Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Niek 25-01-2022

Groot aanbod, snelle levering en hele fijne klantenservice. Erg klantgericht en komen afspraken na. Ook retourneren en de reparatieservice is top. Hierdoor bestel ik steeds vaker bij bol.com, dit is de laatste jaren sterk verbeterd. Ga zo door!
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Gaan we doen! 💪

Dirk 25-01-2022

Als je maar goed kijkt kan je best leuke goede deals vinden. Prijzen worden meestal aangepast nadat iemand een goede deal heeft kunnen maken. Dus regelmatig kijken en vergelijken.
Officiele reactie van Bol.com 26-01-2022

Bedankt voor je review, Dirk!

Tamara 25-01-2022

Altijd snelle levering en bijna alles direct beschikbaar
Producten zijn zoals op de foto's zichtbaar
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Tamara! :)

Lindaa-1992 25-01-2022

Ik ben al jaren klant bij bol.com en bestel er regelmatig.
De keuze is enorm en de meeste producten zijn scherp geprijsd (soms zijn dingen duurder, maar dat wordt het verkocht door een andere verkoper). Bestellingen worden altijd geleverd volgens de levertijd en zijn netjes verpakt.
Ik heb sinds een paar maanden ook Select en dat is erg handig. Zeker ook omdat je dan ook voor avondlevering kan kiezen wat mij vaak beter uitkomt.
Met de klantenservice heb ik ook alleen maar positieve ervaringen. Als er iets mis is met de bestelling en ik stuur ze een bericht dan reageren ze erg snel terug en komen altijd met een passende oplossing. Ik kan geen minpunten verzinnen en zal nog lang klant blijven!
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat je tevreden blijft, Linda! 😃

christine 25-01-2022

Ik bestel heel regelmatig bij bol.com omdat er heel veel keuze is, ... steeds correct geleverd, je wordt op de hoogte gehouden van het verloop van de levering/rit, ........ top producten !
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Heel fijn dat je zo blij met ons bent, Christine! 😃

wil 25-01-2022

eerlijk ,snel, klantvriendelijk, en heel belangrijk .....als er toch wat probleempjes voordoen,( want waar werk worden ook wel eens foutjes gemaakt) wordt het snel en kosteloos opgelost daarom van mij een dikke 10 ..

Ontzettend bedankt! 😃

Halo22 25-01-2022

Duidelijke site met goede product omschrijving.
Je krijgt meteen een mail met wat je hebt gekocht.
Snelle verzending met track en trace code per mail
Ook de klantenservice is kundig en netjes
Pakketten worden goed en netjes verpakt
Levering op tijd soms zelfs eerder
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar! :)

mon 25-01-2022

goede shop met goede en snelle service. Veel keus en vandaag besteld en ook nog de zelfde dagthuis bezorgd.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk je bestelling in huis hebt! 💪

pascale 25-01-2022

ik kijk regel matig op de website van bol.com om te kijken of er wat leuk tussen staat en dan zoek ik dat uit en bestel ik dat als ik dat wil hebben

Bedankt dat je bij ons besteld, Pascale! 😃

Anneke 25-01-2022

Het is een geweldig bedrijf. Alles altijd op tijd nooit moeilijkheden. Houden je goed op de hoogte koop al jaren bol. Heel veel en vaak

Bedankt dat voor het compliment, Anneke! 😃

Josephine Beijer 25-01-2022

Groot aanbod en snelle levering, duidelijke info. Wat ik jammer vind is dat ze ook spullen leveren van matige of zelfs slechte kwaliteit. Dat komt dan van externe verkopers, maar ze hebben kennelijk geen zicht op de kwaliteit. Soms heb je daarmee iets heel goeds in huis, meestal niet beter dan matig maar ook wel ronduit rotzooi. bij review gaat het dan alleen maar om de levering, of dat goed is gegaan, maar over het artikel wordt niets gevraagd.
Het verzenden via post nl vind ik niet de fijnste keuze omdat die in ons buurtje erg slecht levert, hoe vaak je er ook over klaagt.
Maar Bol is prima met hun klantenservice, en nemen hun verantwoordelijkheid. Prima dus wat mij betreft.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Josephine!

Betty 25-01-2022

Altijd leuke aanbiedingen. Goede info betreffende de bestelling . Je weet precies wanneer ze komen. Handige app.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Fijn dat je zo tevreden bent, Betty!

Ingrid 25-01-2022

Bol vind ik het toppunt van gemakzucht! Hebben bijna alles. En snel! Zelfs op zondag! Ja ik ben echt vaste klant dus een heuse aanrader!
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Enorm bedankt dat je vaste klant bent, Ingrid! Doet ons goed om dit te lezen😃

Harrie 25-01-2022

Super fijne webshop. Tot nu toe heb ik alles kunnen vinden. Super snelle levering en achteraf betalen. Op die manier kun je het product eerst uitproberen.

Bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Harrie! 😃

Martin 25-01-2022

Geweldige webshop.Ik kan er bijna alles vinden en in 90% van de gevallen vind ik er ook de beste prijs Levering is snel en bijna altijd op de afgesproken dag.

Ontzettend bedankt! :)

Edwin van der Schoot 25-01-2022

We bestellen daar heel veel.
Handig,snel en retouneren is nooit geen probleem

We waarderen dat je zoveel bij ons besteld, Edwin! Bedankt😃

multidrogist 25-01-2022

Makkelijk door de grote hoeveelheid artikelen.
Alleen opletten wie leverancier is, want met die moet je in eerste instantie eventuele problemen oplossen. Lukt dat dan niet dan kom je wel eens in een dubieuze situatie, waarbij je helaas aan het kortste eind trekt! Je komt uiteindelijk wel tot een oplossing, want die verantwoordelijkheid neemt Bol.com wel!
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Je kan altijd op ons rekenen!

Elly 25-01-2022

Zeer betrouwbare online shop. Groot assortiment. Duidelijk met bezorging. Redelijke prijzen en de mogelijkheid om na ontvangst te betalen.

Ik raad Bol.com zeker aan.

Enorm bedankt! 😃

Rosy 25-01-2022

Altijd goede ervaring met Bol.com, meest snelle levering en hoede service.
Min puntje is als je via externe partners je bestelling geplaatst wordt, die zijn niet altijd betrouwbaar qua bezorg termijn of klantenservice.
Beste is om te kijken dat alles direct via Bol zelf loopt.
Verder wel tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Fijn dat je tevreden bent, Rosy! :)

Siegfred 25-01-2022

Over het algemeen vind ik Bol.com een goed bedrijf. Echter de laatste tijd gaat men veel meer doen met andere bedrijven en dat werkt niet prettig. Ik wil b.v. gewoon direct een nota met BTW van Bol en niet eerst contact moeten zoeken met de toeleverancier. Ik doe zaken met bol en daarmee basta. Ik had b.v. vorige week een computer-toetsenbord besteld wat uiterlijk dezelfde week vrijdag geleverd zou worden. Ik neem via Bol contact op met de leverancier en die zeggen: "misschien ligt er een briefje op de mat". Nee dus, geen toetsen bord, geen bericht, geen track en trace code. Geen manier van doen. Ik heb inmiddels een toetsenbord bij de plaatselijke computerwinkel gekocht en als dat via Bol bestelde alsnog komt krijgen ze het terug. Trouwens, een goed idee, je kunt de borden daar gewoon proberen, een aanrader.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Bedankt voor je review en je feedback, Siegfred! Mocht je hulp nodig hebben bij je bestelling, dan kan je ons zowel per mail als telefonisch bereiken. E-mailadres: klantenservice@bol.com en telefoonnummer: 030 310 4999

Alexander Palmieri 25-01-2022

Snel. Perfecte klantenservice. En ze hebben zo ongeveer alles wat je zoekt.

We staan altijd voor je klaar, Alexander! 😃

Richard 25-01-2022

Ruime keuzen artikelen, duidelijke omschrijving van het product, ruime mogelijkheden voor en wanneer te leveren.
1 keer iets niet goed gegaan met een levering, klantenservice gebeld en netjes geholpen en de volgende dag was het in huis.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Richard! :)

Jean 25-01-2022

bol.com is mijn favoriete web shop
Sinds jaren doe ik daar mijn inkopen/inkopen tot volle tevredenheid

Bedankt! 😃

bellebaloe 25-01-2022

fijne webshop met veel keus. makkelijk betalen en ook daarin keuze mogelijkheden. Datum levering klopt altijd en duidelijke communicatie rondom de levering

Bedankt! :)

Theo Fleuren 25-01-2022

Altijd op tijd geleverd en geen probleem met retourneren ,makkelijk en vertrouwd bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 25-01-2022

Heel erg bedankt voor je aankopen, Theo!