Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Samira smet 26-01-2022

Heel veel keus
Je kan er makkelijk terugsturen als het artikel niet bevalt
Klantendienst altijd bereikbaar
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Samira! :)

Kaatje82 26-01-2022

Erg fijne webshop. Ze hebben een zeer variërend aanbod qua producten. Ik bestel hier regelmatig iets, en vooral wanneer ik iets snel moet hebben, want in de meeste gevallen kan het t de volgende dag al geleverd worden. Je moet wel goed kijken naar de prijzen, want soms staan producten duur aangeboden, maar als je even verder zoekt kun je het op de zelfde site goedkoper vinden of zelfs 2e hands. Fijne klantenservice, want 1x is mijn pakketje niet aangekomen, en stuurde bol.com mij een kaartje en een spel via de post. Erg leuk en erg attent. Bol.com is mijn meeste favoriete webshop. Ik hou er van!
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

En wij zijn heel blij dat je een klant bij ons bent! 😃

P Wouters 25-01-2022

Er is heel veel keuze,
Een goede levering.
Duidelijke website.
Beoordelingen vermeld.
Belangrijk: een goede service, klantenservice ook heel behulpzaam.
Erg tevreden!
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

E. Verdonk 25-01-2022

Altijd een super snelle levering en als er iets stuk is een super reparatie service, het opsturen van het product gaat ook heel gemakkelijk, defect artikel is zo aangemeld via de app. Vriendelijke mensen bij de klantenservice die serieus meedenken naar de beste oplossing. Jammer dat een product steeds duurder lijkt te worden naarmate je het (te)veel bekijkt en dat er meerdere aanbieders zijn waarin de prijs nogal kan verschillen , hier kwamen wij bijvoorbeeld achter bij de aanschaf van een zwembad. Over het algemeen; super tevreden!!
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service! 😃

Miguel 25-01-2022

Misschien niet altijd de goedkoopste, maar wel een zeer betrouwbare webshop met een groot aanbod, strakke levertermijnen, interessante promoties en goede klantendienst. Ik heb ook al enkele jaren Select, omdat ik tevreden ben, weet dat ik sowieso vaak bestel en op die manier maximaal gebruik kan maken van bol.com's diensten.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Bedankt voor al je vertrouwen en aankopen, Miguel! :)

Peter Heckers 25-01-2022

Al zo vaak mee gemaakt dat Bol.com altijd alles heeft terwijl je in de winkel het niet vind of ze het niet hebben. Bij Bol.com slaan ze niet snel de plank mis. Levering is altijd snel en verpakkingen zijn stevig.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Bedankt dat je voor onze winkel kiest, Peter! :)

Monike 25-01-2022

Al jaren bestel ik bij Bol.com, het gaat bijna altijd goed en als er wel eens iets mis gaat is de service subliem. Nog niet meegemaakt dat iets niet goed en snel wordt opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar om je te helpen, Monike! 😃

Conny 25-01-2022

Een heel breed assortiment en altijd snelle bezorging en gaat er (heel zelden) wat mis dan krijg je een goede, snelle en passende oplossing.
Bol.com is als ik iets zoek altijd mijn eerste keuze en is in alle opzichten een top shop.

Bedankt, Conny! :)

Eline 25-01-2022

Kan er voor bijna alles slagen en door mijn select membership heb ik veel bezorg mogelijkheden
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Goed om te lezen dat je blij bent met onze Select service! :)

YG 25-01-2022

Super fijne webshop. Alles wat je zoekt hierop terug te vinden en binnen No-time in huis. Echt mijn “go-to”.. ook handig voor cadeauinspiratie

Enorm bedankt! 😃

eric 25-01-2022

Kopen bij Bol.com is makkelijk en voordelig. Je koopt ook steeds bij vertrouwde partners van Bol.com
Niet tevreden , geen probleem met hun retour zending.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze service, Eric!

Lida 25-01-2022

fine webwinkel met erg veel keus en goede service ook bij problemen zijn ze altijd bereikbaar en wordt altijd naar behoren opgelost of zelfs beter dan verwacht goede betaal mogelijkheden dus al met al een zeer betrouwbare webwinkel

Uilke 25-01-2022

Ik mag graag bij Bol.com bestellen, is vertrouwd en snelle levering en altijd een correcte afhandeling van zaken.

Bedankt dat je voor onze winkel kiest, Uilke! 😃

Harry uit Sliedrecht 25-01-2022

Bijna altijd doet Bol.com wat ze beloofd. Ook de partners scoren hoog in mijn beleving. De verhouding prijs - kwaliteit is heel goed
Onlangs kocht ik schoenen.
De prijs was goed en de kwaliteit uitstekend.
Bol.com is een internetwinkel die haar pretentie waarmaakt.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Heel veel plezier met je nieuwe schoenen, Harry!👞

Pieter 25-01-2022

Ben al enkele jaren klant bij bol.com en moet eerlijk zeggen dat ik heel tevreden ben met bol.com; veel keuzes, altijd een snelle levering en als er een probleem is lossen ze dat zo spoedig mogelijk op, raad dan ook iedereen aan deze webwinkel te bezoeken.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Pieter!

Frans 25-01-2022

Bol. Com is een vertrouwde webwinkel met een uitstekend assortiment aan artikelen. Het gehele traject vanaf bestelling t/m aflevering verloopt zeer overzichtelijk en efficiënt. Kortom een webwinkel waar ik graag mijn bestellingen plaatst.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Frans! :)

Shorteone 25-01-2022

Bol.com is een fijne webwinkel. Ik winkelde er altijd al graag. Maar tijdens corona wist ik ze helemaal te vinden. Het wordt altijd snel verzonden en ik word goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Bedankt! 😃

Raphaël 25-01-2022

Jarenlang doe ik maandelijks 2 à 3 keer een bestelling plaatsen bij Bol.com. De verzending van artikelen wordt altijd netjes verzorgd. Stevig en goed verpakte artikelen weten mijn adres binnen korte tijd te bereiken. Ook aan het verlenen van service schiet Bol.com nooit tekort. In ruim 10 jaar heb ik slechts driemaal een probleem gemeld bij de klantenservice. Telkens met een uitstekende oplossing. Kortom, een vaste klant bij Bol.com, die telkens een smile krijgt bij de bezorging van zijn pakket!
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Onwijs bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Raphaël! 😃

Mert 25-01-2022

Ik bestel hier vaker spullen en het is altijd goed en ze zijn altijd vriendelijk, echt een aanrader voor de mensen die iets willen bestellen, dan is bol.com altijd de beste en de levertijden bij hun duren niet lang, duurt Max 4 werkdagen, soms is het zelfs de volgende dag binnen, super dit.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Super fijn dat je zo tevreden bent, Mert! :)

Debke78 25-01-2022

Al veel gekocht bij bol. Het komt altijd snel en goed aan. Retourneren gaat ook makkelijk en snel. Ik heb ooit wel eens een probleem gehad maar dat wordt ook weer goed opgelost. Ik ben een tevreden klant
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Je kan altijd op onze klantenservice rekenen! 💪

Bjorns76 25-01-2022

Makkelijk shoppen, prijzen zitten wel goed. Retourneren is makkelijk en wordt snel behandeld. Blij met Bol.com.

En wij zijn blij met jou, Bjorn! 😃

corneel 25-01-2022

Er is een zeer groot assortiment, schappelijke prijzen en snelle leveringstijden. Ook het corrigeren van vergissingen gaat erg vlot en zonder enige wanklank.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Bedankt voor je review! :)

Sterre 25-01-2022

Ik vind bol.com super fijn. Bestel er bijna alles en eigenlijk is alles er ook op te koop. Als er iets fout is en ik iets wil retourneren gaat het super gemakkelijk. Het komt altijd super snel binnen en als er vertraging is stellen ze je altijd op de hoogte! Ik ben zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Sterre! 😃

Swt73 25-01-2022

Al jaren erg tevreden over Bol.com. Het assortiment, de snelle levering, de service, de prijs en het gemak van bestellen maakt het voor mij een mooie online winkel.

Bedankt! 😃

Debby 25-01-2022

Bol.com is echt een aanrader, zeer breed assortiment, super goede en behulpzame service, veel voorraad, administratie en site werken perfect, producten worden snel verzonden en eventuele retour snel verwerkt.

Bedankt voor het compliment! 😃