Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eric 02-08-2023

Ik shop regelmatig bij bol.com en ben daar erg tevreden over.
Een enorm assortiment waar uit gekozen kan worden.
En s’avonds besteld is vrijwel altijd de volgende dag al in huis.
Ook het retourneren is erg makkelijk, inleveren bij Albert Heijn, en een halve minuut later krijg je al een mail binnen dat het product geretourneerd is..

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Eric! 😁

Aras 02-08-2023

Paar dagen gelden een artikel gekocht op bol.com, na paar dagen vertraging de verkeerde artikel thuis bezorgd. Nou wil hem terug sturen en mijn artikel die ik besteld heb alsnog thuis hebben moet ik de dubbel voor betalen! Een beetje raar en als ik een review op de site wil hierover schreven wordt ik uit de site gegooit. Beetje jammer want ik was juist een trouwen klant al die jaren.

Beste Aras,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Aras 03-08-2023

Beste Chantal van bol.com,
En dat is juist het probleem. Ik kan best op jullie site het artikel retour aanbieden en die wordt als het goed is straks opgehaald echter ik kan geen klacht indienen want ik wordt elke keer uit het site eruit gegooid als ik wil opslaan!
Er is via de mail mij belooft dat het artikel die ik besteld heb zsm naar mij verzonden wordt dus daar wacht erop.

Martine 02-08-2023

Het assortiment is groot, wordt snel en goed verpakt geleverd, duidelijke info.
Officiele reactie van Bol.com 03-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht! 👍

Hape 02-08-2023

Onlangs een nieuwe smartphone besteld en zoals gebruikelijk was de bestelling weer snel geleverd, echter de telefoon voldeed niet aan mijn wensen en dus vroeg ik een retour aan hetgeen via de website heel snel is geregeld. Vanaf het moment van retouraanvraag tot het moment dat de terugbetaling op mijn rekening stond was precies 7 dagen chapo.
Bol.com is niet altijd de goedkoopste maar heeft wel de beste service.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Fijn dat je zo'n goede service hebt ervaren, Hape! Dat is natuurlijk alles wat we willen😁

Jimmy 02-08-2023

Bol.com is een prettig webwinkel om bij te bestellen. Ruim assortiment en scherpe prijzen. Het feit dat je bij derden een product kunt bestellen, maar de "veiligheid" van Bol.com op de achtergrond hebt vind ik persoonlijk erg prettig. Ik maak dan ook dankbaar gebruik van de service Select waardoor je ook op kleine bestellingen geen verzendkosten betaalt.
Heel klein puntje: je krijgt altijd mailtjes "uiterlijk ...DAG wordt je pakket bezorgd", waarbij het de laatste keren regelmatig later was. Dat is geen probleem, maar de term "uiterlijk" schept bepaalde verwachtingen.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We vinden het fijn dat je zo te spreken bent over ons, Jimmy! 😄

jack 02-08-2023

Lekker van uit je luie stoel bestellen snelle top levering heb dev.artikelen besteld en wordt zonder extra kosten bezorgt
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Niets is fijner dan vanuit je luie stoel bestellen 😁

Johan 02-08-2023

Via Bol.com dacht ik betrouwbaar te kunnen kopen bij partners. 11 juli 23 hor gordijnen besteld, Bij Partner The Welfare Store bevestiging ontvangen dat de uitertijk 21 juli geleverd worden, niets ontvangen op deze datum. Bol.com gemeld dat ik niets ontvangen heb op 25 juli een mail ontvangen van Welfare Store of ik mijn 06 nummer wil opgeven, op gegeven om deze zaak te bespreken ! Tot op heden 2 augustus geen enkele reactie alleen het verzoek om een review te schrijven, mogelijk de laatste bestelling via Bol.com

Beste Johan,

Chantal van bol.com

Prima 02-08-2023

Het assortiment is zo groot. De site is handig om producten te vinden. BOL kan een stuk duurder zijn met een artikel. Ik adviseer ook even verder te kijken en een afweging te maken. Vaak kies ik toch voor BOL. Het is een betrouwbare site en de afspraken worden bijna altijd nagekomen. Zo niet, dan ontvang je een bericht. Eén keer gehad met een product dat het terug sturen niet gelukt is. Het product bleef terugkomen, ondanks pogingen van mij en het postagentschap. BOL heb ik toen niet kunnen bereiken. Ik koop er nog steeds.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest! 😄

Vincent 02-08-2023

Al jaren lang klant
Ja BOL is niet de goedkoopste maar de service is daar in tegen wel weer goed en daar betaal je ook voor.
Levering klopt altijd met wat er vermeld staat.
Ik zal blijven bestellen
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft, Vincent! 🙂

Annet 02-08-2023

Ik kan bij Bol.com meestal wel vinden wat ik zoek. De levering van het bestelde gaat bij ons altijd goed. Ochtend er ooit een probleem zijn, dan wordt het ook meteen opgelost. Zij zijn ook telefonisch goed bereikbaar. Kortom, ik ben een tevreden klant!

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Annet! 😁

Van Buynder Eddy 02-08-2023

altijd op tijd geleverd. nooit beschadigt en handig om mee te werken ( bijna simpel ).
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 😀

Annie 02-08-2023

Ik kocht altijd graag bij bol.com omdat het vaak voordeliger is dan andere winkels en het wordt gauw bezorgd..
Helaas mag ik zonder een of andere reden niet meer achteraf betalen. en waarom willen ze mij niet vertellen..schuld heb ik niet.. ik betaal zodra mijn pakket binnen is en het is compleet. en daarvoor mocht het bij elke artikel die ik kocht?
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Fijn dat je zo tevreden bent, Annie!

Stefan 02-08-2023

Heel veel keuze of goede alternatieven. Producten worden doorgaans heel snel geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Stefan! 😊

Kees 02-08-2023

Al heel wat jaren een tevreden klant , Bol vind ik betrouwbaar en altijd snelle leveringen en bij eventuele problemen altijd vriendelijk geholpen, ga zo door.

Gaan we doen, Kees! 💪

Piet 02-08-2023

Al jarenklant en steeds tevreden, als er al iets was werd dit met de glimlach opgelost :)
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je glimlach blijft staan, Piet! 🤩

Jan 02-08-2023

Ik vind deze dienst betrouwbaar en eerlijk . Dat op zich is al een prestatie.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Jan! 🙂

Tito 02-08-2023

Ik en mijn vrouw zijn heel tevreden over Bol.com. Wij schaffen ons regelmatig zaken aan en in het verleden heb ik slechts één maal een verkeerde afloop gehad. Een bestelling inzake een korting van Bol.com doch bleek dit via een valse site te gaan. Wij hebben (momenteel) zeker geen klachten inzake bestellingen, leveringstermijnen, producten, e.d.
Ik zou zeggen .... Bol.com, doe zo verder maar hou jullie leveranciers, medewerkers, .... in het oog.
Respect voor jullie prestaties. Mvg,

Enorm bedankt voor de complimenten, Stef en Nancy! 😊

Cml 02-08-2023

Altijd alles te vinden! Heel erg goed met retouren. Alleen jammer dat er soms producten verkocht worden die van Alibaba komen.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Bedankt voor je review! :)

Elke 02-08-2023

Bol.com heeft een gigantisch groot assortiment, leveren snel en zijn betrouwbaar. Als er iets niet goed is wordt dit netjes behandelt en gezorgd dat t wel goed is.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Elke! 😄

Tony 02-08-2023

Bol.com is een webshop met voor iedereen wat wils. Altijd vlot geleverd en mocht er onverwacht toch iets mis gaan kun je op Bol,com rekenen voor een oplossing
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Samen met de bezorgdiensten doen we ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Goede webshop 02-08-2023

Groot assortiment en snelle levering , de kwaliteit is ook goed en over het algemeen geen verzendkosten

De keuze is reuze! 😁

RinyOss 02-08-2023

Groot assortiment en gunstige prijzen zorgen er voor dat je snel op hun website gaat zoeken en bijna altijd slaagt. Daarna snelle levering. Ben zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We hopen dat je nog heel lang klant bij ons blijft! 🙂

Ar 02-08-2023

Bol.com is altijd duidelijk wie het artikel levert en hoe lang het ongeveer duurt voordat het geleverd wordt, dat vind ik fijn. Als je achteraf betaald dan krijg je een mail met link van betalen en binnen een mum van tijd is er betaald. Er is een groot assortiment en bol.com is betrouwbaar. Kortom fijne site om iets te bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

Bedankt voor je mooie woorden! 😀

Anita 02-08-2023

Bol.com is echt een plek waar ik vaak bestel. Over het algemeen snelle levertijd, makkelijk met retourneren en een divers aanbod. Zeer tevreden

Bedankt dat je bij ons winkelt. Anita! 🙂

Willem 02-08-2023

Ik koop al vanaf 2002 bij Bol.com. Meestal boeken en dvd's maar soms ook apparatuur. De service is zeer goed. Als er een artikel kapot is in de garantie dan kun je een retour aanmelden en later bij AH afgeven tegenwoordig kun je het af laten halen. Twee artikelen zijn een keer kapot gegaan buiten de garantie. Een keer een klokradio die net 2 maanden buiten de garantie kapot ging. Ik heb contact gehad met Bol.com en ik kon het terug sturen. Een paar weken later stond het aanschafbedrag op de rekening en een keer een deel van een artikel van een externe verkoper. Bol.com bemiddelde en ik kreeg het onderdeel kosteloos een nieuwe opgestuurd. Er gaat ook wel een iets fout waarmee we er niet uitkomen.
Officiele reactie van Bol.com 02-08-2023

We waarderen het heel erg dat je al zo lang klant bij ons bent, Willem! 😀