Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2425 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anton Hartsuiker 20-07-2022

Ik bestel al jarenlang uiteenlopende producten bij of via Bol.com en met een uitstekende ervaring. Zowel de door Bol geleverde artikelen als door de aangesloten partijen vooralsnog geen uitdagingen ervaren. Bezorgen gaat helaas niet altijd goed, vraag is in hoeverre Bol, com daar regie op heeft of kan nemen. Ga zo door mensen achter Bol.com.

Gaan we doen, Anton! 💪

Astrid 20-07-2022

Vreselijk voorgelogen en misleidt door Bol.com
Als er iets op hun eigen site beschreven staat ,klopt dit niet.Ze verschuilen zich dan achter een typ/druk foutje.En reageren vervolgens na meerdere mails/telefoontjes te laat voor elke promotie.
Ook de mensen aan de telefoon,de één beleefd en aardig en de ander onbeschoft.

Beste Astrid,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Marian 20-07-2022

Ik maak geregeld gebruik van bol.com omdat zij betrouwbaar zijn.
Ooit kwam een bestelling die geleverd zou worden door DHL.niet aan.
Na contact met bol.com werd de bestelling opnieuw gedaan en werd de volgende dag keurig bezorgd door post.nl.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Fijn dat je bestelling alsnog is geleverd, Marian! Veel plezier ermee! :)

Ems 20-07-2022

Vandaag besteld morgen in huis, PERFECTE klantenservice en makkelijk retourneren

Enorm bedankt! 😃

David 20-07-2022

Meestal binnen enkele dagen levering.
En laatst via klantenservice geld terug gekregen toen een product niet geleverd kon worden.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, David! :)

HansPurmerend 20-07-2022

Ik maak al jaren gebruik van Bol.com tot volle tevredenheid. Groot assortiment. Snelle en correcte levering.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Hans! :)

spek 20-07-2022

Bij Bol hebben ze werkelijk alles wat je je maar kan bedenken. Goede service snelle leveringen. Met select ook nog gratis bezorgen. Prima in orde
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Voor ieder wat wils kan je bij ons terecht! 😃

Antoon 20-07-2022

Kijk , van zodra ik iets wil aankopen , ga ik op zoek nline en steeds weer start ik met Bol.com. Van daaruit ga ik de prijs en kwaliteit van het artikel dat ik op het oog heb vergelijken. Tevens zie ik na hoe het met de levering verloopt. In de meeste gavallen kom ik zo weer terecht bij Bol.com. Ook qua levering en voorwaarden zit je daar steeds goed.Voor mij is Bol.com en iedeale website om online te kopen. Doen zou ik zo zeggen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Enorm bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Antoon! :)

BOGAERT M 20-07-2022

Nog nooit te klagen gehad , verzorgt en altijd optijd geleverd ook met de grootse zorgen van de partners die leveren voor ..... ;-)
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We doen ons best om ervoor te zorgen dat je nooit teleurgesteld zal raken! :)

Thera 20-07-2022

Een betrouwbare side en je kunt er alles vinden.
Als je iets besteld en het is niet goed kunt je het altijd
terug sturen.
Bij de klantenservice vinden ze altijd de juiste oplossing en word je klantvriendelijk geholpen.
Zeker een aanrader.

Bedankt! 😃

Jeannette 20-07-2022

Al mijn bestellingen bij/via Bol.com zijn goed verlopen. Slechts 1 keer liep het mis. Maar dat lag aan de pakketbezorger. Ook dit is uiteindelijk goed afgehandeld.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice zodra je vragen of problemen hebt, Jeannette! :)

Dirk 20-07-2022

Alles is altijd keurig geregeld en nooit een probleem en bij twijfel gewoon even bellen en alles op gelost

Fijn! Doet ons goed om dit te lezen, Dirk! 😃

Cynthia 20-07-2022

Makkelijk en snel. Ik bestel bijna alle spullen hier. Soms hebben producten wel een hogere prijs dan bij concurrenten.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je review, Cynthia! :)

Sally 20-07-2022

Ik vond het heel gemakkelijk om bij bol.com te bestellen maar de laatste tijd heb ik er slechte ervaringen mee,of te wel werken ze niet meer met de leverancier,en krijg je dan een post waar je contact mee moet hebben en die zeggen sorry product komt niet van bij ons. Maar mijn product viel onder garantie, en werd dus niet op gelost. Nu dus geen garantie meer door het langdurige mail verkeer en geen oplossing.
Dit vind ik zeer jammer.
En nu bestellen we iets anders en de kabel en men product komen niet overeen om op te Laden,kan het dus niet gebruiken. Nog bezig met mail verkeer,telefonisch contact, foto's te versturen met wat er juist aan mankeert.
En dus mijn tip zou zijn jullie garantiedienst,reparatiedienst, samenwerking met jullie verkopers waar het product vandaan komt veel beter nakijken en op punt te stellen zodat de klant ook tevreden kan zijn en dat er een oplossing komt wanneer er iets mankeert,of iets aan is of ontbreekt!

Voor de rest van wat ik bestel altijd op de geleverde gekozen dag aangekomen, en tevreden van de andere producten.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Sally!

yvonne 20-07-2022

goede website ben al jaren klant en nog nooit verkeerde of foute dingen geleverd gekregen dus volgens mij als je afhankelijk bent van bestellen zoals ik is dit de site die ik kan aanbevelen ,Ik vertrouw ze volledig ,
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Enorm bedankt voor je vertrouwen, Yvonne! :)

Eodb 20-07-2022

Bol.com is een betrouwbare en eerlijke online shop. duidelijke en eerlijke omschrijving van de artikelen. Goede prijs en snelle levering.

Bedankt! :)

Diane Schroyens 19-07-2022

Makkelijke website
Snelle service
Groot en verscheiden gamma
Goede service
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Dank voor de mooie woorden, Diane!

S 19-07-2022

Heel misleidend met bezorgtijd . Geven aan vandaag besteld morgen in huis maar krijgt het dagen later.

Hi S,

Chantal van bol.com

Stefan 19-07-2022

Ik vind het ideaal winkelen bij Bol.com. Duidelijkheid over de bezorgdatum, , dus je weet precies waar je aan toe bent. Mocht er iets onverhoopt verkeerd gaan, dan lossen ze het ook altijd netjes op. Ik ben fan van Bol.com.

En wij zijn fan van jou, Stefan! 😃

Ralph Van dongen 19-07-2022

Snel een artikel vinden is een makkie. Snelle service. Vaak de ene dag bezorgd is de volgende dag al bezorgd
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 😃

Mario 19-07-2022

Ik heb al veel besteld bij bol.com het laatste was een samsung galaxy s22 heb nog niet veel problemen gehad en als er iets is word je bijna altijd geholpen goed bezig doe zo voort mvg Mario

Veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy, Mario! 😃

peter 19-07-2022

makkelijk winkelen en klopt altijd goed in de bezorging krijg het zoals afgesroken
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Goed om dit te lezen, Peter! :)

johannes 19-07-2022

Artikel snel gevonden en besteld daarna snel in huis. Bij een andere bestelling ging er wat fout 2besteld 1 geleverd binnen 3dagen tweede ontvangen Na slechts 1 belletje,
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar voor al je vragen en problemen, Johannes! :)

Marthijn 19-07-2022

Er is gewoonweg niks makkelijker dan bestellen bij bol. Snel save en simpel. Heb je klachten worden ze opgelost heb je geen klachten ook goed.
Blijf zeker bestellen en zal zeer zeker niet veranderen ook.
Gewoon weg top 👌

Heel fijn om te lezen, Marthijn! 😃

Karel 19-07-2022

Bol.com, is 1 van de weinige die snel en goed werkt bij een bestelling. Ik kijk en vergelijk iwel de prijs soms is Bol.com wel duurder. Verder bestel ik graag via Bol.com weinig tot.niks.op aan te merken.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor de complimenten, Karel! :)