Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Chantal 12-07-2022

Fijne webshop, heel veel keuzes en vergelijkingen tussen produkten, waardoor je alles in één winkel kunt vergelijken. Ook de reviews kunnen je prima op weg helpen of je een produkt wel of niet kiest. Bij problemen (die zijn er maar zelden) is er één aanspreekpunt en zij lossen het op. Verkopers die slecht presteren zie je vanzelf weer verdwijnen. Ik maak al jaren gebruik van hun diensten en ook van de mogelijkheid van Select, zodat ik mijn pakjes 's avonds kan laten bezorgen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Fijn dat je zo tevreden bent met onze Select service, Chantal!

Flipper 12-07-2022

Bijna alles word op tijd bezorgd. Helpen goed als er een defect met je product is. Vaak laagste prijzen van Nederland. Groot assortiment. Al je bonnen en bestellingen in te zien in je account.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je review! :)

Jeroen 12-07-2022

Zeer slechte klantenservice
In januari van dit jaar hebben we een Apple koptelefoon gekocht bij bol.com. Aankoopbedrag ruim 400,00. Al heel snel kwamen er technische problemen met de Bluetooth verbinding. Inmiddels hebben we het product 3 keer ter reparatie opgestuurd. Helaas nu weer dezelfde klachten. Gevraagd om ontbinding van de koopovereenkomst en het geld terug te storten. Helaas weigert bol.com dit. Men geeft aan dat van de 3 keren er maar een keer een echt defect gevonden is.. men ontkent dus de problemen dien wel degelijk ervaren in het dagelijks gebruik. Wederom moeten we het product voor de 4e keer opsturen. Naast onbeschofte klantenservice medewerkers heb je soms geluk dat je wel een goede medewerker treft. Helaas krijgt deze ook weer de opdracht van de hoge heren en dames in de ivoren toren, vast te houden aan het standpunt dat er geen geld terugkomt en het product voor de 4e keer opgestuurd moet worden. Bijna alles bestellen wij bij Bol.com. Heel erg dat men een stuk klantenbestand niet meeneemt bij de afweging om de aankoop te ontbinden. Altijd op tijd betaald, nooit een klacht ingediend…telt helaas niet.
Ook als vaste klant laten ze je in de kou staan.
Wij zijn klaar met BOl.com en hopen dat meer mensen stoppen met het kopen van producten bij dit teleurstellend bedrijf.

Beste Jeroen,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Lise 12-07-2022

9 van de 10 bestellingen zijn snel geleverd, goede kwaliteit en mocht er iets niet goed zijn, proberen ze het ook snel en goed op te lossen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Als er iets niet goed gaat met je bestelling, staat onze klantenservice voor je klaar om je te helpen! 😃

Nicole Tiele-Mehauden 12-07-2022

We zijn al jaren zeer tevreden over Bol.com. Bestellen gaat erg simpel. Het is duidelijk, maar bovenal krijgen we altijd alles supersnel geleverd. Vaak al de volgende dag. Wij hebben in al die jaren nog nooit problemen gehad met Bol.com.
Ik beveel ze zeer zeker aan.

Heel erg bedankt voor je vertrouwen in ons, Nicole! 😃

romanie 12-07-2022

heel ruim assortiment,makkelijke prijsvergelijking, acties zijn top,vooral voor verzorgings- en onderhoudsproducten, communicatie verloopt heel goed, met select ben je steeds vlug geholpen,ook in het weekend
maw, ik raad Bol aan!

Bedankt! 😃

Sierpot.com 12-07-2022

Prima; snelle levering en in correcte staat. Tot op heden nooit problemen gehad.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We zullen er dan ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat je nooit problemen zult ervaren! 😃

An 12-07-2022

Altijd netjes op tijd geleverd. Is er een probleempje, word direct en goed opgelost .

Bedankt dat je bij ons winkelt, An! 😃

Edwin 12-07-2022

Bol.com stelt vrijwel nooit teleur, de prijzen zijn concurrerend de bezorg tijd is vaak verbazend snel. Voor tien ? euro per jaar wordt de bestelling ook bijna voor niets bezorgd, zeker als je vaak iets besteld. Al met al ben ik zeer tevreden met Bol.com.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Edwin!

Roel 12-07-2022

Ruime keuze, snel en netjes geleverd.
Bij problemen snel en vlekkeloos opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar om je te helpen, Roel! :)

Richard H 12-07-2022

Altijd goed, altijd snel geleverd, altijd goede prijzen en ook altijd goede service.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren! 😃

kees 12-07-2022

ik bestel al enige jaren via Bolcom, verschillende artikelen, worden altijd op tijd geleverd of er komt een melding dat er vertraging is
ook het contact met de klantenservice is goed, en wordt altijd prima geholpen en te woord gestaan.
en bij geretourneerde artikelen wordt het geld ook direct teruggestort
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Je kan 24/7 rekenen op onze klantenservice, Kees!

robjeduc 12-07-2022

Nog nooit problemen gehad. Ruim assortiment tegen een aanvaardbare prijs, snelle en correcte levering.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je vertrouwen en aankopen!

TonB 12-07-2022

Als je hebt ervaren dat via internet bepaalde artikelen kopen gewoon erg gemakkelijk is, dan ga je al gauw sneller op internet zoeken wanneer je iets nodig hebt. Zo heb ik op verschillende sites artikelen besteld. Niet altijd naar volle tevredenheid. In Bol.com ben ik nog nooit teleurgesteld. Reden om altijd eerst bij Bol.com te kijken als ik iets nodig heb. Sta dan steeds versteld over het enorme aanbod en heb veel waardering voor kwaliteit, snelle levering en aftersales service.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je nooit teleurgesteld zal raken, Ton!

Rimpelgier 12-07-2022

Bol.com is vooral goed, door de erg goede klantenservice. Vriendelijke mensen , die je goed helpen. Geen vervelende callcenters of een service via social media, waar je 10 dagen op een antwoord wacht, maar een geweldige Live chat, waarmee je binnen een minuut vaak een medewerker te spreken krijgt. Iets retour verzenden? Geld terug? Iets kapot ? Geen probleem - geld terug zonder verdere vragen (mits je natuurlijk het product in de originele staat terugstuurt)

Ook het select-programma is erg goedkoop en zeker een must als je wat vaker besteld. 10EU per jaar is geen geld, voor gratis verzendkosten, kortingen, retour ophalen, en verschillende verzendmogelijkheden.

Wat beter kan?
- Vaak iets duurder dan andere shops.
- Foto's toevoegen bij de reviews op de website.
- Foto's toevoegen mogelijkheid in de livechat.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor je review en je feedback!

arie 12-07-2022

Vanaf begin bij bol.com gekocht. Op 1 artikel na altijd op tijd geleverd. Snel,betrouwbaar en een goede service.

Chantal 12-07-2022

Snelle levering en je kunt er bijna alles vinden.
Klantenservice is ook erg goed, als er iets niet goed is lossen ze het op!
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Samen met de bezorgdiensten doen we onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd! 💪

Elke 12-07-2022

De winkel van ons allemaal! De slogan doet zijn naam eer aan. Je kunt er werkelijk alles vinden en je hebt de keuze in leveringstermijn. Als er een keer iets fout gaat, is de service ook op niveau. Met select hoef je helemaal nergens meer naar om te kijken en heb je mooie extra aanbiedingen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor de complimenten, Elke!

Nadia De Vlieger 12-07-2022

je kan er gewoon alles vinden levering loopt verloopt correct en mocht je het artikel aan een goedkopere prijs elders vinden had ik de ervaring dat ik het tegen de laagste prijs mocht aankopen.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Je kan altijd bij ons terecht voor al je aankopen! :)

Hans 12-07-2022

Ik beveel bol.com aan. Ik heb al dikwijls iets besteld nog geen enkel probleem gehad altijd op tijd geleverd eenmaal iets verkeerd besteld onmiddellijk geld terug gekregen echt prachtig in orde. Met select voor 9,99 pj ook nog gratis besteld en avond en zondag levering. Top winkel

Onwijs bedankt, Hans! 😃

Malot marie-jose 12-07-2022

Je word goed geïnformeerd over het product, de levering en betaling. De producten doen aan de verwachtingen. Zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo tevreden blijft! :)

Sandra 12-07-2022

Uitgebreid assortiment, snelle verzending, en bij problemen wordt het keurig opgelost
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Onze klantenservice staat dag en nacht voor je klaar, Sandra!

Pim 12-07-2022

Één van de betere platforms. Klantenservice is goed te bereiken en ook reageren ze als je iets gekocht hebt bij een derde partij. Voor garantie kan je makkelijk terugvinden wanneer je een product hebt aangeschaft. Uitgebreide filter zou wel fijn zijn/vergelijking met een ander type of producten.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

Bedankt voor de mooie complimenten, Pim!

hoezodan 11-07-2022

De Klantenservice van Bol.com zijn .......... Artikel gekocht via betaling achteraf. Kreeg onlangs per post een Laatste Herinnering en willen onkosten voor 2 betalingsherinneringen die ik nooit ontvangen heb (dus ook niet in ongewenste post). Klantenservice is volkomen star en herhalen steeds wat in hun systeem staat. Nogmaals: NOOIT gehad. Dat mailadres gebruik ik altijd voor aankopen en werkt prima.
Heb ook GEEN ontvangstbevestiging gehad toen het artikel geleverd werd.
Ik weiger dus die onkosten te betalen, maar heb wél het artikel direct na ontvangst van die brief betaald. Betalen doe ik bij iedereen altijd binnen de daarvoor gestelde tijd.
hoezodan 21-07-2022

Hetzelfde verhaal als eerst. Ik heb al een aantal keren deze gegevens verstrekt. NIET lezen NIET of soms na 10 dagen reageren en liegen over verstuurde mails: Dat is de huidige antiKlantenservice van Bol. Ook mail nadrukkelijk gericht aan Directie mevrouw Versteden wordt niet doorgestuurd. Anders is Bol niet te bereiken via mail. Sinds 18/5 ontvang ik via het automatische systeem geen mails meer.

Beste klant,

Chantal van bol.com

Ibrahim 11-07-2022

Most of the products that I brought were in a good condition, the delivery was on time, and the customer service are really friendly.
Officiele reactie van Bol.com 21-07-2022

We are happy to read that you are so satisfied! 😃