Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Boefie 08-03-2022

Ruim assortiment, alleen jammer dat er soms artikelen zijn die niet leverbaar zijn.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Boefie!

Willem 08-03-2022

Geweldig goede variëteit aan producten! Uitmuntende service, dikwijls hele goede aanbiedingen

Onwijs bedankt! 😃

Henriette 08-03-2022

Ben al jaren trouwe klant bij Bol.com. Dat betekent dus dat ik tevreden ben, anders kocht ik wel elders. Bestellen is gemakkelijk. Leveringen komen meestal op tijd. Soms gaat er iets fout, maar dat ligt doorgaans aan de pakketdiensten. Retouren worden netjes afgehandeld. Klantenservice is prima.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent, Henriette! Daar zijn we heel blij mee.

Robert 08-03-2022

Goede artikelen en betrouwbaar bedrijf. Wanneer er iets niet goed gaat word dit door Bol uitstekend opgelost.

Je kan altijd op ons rekenen, Robert! 😃

CV Kok 08-03-2022

Super content van aanbod en levering
Alleen sommige prijzen van artikels zijn abnormaal veel duurder dan in winkel
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Dank voor je review en je feedback!

Erik-Jan 08-03-2022

Snelle levering, heldere communicatie, scherpe prijs. Bol.com is een betrouwbare partner.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Erik-Jan!

karin 08-03-2022

prima website toegankelijk ben al jaren klant gaat zelden iets mis en als dan hele vriendelijke medewerkers die helpen met het oplossen, kortom ik raad het iedereen aan
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Dank dat je al zo lang klant bij ons bent, Karin! :)

hans 08-03-2022

gebruiksvriendelijk snelle levering en prima helpdesk doede prijsverhouding
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Dank voor je review, Hans!

M 08-03-2022

Je kan het zo gek niet bedenken of bol.com heeft het! Of je nu opzoek bent naar een cadeau voor een kinder verjaardag of voor een volwassen, je vind het allemaal bij bol.com! Goede service, snelle levering

Bedankt! 😃

Angela 08-03-2022

de Heer "*" heeft mij grandioos te woord gestaan en mijn klacht direct verholpen door een nieuw artikel op te sturen d.m.v. een ruiling!
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Heel fijn dat je klacht is opgelost, Angela! :)

Iefke 08-03-2022

Vriendelijk aan de telefoon , goede service bestelde artikelen altijd op tijd , wij zijn zeer tevreden met bol.com

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! 😃

Japerd 08-03-2022

Wij kopen (zeer) regelmatig producten bij bol.com. Vergelijken prijzen regelmatig met andere internetverkopers en 'bol' blijkt meestal het goedkoopste adres te zijn, zelfs vergeleken met de fabrikant zelf. Het assortiment is enorm, klantenservice is uitstekend, ruilen of terugsturen geen probleem en je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling. Kortom, 'bol' is gewoon een uitstekende internetwinkel.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Heel erg bedankt voor je aankopen, Japerd!

StevenV1000 08-03-2022

Ging graag shoppen op Bol.com ,producten zijn goed ,werden ook rap geleverd ,tenminste toch tot na incident met kinder werk bij delivery daarna was de levering minder stipt ,
Ook ben ik gestopt met te kopen omdat ik achteraf betalen goed vond ,en er 1 bestelling niet geleverd werd ,alles geregeld met Bol.com en de deurwaarder ,maar het niet geleverde product staat nog altijd op bol.com waardoor ik achteraf betalen niet kan gebruiken ,en zolang ik achteraf betalen niet meer kan gebruiken ,zal het me spijten maar koop ik mijn gerief ergens anders voorlopig al voor 3000 a 4000 euro ergens anders gekocht door dit ,dus vind wel als het de klant zijn fout niet is dat ze het uit het systeem moeten halen ,anders zien ze me niet meer terug

Beste Steven,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

J.T 08-03-2022

Prima webwinkel. Al vaak iets besteld, en eigenlijk is er nog nooit iets mis gegaan. Heldere website en qua communicatie met de klantenservice is er ook niets negatiefs te melden. Alles is makkelijk te vinden en bestellen is simpel.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice! :)

Ger 08-03-2022

Bol.com is een fantastisch bedrijf. Als er al problemen zijn worden ze altijd goed opgelost door zeer vriendelijke medewerkers.

Onwijs bedankt voor de complimenten, Ger! 😃

Lotje 08-03-2022

Keuze uit vele producten. Handig dat je onder je gekozen product ook alternatieven aangeboden krijgt welke soms uiteindelijk nog beter aansluiten bij onze wensen. Altijd correcte levering binnen de aangegeven tijd. En bij gebruik van Select ook altijd gratis verzending en extra aanbiedingen.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Fijn dat je blij bent met onze Select service, Lotje! :)

Carla 08-03-2022

De site is overzichtelijk.
Er is veel aanbod.
Wordt op tijd geleverd.
Ik koop graag bij bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Doet ons goed om dit te lezen, Carla! :)

jobedani 08-03-2022

Heel vaak dingen besteld via Bol.com. Geen problemen mee gehad zelfs niet met retourzendingen. Ook door de partners van Bol.com. Dus een positief review

Bedankt! 😃

Hans 08-03-2022

bol.com is een praktische winkel waar je veel dingen die je nodig hebt kunt vinden. Laatst kocht ik daar nog stofzuigerzakken van zeer goede kwaliteit

Veel plezier met je bestelling, Hans! 😃

Rob Schrijver 08-03-2022

BOL.com is al jaren een betrouwbaar adres voor tal van artikelen. Snelle levering, service en communicatie.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Ontzettend bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Rob!

Davy 08-03-2022

Goed aanbod voor scherpe prijzen. Verzending met PostNL altijd zeer goed. DHL valt vaker tegen
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Dank voor je review, Davy! :)

Maureen 08-03-2022

Bol.com is een geweldig platform voor allerhande producten en aanbieders. Ik maak graag gebruik van deze website, ook hun klantenservice is top.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Bedankt voor de complimenten, Maureen! :)

Joost 08-03-2022

De meest betrouwbare winkel van Nederland en België! Ik bestel regelmatig bij bol.com, en soms gaat er wel wat mis, dat is onvermijdelijk. Maar de manier hoe zij het oplossen, het gemak van retourneren, is echt ongekend.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Joost! 😃

Herlinde 08-03-2022

Correcte en snelle verwerking van orders, goede dienst na verkoop en vlot contact met klantendienst.
Officiele reactie van Bol.com 08-03-2022

Je kan altijd op ons rekenen, Herlinde! :)

Logitech slim folio 06-03-2022

Heb vorig jaar februari een “Logitech slim folio toetsenbord” aangeschaft waar twee jaar garantie op zit. Artikel gaat scheuren en ipad klemt er niet meer in. Contact met Bol.com op genomen en zou een retour/reparatie formulier krijgen. Dit kwam niet dus opnieuw gebeld. Blijkt het artikel via een “partner” geleverd en bol doet er geen zaken meer mee (kan ook niet want blijkt failliet te zijn). Moet zelf Logitech benaderen. Als het niet lukte moest ik contact met klantenservice opnemen. Bij Logitech wordt ik niet verder geholpen moet via verkoper en alles gaat daar in het engels.
Maar weer met klantenservice gebeld en krijg dan een link waar het mee zou moeten lukken maar helaas kom ik weer op de site van Logitech uit waar je niet verder kunt komen. Inmiddels vele keren met klantenservice van Bol.com gebeld en niets verder gekomen.
Dus als je iets aanschaft bij Bol.com dat via een “partner” wordt verkocht en garantie op zit wordt een probleem en moet je het maar uitzoeken. Terwijl op de doos van het product staat wat de garantietermijn is.
ERG JAMMER
Officiele reactie van Bol.com 07-03-2022