Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2426 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sylvia 09-03-2022

De klantenservice van Bol is gewoon goed. Als er al een probleem is, ook met externe verkopers, wordt het altijd goed opgelost.
De webshop is gigantisch uitgebreid. Bijna alles wat je zoekt is er te koop.
De posts op fb zijn vaak hilarisch.
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Sylvia! :)

Liesbeth 09-03-2022

Ik koop graag bij Bol.com omdat ik uit etvaring weet hoe prettig alles verloopt: van bestellen tot levering. Ook de revieuws helpen mee om de juiste keuze te maken.
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Liesbeth! :)

GeWi 09-03-2022

Ik word altijd goed bediend, de behandeling van retouren is perfect. De keuzemogelijkheid is zeer groot en het afleveren van de goederen is zeer snel.
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd!💪

Mac roosen 09-03-2022

Supergoed artikelen ben heel tevreden over de service en ik vind bol.com echt de besten online winkel als ik iets wil bestellen is het bij bol.com
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service, Mac! 😃

wil 09-03-2022

tot heden ben ik dik tevreden over de producten en de levering van mijn bestelde producten
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Wil!

Joan 09-03-2022

Met enorm veel plezier en gemak shop ik bij Bol.com :-) Wanneer ik iets zoek en ga serven op het net kom ik toch altijd weer bij bol.com uit. De service is in 1 woord fantastisch, snelle keurige levering en áls er al een keer iets niet gaat zoals het zou moeten wordt het keurig en snel opgelost. Ik ben een blij ei en een hele tevreden bol.com klant. Mijn complimenten, hoor!!

Ontzettend bedankt! 😃

Cojo 09-03-2022

Presentatie namens "partners" moet naar mijn smaak veel duidelijker. Als voorbeeld een dekbed dat wordt gepresenteerd voor € 125,00 maar wordt geleverd door een zogenaamde "partner". Bij bestelling wordt (uiteraard) de prijs van de "partner" in rekening gebracht. Je rekent op een prijs van € 125, maar blijkt € 129,95 te zijn. Dat voelt echter als "bedrog".
Officiele reactie van Bol.com 11-03-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Cojo!

karin 09-03-2022

ik vind bol.com een zeer makkelijke manier om te winkelen, ten eerste je hoeft er de deur niet voor uit, ten tweede hebben ze erg veel keus en je kan iets zoeken wat je bijna nergens vind en daar kan je het wel vinden, erg veel keus in diverse merken en prijsklasse,
en de levertijden zijn zeer goed, en de terugzenden van artikelen gaat ook zeer vlot, nooit problemen van ondervonden, zijn er breuken na levering maak er een foto van en stuur deze met een bijgevoegde mail toe en de behandeling begint, vaak krijg je dan wel te maken met de werkelijke leverancier, die helpt het probleem op te lossen dat heb ik met alle tevredenheid ook meegemaakt, en perfect afgehandeld, dus al met al mensen koop gewoon bij bol.com

Bedankt voor het compliment, Karin! 😃

Cato 09-03-2022

Omdat ik gehandicapt bent kies ik regelmatig voor het gemak. Met select wordt het kopen bij Bol goedkoper en soms nog makkelijker. Ook cadeautjes verzenden aan een ander gaat makkelijk. Kortom, ik ben denk ik wel een vaste klant ;-)

Gina 09-03-2022

Bol is een fijne internet shop je kan er alles vinden wat je maar nodig heb.En er wordt niet moeilijk gedaan over retour sturen

Bedankt! 😃

Harry 09-03-2022

Bol.com is in mijn ogen een goede web winkel
Ze hebben veel leveren heel snel. Ook op zondag. Ik ben al jaren klant bij hun
In al die jaren maar 1 keer het verkeerde gekregen.
Was binnen paar uur opgelost. En de volgende dag het juiste product binnen.. Ook hun service desk is goed. Helpt snel en doeltreffend.
Kortom ik blijf lang klant bij hun

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Harry! 😃

Nickelodeon 09-03-2022

Het belangrijkste van Bol vind ik de service, als er een probleem is dan lossen ze het op naar tevredenheid, niet van we doen een aanbod en daar doe je het maar mee, en zelfs als het niet lukt krijg je vaak een kaartje of een aardigheidje, voor mij geeft Bol zoveel meer dan dat een winkeltje uit China dat zou doen en vooral vertrouwen. Dat is belangrijker dan een paar euro prijs verschil. Zelfs een artikel dat kapot ging na bijna 2 jaar, net voor het eind van de garantie, werd kosteloos vervangen.

MM 08-03-2022

je kunt het niet bedenken of het is bij Bol .com te vinden (bij ons thuis gewoon Bol) de aankopen zijn meestal niet duurder dan bij andere winkels.
de levering op tijd als er problemen zijn met het product wordt dat goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 09-03-2022

Heel erg bedankt voor je bestellingen! :)

Tiziana 08-03-2022

Alles wat je nodig hebt (of eigenlijk stiekem niet). Letterlijk vanop je zetel of tijdens de avondwandeling met de hond. De dag nadien ligt het op je tafel en moet je gewoon nog lekker achteraf betalen. De ideale oplossing voor de gestresseerde medemens in de ratrace van 2022 :-)
Officiele reactie van Bol.com 09-03-2022

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Tiziana!

Stephano 08-03-2022

Ik weet niet heter dan Bol.com! Het gemak, betaalwijze en snelle service maken het een top online shop voor mij. Dus tja, Bol.com is het voor mij!

Enorm bedankt! 😃

Super shop 08-03-2022

Super shop. Altijd duidelijk omschreven of er voorraad is. En een zeer uitgebreid assortiment. Leveren altijd keurig op de afgesproken datum. En met Select kan heb je nog meer mogelijkheden qua levering. Al jaren klant bij bol.com. Ga zo door.

Gaan we doen! 💪

Vic Blackman 08-03-2022

Super om Bol.com gevonden te hebben , altijd leuke aanbiedingen , snelle en correcte service ! Ik raad het aan iedereen aan ! Ook service en informatie achteraf is top ! Voor mij 10/10 doe zo verder
Officiele reactie van Bol.com 09-03-2022

Enorm bedankt voor je review, Vic! :)

Brenda 08-03-2022

Wij bestellen erg vaak bij Bol, omdat je gewoon zeker weet dat het snel en goed geregeld wordt. Veel keuze, goed assortiment en mocht er eens wat fout gaan, wordt dit erg goed en snel opgelost.
Meer dan tevreden.
Ook goede administratie en klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 09-03-2022

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Brenda! 😃

N. van Beek 08-03-2022

Bestellen uit zeer groot assortiment, levertijd is snel, dat je afleveradres kan kiezen of zelf afhalen bij aangegeven winkel ( is jammer genoeg nog niet altijd mogelijk ).Contact met Bol.com is professioneel en snel en gericht op correct en snel afhandelen dus geen bla bla maar: actie. alles bij elkaar, een zeer fijne manier van shoppen
Officiele reactie van Bol.com 09-03-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel! :)

jenny 08-03-2022

snelle levering! Deugdelijke verpakking en volgens levertijd geleverd. Retourneren gaat ook heel makkelijk.
Officiele reactie van Bol.com 09-03-2022

We doen er alles om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. 😃

Sabina 08-03-2022

Het is heel gemakkelijk om te bestellen. Ruime keuze en ook interessante kortingen. Vlotte levering en steeds verzorgd. Men wordt ook goed op de hoogte gehouden i.v.m. leveringsdatum.

Bedankt! 😃

Leonie 08-03-2022

Super site, hier kan je bijna alles vinden. Zeker in de corona periode heb ik hier volop gebruik van gemaakt. De service is top, in het geval er wat mis gaat is de klantenservice goed te bereiken en denken ze mee met een passende oplossing.
Officiele reactie van Bol.com 09-03-2022

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Leonie! :)

Evelyn 08-03-2022

Ik bestel regelmatig bij bol.com. Heel ruim assortiment, snelle levertijd en vaak ook goede deals. Als je "select" lid bent, betaal je geen transportkosten, wat echt wel kan schelen als je voor kleine bedragen besteld.
Officiele reactie van Bol.com 09-03-2022

Fijn dat je zo blij bent met onze Select service, Evelyn! :)

Wendy Smouter 08-03-2022

Prima webshop! Zowat alles wat je nodig hebt kun je hier vinden. Snelle levering en zeer goede klantenservice

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Wendy! 😃

Jan 08-03-2022

Ik bestel regelmatig iets bij bol.com. Leveringen zijn op de afgesproken datum binnen.
De keer dat het bestelde artikel niet goed was wordt dat goed opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 09-03-2022

Heel erg bedankt voor je aankopen, Jan!