Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Ralph Van dongen 19-07-2022

Snel een artikel vinden is een makkie. Snelle service. Vaak de ene dag bezorgd is de volgende dag al bezorgd
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd! 😃

Mario 19-07-2022

Ik heb al veel besteld bij bol.com het laatste was een samsung galaxy s22 heb nog niet veel problemen gehad en als er iets is word je bijna altijd geholpen goed bezig doe zo voort mvg Mario

Veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy, Mario! 😃

peter 19-07-2022

makkelijk winkelen en klopt altijd goed in de bezorging krijg het zoals afgesroken
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Goed om dit te lezen, Peter! :)

johannes 19-07-2022

Artikel snel gevonden en besteld daarna snel in huis. Bij een andere bestelling ging er wat fout 2besteld 1 geleverd binnen 3dagen tweede ontvangen Na slechts 1 belletje,
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar voor al je vragen en problemen, Johannes! :)

Marthijn 19-07-2022

Er is gewoonweg niks makkelijker dan bestellen bij bol. Snel save en simpel. Heb je klachten worden ze opgelost heb je geen klachten ook goed.
Blijf zeker bestellen en zal zeer zeker niet veranderen ook.
Gewoon weg top 👌

Heel fijn om te lezen, Marthijn! 😃

Karel 19-07-2022

Bol.com, is 1 van de weinige die snel en goed werkt bij een bestelling. Ik kijk en vergelijk iwel de prijs soms is Bol.com wel duurder. Verder bestel ik graag via Bol.com weinig tot.niks.op aan te merken.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor de complimenten, Karel! :)

Janny2022 19-07-2022

Bij Bol.com krijg je iedere keer een update van het bestelde artikel net zo lang tot dat je het artikel ontvangen hebt
Ik ben al 10 jaar een trouwe klant en niet zonder reden. De service is prima, geen verzendkosten, en retourneren is erg makkelijk en daarvan wordt je ook goed op de hoogte gehouden tot dat het op het retour adres is. Meestal vind je bij hun wat je zoekt.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Enorm bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Janny! Dat waarderen we heel erg😃

Bodhi 19-07-2022

Ik ben gek op winkelen bij bol.com. Je vindt er dingen waarvan je het bestaan niet wist, producten die nergens anders te koop zijn, maar ook gewoon alledaagse dingen. Omdat bol.com veel met partners werkt, ben ik niet meer zo overtuigd van goede kwaliteit, vandaar 8 punten ipv meer. De prijzen bij bol.com zijn soms 2 tot 3x hoger dan bij andere webshops. Het is dus wel goed uitkijken! Met het select-abonnement kan je van de andere kant ook weer besparen op de bezorgkosten.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je aankopen, Bodhi! :)

Ils 19-07-2022

Bol.com is top! Je vindt er veel, alles is duidelijk terug te vinden. Betalen verloopt vlotjes. Als er problemen zijn met levering ( postnl is geen betrouwbare dienst om je pakjes te leveren) Bol.com spreekt dan de leveranciers aan van wie je het pakjes gekocht hebben en die proberen op zich dan meestal een oplossing te vinden. Zoniet dan blijf je wel in de kou staan!

Bedankt voor je review, Ils! 😃

Pizzabakker 19-07-2022

Bestellen gaat gemakkelijk en snel. Bezorging (met Select) geeft in de meeste gevallen net iets meer mogelijkheden. Wederom met Select gaat het retourneren ook kinderlijk eenvoudig. Gelukkig heb ik daar tot nu toe (meer dan 50 bestellingen) maar 1 keer gebruik van hoeven maken. Een mogelijk nadeel is dat Bol veel gebruik maakt van externe leveranciers en bij problemen is Bol niet aansprakelijk. Als er iets speelt word je echter wel goed geholpen, mits je een levend iemand aan de lijn krijgt. De chatbot van Bol vind ik voor (veel) verbetering vatbaar. Al met al overwegend positieve online shopervaringen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze Select service! :)

Peter 19-07-2022

Al lange tijd klant bij bol.com en zeer tevreden.
Ik heb 1 opmerking,als het pakketje met post NL komt is er nooit iets aan de hand.
Zo gauw het met andere bezorgers komt is er altijd wat en altijd de melding (we hebben t vandaag niet gered,komt morgen).
Het allerergste is het met DHL
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je feedback!

Britt 19-07-2022

Bol.dom heeft het zeker goed hoor elkaar altijd netjes en snel antwoord vind alleen dat ze sommige verkooppartners wel wat ‘harder’ aan mogen pakken zit al 1,5 week op het geld van de retour te wachten was geen tientje zullen we maar zeggen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Vervelend dat je nog op je geld aan het wachten bent. Heb je inmiddels al wel de terugbetaling ontvangen? Zo niet, dan wil ik je vragen om ons te mailen met de bestelgegevens en een korte omschrijving wat er aan de hand is. Je kan ons mailen naar: klantenservice@bol.com
Onze klantenservice zal dit dan zo snel mogelijk oppakken :)

Z 19-07-2022

Artikel is netjes verpakt. Kleuren komen goed overeen zoals op de afbeeldingen. Kwaliteit had beter gemogen. Er staat dat het een tas is van leer, echter, ik vind het materiaal niet erg stevig.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je review en je feedback! :)

Giusi Smit-Duce 19-07-2022

Bol.com was mijn allereerste webadres meer dan 20 jaar geleden. Sindsdien heb het adres ontelbare keren nog gebruikt en altijd met veel plezier en tevredenheid.
De enorme sortering, de efficiënte en correcte behandeling, de goede kwaliteit van de producten, kortom een bron van tevredenheid voor een frequente klant die juist deze eigenschappen bij een leverancier waardeert en bij Bol.com kan vinden.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Ontzettend bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent! 😃

Henderikx 19-07-2022

Duidelijke website met goede specificaties mbt de producten. Je kunt op de website ook kijken of het product via een andere aanbieder goedkoper is.

Dank voor je review! :)

AvV 19-07-2022

Bestelling wordt snel geleverd. Is goed verpakt. Soms is een artikel een paar euro duurder dan in de locale winkel, maar het gemak van thuis 'winkelen' is mij veel waard. Laten bezorgen wanneer het mij uitkomt is een mooie service van Bol.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je aankopen en vertrouwen! :)

Annelies 1963 19-07-2022

Iets nodig? Kijk altijd eerst naar Bol.com.
Niet altijd goedkoper maar fijn bestellen op de site.
Service is prima. Problemen worden snel opgelost.

Bedankt dat je kiest voor onze webwinkel, Annelies! 😃

Huigje 19-07-2022

Plastieken tuinstoelen gekocht. Van de 1ste lading van 6 was er reeds in de doos 1 stuk. Ondertussen blijven er van de 6 stoelen nog 2 over andere zijn allemaal gebroken. Toen ik dit melde nam de verkoper via mail om dit te melden ging men ons 1 nieuwe stoel bezorgen. Groot was onze verbazing dan ook dat niet 1 maar opnieuw 6 stoelen werden geleverd van een ander type. Van de 2de verkeerde levering zijn er van de 6 stoelen reeds 5 stuk en vertonen allemaal op dezelfde plaats breuken. Toen ik de verkoper op de hoogte bracht en mijn centen terugeiste kreeg ik het bericht dat ik alle kapotte stoelen naar het postkantoor moest brengen, dus 9 in totaal! Reeds 3 maal hierover mails gestuurd naar Bol.com maar zij reageren gewoonweg niet. Een vroegere trouwe klant!

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Aviator 19-07-2022

Bol.com is van alle markten thuis, misschien juist te veel markten.
Al jaren klant en ook selectmember voor de avond bezorging. Bijna altijd goed gegaan en goede producten gekregen.
Helaas was het juist vorige week raak, een JBL speaker besteld in een bepaald kleur . PostNL gaf aan dat ze het bezorgd hebben. echter is het niet bezorgd. Helaas moet er eerst 2 werkdagen overheen voordat ze een onderzoek starten dat daarop volgend ook nog 5 dagen duurt. In de tussen tijd is de kleur van deze JBL speaker niet meer leverbaar wat spijtig is.

Toch is mijn vertrouwen niet minder geworden in Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Vervelend dat je JBL box tot op heden niet is geleverd. Begrijpelijk dat je teleurgesteld bent. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk voor je wordt opgelost! :)

Janny2022 19-07-2022

Je wordt vanaf de bestelling goed op de hoogte gehouden tot dat je het artikel ontvangen hebt.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Het is belangrijk dat je weet wanneer je je bestelling kan verwachten😃

ARNOLD45 19-07-2022

ik ben al jaren klant en heb tot nu toe alleen maar goede dingen ervaren ,zoals de prijs, de super levering en de klantvriendelijkheid
dus mensen een echte AANRADER.

Enorm bedankt! :)

YvesK 19-07-2022

Ben reeds lang klant bij BOL, nog steeds heel tevreden over het productengamma, de prijzen, de leveringen en de retour mogelijkheden. Problemen ( éénmalig ) perfect en tot mijn volle tevredenheid netjes en correct opgelost. Retours zijn eerder zelden daar de producten heel goed beschreven staan op de website en je hebt ook de mogelijkheid om de verschillende producten te vergelijken zodat je tot een juiste keuze kunt komen. BOL is mijn meest geprefereerde winkel!
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

MKG. 19-07-2022

We zijn zeer tevreden over bol.com . Alles is er meestal en de bezorging gaat vlekkeloos. Zodra er wel iets mis gaat wordt dit ook terzake kundig opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Je kunt altijd rekenen op onze klantenservice :)

Younes 19-07-2022

Bezorger van bol.com heeft pakket bij de deur in de gang gelaten 1 x aangeklopt en aangebeld en gelijk weggelopen. Heb de deur binnen 3 seconden geopend en niemand aangetroffen. Pakketje had gewoon meegenomen kunnen worden door iemand van de flat.

Beste Younes,

Bedankt voor je review. Erg spijtig dat de levering zo is verlopen. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

FAMKE 19-07-2022

Zeer tevreden over bol.com. goede garanties , correcte bezorging.veel keus, gemiddelde prijzen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We zijn bij dat je zo tevreden bent, Famke! :)