via Bol.com. Dit geeft mij een gevoel van zekerheid en ben nog niet teleurgesteld en doe mijn betalingen via Visa dat is een dubbele zekerheid.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Bedankt voor je aankopen, Jaap! :)

Henk 07-03-2023

Als je op zoek bent naar een bepaald artikel kom je bijzonder dikwijls bij Bol,com uit. Dan zijn de prijzen ook nog eens aantrekkelijk en heb je keuze uit meer opties dan je had verwacht. Dit gecombineerd met een supersnelle levering maakt dat je bij Bol,com vrijwel altijd aan het juiste adres bent.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze winkel terecht! 😊

Claudia 07-03-2023

Prima webshop, ruim assortiment, duidelijke product omschrijving. Goede informatie over leveringsduur en melding van verzending en levering.
Nog nooit problemen gehad met levering.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren. Claudia! 😁

Uitstekende klantenservice 07-03-2023

20 jaar geleden kende ik Bol.com als een boekenwinkel. Ben begonnen met boeken te kopen. In de loop de jaren veranderde Bol.com in een algemeen warenhuis. Als ik niet precies weet waar ik iets kan kopen heeft Bol.com het altijd. ik wil vooral de klantenservice noemen. Onlangs was een pakket voor mij zoek geraakt bij de bezorger. een duur Lego Technic apparaat voor de verjaardag van één van mijn kleinzoons. Na contact met de klantenservice hebben zij hemel en aarde bewogen om het pakket te traceren en heb ik het pakket met 2 dagen vertraging toch bezorgd gekregen. Tevens kreeg ik de verzekering dat indien het pakket na 3 werkdagen niet getraceerd was dat ik dan een restitutie tegemoet kon zien.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Enorm fijn dat je zo goed geholpen bent! Je kan altijd rekenen op onze klantenservice 😀

Stephan 07-03-2023

Vanuit bol altijd goed service en wanneer noodzakelijk een goede klantenservice altijd goede informatie over je bestelling

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Stephan! 💪

Amy 07-03-2023

Ook ik beveel bol.com van harte aan. Fijne duidelijke website, goed vergelijkingen bekijken, eventueel achteraf betalen mogelijkheid en supersnelle levering. Ga zo door!

Dat gaan we doen, Amy! 😃

Cora Leonard 07-03-2023

De levering is altijd correct volgens afspraak, maar niet altijd in orde. Met name pakketjes vanuit België laten te wensen over.

Bedankt voor je review, Cora! 🙂

Etienne 07-03-2023

Bol.com levert altijd snel en evt problemen worden keurig opgelost. Altijd het eerste waar ik op kijk als ik iets nodig heb

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Etienne! 😁

Mamamarie 07-03-2023

Bol heeft altijd veel spullen waardoor je kan vergelijken. Wordt vaak snel geleverd en retourneren gaat ook makkelijk.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Fijn dat je zo blij met ons bent! 🤩

Paul 07-03-2023

Een betrouwbare webshop, die ook goed samenwerkt met haar partners. Een enkele keer maakte ik mee dat de beschrijving van het artikel niet helemaal klopte. Ik kreeg bijvoorbeeld een niet passend artikel binnen. Verkeerde maat vermeld. Dat is goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Fijn om te lezen dat de kwestie is opgelost, Paul! 😊

Jeroen 07-03-2023

prima winkel, meestal op tijd geleverd en goede service! een ruim overzichtelijk assortiment met bruikbare reviews.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Jeroen! :)

BEN 07-03-2023

Ik ben slecht ter been daarom doe ik vaak aankopen bij bol.com.Ik ben heel tevreden met het op tijd en correct leveren van de bestelde artikelen.Ga zo door!!!

Gaan we doen, Ben! 💪

C v d Drift 07-03-2023

Goede artikelen
Niet altijd op tijd geleverd
Achteraf betalen voordeel
Tevrede
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

We vinden het fijn dat je zo tevreden bent! :)

M.Aydi 07-03-2023

Bedankt! 😄

Jacco 07-03-2023

Prima bedrijf, prijstechnisch en goede producten en veel keuze. Vriendelijk medewerkers en goede service
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Fijn dat je zo tevreden bent met onze service, Jacco! 😃

Lenie 07-03-2023

Bol.com is voor mij de beste winkel om online te bestellen.Word altijd keurig op tijd geleverd.En mocht er iets fout gaan word dit snel en goed opgelost.Dikke duim omhoog

Heel erg bedankt! 💪

Fred N. 07-03-2023

Alles klopt, zoals bijvoorbeeld de levertijden. Ook de prijzen zijn zeer acceptabel. Retourzendingen worden steeds correct en snel afgehandeld. Dus.....uitsluitend complimenten.

Enorm bedankt! 😄

Petra 07-03-2023

Perfect geregeld bij dit bedrijf,keurig op afspraak zoals het aangegeven wordt wat betreft datum .
Ik ben meer dan tevreden over dit bedrijf.

Bedankt voor de complimenten, Petra! 🤩

Nellie 07-03-2023

Bol.Com is voor mij dè webshop! Ruim aanbod, duidelijke beschrijving en de service is TOP!
Dit voelt voor mij heel vertrouwt. Van begin tot het einde wordt ik op de hoogte gehouden mbt mijn bestelling.
Wat wil een mens nog meer?
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

We vinden het super dat je bij ons winkelt, Nellie! :)

Mirjam 07-03-2023

Duidelijke webwinkel. Je weet precies wanneer product komt. Verder goede uitleg over producten en via mail genoeg contact met de webwinkel. Betaling gaat ook goed. En Nederlands bedrijf, ook belangrijk! Ik ben zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Mirjam! 😃

Theo Maas 07-03-2023

Deze shop is super doen wat ze zeggen en de service is top snelle levering meestal gratis
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bezorgd wordt, Theo! :)

Henny 07-03-2023

Vanuit je luie stoel open jij je Bol.com app. Met de zoekbalk type je in wat je zoekt. Je bestelt en als je select hebt, dan kun je meestal zelf kiezen of het nog diezelfde dag of de dag erop wordt bezorgd. Nog mooier wordt het als je het product bijvoorbeeld te duur vindt. Dagen later kun je dan een e-mail krijgen, waarin Bol je attendeert op een prijsverlaging van jouw product. Dat noem ik service.
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Heerlijk om zorgeloos vanuit je luie stoel te kunnen bestellen, Henny! 😁

Jay 07-03-2023

Bol.com is een bedrijf dat staat wat het hoort te staan! Aan de top! En ik denk dat dit komt door een gestructureerd beleid en top communicatie. Ik heb op dit bedrijf niets aan te merken dan alleen maar goede feedback!
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Bedankt voor je review, Jay! :)

Mirka 07-03-2023

Uiteenlopende, rijke aanbod snelle levering, meestal goede kwaliteit en mocht het niet zo zijn dan probleemloze retourbeleid en snelle terugbetaling.

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen, Mirka! 🙂

Gelderse 07-03-2023

Er is niets wat Bol.com niet heeft.
Of het iets is voor in de keuken, of een compressie broekje.
Bol.com heeft het gewoon.

Heel overzichtelijk en gemakkelijk bij het bestellen. En de volgende dag (meestal) al in huis.

Klantenservice is goed bereikbaar. En er is indien nodig altijd een oplossing.
Met jaren al een tevreden klant!
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2023

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! :)