Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lianne 08-02-2022

Nog nooit een slechte ervaring gehad met de bol. Alles wordt netjes op tijd geleverd en zo niet word je netjes op de hoogte gehouden.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat dit zo blijft, Lianne!

Hubert 08-02-2022

Bestellingen van Bol.com zijn nagenoeg altijd geleverd op het toegezegde moment. De prijs en kwaliteitsverhouding is op een hoog niveau. De keus is zeer groot. Wat ook belangrijk is, is het feit dat een eventuele retourzending heel simpel uitgevoerd kan worden.

Bedankt voor je review, Hubert! 😃

Tanja 08-02-2022

Goede en gebruiksvriendelijke app. Wat ik tot nu toe besteld heb voldoet aan mijn verwachtingen. Snelle levering.
Ik ben blij met bol.com. 👍

En wij zijn blij met jou, Tanja! 😃

Jade 08-02-2022

Altijd leuk om te bestellen bij bol.com, nooit problemen en mocht ik vragen hebben kan ik altijd chatten met iemand wat ik super vind! Had nu die Philips IPL gekocht en met select van Bol kies je dan ook wanneer je wilt dat je pakketje geleverd wordt, nog beter! Had mijn pakketje binnen de 36u.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

We doen er alles om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren, Jade! :)

Karen 08-02-2022

Bij Bol.com weet je altijd precies wat je bestelt en dat het goedkomt met de levering.
Is er iets toch niet duidelijk? Dan kun je de klantenservice van Bol gemakkelijk bereiken en staan ze meteen voor je klaar met echte hulp.
Retourneren is geen probleem, ook dat wordt zo gemakkelijk mogelijk gemaakt.
Ik ben al lang en heel tevreden klant en maak gebruik van "select"; voor 10 euro per jaar altijd gratis bezorging, ook vaak in de spitsuren.
Waarom geef ik dan geen 10, maar een 9? Omdat er altijd puntjes op de i gezet moeten blijven worden ;-)

Ontzettend bedankt voor je review, Karen! 😃

Fadoua 08-02-2022

Bol.com is een hele fijne webshop. Heeft goede afspraken met hun leveranciers waardoor ze altijd flexibel zijn wanneer het aankomt op retouren en/of wijzigingen. Leveren ook supersnel. Daarbij een goede, attente marketingafdeling. Soms is het product elders een paar euro goedkoper, maar omdat ik weet dat Bol goede service levert, bestel ik het alsnog daar.
Zeker een aanrader dus!
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Bedankt voor de review, Fadoua! :)

Hen52 08-02-2022

Bol communiceert duidelijk , levert snel en bij vragen staan ze voor je klaar.. ook als er iets verkeerd gaat wordt het netjes opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar als je hulp nodig hebt! 💪

MevrouwKamphuis 08-02-2022

Bij Bol.com kun je makkelijk een product zoeken. En de levering gaat altijd erg snel. Ook word je goed op de hoogte gehouden gedurende het proces, net zolang tot je het in huis hebt. Het is makkelijk, snel en betrouwbaar. En 24/7 beschikbaar.
Dat bespaart me veel ritjes en tijd.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Je kan altijd op ons rekenen! 😃

Kim De Goede 08-02-2022

Snelle en duidelijke levering! Je kan gemakkelijk wijzigingen doorvoeren voor eventueel ander verzendadres. Laatst had ik een bestelling die keer op keer uitgesteld werd qua levering, werd heel adequaat mee omgegaan en uiteindelijk alsnog op de afgesproken datum geleverd. Betrouwbaar!
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Heel erg bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Kim!

Linda 08-02-2022

Zeer tevreden over deze webshop. Veel keuze in artikelen, snelle levering. Makkelijk retourneren als dat nodig is. Als er een probleem is wordt je goed en vriendelijk geholpen.
Een aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Linda! :)

Jan 08-02-2022

Het bestellen en leveren gaat goed! De producten staan goed omschreven. Waar ze nog aan kunnen verbeteren is niet klakkeloos alles doorschuiven naar de 3de partijen. Bol maakt zich er als te makkelijk van af.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Dank voor je review en je feedback, Jan! :)

Mirjam 08-02-2022

Steeds uitgebreider assortiment. Meestal van goede kwaliteit. Mocht iets niet goed zijn dan is retourneren simpel.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Mirjam!

reinder 08-02-2022

Ben zeer tevreden over deze shop, je kunt er van alles vinden en er is een snelle levering, en een goede service, ben tevreden, super.

Hartstikke fijn om te lezen, Reinder! 😃

Dorien 08-02-2022

Keurig netjes geleverd. Duidelijke website, makkelijk te gebruiken.
Nadeel vind ik, vandaar de 8 sterren, dat niet alles in 1 doos geleverd wordt. Stel je bestelt 2 producten van een ander merk/bedrijf dan wordt het afzonderlijk geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Dank voor je review en je feedback, Dorien! :)

Geert 08-02-2022

Ik vind bijna alles bij Bol.com en het bestellen, betalen, retourneren en herstellen is prima georganiseerd.
Ook handig dat al je facturen te raadplegen zijn.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Geert!

Paula Keijzer 08-02-2022

Ik bestel graag via bol.com
Door dat je producten vaak kan vergelijken kies ik de beste prijs of het beste product
Bol zorgt voor snelle levering en je ziet ook vaak direct de levertijd

Fabrice 08-02-2022

Alles verloopt super vlot en correct, zowel bij bestellingen via Bol.com als bij bestellingen via derden. Ook de communicatie over je bestelling is duidelijk en voldoende gedetailleerd. Van bestelling tot en met de levering, je wordt telkens zeer goed geïnformeerd. Ik shop al jaren bij Bol.com en ben nog altijd een zeer tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Heel erg bedankt voor de complimenten, Fabrice! :)

Owen 08-02-2022

Bestellen gaat makkelijk en snel, levering vlot en zorgvuldig verpakt, niet altijd de goedkoopste... maar altijd naar volle tevredenheid.
Bij klachten en/of retouren vlotte en correcte afhandeling.
Ik ben al jarenlang klant, inmiddels tientallen bestellingen gedaan... nog steeds een tevreden klant en blijf bij en via bol bestellen
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft, Owen! 😃

Fred 08-02-2022

De bestellingen die je doet gaan voor 98% goed. Ik zelf gebruik ook select voor 9.95 per jaar, dat werkt super goed. De klantenservice is ook altijd bereikbaar en zeer behulpzaam en vriendelijk. Ik ben zeer tevreden over bol.com, en ja, er zal heus wel eens wat fout gaan, maar de klantenservice is zeer behulpzaam en zoekt altijd een oplossing. BOL.COM krijgt van mijn een 9.5.

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Fred! 😃

JD 08-02-2022

Groot, breed & divers aanbod, transparant en gebruiksvriendelijk bestelproces, flexibiliteit in bezorgmomenten & -opties en keurige notificaties over de (voortgang van de) levering. Eigenlijk alles wat je van een moderne webwinkel kan (en mag) verwachten.

Bestellen via Bol.com is wat mij betreft zeer zeker een aanrader.

Anja L 08-02-2022

Ik bestel regelmatig bij bol.com en tot op heden nooit een probleem gehad. Fijne webshop met veel keus. Snelle levering en altijd alles goed verpakt.
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je geen problemen zult ervaren, Anja! :)

Chris 08-02-2022

Koop al jaren bij Bol, vaak goedkoper dan reguliere winkels. In de lockdown was het goed bestellen en snel leveren
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Dank voor je aankopen en vertrouwen, Chris! :)

PetraDavo 08-02-2022

Ik ben heel tevreden van de website, niet altijd alles, maar toch heel veel te vinden, zelfs bij verschillende leveranciers, waar dan het voordeel is dat je zelfs nog eens de prijzen kan vergelijken.
Ook retouren, als je het eens niet goed vindt, is geen enkel probleem.
Ik heb de 'select' dienst, en voor slechts 9.99 € per jaar heb je heelwat voordelen, geen verzendingskosten, gratis retours ophalen, kortingen...
Bij éénder wat ik nodig heb, kijk ik altijd eerst bij bol.com, het is enkel, indien ik het hier niet vind, of indien de prijs duurder is dan elders, dat ik bij een ander bestel.
Leveringen zijn altijd heel stipt, en snel, verpakkingen zijn goed, mij hoor je zeker niet klagen.

Enorm bedankt voor je review, Petra! 😃

Ceesito 08-02-2022

Ik ben een zeer tevreden klant van bol.com, ze leveren praktisch alles, ze zijn keurig op tijd, zelfs vaak een dag eerder, heb nooit iets terug hoeven zenden, er zijn nooit problemen met de verpakking.

Ruud 08-02-2022

Ben sinds een aantal jaar een vaste webshop klant.
Tot nu toe waren al mijn bestellingen correct geleverd binnen de verwachte levertijd.
Wat ik fijn vind is dat ik bij een probleem (zeldzaam) mijzelf serieus genomen voel en dat is elders wel eens anders.
Ik heb mij ook aangemeld bij het select systeem en dat geeft je vooral voordeel wanneer je wat minder kostbare artikelen koopt zonder verzendkosten..
Ruud
Officiele reactie van Bol.com 10-02-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice als je ons nodig hebt, Ruud! 😃