Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bol..

bol. stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2430 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 30-08-2023

Hoewel ik niet zo een fan ben van online winkels, kan ik echter alleen maar tevreden zijn van Bol.com. Wat ik graag nog zou zien veranderen, is dat je altijd kan kiezen voor een afhaalpunt. Als ik in mijn buitenverblijf aan zee ben, heb ik telkens problemen met zaken die niet naar een afhaalpunt geleverd kunnen worden. Daar ik op een vakantieverblijf zit, kan ik onmogelijk een courierdienst ontvangen.

Bedankt dat je voor onze webwinkel kiest, Jan! 😄

Marja 30-08-2023

Super bedrijf. Goede service en vaak gratis verzenden.
Kan daar vaak artikelen bestellen die niet ergens anders anders te koop zijn, vaak via bol. Com partners.

Enorm bedankt! 🙂

Anouk 30-08-2023

Altijd waar voor je geld en vaak zijn de producten ook wat ze zijn moeten. Alleen de levering door DHL niet altijd tevreden over. Bellen aan en lopen snel weg, ook als het waardevolle producten zijn, wachten niet tot je open doet.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Bedankt voor je review, Anouk! :)

Valere 30-08-2023

Via Bol.com een baardtrimmer besteld om 16:00h de dag nadien in de namiddag ontvangen.
Dat noem ik "beloften nagekomen". Top💪

Veel plezier met je nieuwe baardtrimmer, Valere! 👍

HennyvA 30-08-2023

Heel veel keuze in de webshop. met Select gratis levering die bijna altijd op de afgesproken tijd is. Ook het retourneren is prima geregeld!

De keuze is reuze! 🤩

Silvia 30-08-2023

Alles steeds in orde! Ruim aanbod! Correcte info op de site en opvolging via mail. Heel vlot verloop, ook via de partners. Hier een heel tevreden klant!
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Silvia! 😊

Ayse 30-08-2023

Heel te tevreden over bol.com.
Ze hebben heel veel diverse producten tegen goede prijzen. Het belangrijkste vind ik ook de service.
Mocht er ietz zijn, dan komen ze snel met goede oplossingen. Als ze wat beloven dan houden ze zich ook daaraan.
Blijf hopelijk nog vaak bij ze bestellen.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Hopelijk blijf je nog heel lang klant bij ons, Ayse! 😁

Antoine 30-08-2023

Correcte verkoper, komt afspraken na en doet niet moeilijk bij terugzending TOP

Bedankt! 😀

Daisy 30-08-2023

Dit is een super bedrijf, zeker als je iets met spoed nodig hebt, de volgende dag in huis.
Ga vooral zo door met jullie super services.

Gaan we doen, Daisy! 😄

yvette 30-08-2023

Altijd snel en duidelijk, ook inkoop via Bol.com partners en vaak gratis verzending, ook bij lagere bedragen

Bedankt dat je bij ons winkelt, Yvette! 🙂

John van Loon 30-08-2023

Ben al jaren vaste klant bij bol.com,makkelijk bestellen snelle levering en veel plezier met de producten die ik besteld heb. Blijft altijd met een goed gevoel om daar te bestellen
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

We hopen dat er nog meer jaren bij komen, John! 😁

Paul, België. 30-08-2023

Altijd prima service van Bol.com en zijn partners. Efficiënte en correcte informatie en snelle leveringen. Dank aan de medewerkers van Bol.com.

Jij bedankt voor je aankopen, Paul! 😊

Eddy R. 30-08-2023

Ik doe hier al aankopen sinds het bestaan ervan. Het is degelijk en betrouwbaar matertaal, en wordt steeds op tijd netjes geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

We waarderen het enorm dat je al zo lang klant bij ons bent, Eddy! 😁

Brussel1 30-08-2023

Ik bestel reeds jaar en dag via bol.com, gaande van boeken, over parfums tot decoratie en feestartikelen.
Steeds vlot verlopen van bestelling tot levering. Ook goede follow-up via mail.
Een keer ging iets fout bij een partner van bol.com. Dit werd onmiddellijk bijgestuurd en prima geregeld.
Il ben een tevreden klant.
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

We vinden het heel fijn dat je zo tevreden bent! 😄

BernHard 29-08-2023

Pannenset gekocht via bol.com
Geleverd door aa gifts ( blijkt een fietsenhandellaar te zijn)
Produkt voldoet niet en is mix gevaarlijk voor de gezondheid
Bol en aa doe er niets aan , het kan niet meer retour
Produkt zoals nu geleverd is schadelijk voor de gezondheid ,dit omdat chroom deeltjes loslaten
Hier onder mijn reactie op de mail van aa terwijl bol telefonisch toegezegd heeft dat dit opgelost werd

Zoals vermeld is het geen verkleuring door intensief gebruik
De lassen waarmee de bodem aande pan zit roesten
Oorzaak de sandwichbodem is niet goed op de pan afgedicht
Er loopt dus water tussen die de lassen en pan doen roesten
Aan de binnenzijde zijn duidelijk de 3 puntlassen te zien
Op de lassen is de pan gaan roesten en heeft de chroom laag beschadigd
Ergo komt er in de voeding chroom terecht
Bij meerdere pannen is de afdichting bodem en pan slecht , na het afwassen blij ertussen water achter

Beste BernHard,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Peter 29-08-2023

Prima webshop, groot assortiment. Mogelijkheid tot achteraf betalen. Gratis bezorgen met select voor €11,99 per jaar

Fijn dat je zo te spreken bent over onze Select service, Peter! 👍

Joy 29-08-2023

Beste webshop. Bestel al jaren van alles bij bol.com .ruime assortiment . Nooit iets fout gegaan. Keurig netjes en bezorging altijd op de gekozen bezorg dag.echt top allemaal.

Bedankt voor de complimenten! 🥳

Chris van Dijk 29-08-2023

Ruime keuze in artikelen, razendsnel geleverd en ook de nazorg ( indien noodzakelijk) is van kwalitatief hoog niveau!
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Voor ieder wat wils kan je bij onze webwinkel terecht, Chris! 😀

Toos 29-08-2023

Bij Bol kan ik alles vinden. De levering wordt direct in gang gezet. Bij de zeldzame keer dat er iets tegen valt wordt ook meteen de retourzending verwerkt. Ben nog steeds blij met Bol.

Wij zijn blij met jou, Toos! 🙂

Jaitsche 29-08-2023

Grote keuze uit artikelen; duidelijke omschrijving; snelle levering! Mocht er iets zijn met de levering, dan heeft Bol.com een goede service!!
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Fijn dat je zo blij met ons bent! 😊

Mike 29-08-2023

In combinatie met Bol Select heb je veel keuzemogelijkheden qua producten en bezorging.
Daarnaast voldoende betalingsmogelijkheden.

Bedankt dat je klant bij ons bent, Mike! 👍

Siena 29-08-2023

Ik ben zeer tevreden over Bol.com , er word bezorgd wanneer het mij uitkomt en er is veel keuze
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Siena! 😁

Ben 29-08-2023

De prijzen zijn soms wat duurder dan ergens anders maar de service is uitstekend daarom betaal ik de soms ietwat hogere prijs graag. Ook iets terugsturen is geen enkel probleem, kortom een fantastische professionele instelling.
Bravo, doe zo verder

Gaan we doen, Ben! 😄

Joke 29-08-2023

Alles wordt goed en op de datum afgeleverd, ook bij retour wordt goed op gereageerd. Ben zeer tevreden.

Fijn dat je zo tevreden bent, Joke! Dat is natuuurlijk alles wat we willen 🥳

Dkvdg 29-08-2023

90% van mijn online bestellingen, gaan via bol.com. Zeer tevreden met hun service, snelheid en aanbod. Retouren zijn snel en gemakkelijk te regelen. Mochten er probemen zijn met een artikelen gekocht van een partner van bol.com, lossen ze dit snel en goed op! Prijs technisch altijd marktconform, of nog scherper!
Officiele reactie van Bol.com 30-08-2023

Je kan altijd op ons rekenen! 😊