Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjan 15-09-2022

heel uitgebreid assortiment en bij de artikelen is vaak een uitgebreide handleiding en voorschriften te lezen wat je dan al weet voor je de aankoop doet
Officiele reactie van Bol.com 28-09-2022

Dankjewel voor je complimenten voor ons assortiment, Marjan!

Jeff 15-09-2022

Belofte van voor 23:59 besteld morgen in huis wordt niet nagekomen. Ik heb om 20:30 besteld en sta vandaag met lege handen terwijl ik het product echt nodig heb. Bestel dus niet bij bol.com als je morgen je bestelling nodig hebt, mogelijk heb je dan niks.

Beste Jeff,

Dank voor je review. Met het doorgegeven e-mailadres kunnen wij helaas geen account terugvinden in ons systeem. Ik wil je vragen om je klacht en een bestelnummer of klantnummer te mailen naar klantenservice@bol.com. Ook kan je ons telefonisch bereiken op telefoonnummer: 030 310 4999. Mijn collega's helpen je dan graag verder.

V.Goodall 14-09-2022

Ik vind dat U allen kan wat van deze winkel bestellen. Altijd netjes ingepakt, en naar de deur gebracht.Geen zwaar katten blokjes zelf te schouwen. Ik ben echt blij met deze winkel, en weet je ook wat, het spaard jouw benzine. Dat was het, Fijne winkelen.
Mevr.
Officiele reactie van Bol.com 28-09-2022

Bedankt voor deze positieve review, V. Goodall!

Denise Pelzer 14-09-2022

Ik heb een product besteld waarbij staat levering volgende dag. Volgende dag geen bestelling.. de dag erna en erna en erna ook niet! Inmiddels verschillende malen contact opgenomen via de chat. Eerst spreek ik Babet. Ze zegt als je morgen je bestelling nog niet hebt dan krihgt u korting. Prima. Dag erna nog steeds geen bestelling. Ik neem wederom contact op om te vragen naar mn bestelling en de korting. Er wordt doodleuk gezegd u krijgt geen korting! Ik geef aan dat X mij dit heeft aangegeven. Nee mevrouw helaas dan had zij dit meteen moeten verwerken..na aandringen zegt deze medewerker (Y) vervolgens dat ze Babet een bericht zal sturen en zij met mij contact op zal nemen.

Je raad het al, nog steeds geen bestelling en geen korting! Ook nog steeds niks van X gehoord..

Wederom contact gehad en weer wordt ik afgescheept. Helaas geen korting en ik kan maar wachten tot dat een keer mn bestelling krijg.

Dit cadeau moest een kraamcadeau zijn..inmiddels zijn we een week verder..de kraamweek is al voorbij en ik zit nog steeds te wachten!

Wat is dit voor een klantenservice?! Echt zwaar schandalig! Je wordt gewoon afgescheept en waar is de medewerker die mij deze korting heeft toegezegd?!

Je wordt bedankt X 😑
wil 15-09-2022

sorrie ik snap het niet helemaal ,pakket is er nog niet ,maar u wil wel de korting , zou eerst maar eens achter je pakket aan gaan ,tja zo zou ik het doen ,en neem telefonisch contact je zal zien dat je super geholpen wordt,

Veronique 14-09-2022

Ik koop regelmatig bij bol.com. Er prettig vind ik het ruime aanbod en de snelle levering. Daarbij vind ik de medewerkers van de klantenservices vriendelijk en behulpzaam. 2 maal heb ik gebruik moeten maken van de klantenservice. Eenmaal vanwege een prijsdaling van een product op dezelfde dag. Het verschil werd gelijk gecorrigeerd en bijgeschreven al tegoed voor een andere aankoop in de toekomst. De andere keer ging het over een besteld product dat ik niet ontvangen had. De medewerker van de klantenservice had na mijn klacht gelijk contact opgenomen met het betreffende bedrijf en mij meegenomen in de correspondentie zodat ik kon lezen wat ze had gemeld. Het betreffende bedrijf heef vervolgens ook heel adequaat gehandeld en mij het bestelde product opnieuw verstuurd. Dit had ik binnen 2 dagen in huis.
Ik ben dus erg tevreden over Bol.com en hun service.

Hoi Veronique, bedankt voor je vertrouwen in onze klantenservice! 😀

Anouk 14-09-2022

Ik bestel erg graag bij bol.com ! Ik vind hun service echt fantastisch! Één van de weinige webshops die ik vertrouw! Fouten worden ontzettend fijn opgelost…
Je wordt altijd ontzettend vriendelijk te woord gestaan! De levering is snel!
Kortom, top bedrijf!

Dankjewel voor deze review, Anouk! 😀

Steffi 14-09-2022

Ik koop hier wel vaker en ik heb hier zowel goede als wat minder goede ervaringen mee, al zijn de minder goede ervaringen niet door bol.com zelf en wanneer ik ze hierover contacteerde, hebben ze het altijd netjes opgelost en mij goed geholpen.
Laatst was er een probleem en kreeg ik geen gehoor van de verkoper, toen heeft Bol.com ze ook proberen contacteren hierover en dit lukte hun ook niet.
Uiteindelijk hebben ze hun samenwerking met deze verkoper verbroken omdat deze niet aan hun voorwaarde voldoet, wat mij dus wel een gevoel geeft dat ze hier uiteindelijk toch wel wat aan doen van zodra ze dit te weten komen.
Officiele reactie van Bol.com 28-09-2022

Hi Steffi, bedankt voor het doorgeven van je review en goed om te lezen dat de situatie uiteindelijk is opgelost! 👍

Lente 14-09-2022

Al enige jaren bestel ik met plezier bij bol.com. De laatste twee jaar gekozen voor select zodat er een jaar lang geen verzendkosten zijn, levering op zondag, in de avond en vandaag. Door te bestellen bij bol.com spaar je automatisch punten voor cadeaus. Bol.com levert snel, ze hebben (bijna) alles en in de bol.com app zijn alle bestellingen terug te zien, garanties etc. Retourneren is altijd gratis!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor het doorgeven van je ervaringen, Lente!

Wouter V 14-09-2022

ebook gekocht, viel erg tegen, maar kon niet teruggestuurd worden en de review die ik erover op de website van Bol.com postte is al 2x niet geplaatst zonder opgaaf van reden, de klantenservice kon ook geen reden geven. Ik vermoed dat ze geen slechte reviews plaatsen omdat ze bang zijn dat dit de verkoop van dit product schaadt, wat in strijd is met wat ze zelf zeggen (namelijk alle reviews plaatsen).

Beste Wouter,

Bedankt voor jouw bericht.
We keuren reviews nooit zomaar af, omdat ze bijvoorbeeld negatief zijn. Ons doel is om reviews te publiceren die een duidelijke bijdrage leveren in het maken van een keuze bij de aankoop van producten.

Andere klanten kunnen jouw review ook beoordelen. Als meer dan drie klanten je review ongepast vinden, halen we je review van de website en kijken onze productspecialisten er eerst nog eens naar.

Sil1970 14-09-2022

Ik ben al jaren een tevreden klant van Bol.com. Het veelvoud aan artikelen is enorm, bestellen van artikelen is erg gemakkelijk en de overal service is buitengewoon goed!
Tot nu toe werden alle bestellingen zeer snel geleverd en mocht er onverhoopt iets retour gestuurd moeten worden is dat geen enkel probleem. Mocht men toch een keer de klantenservice nodig hebben, dan is deze makkelijk te bereiken en erg behulpzaam!
Zou bol.com nog iets kunnen verbeteren? Er is misschien nog ruimte voor een kleine verbetering wat de filter mogelijkheden betreft. Zo zou het fijn zijn, als de gebruiker of koper de mogelijkheid zou hebben om door een filter criteria aan te kunnen geven dat niet leverbare artikelen niet getoond worden.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor het doorgeven van je feedback, Sil!

Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Sil, bedankt voor het doorgeven van je feedback!

Angelique 14-09-2022

Fijne winkel. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben . Ze leveren snel en het is keurig verpakt. Zelfs terugsturen gaat vrij makkelijk. Ik ben er tot nu toe erg tevreden over en ik vind het een aanrader, vooral als je snel iets nodig hebt
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Bedankt voor je complimenten, Angelique!

Stiertje 14-09-2022

Ruime keuze, duidelijk, betrouwbaar , attent en wordt keurig op tijd geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor je review, Stiertje!

Bibi 14-09-2022

Veel keuze. Maar het laatste jaar meermaals teleurgesteld. Ik zou er zeker nooit meer kopen als de verkoper niet bol.com zelf is. Spullen niet aangekregen van een externe verkoper. Op zich een spijtig voorval en iets waar bol.com zelf niets aan kan doen. MAAR, ik heb 3 keer contact moeten opnemen met de klantenservice alvorens ik mijn geld eindelijk terug kreeg. Er ging ook elke keer binnen de 2 werkdagen contact opgenomen worden met mij, toch heb ik elke keer zelf contact moeten opnemen.
Ook worden normaal retourzendingen gratis bij je thuis opgehaald als select-lid. Niet komen opdagen, en ook weer na contact met klantenservice evenzeer niks. Ik ben het afgelopen jaar van een zeer tevreden klant naar een zeer ontgoochelde klant gegaan. Ik kijk tegenwoordig liever wat langer rond of ze mijn gewenste artikel niet ergens anders verkopen. In plaats van blindelings bij bol.com te bestellen.

Beste Bibi,

Bedankt voor jouw bericht.
Wat ontzettend jammer dat jouw ervaring met bol.com vroeger beter was. We houden onze verkooppartners constant in de gaten en maken duidelijke afspraken om het allemaal zo goed mogelijk te laten verlopen. Jammer genoeg zijn er inderdaad ook situaties waarop de samenwerking niet helemaal goed verloopt.

Ik wil je vooral vragen om altijd contact met ons op te nemen als je vragen en/of opmerkingen hebt. Jouw feedback is waardevol!

Harry JMK 14-09-2022

Ontzettend grote keuze en heel erg makkelijk shoppen. Wanneer je al een tijdje klant bent en hebt bewezen dat je betaalgedrag betrouwbaar is, kun je voor nieuwe bestellingen 'Achteraf betalen' kiezen, wel zo fijn bij grote te maken kosten. Maar zelfs al betaal je vooraf, als je wil retourneren dan wordt daar in de regel niet moeilijk over gedaan, zorg dat je de zichttermijnen respecteert! En minimaal 30 dagen op zicht is heel veel tijd om je koop goed te beoordelen. BOL bemiddelt ook erg goed wanneer een derde leveringspartij moeilijk doet over een retour. Heb dat een paar keer moeten meemaken helaas en BOL heeft steeds mij snel en adequaat geholpen. Ben al 15 jaar klant bij BOL en zeer tevreden. Vaak genoeg leuke voordeeltjes kunnen kopen daar, ook van echt grote dingen. Bezorging is top, ze houden je voortdurend op de hoogte van het verloop ervan. Als laatste: kijk regelmatig op de site en je wordt beloond. Ze worden eigenlijk alleen maar klantvriendelijker in de loop der jaren.

Op naar de volgende 15 jaar! we zijn blij met jou als klant Harry! 😊

Jannie 14-09-2022

Ben superblij met mijn nieuwe aankoop, ik vind hier altijd wat ik nodig heb en hoef dan ook niet zo te zoeken, ben ook heel blij met de afspraken met bol.com die worden altijd nageleefd

We staan voor je klaar, Jannie! 😊

Lien 14-09-2022

Hele fijne webshop. Je kunt het niet verzinnen of je kunt het bij Bol wel kopen. Altijd snelle en correcte levering. Pakketjes zijn altijd te volgen met track en trace.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Lien, als je het wel kunt verzinnen mag je het altijd aan ons doorgeven. 😉

Fred 14-09-2022

Geweldige webshop! Zeer uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen. Bovendien gratis bezorging en ook nog eens bijzonder snel!
Eventueel retourneren gaat gemakkelijk en achteraf betalen blijkt geen enkel probleem!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Fred, we zijn bijzonder blij met jouw review!

Peter Philip 14-09-2022

Ruime keuze, goede vergelijking in de diverse producten en keuzes; vlotte afhandeling en als het wat langer duurt omdat het product niet verkrijgbaar is, dan wet je dat en krijg je keurig gemeld wanneer het product geleverd wordt. Dik tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Peter Philip, we zijn blij dat je je ervaring hier deelt!

P.F. 14-09-2022

Niet alleen leveren ze snel en netjes ook hun garantie op producten wordt vakkundig en vriendelijk opgelost.
Neem je contact op dan word je niet eindeloos door een chatbot ondervraagd maar vrij snel met een medewerker door geschakeld.
Mijn laatste aankoop van Philips functioneerde na een half jaar niet meer zoals het hoorde en deze werd meteen vervangen.
In het verleden heb ik een Amerikaanse koelkast gekocht die een maand na het verstrijken van de garantie termijn serieus kapot is gegaan.
De medewerker van Bol heeft toen alle moeite gedaan om met de firma een regeling te treffen en kreeg alsnog het volledige aankoopbedrag terug omdat dit type niet meer leverbaar was.
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi P.F., wat zijn wij trots op onze toppers van de klantenservice! 💙

Frank 14-09-2022

Alles te vinden. Snel geleverd.
Vooral de producten die door Bol.com worden aangeboden zijn interessant.
Producten van andere aanbieders zijn vaak duurder dan op hun eigen site.

Hoi Frank, bedankt voor je feedback! 👍

Do 14-09-2022

Fijne webwinkel. Makkelijk zoeken en genoeg keuze. Snelle bezorging en je wordt netjes op de hoogte gehouden. Terug sturen is geen probleem. Voor mij een gemakkelijke manier om iets te kopen
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Do, top dat je zo tevreden bent!

Eddy Uitbeijerse 14-09-2022

Goede webwinkel, bijna alles is hier te vinden en wordt ook snel geleverd. Als er onverhoopt iets misgaat wordt dit keurig opgelost.

Kortom dik tevreden met bol. Com
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Dankjewel voor het doorgeven van je review, Eddy!

Nicole T. 14-09-2022

Mijn favoriete webshop. Zeer ruime keuze. Over het algemeen een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer klantvriendelijke klantenservice, waar je altijd netjes en correct geholpen wordt. Deze webwinkel geeft mij als klant een vertrouwd gevoel. Gekochte artikelen worden keurig ingepakt en volgens afspraak geleverd. Ruime keuze over de bezorg datum en tijd en de meeste artikelen kunnen snel geleverd worden, sommige zelfs dezelfde dag. Bol.com houd je via de mail netjes op de hoogte van je aankoop en vervolg stappen. Wat ikzelf als prettig ervaar. Al met al een top webwinkel met een hart voor de klanten!!

Hoi Nicole, onze klanten zijn dan ook toppers! 💙

Sander 13-09-2022

Ik ben nog nooit teleurgesteld door BOL.COM (en partners). Ik heb bijvoorbeeld weleens een verkeerde accu voor een Samsung Note besteld (heel vervelend versie gedoe met 2/3 mm verschil tussen modellen). Uiteindelijk was dat mijn fout uiteraard, maar zelfs ik die heel erg van de details is (ben software ontwikkelaar) had dus iets gemist. Lang verhaal, en ik had willen betalen voor verzend kosten, maar na aangeven van mijn probleem (accu paste niet in mijn telefoon), accu kosteloos mogen terugsturen. Hulde. Overzichtelijke site om je spullen te zoeken!
Officiele reactie van Bol.com 14-09-2022

Hoi Sander, top dat het op deze manier is opgelost! We zijn blij met jou als klant en bedankt voor het geven van deze score. 😊

Rijntje66 13-09-2022

Goede, overzichtelijke website. Enorm uitgebreid aanbod. Goede service en snelle levering. Goede klantenservice. Bij evt klachten wordt er correct gereageerd en gezicht naar een oplossing.

We staan voor je klaar, Rijntje! 💪