Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ted 08-03-2022

Goed en zeer betrouwbaar bedrijf. Koop er graag. Je wordt altijd goed op de hoogte gehouden van koop opdracht bezorging. Ik vind het helemaal top!!
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Enorm bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Ted! :)

John 08-03-2022

Gewoon een Top zaak.shop je besteld een artikel meestal goed maar als er iets mis mee is lost Bol.com dat keurig op overzichtelijk en duidelijk complimenten.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Je kan altijd op ons rekenen, John!

M.P.H. ter Beek 08-03-2022

Nu al ruim 10 jaar klant en tot op heden altijd uiterst tevreden over de service van Bol.com. Fijne online winkel met zeer ruime keuze.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent! :)

Lin69 08-03-2022

Alles wat je nodig hebt te vinden bij BOL! Ook als er iets niet goed gaat of defect is wordt er direct wat aan gedaan en opgelost.

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! 😃

MirandaP88 08-03-2022

Ik koop geregeld wat via bol.com en krijg het altijd netjes en snel bezorgd. Het werkt gemakkelijk, zowel het bestelproces als de klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt voor je aankopen, Miranda!

Marco de Vries 08-03-2022

Een groot assortiment, duidelijke omschrijvingen en makkelijk te bestellen. Tevens ook een goede service als er toevallig iets mis is gegaan. Vorige week een nieuwe tablet gekocht, snelle levering en een uitstekende prijs, mede door het leuke spaarsysteem en het select lidmaatschap (gratis verzending voor een vast jaarlijks bedrag)
Daarom kijk ik altijd eerst op Bol.com.

Veel plezier met je nieuwe tablet, Marco! 😃

BonK 08-03-2022

Ik ben al heel veel jaren klant van Bol.com en naar volle tevredenheid. Vroeger kwam ik vaak bij V&D lekker snuffelen tussen allerlei artikelen voor kleding tot woongenot. Na het verdwijnen van dat warenhuis was Bol een welkome vervanging. Het zelfde gevoel van kekker snuffelen en op zoek naar alles wat mijn interesse heeft. En je kan lekker thuisblijven maar dat is niet noodzakelijk, want smartphone!
Makkelijk bestellen en heel vlot bezorgd en vooral betrouwbaar! Kortom ik ben heel blij met Bol.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

En wij zijn blij met jou!😃

A.visser.Allard 08-03-2022

Bestel vaak bij bol.com en is altijd erg overzichtelijk en duidelijk. Bezorging is ook goed en gaat er wat mis dan lossen ze dat heel keurig op. Hele nette klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Rik 08-03-2022

Een ongelofelijk groot assortiment; het moet wel gek lopen wil je niets van je gading kunnen vinden. En de bezorging is vlot en snel.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt voor je review, Rik!

Priscilla 08-03-2022

Altijd snelle en correcte levering. Door de select optie (niet op alle producten) ook zelf te kiezen waar, wanneer en hoe laat er geleverd gaat worden.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Priscilla!

Korrie 08-03-2022

Wij zijn al jaren klant bij Bol en nog steeds heel tevreden. Komen steeds nieuwe artikelen bij, vriendelijk hoe zij met hun klanten omgaan. Niet tevreden met je artikel snel hoe je het geld terug krijgt. ECHT klantvriendelijk!

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Korrie! 😃

RLO 08-03-2022

Winkel van vertrouwen. Bestelling bijna altijd s'anderendaags geleverd. Indien artikel defect, vlotte terugname en terugstorting. Ik bestel hier heel graag
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen! :)

Elisa 08-03-2022

Kan hier echt ( bijna) voor alles terecht. Goede communicatie . Komen afspraken na. Dus,,, zeer tevreden
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Elisa! :)

inge 08-03-2022

Ik shop graag bij deze winkel omdat er bijna van alles te koop is .Een snelle levering en.....je hoeft er de deur niet voor uit. Soms zijn er ook goede aanbiedingen
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Inge!

Jeannet 08-03-2022

Geweldige online shop. Ik bestel heel vaak bij Bol.com. Ze hebben (bijna) alles. En altijd de dag erna in huis. Terug sturen is geen probleem. Zonder Bol zou mijn leven een stuk lastiger zijn. ;-)
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Enorm bedankt voor de complimenten, Jeannet! :)

S. Jacobs 08-03-2022

Doet in ieder geval oprecht z'n best om na te komen, wat het belooft. Is veelal afhankelijk van toeleveranciers, waar het nogal eens verkeerd kan gaan.

Bedankt! 😃

Maaike 08-03-2022

Goede service, ook van de partners.
niet altijd de goedkoopste, maar voor veel producten wel (even goed googelen voor sommige producten). Snelle levering
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd :)

Anneke 08-03-2022

20 jaar geleden voor het eerst een aankoop gedaan via Bol.com en ik ben nog steeds een (trouwe) klant. Dat zegt wel wat.
Ik heb al vele zaken aangeschaft, zoals (e)boeken en elektronica en ben over het algemeen 100% tevreden. Een paar keer was het artikel niet in orde, maar ook dat werd weer naar tevredenheid opgelost.
Meestal is het bestelde artikel de volgende dag in huis en dat geeft mij vaak net het extra zetje om toch bij Bol te bestellen.
Kortom: ik heb tot nu toe geen klachten en zal nog wel eens wat aanschaffen bij Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Anneke! 😃

Boefie 08-03-2022

Ruim assortiment, alleen jammer dat er soms artikelen zijn die niet leverbaar zijn.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Boefie!

Willem 08-03-2022

Geweldig goede variëteit aan producten! Uitmuntende service, dikwijls hele goede aanbiedingen

Onwijs bedankt! 😃

Henriette 08-03-2022

Ben al jaren trouwe klant bij Bol.com. Dat betekent dus dat ik tevreden ben, anders kocht ik wel elders. Bestellen is gemakkelijk. Leveringen komen meestal op tijd. Soms gaat er iets fout, maar dat ligt doorgaans aan de pakketdiensten. Retouren worden netjes afgehandeld. Klantenservice is prima.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Henriette! Daar zijn we heel blij mee.

Robert 08-03-2022

Goede artikelen en betrouwbaar bedrijf. Wanneer er iets niet goed gaat word dit door Bol uitstekend opgelost.

Je kan altijd op ons rekenen, Robert! 😃

CV Kok 08-03-2022

Super content van aanbod en levering
Alleen sommige prijzen van artikels zijn abnormaal veel duurder dan in winkel
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Dank voor je review en je feedback!

Erik-Jan 08-03-2022

Snelle levering, heldere communicatie, scherpe prijs. Bol.com is een betrouwbare partner.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Erik-Jan!

karin 08-03-2022

prima website toegankelijk ben al jaren klant gaat zelden iets mis en als dan hele vriendelijke medewerkers die helpen met het oplossen, kortom ik raad het iedereen aan
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Dank dat je al zo lang klant bij ons bent, Karin! :)